Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

Anonyymi-ap

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?

129

1318

Vastaukset 129

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhtä h#lvettiä...🤣

• Anonyymi00066

🤭

• Anonyymi00091

Sitä se varmasti olisi tietyn oman lapseni ikäisen kanssa! Mutta minulle on ollut aina täysin mahdoton ajatus, olla missään tekemisissä minua todella paljon nuoremman kanssa! Ja tiedän sen, että hän on kaikin puolin hyvin epätasapainossa oleva ihminen!

• Anonyymi00002

Ei ole kaivattua

• Anonyymi00078

Laihduta!

• Anonyymi00003

Ei onneksi tutustuttu aiemmin kunnolla. Oltaisiin varmaan jouduttu tilanteisiin joista ei niin vaan pois räpiköidä.....

• Anonyymi00008

Minkälaisiin tilanteisiin?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minkälaisiin tilanteisiin?

Mitä nyt idiootit keksiikään....

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä nyt idiootit keksiikään....

Kumpi teistä on idiootti?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kumpi teistä on idiootti?

Minä luultavasti vähän enemmän..

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä luultavasti vähän enemmän..

Anna esimerkki tilanteista, että mihin voisi liittyä tao siis olisi voinut?!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Anna esimerkki tilanteista, että mihin voisi liittyä tao siis olisi voinut?!

Vaikka kiipeäminen eduskuntatalon katolle ja erinäisten asioiden hulvatonta spreijailua

• Anonyymi00099

Samaa paskan jauhantaa tällä pariskunnalla,mmenkää jo åsykologin luo kertomaan!

• Anonyymi00004

Ihanaa, helppoa, kaunista

• Anonyymi00005

Ollaan jo yhdessä. Molemmat sohvalla vierekkäin ja ollaan suomi24:lla 😁

• Anonyymi00007

:D

• Anonyymi00009

hyvin todennäköinen tulevaisuuteni, sivusta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

hyvin todennäköinen tulevaisuuteni, sivusta

Meil on hyvä parisuhde. ❤️ eli omat elämät 😂

• Anonyymi00124

Suomi 24 on silloin historiaa Kultaseni

• Anonyymi00006

Läheisyyttä, touhua, herkuttelua, yhteyttä, rennosti

• Anonyymi00023

Sitähän se olisi. Matkustelua yms.

• Anonyymi00054

Saisit minusta kuuliaisen naisen.Näin sinulle sydämmen varattuna se vaikuttaa päinvastaselta koska olen turhautunut.Haluaisin arjen olevan sujuvampaa ettei täällä tarvisi enään roikkua.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Saisit minusta kuuliaisen naisen.Näin sinulle sydämmen varattuna se vaikuttaa päinvastaselta koska olen turhautunut.Haluaisin arjen olevan sujuvampaa ettei täällä tarvisi enään roikkua.

Ei minulta! Ei täysvaltainen nainen ole kuuliainen.. tyttönen kenties.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ei minulta! Ei täysvaltainen nainen ole kuuliainen.. tyttönen kenties.

Ei todellakaan ole sitä koskaan, koska hän ei halua pilata elämäänsä asumalla yhdessä enää kenenkään kanssa! Hyi olkoon!

• Anonyymi00012

Hankala sanoa, kun en hänen elämästään oikein mitään tiedä. Tuskin muuttuisi paljonkaan. Molemmilla oma elämä omassa kodissa yms. Nähtäisiin satunnaisesti.
      Palsta on sitä mieltä, että toista ihmistä ei saa ottaa elämään sillä asenteella, että hänen kanssaan sitten tehtäisiin asioita, mitä ei tee jo yksin.
      Toista ei saa ottaa elämäänsä mukaan niin, että se jotenkin parantaisi omaa elämää. Hyödyttäisi, tai ilahduttaisi.
      Joten tuskinpa mikään tulisi muuttumaan.
      En minä uskaltaisi hänelle mitään yhteistä tekemistä ehdottaa, kun minähän siitä hyötyisin sitten.

• Anonyymi00018

Tämä kirjoitus 😅 Rakastuessa toisesta tulee korvaamaton ja täten erittäin olennainen osa omaa elämää. <3

• Anonyymi00052

Eipä tuo parisuhteelta vaikuta. Kliinistä meininkiä.

• Anonyymi00055

Arki sujuisi kyllä helpommin kuin nyt.Enkö tarkoita käyttää häntä hyväkseen tekemisissä vaan ne tekemiset,molempien siis olisi synkassa.

• Anonyymi00061

Ohi. En ole kuin pyörä, joka heitetään pyöräkellariin, kun sitä ei tarvita ja kaivetaan sitten esiin vain juuri tarpeen hetkeksi. Pysy erossa.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Arki sujuisi kyllä helpommin kuin nyt.Enkö tarkoita käyttää häntä hyväkseen tekemisissä vaan ne tekemiset,molempien siis olisi synkassa.

Vitjat,lopettakaa lapselliset aikuiset tuo höpö täällä yleisellä palstalla,ei näitä samoja viitti lukea kukaan! Menkää vaikka hilloja poimimaan!

• Anonyymi00014

Jotain kolmiodraamaa

• Anonyymi00042

Sellaiseen minä en ala koskaan! Olen tiennyt sen jo kauan, että tietty ns. pari ei voi olla avoimesti yhdessä, he haluaisivat ns. muka ystävän kolmanneksi! Ei kiitos en halua koskaan ryhtyä moiseen puuhaan! Etsin 70v ystävää, koska kaipaan halaamista ja yhteisiä harrastuksia!

• Anonyymi00017

Ei se eroaisi tästä tilanteesta mitenkään. Välillä nähtäis. Aina sais ihmetellä mikä daami taas selän takana kierroksessa. Vaginooseja ja hiivatulehduksia. Yksinäisyyttä ja pettymyksiä. Valheiden kuuntelua ja ahdistusta. Välillä sitten olisi ihanaa ja hauskaa.

• Anonyymi00024

Ihania nuo hiivamiehet!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ihania nuo hiivamiehet!

Paitsi että ne ei ole miehiä..."miehii"

• Anonyymi00044
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Paitsi että ne ei ole miehiä..."miehii"

Tuokaan ei ole uusi asia minulle! Ette ole voinut kertoa mitään uutta moneen vuoteen, liittyen oman lapseni ikäiseen henkilöön!

• Anonyymi00020

Helvettiä. Hän on tehnyt muutaman muun kera elämästäni helvettiä. Toimintakykyni meni ja hän varmasti tykkää kun voin huonosti.

• Anonyymi00028

Miksi vielä kaivattu tuollainen?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut minulle kaivattu se stalkkeri!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No kun hän oli se viimeinen. Viimeisen muistaa aina.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00050 kirjoitti:

No kun hän oli se viimeinen. Viimeisen muistaa aina.

Arvosta itseäsi enemmän. Turhaan muistelet tuollaista roskaa.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut minulle kaivattu se stalkkeri!

Sitä kiinnostaa vaan toisten omaisuus,kivet ja kannot,ei osaa itse niitä poimia,vaan pitää varastaa,ei ole kyllä järki-ihminen! Raukkoja tollaset ihmiset,muutaman tiedän!

• Anonyymi00021

En ole ajatellut sellaista mahdollisuutta. En tunne häntä tarpeeksi, että voisin kuvitella niin tapahtuvan. Haluaisin tutustua häneen ensin ystävänä.
      nainen

• Anonyymi00026

Eikös me tavallaan olla jo ystäviä? Mies kyselee

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eikös me tavallaan olla jo ystäviä? Mies kyselee

Joo, mutta pitäisi olla sillä tavalla ystäviä, että voitaisiin keskustella näistä tunteistamme ja mitä niiden kanssa pitäisi tehdä. Sellainen ystävyys vaatisi paljon kasvokkain näkemistä omalla kohdallani. Muuten en ystävysty niin syvällisesti.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Joo, mutta pitäisi olla sillä tavalla ystäviä, että voitaisiin keskustella näistä tunteistamme ja mitä niiden kanssa pitäisi tehdä. Sellainen ystävyys vaatisi paljon kasvokkain näkemistä omalla kohdallani. Muuten en ystävysty niin syvällisesti.

Tarviiko sen olla niin syvällistä? Eikö päiväkahviseura olisi sullekin ihan kivaa? Saisit alkaa sen jälkeen pyykkäämään!

• Anonyymi00062

Ystävyyden kautta haarakumppaniksi...

Sinä olet varmasti vielä sellainen, joka ihmettelee jos mies, jonka kanssa olet suhteessa, suhtautuu nuivasti miespuolisiin ystäviisi. 🤣

• Anonyymi00102
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kuka välittää mika moringeista,luulen ei kukaan nainen ainakaan!

• Anonyymi00022

F-ihanuus eläisi kuin prinsessa.

• Anonyymi00025

Hellä ja onnellinen seikkailu.

• Anonyymi00036

Täydellinen vastaus.

• Anonyymi00027

Hyvin aikataulutettua. Molemmilla on omat kumppanit, joiden kanssa pitäisi viettää suurin osa ajasta. Me nähtäisiin työn ja mahdollisesti huvin merkeissä silloin tällöin. Jos suhteemme olisi intiimi, hänen( m) pitäisi kertoa kumppanilleen(n) aina missä mennään, oliko seksiä ja minkälaista. Pitäisi varmaan myös viettää aikaa hänen ja puolisonsa kanssa ja laittaa someen yhteiskuvia, jossa kaikki on onnellisen näköisiä. En oikein innostu nyt tästä jostain syystä.
      naiselta

• Anonyymi00031

Katselisin telkkaa, ja vaimo toisi jääkaapista kaljaa aina, kun sormia napsuttaisin. Ihania haaveita

• Anonyymi00032

Tuollahan noita on torit ja alepan edustat pullollansa.

• Anonyymi00033

Vaikea sanoa, kun en tunne häntä juurikaan. Luulen, että olisimme molemmat kiireisiä työn, harrastusten, luottamustoimien ja muiden velvoitteiden takia. Viikonloppuillat olisi ehkä niitä meidän yhteisiä hetkiä. Tekisimme varmaan ruokaa ja hengailisimme jomman kumman kotona (juttelu, tv, nettiviihde, musiikin kuuntelu ja tietenkin sänkyhommat).

Minä ainakin viihdyn kotona. Oletan, että hän on aika samantyyppinen. En kauheasti tykkää käydä tapahtumissa (kuten urheilutapahtumat, konsertit, leffat, teatteri, markkinat yms.), mutta jos hän haluaa käydä, niin voisin lähteä seuraksi.

Harrastaisimme todennäköisesti liikuntaa yhdessä ja joskus voisimme tehdä lyhyitä reissuja tai lomamatkoja koti- tai ulkomaille.

Jos kävisi ilmi, että olemme yhteensopivia, muuttaisimme varmaan aika nopeasti yhteen, niin ei tarvitse yrittää aina etsiä erikseen yhteistä aikaa.

Tietääkseni kummallakaan ei ole lapsia. En tiedä kuinka laaja kaveripiiri hänellä on. Itselläni on vain pari läheistä ystävää. Lisäksi sisarukset ovat läheisiä. Ei meidän kuitenkaan tarvitsisi yhdistää kaveripiirejä. Hän voisi hengailla kavereidensa kanssa ilman minua ja minä omieni kanssa ilman häntä.

• Anonyymi00103

Ohi!

• Anonyymi00034

Meidän yhteiselo olisi kahden herkän rakkautta. Kumpikin pyrkisi sopuun ja rauhaan. Välillä suuttuisimme, mutta sitten rakkaus veisi aina voiton ja huomaisimme halaavamme toisiamme ja kummallakaan ei olisi enää paha mieli.. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi00051

Hyvää, elävää elämää kuvailit tuossa. Kyllä elämä kaksin voisi olla parempaa, mitä tämä yksinelo. Mutta vain sen yhden ainoan, oikean kanssa.

• Anonyymi00037

Keskustelisimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Oppisimme maailmasta toisiltamme. Eläisimme tasaista, turvallista arkea. Hellisimme paljon, hassuttelisimme sopivasti ja nauraisimme usein.

• Anonyymi00039

Näen, että täydentäisimme toisiamme.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Rakas

• Anonyymi00095
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Minä en ole nähnyt kenenkään täydentävän minua! Etsin 70v miestä vain ystäväkseni!

• Anonyymi00038

Ihanaa ja täydellistä.

• Anonyymi00040

Väkivaltainen

• Anonyymi00046

Tuokaan ei ole uusi tieto minulle!

• Anonyymi00041

Koska minulla ei ole kaivattua, en ole koskaan ajatellut olevani yhdessä kenenkään kanssa muuten kuin vain ystävänä. Ja ikäeroa ei voi olla kuin muutama vuosi!

• Anonyymi00104

Sinä olet aika paljon erilainen kuin suomalaiset!

• Anonyymi00047

Lakkaa ollessa pian näkemästä mitään siitä, mikä sai alunperin rakastamaan. Vain mustasukkaisuus voi yhdistää nämä kaksi erillistä elementtiä uudelleen joten luvassa olisi tätä osastoa.

• Anonyymi00057

Parempi yksin kuin tuollaisessa ”suhteessa”.

• Anonyymi00097

En ole koskaan rakastanut edes paljon nuorempaa henkilöä, koska en koe tarvitsevani rakkaussuhdetta enää koskaan kenenkään kanssa!

• Anonyymi00048

Koeaika jolloin maalaisjärjen nimissä, jota emme omaa, pidätämme oikeuden vaihtaa toisemme parempaan vaihtoehtoon milloin tahansa.

• Anonyymi00049

Minulla on tunne että elämä hänen kanssaan tulisi olemaan todella, todella hyvää, mutta etten olisi siinä avainasemassa. Voisi poistaa minut yhtälöstä, korvata jollain toisella, eikä mikään muuttuisi. En olisi siis mikään vakio.

• Anonyymi00056

Tuollainen ei millään muotoa voisi olla ”todella, todella hyvää”.

• Anonyymi00053

Näin vain onnen silloin.

• Anonyymi00059

En mieti moisia mitä turhaan eipä yhden mietteet parisuhteen osalta hyödytä mitään vaatii kummaltakin saman verran töitä parisuhteen ylläpito toinen kyllästyy yksin siihen hetkessä

• Anonyymi00098

Minulle riittää se yksi kauan kestänyt parisuhde, enkä enää koskaan halua uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Olen todella nauttinut yksin olemisesta, enkä halua enää koskaan ketään pilaamaan elämääni ja omaa rauhaani! Ystävyyssuhde ikäiseni miehen kanssa on vain ainoa mitä voisin ajatella ja kumpikin asuisi omassa asunnossaan!

• Anonyymi00060

Yhteistä, hillittyä, salaista, ja intohimoista. Herkkää rakkautta, salaista kaipuuta, hiljaista läsnäoloa, jossa tunteet elävät ilman vaatimuksia, sydämestä tulevan oman sisäisen rakkaudesta nauttimista.

• Anonyymi00068

Siksi vaimot hylkää tollaset miehet ja ottavat avioeron,mut sit aatellaan, kannattiko?

• Anonyymi00069

Hillittyä ja intohimoista yhtä aikaa? Miten mahdollista?

Miksi yhdessä ollessa pitää kaivata salaa?

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Salasuhteesta taitaa haaveilla. Minä myös.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Pappa ja mummo oli aikoinaan juuri tuollaisia, heillä oli hiljaista ja rauhallista päivisin kun vieraita kävi tai pappa luki lehteä ja mummo valmisti ruokaa. En muista heidän jutelleen juuri koskaan. Mutta tiedän heillä olleen illalla kun nukkumaan meno aika koitti, keskustelu hetkiä ja lapsimäärän perusteella myös intohimoinen yönseutu.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Pappa ja mummo oli aikoinaan juuri tuollaisia, heillä oli hiljaista ja rauhallista päivisin kun vieraita kävi tai pappa luki lehteä ja mummo valmisti ruokaa. En muista heidän jutelleen juuri koskaan. Mutta tiedän heillä olleen illalla kun nukkumaan meno aika koitti, keskustelu hetkiä ja lapsimäärän perusteella myös intohimoinen yönseutu.

Tuohan on ihan tavanomaista kaikkien parien kohdalla. Ei kukaan normaali esim. harrasta seksiä ruokakaupassa tai kotona lasten edessä.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Salasuhteesta taitaa haaveilla. Minä myös.

Aika kelvoton suhde sitten, jos molempien pitää kaipailla jotain muita osapuolia. Itse en jäisi tuollaiseen parisuhteeseen.

• Anonyymi00063

Hän häärisi omalla suunnallaan ja minä omallani. Nähtäisiin joskus ja jouluin.

• Anonyymi00079

Mikä tämä joulu juttu on?

• Anonyymi00064

Nainen sais määrätä kaapin paikan ja laittaa talon miellyttäväksi.

• Anonyymi00070

Oikeesti ja rehellisesti, olen hyvin luova mies. Nainen olisi minulle valtava elämän sytyttäjä. Saisin tarvittaessa paljon aikaan, monissa asioissa, lyhyessä ajassa. Tärkeintä kuitenkin olisi kokea se yhteys ja tunne minun ja naisen välillä, juuri niin kauniina kuin luoja on sen tarkoittanut.

• Anonyymi00071

Ystävinä meillä voisi olla ihan kiva loppuelämä. Muuhun ei mahiksia näillä näkymin, tuskin tulevaisuudessakaan.
      naiselta

• Anonyymi00074

Seksiä olisi paljon eikä tarvitsisi lähettää sähköpostia monen sadan kilometrin päähän ja toivottaa hyvää juhannusta ja uutta vuotta... On ihana nainen!

• Anonyymi00077

Harrastettais sellasta mitä on jäänyt tekemättä, ensiksi ainakin kunnon vaellukselle.
      Ensiksi lähialueen reitit. mn

• Anonyymi00115

Ensiksi lähialueen reitit vai niin

• Anonyymi00081

En voisi pitää hänestä näppejä irti, se on selvä. Mukavaa ja vaivatonta arjen luxusta. Yhdessä innostuttaisiin touhuamaan vaikka ja mitä.

• Anonyymi00082

Huomenta Kultaseni! Rakkautta ja hellyyttä toisia kunnioittaen. Mietin , että jos perustaisimme yrityksen vaikka viihde alalta ja järjestäisimme tapahtumia oheispalveluineen... ruoka ja juomapuoli. Ensin pienessä mitassa ja jos tulosta tulee pikkuhiljaa isompia genrejä. Kahta yhtymää jo pyöritän, mutta nälkä kasvaa syödessä. Järkevä liiketoiminta on samalla varovaisuutta ja aina riskien minimoimista. Nyt teen munakkaan ja tiedät kyllä... haudutetun valmispuuron pussista omena vadelma mustikka. teen kanssa. Hyvää aamua ja päivää Sinulle Kultaseni

• Anonyymi00083

Elämä on tehty sirpaleista... Rakkaus on ääretöntä se katso ikää ja sitä ei voi muuttaa Kultaseni

• Anonyymi00085

Vai että rahallinen hyöty heti mielessä ;)

• Anonyymi00096

Miksei samantien menestyisi maailmalla.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Joo, saattais sopia mm peltotöihin

• Anonyymi00123
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Keltään en pyydä rahaa mihinkään. Rahoitan itse toimintani, mutta taustatukea tarvitsen toiminnoissa mitä en itse hallitse. Tämä on vain vielä kehitysasteella ja toteutuuko koskaan?

• Anonyymi00084

Hän saisi vaikka joka päivä kunnon nautinnon. Eräs tuttu ihanuus nimittäin...🔥

• Anonyymi00087

Hannalta Tuomolle?

• Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Hannalta Tuomolle?

Ei!

• Anonyymi00086

En kestä enää ajatella.

• Anonyymi00088

💔

• Anonyymi00113

Sitähän se jo minäkin

• Anonyymi00090

Ei minulla ole kaivattua! Etsin pelkkää ystävyyssuhdetta noin 70v miehen kanssa!

• Anonyymi00107

Vai sellanen tapaus!

• Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Vai sellanen tapaus!

Tällä kyläpyörällä!

• Anonyymi00111
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Vai sellanen tapaus!

Tosi tuore on joo tämä palstaäijän jargon, keen and eager one

• Anonyymi00112
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Tällä kyläpyörällä!

En oo ainakaan ite paljoa kylillä pyöriny voiko joku muuta väittää?

• Anonyymi00100

Kuumaa ja hikistä, ainakin tälläisinä päivinä. 😐

• Anonyymi00105

ja kuolasta 😂
        Sivusta

• Anonyymi00106

Helkkarinmoista juopottelua.

🤪🤪
      🍺🍺🤏
      🤌

• Anonyymi00110

Voisin juopua hänestä 🙃

• Anonyymi00118
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Voisin juopua hänestä 🙃

En halua kenenkään juopuvan minusta, koska en koe mitään tarvetta sellaiseen! Hyi ällöttää pelkkä ajatuskin!

• Anonyymi00120
        Anonyymi00118 kirjoitti:

En halua kenenkään juopuvan minusta, koska en koe mitään tarvetta sellaiseen! Hyi ällöttää pelkkä ajatuskin!

Sinä se olet taas vauhdissa. Älä kommentoi joka paikkaan tuolla tavalla, luo negatiivista tunnelmaa.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Voisin juopua hänestä 🙃

Kannattaisi ehkä mieluummin luopua

• Anonyymi00109

Keskikireä struktuuri korkeintaan vaikks?

• Anonyymi00119

Usko nyt stalkkeri etten koskaan halua olla missään tekemsissä kanssasi. Olet vastenmielisin ihminen johon olen koskaan törmännyt!

• Anonyymi00117

En ole koskaan ajatellut olevani yhdessä enää koskaan kenenkään kanssa! Ainoa ja paras vaihtoehto minulle on löytää 70v mies ystäväkseni! Ja ystävät eivät asu yhdessä!

• Anonyymi00121

Kyllä se pillu mielessä on kokoajan.

• Anonyymi00122

Mutta hypätään nyt ensin.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Mutta hypätään nyt ensin.

Persttä bensaa vähään rahaa sanois petriiii

• Anonyymi00125

Unelmaa, kuin ihanaa untaa. Enkä tarkoita, että kaikki olisi täydellistä. Mutta rakastaisimme niin paljon toisiamme ja olisimme hyvä tiimi.

• Anonyymi00128

Mikä toi tiimi jankutus on

• Anonyymi00129
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Mikä toi tiimi jankutus on

Parisuhdetta parhaimmillaan.

Sivusta

• Anonyymi00130

Ei ole enää mitään kaivattua

• Anonyymi00131

Mullapas on!

• Anonyymi00133

Kaikki loppui aikanaan.

• Anonyymi00132

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2029
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1176
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      173
      1075
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      772
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      727
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      677
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      661
    Aihe