Sinulle nainen

Anonyymi-ap

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. Muutenkin tämä ylläpitää turhia haaveita ja toiveita.

Joku muukin sinun tilanteesta tietävä näyttäisi täällä kirjoittelevan. Se laittaa miettimään. Toki miksei joku voisi olla, kun sanoit, ettei meille mitään tule.

Et varmaan usko sitä, mutta rakastuin sinuun kovasti. Se ei muutu hetkessä. Teen sen jatkossa hiljaa itsekseni, tai jaan sen sinulle, mikäli vielä kohdataan.
Kunpa saisin olla tukenasi näinä hetkinä.

J

68

359

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En tiedä voisiko olla mulle, mutta jos on niin ei mulla ole tietääkseni mitään "tilannetta" meneillään nyt... En siis usko että oli mulle.

Tai no joo, ainoa tilanne olet sinä.

• Anonyymi00054
        UUSI

Juuri tämä. Monella on ihan sama tilanne päällä. Mutta ei tarkoita, että olisit ap:n kohde.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei ole mullekaan tuo aloitus mutta kommentoin että se on hyvä että täältä lähtee pois ja jättää tämän omaan arvoonsa, se on minullakin tavoitteena. Olen jo sen ikäinen että on aika asettua viimein aloilleen ja löytää se mahdollinen lopunelämän mielitietty, elämänkumppani ja rakkaus ja siihen kaikki muut päälle jos on tullakseen. Nyt on viimeisiä hetkiä niihin asioihin.

Sitä varmaan aika monet toivoo ja haaveilee. Antaa mahdollisuus oikeille tunteille, koska jos tänne on tullut niin kaikki on ollutkin pelkkää oman pään sisäistä. Niin on minullekin käynyt. Toivo elää vielä kunnollisesta rakkaudesta ja kaikesta hyvästä hyvin kumppanin kanssa jossa on molemminpuoleista lämpöä,tunteita ja kunnoitusta ja toiveita <3

Tuo aloittajan päätös on todella kannattava ja hyvä juttu! yötä hyvää

• Anonyymi00003
      UUSI

Minä olen jatkossakin täällä.Tuli mitä tuli.Haluan oppia sairaiden päistä kaiken.Ei ollut minulle myöskään tämä aloitus.

• Anonyymi00004
        UUSI

😅🥲😂🤔😂🙆

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

😅🥲😂🤔😂🙆

Mielenkiintoista:-DD

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mielenkiintoista:-DD

Anteeksi. Kuulostat siltä kuin olisit ollut paska Anttilan tuvan seinässä etkä pääse millään siitä irti.

En oikein usko oppiin sairaiden päästä täällä,mutta hyvä jos sinä uskot siihen.

Hyviä unia.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Anteeksi. Kuulostat siltä kuin olisit ollut paska Anttilan tuvan seinässä etkä pääse millään siitä irti.

Hyviä unia.

Pskaa täällä on kylvetty kyllä muttei seinään.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyviä unia.

Sepä ei ole kenenkään viattoman murhe se.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyviä unia.

Sinulle ei ollut hyvä uutinen,ÄLÄ EDES ESITÄ.Ihana Syksy tulossa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eipä niin. On helpottavaa olla pois täältä ja elää omaa elämäänsä. Joskus käydessäni mietin, että whats the point.. Käyn muistelemassa...ajatuksissani ♡

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinulle ei ollut hyvä uutinen,ÄLÄ EDES ESITÄ.Ihana Syksy tulossa.

Vielä ihanampi TALVI JA PAKKASET.

• Anonyymi00056
        UUSI

Täällä on enemmän tyhmy*ttä ja ldlotismia kuin sairautta.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jep aina voi palata terveen kirjoihin ja lakata syyllistymästä tms trollaavan äijän teennäisistä teksteistä. Suosittelen lämpimästi kaikille. T naiselta

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Jep aina voi palata terveen kirjoihin ja lakata syyllistymästä tms trollaavan äijän teennäisistä teksteistä. Suosittelen lämpimästi kaikille. T naiselta

Se tyyppi mistä kirjoitan ei ikinä parane koska on persoonallishäiriöinen se sinun kaima.

• Anonyymi00012
      UUSI

Hyvä päätös. Tämä palsta on oikea likasanko.

Ei minulla kyllä mitään erityistä tilannetta ole enkä tarvitse erityistä tukea. Minulla menee oikein hyvin. Eikä minulle kukaan muu täällä kirjoittele. Joku kaipaa jotain samannimistä, mutta en tunne sillä kirjaimella alkaa miestä. Ei minulle. Palstaharhat taas iskeneet, jos sellaista kuvittelet.

Hyvää yötä ja hyvää jatkoa 👋Ja muutenkin kaikkea hyvää🌞

• Anonyymi00013
        UUSI

Mitä tiedän ihmisistä se hyvä jatko ei kauaa kestä.Nauti vielä kun voit.

• Anonyymi00014
        UUSI

Kylläpäs se hetekks paukkui taas Tn siellä piparkakkutalossa.Me vielä nähdään menipä aikaa vaikka kuinka.peräsuolen hoonajs.Klon aikahan täällä olikin milloin P m lensi mällit !
        Miehesi on oman lapsensa kanssa joten hän ei tiedä mitä teet.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kylläpäs se hetekks paukkui taas Tn siellä piparkakkutalossa.Me vielä nähdään menipä aikaa vaikka kuinka.peräsuolen hoonajs.Klon aikahan täällä olikin milloin P m lensi mällit !

Näimpä,rikos ei vanhene vaikka olisivat kaapista tulleet pois.

• Anonyymi00017
        UUSI

Hyvä Tn olet oppinut käyttämään likasankoa.Näin ei Thorverkossa luvattomasti kukaan näe sinun alapäätäsi ja tienaa.Erittäin HYVÄ IDIS.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hyvä Tn olet oppinut käyttämään likasankoa.Näin ei Thorverkossa luvattomasti kukaan näe sinun alapäätäsi ja tienaa.Erittäin HYVÄ IDIS.

Kyllä minulla vtuttais ja rankasti etten enään nää laatu vttuja.

• Anonyymi00036
        UUSI

En toivo mitään muuta kun ajaisit sillä harmaalla autolla päin kalliota tai junan alle.Tn olet sairas lehmä!

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Älä heitä sitten Tn niitä vaippoja tielle,vie roskiin kiitos.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Älä heitä sitten Tn niitä vaippoja tielle,vie roskiin kiitos.

Siis että tämä pakkomielteen kohteesi olisi kirjoittanut tämän palstaäijän eksoottisen puheenparren? Nuku välillä niin sujuu tuo skeidan jauhaminen ja rakentaminen edes vähän sinne päin. Moroo

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En toivo mitään muuta kun ajaisit sillä harmaalla autolla päin kalliota tai junan alle.Tn olet sairas lehmä!

Minkä merkkinen auto on kyseessä, aloittajaäijä? Kunhan ammun alas eräiden jo erittäin vammaisia fantasiarakennelmia, sillä naista ei ole eikä autoa vaikka ”kirjain” kuinka passaisi tjsp.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

” Miehesi on oman lapsensa kanssa joten hän ei tiedä mitä teet.” Menee kyllä lukijoilla hieman liian lujaa jos heittäytyvät apäijä näihin ömm mielen miljöisiisi messiin. Lapsen kanssa kotona- ei tiedä. Mutta onhan se havaittu, että ns limiittiä ei ole kaikilla, eikä kauhalla annettu

• Anonyymi00016
      UUSI

Tämäkin ketju näköjään saanut oman osansa. Kiitoksia asiallisen vastauksen antaneille. Toivon, ettei nuo sairaat kiukuttelut ole sinulle, mikäli on, niin jättäydy sinäkin pois.

J

• Anonyymi00019
        UUSI

Jack tietää

• Anonyymi00020
        UUSI

Kerro J oman nimesi viimeinen kirjain ?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jack tietää

Tai Jorma!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tai Jorma!

Jarmo?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tai Jorma!

Jallu?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jallu?

Jyrä?

• Anonyymi00025
        UUSI

Hyvää yötä C

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kerro J oman nimesi viimeinen kirjain ?

Tämän voin vielä antaa, en kyllä tiedä ketä se hyödyttää. A.

Pelikin jo ohi, aika nukkua. Hyvää yötä hänelle.

J

• Anonyymi00028
        UUSI

Mikä olet muita käskemään. Oot se maalittaja.
        Muuten oli hyvä futismatsi ⚽️
        Norja - Englanti 1 - 2

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mikä olet muita käskemään. Oot se maalittaja.
        Muuten oli hyvä futismatsi ⚽️
        Norja - Englanti 1 - 2

Ei ollut käsky. Ei kuulu tapoihin.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tämän voin vielä antaa, en kyllä tiedä ketä se hyödyttää. A.

Pelikin jo ohi, aika nukkua. Hyvää yötä hänelle.

J

J niinkuin Juha

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

J niinkuin Juha

Ole vaikka pyhä pietari ihan sama.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

J niinkuin Juha

Juhat on ilkeitä,kamalan näkösiä,kiusaajia ja pitäs" lyödä "turpaan.Naittaa poikaansa nisti ämmälle iloissa suin.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ole vaikka pyhä pietari ihan sama.

J - nainen

• Anonyymi00055
        UUSI

Jos tänne joku J kirjoittaa jotain ja varsinkin jos laittaa vaikka jonkun nimikirjaimen kenelle viestit on tarkoitettu (yleensä kai R) niin p.skaryöppy on taattu. Ja toisinpäin.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

J niinkuin Juha

Tai Jukka. Tai Juhana. Tai Joona.

Ja niin edelleen.

• Anonyymi00063
        UUSI

Joo emme me tietenkään aloittajaäijä tajua, että koko haiku on alusta loppuun sinun dramaturgioimaa WT- skeidaa😏

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Joo emme me tietenkään aloittajaäijä tajua, että koko haiku on alusta loppuun sinun dramaturgioimaa WT- skeidaa😏

Lukuunottamatta mm keskellä yötä umpitunnelissa mitä sattuu kirjoittavia himmeitä

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Jos tänne joku J kirjoittaa jotain ja varsinkin jos laittaa vaikka jonkun nimikirjaimen kenelle viestit on tarkoitettu (yleensä kai R) niin p.skaryöppy on taattu. Ja toisinpäin.

Niinhän kirjoitukseni aina ollut. Hänen vuoksi tänne tulin ja vain hänelle täällä kirjoittanut.

J

• Anonyymi00027
      UUSI

En ole jaksanut selailla edes täällä enää. Voisitko kertoa mitä ja missä on ollut jotain tilanteesta?
      Eikä ole ketään, millään tavalla ei ketään.

• Anonyymi00029
        UUSI

Pieni lisäys vielä omaani.
        Hyvää yötä aloittajalle täältä jostain naiselta.
        Ei ole kovin hyvä yötä täällä, ei yksin.

• Anonyymi00031
        UUSI

En halua nostaa uudelleen, parempi varmasti jos meni ohi.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En halua nostaa uudelleen, parempi varmasti jos meni ohi.

Ei sitten, kai sitten vietän koko yön etsien jotain.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Pieni lisäys vielä omaani.
        Hyvää yötä aloittajalle täältä jostain naiselta.
        Ei ole kovin hyvä yötä täällä, ei yksin.

Sinun mies runkkaa täällä naapurin naisille.Toivotaan ettette ole uskovainen pari.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sinun mies runkkaa täällä naapurin naisille.Toivotaan ettette ole uskovainen pari.

Onko sulla jotain ongelmia kirjoitetun/luetun ymmärtämisessä?

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Onko sulla jotain ongelmia kirjoitetun/luetun ymmärtämisessä?

Jaa tästä osiosta aloittajaäijän performanssia aloit sitten nähdä vaivaa jostain syystä🙄

• Anonyymi00038
      UUSI

"Joku muukin sinun tilanteesta tietävä näyttäisi täällä kirjoittelevan. " Jep. Mä oon näitä lauseita kurkkuun myötä täynnä. Näille kirjoittajille pistän halutessani luun kurkkuun.

• Anonyymi00043
        UUSI

Ai J mieskö?:-DD

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Tässä taas jälleen tää,tietyillä nimillä on karmansa.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tässä taas jälleen tää,tietyillä nimillä on karmansa.

J miehiä useita kuka mahdat olla ?

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ai millä perusteella häh

• Anonyymi00049
      UUSI

Huomenta J
      Olen huomannut ja niinku puhuin nin näät kaikki alkaa kohdistua sinuun koska tuo ässä on niin mustasukkainen. En ole uskaltanut oikeen vastailla viesteihis kun heti on joku kimpussa tai vääntää tarinaa.
      On viisas vaihtoehto. Sinä olet viisas.
      Minäkin jään pois. Näemme kyllä tässä lähellä. Sitten jutellaan.
      Se aika meille tulee. 😊

Olet mulle tärkeä voi hyvin

🌙✨️

• Anonyymi00051
        UUSI

Tämä viesti oli eka ja vika

Tähän 06:19

• Anonyymi00052
      UUSI

Ja taas, ottakaa suoraan yhteyttä rakkaaseen .

• Anonyymi00067
        UUSI

Niin tätä ns jiimiestäkö, eli aloittajaäijän luomaa alter egoako sinä kannustat tähän rakkautta edistävään tekoon, vai?

• Anonyymi00053
      UUSI

Monella on sama tai samanlainen tilanne. Ei suhteet ole niin erilaisia. Muutama lause palstalla ei paljasta kenestäkään mitään. Sama tilanne on palstalla ainakin kymmenellä muulla.

• Anonyymi00058
      UUSI

Jaa, no mitä hetkiä tällä toisella osapuolella sitten on menossa/ päällä jne, trollaava mies pätevällä ja kaiken kattavalla tunnisteella ”J”? Hörhöjen puolesta kysyn, avustan kato niitä vähäse

• Anonyymi00068
      UUSI

Voi rakas suomalainen turjake mieheni 🥰😘💋💋💋
      Oot vaan niin HOT ja kaikkien naisten suosiossa, koska olet minun OMA MIEHENI.

Valitsit kaikista MAAILMAN NAISTA JUST MINUT!
      Olis sentään ollut puukkottajakin tarjolla sekä aseilla ja koirilla uhkailijoita.

Oot mun oma MEL GIBSON BRAVEHEART 😘🥰💋💋💋

• Anonyymi00069
      UUSI

Ymmärrän päätöksesi. Toivottavasti olet yhteydessä häneen myös muulla tavoin. Itse ainakin toivoisin sitä, jos minusta olisi kyse.

• Anonyymi00070
      UUSI

Taas? 😂 good luck!

• Anonyymi00072
      UUSI

Ketä yrität tällä tavoittaa ja jotta voit väittää edes rakastavasi häntä tarvii sunnosata valehdella sujuvasti jos et häntä edes tunne tunteet kun ei tule tyhjästä jos kuvittelee sitä rakkaudeksi että ihastunut toiseen ei lähtökohtaisesti voisi syvemmällä metsässä olla ihastuminen johtuu useimmiten ulkonäöstä varmin tapa löytää itselleen pettymys ja minun mielestäni se ei ole rakkautta jos ei toista hyväksy sellaisena kuin tämä on "koulutettava yksilö" hyväkäytöksinen josta voi muokata mieleisensä eikö ne niin yleensä mene ja voi mikä pettymys moisessa ei ollutkaan tarpeeksi miestä sanomaan vastaan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      71
      1175
    2. 94
      945
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      151
      937
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      58
      828
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      426
      809
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      14
      687
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      659
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      614
    9. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      95
      599
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      573
    Aihe