Otsikko kertoo kaiken tarpeellisen.
Vastaukset 10
En tiedä. Sama jos kysyisi, kuka on kivoin suolistolainen. Monissa on puolensa.
(Miksi siis kommentoin tähän keskusteluun? En tiedä.)Vaikea päättää. Ehkä joku Kurpizzan tai IT:n tarina.
kurpizza kirjoitti:
Entä Bronies Rising?? Joko unohdit sen?
Se. Se on ehdottomasti myös yksi parhaista.
Enpä tiedä... Tarina mukana suoliston suurimpia legendoja osa 3, Unohdettu vakkari ja pimeät päivät, sekä jotkut kurpizzan ensimmäisistä tarinoista, joiden nimiä en muista, ovat aika eeppisiä...
(En osaa sanoa mikä seuraavista on paras, mutta kokeilen)
Sinisiipisen 'Pimeät päivät', koska;
Sisältää kuvausta
Hahmojen vuoropuhelu onnistuneempaa kuin Minun ensimmäisissäni...
Juonta ei oltu pöllitty mistäkään...
Nassen tarina, jonka nimeä en muista liittyi Hekestanian kirjoituskisaan;
Hauskuus
Nimimerkit ilmoitettu (ensimmäisenä) epäsuorasti peitenimellä, huom; En tarkoita että niin pitäisi nykyään tehdä, koska idea on jo käytetty.
Kurpizza, min fågelskytt (by Trotski);
Minä
Tositarina, 5/5
Kuvailu
(Omista kirjoituksistani paras on Kutsu!, koska se oli ensimmäinen joka saavutti suuremman yleisön suosion... Toiseksi paras Minun kirjoittama oli Tehtävä!, koska reilunkaupan kommarimerkki... Nämä kaikki löytynee Suolistotarinakirjastosta...)icepicked kirjoitti:
Kiitokseni. Ja Sinä. Disinformaatioagentti on henkilökohtainen suosikkini.
Sinähän latasit sen myös koneellesi, jos oikein muistan... Ja kaverisi pitivät Minua hulluna...
För helvete, kuinka loistavan henkilöhahmon VeH onnistui luomaan käyttööni, Eräälle disinformaatio agentille pitäisi tehdä uusia seikkailuja kun jaksan, sillä kaikki parhaat kirjoitukseni ovat hänen näkökulmastaan paitsi se missä kirjoitin vaihtaen näkökulmaa.israelin-tukija kirjoitti:
Sinähän latasit sen myös koneellesi, jos oikein muistan... Ja kaverisi pitivät Minua hulluna...
För helvete, kuinka loistavan henkilöhahmon VeH onnistui luomaan käyttööni, Eräälle disinformaatio agentille pitäisi tehdä uusia seikkailuja kun jaksan, sillä kaikki parhaat kirjoitukseni ovat hänen näkökulmastaan paitsi se missä kirjoitin vaihtaen näkökulmaa.Kone tosin levisi, mutta minulla on se suosikeissani. Kyllä, he pitäisivät sinua hulluna edelleenkin.
Se tee; häi oli paras henkilöistäsi!
Enpä osaa päättää. Suattaapi olla Pimeät päivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121093
- 33829
- 55818
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37653Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14579- 16537
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3532Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22532