Sinulle nainen

Anonyymi-ap

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. Muutenkin tämä ylläpitää turhia haaveita ja toiveita.

Joku muukin sinun tilanteesta tietävä näyttäisi täällä kirjoittelevan. Se laittaa miettimään. Toki miksei joku voisi olla, kun sanoit, ettei meille mitään tule.

Et varmaan usko sitä, mutta rakastuin sinuun kovasti. Se ei muutu hetkessä. Teen sen jatkossa hiljaa itsekseni, tai jaan sen sinulle, mikäli vielä kohdataan.
Kunpa saisin olla tukenasi näinä hetkinä.

J

88

904

Vastaukset 88

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä voisiko olla mulle, mutta jos on niin ei mulla ole tietääkseni mitään "tilannetta" meneillään nyt... En siis usko että oli mulle.

Tai no joo, ainoa tilanne olet sinä.

• Anonyymi00054

Juuri tämä. Monella on ihan sama tilanne päällä. Mutta ei tarkoita, että olisit ap:n kohde.

• Anonyymi00002

Ei ole mullekaan tuo aloitus mutta kommentoin että se on hyvä että täältä lähtee pois ja jättää tämän omaan arvoonsa, se on minullakin tavoitteena. Olen jo sen ikäinen että on aika asettua viimein aloilleen ja löytää se mahdollinen lopunelämän mielitietty, elämänkumppani ja rakkaus ja siihen kaikki muut päälle jos on tullakseen. Nyt on viimeisiä hetkiä niihin asioihin.

Sitä varmaan aika monet toivoo ja haaveilee. Antaa mahdollisuus oikeille tunteille, koska jos tänne on tullut niin kaikki on ollutkin pelkkää oman pään sisäistä. Niin on minullekin käynyt. Toivo elää vielä kunnollisesta rakkaudesta ja kaikesta hyvästä hyvin kumppanin kanssa jossa on molemminpuoleista lämpöä,tunteita ja kunnoitusta ja toiveita <3

Tuo aloittajan päätös on todella kannattava ja hyvä juttu! yötä hyvää

• Anonyymi00003

Minä olen jatkossakin täällä.Tuli mitä tuli.Haluan oppia sairaiden päistä kaiken.Ei ollut minulle myöskään tämä aloitus.

• Anonyymi00004

😅🥲😂🤔😂🙆

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

😅🥲😂🤔😂🙆

Mielenkiintoista:-DD

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mielenkiintoista:-DD

Anteeksi. Kuulostat siltä kuin olisit ollut paska Anttilan tuvan seinässä etkä pääse millään siitä irti.

En oikein usko oppiin sairaiden päästä täällä,mutta hyvä jos sinä uskot siihen.

Hyviä unia.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Anteeksi. Kuulostat siltä kuin olisit ollut paska Anttilan tuvan seinässä etkä pääse millään siitä irti.

Hyviä unia.

Pskaa täällä on kylvetty kyllä muttei seinään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyviä unia.

Sepä ei ole kenenkään viattoman murhe se.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyviä unia.

Sinulle ei ollut hyvä uutinen,ÄLÄ EDES ESITÄ.Ihana Syksy tulossa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eipä niin. On helpottavaa olla pois täältä ja elää omaa elämäänsä. Joskus käydessäni mietin, että whats the point.. Käyn muistelemassa...ajatuksissani ♡

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinulle ei ollut hyvä uutinen,ÄLÄ EDES ESITÄ.Ihana Syksy tulossa.

Vielä ihanampi TALVI JA PAKKASET.

• Anonyymi00056

Täällä on enemmän tyhmy*ttä ja ldlotismia kuin sairautta.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jep aina voi palata terveen kirjoihin ja lakata syyllistymästä tms trollaavan äijän teennäisistä teksteistä. Suosittelen lämpimästi kaikille. T naiselta

• Anonyymi00065
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Jep aina voi palata terveen kirjoihin ja lakata syyllistymästä tms trollaavan äijän teennäisistä teksteistä. Suosittelen lämpimästi kaikille. T naiselta

Se tyyppi mistä kirjoitan ei ikinä parane koska on persoonallishäiriöinen se sinun kaima.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Se tyyppi mistä kirjoitan ei ikinä parane koska on persoonallishäiriöinen se sinun kaima.

Olet autisti runopoika joten liian nuori mulle

• Anonyymi00086
        Anonyymi00004 kirjoitti:

😅🥲😂🤔😂🙆

Emojipellet on yhtä kuin alle sadan iq.

• Anonyymi00012

Hyvä päätös. Tämä palsta on oikea likasanko.

Ei minulla kyllä mitään erityistä tilannetta ole enkä tarvitse erityistä tukea. Minulla menee oikein hyvin. Eikä minulle kukaan muu täällä kirjoittele. Joku kaipaa jotain samannimistä, mutta en tunne sillä kirjaimella alkaa miestä. Ei minulle. Palstaharhat taas iskeneet, jos sellaista kuvittelet.

Hyvää yötä ja hyvää jatkoa 👋Ja muutenkin kaikkea hyvää🌞

• Anonyymi00013

Mitä tiedän ihmisistä se hyvä jatko ei kauaa kestä.Nauti vielä kun voit.

• Anonyymi00014

Kylläpäs se hetekks paukkui taas Tn siellä piparkakkutalossa.Me vielä nähdään menipä aikaa vaikka kuinka.peräsuolen hoonajs.Klon aikahan täällä olikin milloin P m lensi mällit !
        Miehesi on oman lapsensa kanssa joten hän ei tiedä mitä teet.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kylläpäs se hetekks paukkui taas Tn siellä piparkakkutalossa.Me vielä nähdään menipä aikaa vaikka kuinka.peräsuolen hoonajs.Klon aikahan täällä olikin milloin P m lensi mällit !

Näimpä,rikos ei vanhene vaikka olisivat kaapista tulleet pois.

• Anonyymi00017

Hyvä Tn olet oppinut käyttämään likasankoa.Näin ei Thorverkossa luvattomasti kukaan näe sinun alapäätäsi ja tienaa.Erittäin HYVÄ IDIS.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hyvä Tn olet oppinut käyttämään likasankoa.Näin ei Thorverkossa luvattomasti kukaan näe sinun alapäätäsi ja tienaa.Erittäin HYVÄ IDIS.

Kyllä minulla vtuttais ja rankasti etten enään nää laatu vttuja.

• Anonyymi00036

En toivo mitään muuta kun ajaisit sillä harmaalla autolla päin kalliota tai junan alle.Tn olet sairas lehmä!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Älä heitä sitten Tn niitä vaippoja tielle,vie roskiin kiitos.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Älä heitä sitten Tn niitä vaippoja tielle,vie roskiin kiitos.

Siis että tämä pakkomielteen kohteesi olisi kirjoittanut tämän palstaäijän eksoottisen puheenparren? Nuku välillä niin sujuu tuo skeidan jauhaminen ja rakentaminen edes vähän sinne päin. Moroo

• Anonyymi00061
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En toivo mitään muuta kun ajaisit sillä harmaalla autolla päin kalliota tai junan alle.Tn olet sairas lehmä!

Minkä merkkinen auto on kyseessä, aloittajaäijä? Kunhan ammun alas eräiden jo erittäin vammaisia fantasiarakennelmia, sillä naista ei ole eikä autoa vaikka ”kirjain” kuinka passaisi tjsp.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00014 kirjoitti:

” Miehesi on oman lapsensa kanssa joten hän ei tiedä mitä teet.” Menee kyllä lukijoilla hieman liian lujaa jos heittäytyvät apäijä näihin ömm mielen miljöisiisi messiin. Lapsen kanssa kotona- ei tiedä. Mutta onhan se havaittu, että ns limiittiä ei ole kaikilla, eikä kauhalla annettu

• Anonyymi00016

Tämäkin ketju näköjään saanut oman osansa. Kiitoksia asiallisen vastauksen antaneille. Toivon, ettei nuo sairaat kiukuttelut ole sinulle, mikäli on, niin jättäydy sinäkin pois.

J

• Anonyymi00019

Jack tietää

• Anonyymi00020

Kerro J oman nimesi viimeinen kirjain ?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jack tietää

Tai Jorma!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tai Jorma!

Jarmo?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tai Jorma!

Jallu?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jallu?

Jyrä?

• Anonyymi00025

Hyvää yötä C

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kerro J oman nimesi viimeinen kirjain ?

Tämän voin vielä antaa, en kyllä tiedä ketä se hyödyttää. A.

Pelikin jo ohi, aika nukkua. Hyvää yötä hänelle.

J

• Anonyymi00028

Mikä olet muita käskemään. Oot se maalittaja.
        Muuten oli hyvä futismatsi ⚽️
        Norja - Englanti 1 - 2

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mikä olet muita käskemään. Oot se maalittaja.
        Muuten oli hyvä futismatsi ⚽️
        Norja - Englanti 1 - 2

Ei ollut käsky. Ei kuulu tapoihin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tämän voin vielä antaa, en kyllä tiedä ketä se hyödyttää. A.

Pelikin jo ohi, aika nukkua. Hyvää yötä hänelle.

J

J niinkuin Juha

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

J niinkuin Juha

Ole vaikka pyhä pietari ihan sama.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

J niinkuin Juha

Juhat on ilkeitä,kamalan näkösiä,kiusaajia ja pitäs" lyödä "turpaan.Naittaa poikaansa nisti ämmälle iloissa suin.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00033 kirjoitti:

J - nainen

• Anonyymi00055

Jos tänne joku J kirjoittaa jotain ja varsinkin jos laittaa vaikka jonkun nimikirjaimen kenelle viestit on tarkoitettu (yleensä kai R) niin p.skaryöppy on taattu. Ja toisinpäin.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00032 kirjoitti:

J niinkuin Juha

Tai Jukka. Tai Juhana. Tai Joona.

Ja niin edelleen.

• Anonyymi00063

Joo emme me tietenkään aloittajaäijä tajua, että koko haiku on alusta loppuun sinun dramaturgioimaa WT- skeidaa😏

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Joo emme me tietenkään aloittajaäijä tajua, että koko haiku on alusta loppuun sinun dramaturgioimaa WT- skeidaa😏

Lukuunottamatta mm keskellä yötä umpitunnelissa mitä sattuu kirjoittavia himmeitä

• Anonyymi00071
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Jos tänne joku J kirjoittaa jotain ja varsinkin jos laittaa vaikka jonkun nimikirjaimen kenelle viestit on tarkoitettu (yleensä kai R) niin p.skaryöppy on taattu. Ja toisinpäin.

Niinhän kirjoitukseni aina ollut. Hänen vuoksi tänne tulin ja vain hänelle täällä kirjoittanut.

J

• Anonyymi00075
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sulla on jotain ongelmia selvästi. Pitäiskö sun hakee niihin jotain apua? -Sivusta

• Anonyymi00077
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Juhat on ilkeitä,kamalan näkösiä,kiusaajia ja pitäs" lyödä "turpaan.Naittaa poikaansa nisti ämmälle iloissa suin.

No onhan sulla ihan selvästi mielenterveysongelmia. Ei mitään epäilystä siitä mut jospa pidät taukoo palstasta ennen kuin sekoat täysin ja muidenkin ikävää lukea noita sun viestejä. - Sivusta

• Anonyymi00027

En ole jaksanut selailla edes täällä enää. Voisitko kertoa mitä ja missä on ollut jotain tilanteesta?
      Eikä ole ketään, millään tavalla ei ketään.

• Anonyymi00029

Pieni lisäys vielä omaani.
        Hyvää yötä aloittajalle täältä jostain naiselta.
        Ei ole kovin hyvä yötä täällä, ei yksin.

• Anonyymi00031

En halua nostaa uudelleen, parempi varmasti jos meni ohi.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En halua nostaa uudelleen, parempi varmasti jos meni ohi.

Ei sitten, kai sitten vietän koko yön etsien jotain.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Pieni lisäys vielä omaani.
        Hyvää yötä aloittajalle täältä jostain naiselta.
        Ei ole kovin hyvä yötä täällä, ei yksin.

Sinun mies runkkaa täällä naapurin naisille.Toivotaan ettette ole uskovainen pari.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sinun mies runkkaa täällä naapurin naisille.Toivotaan ettette ole uskovainen pari.

Onko sulla jotain ongelmia kirjoitetun/luetun ymmärtämisessä?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Onko sulla jotain ongelmia kirjoitetun/luetun ymmärtämisessä?

Jaa tästä osiosta aloittajaäijän performanssia aloit sitten nähdä vaivaa jostain syystä🙄

• Anonyymi00038

"Joku muukin sinun tilanteesta tietävä näyttäisi täällä kirjoittelevan. " Jep. Mä oon näitä lauseita kurkkuun myötä täynnä. Näille kirjoittajille pistän halutessani luun kurkkuun.

• Anonyymi00043

Ai J mieskö?:-DD

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Tässä taas jälleen tää,tietyillä nimillä on karmansa.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tässä taas jälleen tää,tietyillä nimillä on karmansa.

J miehiä useita kuka mahdat olla ?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ai millä perusteella häh

• Anonyymi00049

Huomenta J
      Olen huomannut ja niinku puhuin nin näät kaikki alkaa kohdistua sinuun koska tuo ässä on niin mustasukkainen. En ole uskaltanut oikeen vastailla viesteihis kun heti on joku kimpussa tai vääntää tarinaa.
      On viisas vaihtoehto. Sinä olet viisas.
      Minäkin jään pois. Näemme kyllä tässä lähellä. Sitten jutellaan.
      Se aika meille tulee. 😊

Olet mulle tärkeä voi hyvin

🌙✨️

• Anonyymi00051

Tämä viesti oli eka ja vika

Tähän 06:19

• Anonyymi00089

On normaalia reakoida siihen jos kohdellaan huonosti. Se puolestaan ei ole normaalia, että tekeydytään ystäväksi ja yritetään päästä toisten väliin. Vain sinä olet tässä se joka on pyrkinyt systemaattisesti vaikuttamaan hänen ajatuksiin ja toimintaan. Se että olet kirjoittanut palstalle kaksi vuotta esiintyen minuna hänelle ei ole millään tavalla terveen ihmisen merkki. Samaten tämä kirjoituksesi jossa paljastat pyrkineesi vaikuttamaan hänen suhtautumisensa minuun. Vain sinä olet se joka on kaksi vuotta aivopessyt häntä ja nimenomaan minua vastaan kääntämällä asiat päälaelleen siksi, että sinulla on omat epärehelliset motiivisi yrittää saada käännettyä hänet minua vastaan. Se että puolustaudun ei liity mustasukkaisuuteen millään tavalla. Sinä tiedät itsekin. Samaten aina kun meillä menee jälleen paremmin yrität jälleen puskea väliimme. Minkälainen ihminen tekee tuollaista? Sadisti kenties.

• Anonyymi00052

Ja taas, ottakaa suoraan yhteyttä rakkaaseen .

• Anonyymi00067

Niin tätä ns jiimiestäkö, eli aloittajaäijän luomaa alter egoako sinä kannustat tähän rakkautta edistävään tekoon, vai?

• Anonyymi00053

Monella on sama tai samanlainen tilanne. Ei suhteet ole niin erilaisia. Muutama lause palstalla ei paljasta kenestäkään mitään. Sama tilanne on palstalla ainakin kymmenellä muulla.

• Anonyymi00058

Jaa, no mitä hetkiä tällä toisella osapuolella sitten on menossa/ päällä jne, trollaava mies pätevällä ja kaiken kattavalla tunnisteella ”J”? Hörhöjen puolesta kysyn, avustan kato niitä vähäse

• Anonyymi00068

Voi rakas suomalainen turjake mieheni 🥰😘💋💋💋
      Oot vaan niin HOT ja kaikkien naisten suosiossa, koska olet minun OMA MIEHENI.

Valitsit kaikista MAAILMAN NAISTA JUST MINUT!
      Olis sentään ollut puukkottajakin tarjolla sekä aseilla ja koirilla uhkailijoita.

Oot mun oma MEL GIBSON BRAVEHEART 😘🥰💋💋💋

• Anonyymi00069

Ymmärrän päätöksesi. Toivottavasti olet yhteydessä häneen myös muulla tavoin. Itse ainakin toivoisin sitä, jos minusta olisi kyse.

• Anonyymi00070

Taas? 😂 good luck!

• Anonyymi00072

Ketä yrität tällä tavoittaa ja jotta voit väittää edes rakastavasi häntä tarvii sunnosata valehdella sujuvasti jos et häntä edes tunne tunteet kun ei tule tyhjästä jos kuvittelee sitä rakkaudeksi että ihastunut toiseen ei lähtökohtaisesti voisi syvemmällä metsässä olla ihastuminen johtuu useimmiten ulkonäöstä varmin tapa löytää itselleen pettymys ja minun mielestäni se ei ole rakkautta jos ei toista hyväksy sellaisena kuin tämä on "koulutettava yksilö" hyväkäytöksinen josta voi muokata mieleisensä eikö ne niin yleensä mene ja voi mikä pettymys moisessa ei ollutkaan tarpeeksi miestä sanomaan vastaan

• Anonyymi00073

Minä en ole koskaan sanonut mitään tuollaista! Juttelisin mielellään kanssasi. Täällä on liikaa toisiksi tekeytyviä ihmisiä. Olkoon tuntomerkkini mäki, johon en sinua päästänyt.

• Anonyymi00074

Ihana viesti mut kenelle naiselle? Ootko laittanu tänne joskus tuntomerkkejä naisesta ett tunnistais sut? Itsekin haluisin omia nää mut tuskin mulle. 😔

• Anonyymi00076

Samis -sielulle huomiseen uusi päivä, viikko ja uudet kujeet, toivattavasti nähtäis kaupungilla. Toivottavasti ilman näitä tyyppejä 🧌.
      Hyviä unia sinnekkin. M🧙‍♂️- N🧙‍♀️

• Anonyymi00078

Tilanteeni on varmasti omalla tavallaan kiintoisa, ja voi saada vääränlaistakin innostuneisuutta aikaan. Toivon että itse olet aikeissasi jalo etkä muuta. Sydämeni on saattanut tässä menossa pehmetä mutta pääni edelleen mukana. Terävöitettynä. Saattaa kuitenkin olla että olen jo siinä määrin tilanteeni herra että näen kaiken liikaa itseni kautta. Ja kestän tilanteeni kyllä, siitä ei tarvitse huolehtia. Minussa on muutakin, ja sen erottava on muihin nähden etulyöntiasemasaa..

• Anonyymi00079

Lounas-kaipailut täältä, vaikkei enää pitänyt.

Täysin vilpitön olen aina ollut, vaikka en helppo. Varmasti vaikeasti ymmärrettävä myös. Sain tietyt asiat elämässäni maalin, mutta nähtävästi liian myöhään.

J

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Lounas-kaipailut täältä, vaikkei enää pitänyt.

Täysin vilpitön olen aina ollut, vaikka en helppo. Varmasti vaikeasti ymmärrettävä myös. Sain tietyt asiat elämässäni maalin, mutta nähtävästi liian myöhään.

J

Pyydätkö lounaalle vain ootteko tavannut lounaalla aikaisemmin ?

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Pyydätkö lounaalle vain ootteko tavannut lounaalla aikaisemmin ?

Syöty ollaan yhdessä, mutta varsinaisesti lounaalla ei muistaakseni olla käyty. Olisi kiva kyllä käydä. Ollaan melko kaukana yhteisistä lounaista tällä hetkellä, valitettavasti.

J

• Anonyymi00083

Hohhoijaa🥱

• Anonyymi00084

Ota naiseen suoraan yhteyttä

• Anonyymi00085

Sää ja mää.

• Anonyymi00087

Nimenomaan. Mää ja sää.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Nimenomaan. Mää ja sää.

Jäi allekirjoitus tästä.

J

• Anonyymi00090

Koitan nyt todella pysyä poissa. Tämän selaaminen vahvistaa vain jo valmiiksi kipeää kaipausta.

Lisäksi kun näen jonkin ikävän kirjoituksen, tulee mieleeni ajatus, ettet vain kuvittele tuon olevan minulta. Vaikka en kyllä usko sinun niin luulevan.

Olet varmasti ilman tänne kirjoittelua ja lukemistakin mielessäni pysyvästi. Ehkä kuitenkin pystyn paremmin elämään kaipuun kanssa ilman tätä.

Olet Rakas, vaikken tiedä merkitseekö se sinulle paljoakaan. Minulle sinä merkitset. Hyvää yötä.

J

• Anonyymi00092

???

• Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

???

Ooks joku veli

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe