Realistisesti

Anonyymi-ap

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan?
Kuka tekisi mitä?

146

1575

Vastaukset 146

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole kaivattua!

• Anonyymi00002

Tiedän realiteetit eikä minun tarvitse toivoa niiden etenemistä. Kuka tekisi mitä? Minä teen parhaillaan. 👋

• Anonyymi00006

Mitä teet parhaillaan?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä teet parhaillaan?

Asioitten eteen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Asioitten eteen.

Eli et mitään kun et uskalla.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ap.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Koko ajan. Koko ajan.

• Anonyymi00071

Olet se harmaalla autolla ajava.

• Anonyymi00003

Realistisesti, kenekään kahdenväliset asiat ei kuulu palstoille.

• Anonyymi00004

Kuuluukos iät ja milloin on viimeksi olleet tekemisissä? Jne jne. Sitä vartenhan täällä keskustellaan, hyvänen aika.

• Anonyymi00005

Eli sinä pystyt aukottomasti tunnistamaan kirjoitusten perusteella, että ketä koskee?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuuluukos iät ja milloin on viimeksi olleet tekemisissä? Jne jne. Sitä vartenhan täällä keskustellaan, hyvänen aika.

En minä halua kirjoittaa mihinkään mitä toisen pitäisi tehdä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En minä halua kirjoittaa mihinkään mitä toisen pitäisi tehdä.

Eli ei ole vaihtoehto kirjoittaa, mitä sinä voisit tehdä? Tai vain kertoa toivetta... Voi elämä 🙄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eli ei ole vaihtoehto kirjoittaa, mitä sinä voisit tehdä? Tai vain kertoa toivetta... Voi elämä 🙄

Kirjoititko itse, vai tehtailetko vain aloituksia?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyllä palstaäijä tehtailee aloituksia joihin itse sitten vastailee. Mikä tässä kuviossa sinun kalsareita hiertää hyvä mies?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ai jumaleissön mua alkaa taas sattua päähän 😆

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ai jumaleissön mua alkaa taas sattua päähän 😆

Eli et. Kalastelet vain.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Eli et. Kalastelet vain.

Olen vuodattanut tänne lähes koko tarinan, joten en.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Eli et. Kalastelet vain.

Niin näin tämä palstasetä edelleen jota kuvittelet omintakeisen ehkä hiukan vihamielisen ”kaipauksen” kohteeksesi tekee

• Anonyymi00013

ottakaa vaa joo maikkarille juontamaan ttk mä hoidan :)

• Anonyymi00014

TÖITÄ

• Anonyymi00015

Miehen tehtävä on lähestyä ihastustaan vaikka tekaistulla syyllä.

• Anonyymi00017

Ei ole ihan joka tapauksessa. Sivu

• Anonyymi00019

There is a bomb love bomb vai?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sano esimerkki jolloin ei olisi.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sano esimerkki jolloin ei olisi.

Esim jos tietää toisen olevan jonkun muun kanssa.

Esim jos on estetty.

Esim jos toinen on sanonut ottavansa itse yhteyttä.

Varmaan lisääkin on syitä jos monenlaista, mutta tuossa nyt ensi alkuun.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Esim jos on estetty.

Silloinhan mies on jo ottanut yhteyttä ja saanut vastauksen.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Esim jos on estetty.

Oon varattu mutta kukaan ei tiedä kenelle,hän jolle olen varattu on kyllä yks pässinpää ellei tajua sitä irl.Epäilee muuta.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Oon varattu mutta kukaan ei tiedä kenelle,hän jolle olen varattu on kyllä yks pässinpää ellei tajua sitä irl.Epäilee muuta.

Sinä salaat sen liian hyvin.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vain JOS kiinnostaa. 🤭

• Anonyymi00146

Haista paska,se on toisen aviomies,jos et lopeta tuota psykoottista höpötystä,teen susta huoli-ilmoituksen!Älä puutu toizten parisuhteisiin hullu!!

• Anonyymi00020

Kauniisti, romanttisin askelin ilman pakkoa tai muuta pätemistä.

• Anonyymi00022

Kaunottarenk voisi laittaa sen kauniin kukkamekon ja koskea minua tai tulla minun viereeni. Tietäisin siitä ottaa hänet vähän lähemmäksi. Jollei olla kahdestaan silloin niin voitaisiin sopia aika jolloin olemme. Sitä hetkeä olen odottanut ja luulen että kaunotar kaipaa niitä vanhoja hetkiämme.

• Anonyymi00035

Huomasitko muuten, että IS uutisissa oli tänään Kiinalaisista kumppani-nukeista uutinen? Tulit siitä mieleeni ja ajattelin, että sehän täyttäisi sun jatkuvasti vaihtuvat kriteerit. Tyytymättömyytesi ei korjaannu vaihtamalla eikä takaisin ottamalla. Minun ongelma ratkesi kun suhde päättyi. Sinulla se ongelma on vieläkin kun kumppanien vaihto ei tuo edelleenkään tyydytystä. En minä halua tuohon palata. Elä valintojesi kanssa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Huomasitko muuten, että IS uutisissa oli tänään Kiinalaisista kumppani-nukeista uutinen? Tulit siitä mieleeni ja ajattelin, että sehän täyttäisi sun jatkuvasti vaihtuvat kriteerit. Tyytymättömyytesi ei korjaannu vaihtamalla eikä takaisin ottamalla. Minun ongelma ratkesi kun suhde päättyi. Sinulla se ongelma on vieläkin kun kumppanien vaihto ei tuo edelleenkään tyydytystä. En minä halua tuohon palata. Elä valintojesi kanssa.

Nyt meni harhat aika paljon ohi. Hommamme on vähän niin kuin tauolla nyt. Onneksi näyttää jatkuvan pian.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Nyt meni harhat aika paljon ohi. Hommamme on vähän niin kuin tauolla nyt. Onneksi näyttää jatkuvan pian.

Mistä merkeistä tiedät että jatkuu?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Mistä merkeistä tiedät että jatkuu?

Hänen viimeisen 2 vuoden toiminnan takia. Olisi varmaan jatkunut jo jos olisin itse toiminut rohkeammin. Hän on voinut jopa luulla niin ettei hän kiinnosta minua enään. Mutta hän on mielessäni ja toivottavasti minäkin olen hänen mielessä tällä hetkellä siellä kaukana.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Hänen viimeisen 2 vuoden toiminnan takia. Olisi varmaan jatkunut jo jos olisin itse toiminut rohkeammin. Hän on voinut jopa luulla niin ettei hän kiinnosta minua enään. Mutta hän on mielessäni ja toivottavasti minäkin olen hänen mielessä tällä hetkellä siellä kaukana.

Erikoista luulla että joku odottaisi varsinkaan jos ei ole millään tehnyt selväksi että olisi hänen mielessään edes. Luuleminen ei ole tietämistä.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00035 kirjoitti:

En nyt Kiinalaista nukkea ottaisi mut yks mallinukke niistä on yks streotypia pohjoismaalaisen miehen unelma naisesta.Niitä on tarjolla ja paljon.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Miksi hän on pysynyt mielessäsi?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Erikoista luulla että joku odottaisi varsinkaan jos ei ole millään tehnyt selväksi että olisi hänen mielessään edes. Luuleminen ei ole tietämistä.

Olen ehkä toiminut epämääräisesti historiamme takia. En tiennyt mitä hän haluaa, mutta luulen nyt tietäväni. Hän myös luultavasti tietää sen. Olen antanut hänelle flirttejä nyt.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Miksi hän on pysynyt mielessäsi?

Hyvä kysymys. Olen itsekkin pohtinut tätä asiaa. Joku ihmeellinen veto hänessä on. Hänen kanssa on aina helppo toimia ja ei ole minkään näköistä säätöä tai ongelmia. Asiat hoituu niin kuin niiden pitäisi. Meillä oli helliä hetkiä joissa molemmat varmaan yllättyi kuinka helposti ne onnistui ja sitä ihmeellistä vetoa välillämme.

Hän saa hellyyttä ja hetkiä missä saa olla rauhassa oma itsensä. Hänet nähdään naisena jota halutaan. Minä taas saan helliä häntä ja pitää häntä hyvänä.
        Molemmat saamme mitä halutaan ja olemme omassa kuplassamme. (Toivottavasti)

• Anonyymi00147

Hullu sinä olet,et mikään seurustelu kaveri!

• Anonyymi00023

En tiedä. Minä olen niin ulkopuolinen täällä maailmassa, että en tiedä voinko olla sen naisen kanssa. En tiedä voiko sellainen mahdollisuus edes tulla, että olen hänen miehensä. Enkä tiedä mikä hänet vakuuttaisi siitä, että minä olen hänelle oikea?

• Anonyymi00024

Eivät ne etene. Minä nostin kytkintä.

• Anonyymi00030

No jopas. Onko voittajafiilis vai kaduttaako?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No jopas. Onko voittajafiilis vai kaduttaako?

Haikea fiilis.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Haikea fiilis.

Pakki päälle ja mene ihmeessä selvittämään mitä onkaan. Muuten harmittelet lopun ikääsi.
        Suosittelen.

sivusta kokemuksella

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Pakki päälle ja mene ihmeessä selvittämään mitä onkaan. Muuten harmittelet lopun ikääsi.
        Suosittelen.

sivusta kokemuksella

En. Mies pelkää.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

En. Mies pelkää.

Eikä pelkää. Luultavasti odottaa että lähestyt häntä.
        Toimi ennenkuin on myöhäistä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Eikä pelkää. Luultavasti odottaa että lähestyt häntä.
        Toimi ennenkuin on myöhäistä.

On jo myöhäistä.

• Anonyymi00105

Vaihdoit työpaikkaa?

• Anonyymi00116
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Vaihdoit työpaikkaa?

En, vaan lopetin sen miehen perään haihattelun. Hänellä on oma elämä.

• Anonyymi00027

Toivoisin miehen tekevän aloitteen. Tiedän kyllä, että se on liikaa vaadittu, eikä ikinä tule tapahtumaan.

• Anonyymi00031

En toivo miehen puolelta aloitetta, tms. koska tilanne on mikä on. Mutta toivoisin että voisin ystävystyä hänen kanssaan paremmin. Silloin tietäisin, miten asiat voisivat edetä, jos voisivat ylipäätään. Tämä kaikki vaatisi useammin kasvokkain näkemistä, ja jotain arkea yhdistävää asiaa, esim. töitä.

• Anonyymi00032

Realistisesti ei ole mitään toivoa. Seuraavan kanssa sitten joskus.

• Anonyymi00033

Olisiko hänellä toivoa jonkun muun kanssa mielestäsi?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Olisiko hänellä toivoa jonkun muun kanssa mielestäsi?

Hän itse tietää sen parhaiten. Miksi ihmeessä ei olisi?

• Anonyymi00034

Oikean hetken, jossa vaikkapa tikusta asiaa johtaa esimerkiksi pidemmän tapaamisen sopimiseen. Tai sitten rohkeutta jommalta kummalta laittaa dm ilman tikusta asiaa.

• Anonyymi00042

Kaikki eivät ole dm-ihmisiä. Minä en ainakaan ikinä kykenisi laittamaan henkilökohtaista viestiä kaivatulleni, koska en voi yhtään tietää, mikä siihen olisi suhtautuminen ja voisiko hän esimerkiksi näyttää viestiä jollekin, syystä tai toisesta. Ainoastaan kasvokkain tavatessa voisi jotain ns. tapahtua puheen tasolla tai muuten. Mieluiten niin, että kasvokkain tapaaminen olisi säännöllistä ja arkipäivää.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kaikki eivät ole dm-ihmisiä. Minä en ainakaan ikinä kykenisi laittamaan henkilökohtaista viestiä kaivatulleni, koska en voi yhtään tietää, mikä siihen olisi suhtautuminen ja voisiko hän esimerkiksi näyttää viestiä jollekin, syystä tai toisesta. Ainoastaan kasvokkain tavatessa voisi jotain ns. tapahtua puheen tasolla tai muuten. Mieluiten niin, että kasvokkain tapaaminen olisi säännöllistä ja arkipäivää.

Kysymys on siis siitä ettet luota ihmisiin. Silloin ei voikaan tulla tai olla mitään.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kysymys on siis siitä ettet luota ihmisiin. Silloin ei voikaan tulla tai olla mitään.

Luottamus rakennetaan ystävyydellä ja kasvokkain, ei etänä. Etäisyys kasvattaa epäluottamusta. Näkee jo tältä palstalta. Ihmiset, jotka eivät näe toisiaan tarpeeksi kasvokkain ja juttele, alkavat kuvitella päissään ties mitä kamaluuksia. Palsta on vainoharhaisten temmellyskenttä.
        15.32.38 (n)

• Anonyymi00075
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Luottamus rakennetaan ystävyydellä ja kasvokkain, ei etänä. Etäisyys kasvattaa epäluottamusta. Näkee jo tältä palstalta. Ihmiset, jotka eivät näe toisiaan tarpeeksi kasvokkain ja juttele, alkavat kuvitella päissään ties mitä kamaluuksia. Palsta on vainoharhaisten temmellyskenttä.
        15.32.38 (n)

Irl on kyllä todisteet ja täältä vaan saa vahvistusta.

• Anonyymi00038

himalaja 💙🩵

• Anonyymi00043

Realistista olisi varmaan päästää irti viimein. vaikka ajoittain tulee pieniä hyvän olon aaltoja, niin ei niitä tule enää kun nähdään. Joku vaan silti haluaa nähdä edelleen ja pää ei suostu luopumaan.

• Anonyymi00045

Näkeminen on kaiken a ja o. Siitä tietää ylipäätään, onko pääsemässä yli vai onko tarve lähentyä.Myös ainoa tilanne, jolloin on mahdollista lähentyä. Mitään etäsuhdetta viesteineen en halua.
        Nainen

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Näkeminen on kaiken a ja o. Siitä tietää ylipäätään, onko pääsemässä yli vai onko tarve lähentyä.Myös ainoa tilanne, jolloin on mahdollista lähentyä. Mitään etäsuhdetta viesteineen en halua.
        Nainen

Ei liity sinuun.

• Anonyymi00051

Ei se voi selvitä muuten kuin että jompikumpi laittaa suoran viestin, et tykkää tai sanoo sen. Tai kysyy, voitaisko jutella. Tätä ei tule hänen kanssaan tapahtumaan koskaan. Me uskallettais kyllä, mutta ei voida.

• Anonyymi00052

Mä kysyin, ei voitu jutella 😆

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

No mut sit sä tiedät, ettei jän ole kiinnostunut ja ehkä aikanaan pääset yli hänestä?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

No mut sit sä tiedät, ettei jän ole kiinnostunut ja ehkä aikanaan pääset yli hänestä?

Ei se nyt ihan niin mennyt... pikkusen vttuilin, jos hän lukisi. sori 🤪
        Kyllä hän jutteli, mutta ei ihan niin kuin olisin toivonut.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei se nyt ihan niin mennyt... pikkusen vttuilin, jos hän lukisi. sori 🤪
        Kyllä hän jutteli, mutta ei ihan niin kuin olisin toivonut.

Ei kai kenenkään voi odottaa oikeita asioita sanovan, jos et itse ota edes aihetta puheeksi?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ei kai kenenkään voi odottaa oikeita asioita sanovan, jos et itse ota edes aihetta puheeksi?

Niinko minä äsken sanoin?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Niinko minä äsken sanoin?

"Kyllä hän jutteli, mutta ei ihan niinkuin olisin kuvitellut."

Eihän sitä nyt voi kuvitella, että keskustelu menee niinkuin sinä olet kuvitellut? Tai voi toki. Mut sit sitä kyllä pettyy.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00067 kirjoitti:

"Kyllä hän jutteli, mutta ei ihan niinkuin olisin kuvitellut."

Eihän sitä nyt voi kuvitella, että keskustelu menee niinkuin sinä olet kuvitellut? Tai voi toki. Mut sit sitä kyllä pettyy.

Ei siinä ollut mitään, että mitä sanottiin... Se oli ok. en halua avata tilannetta enempää.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sanoitko ihan noilla sanoilla vai sanoitko liian kevyesti tai liian raskaasti sen?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Sanoitko ihan noilla sanoilla vai sanoitko liian kevyesti tai liian raskaasti sen?

En. Tää on jo loppuunkäsitelty, enkå avaa tilannetta enempää.

• Anonyymi00057

Toivon vain, että juteltaisiin ja tulisi onnellisia asioita.

• Anonyymi00077

Näin,höpöttäminen on liian kevyttä ja saa vaikutelman ettei toista kiinnosta muu kuin ystävyys.

• Anonyymi00058

No jospa hän nyt vaikka laittaisi viestin ja ilmaisi halunsa tulla luokseni. Ei sitä sen enempää tarvitse suunnitella tai aikatauluttaa.

• Anonyymi00061

Palsta on täynnä näitä viestin odottajia. Ei ihmiset lähetä tuollaisia viestejä ennen kuin tapahtuu jotain merkittävää kasvokkain. Viesti ei koskaan aloita mitään juttua, ellei olla deittipalvelussa tms.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Palsta on täynnä näitä viestin odottajia. Ei ihmiset lähetä tuollaisia viestejä ennen kuin tapahtuu jotain merkittävää kasvokkain. Viesti ei koskaan aloita mitään juttua, ellei olla deittipalvelussa tms.

Kummallisia kuvitelmia siellä. Tarkoitin nyt ihan viestiä suoraan minulle, vaikka sms:nä, whatsapkin käy. Vastahan tässä eilen viestiteltiin, eli toiveessani ei ole mitään epärealistista. Kasvotusten ei tapahdu mitään ennen viestiä, eli nimenomaan noin päin tässä tapauksessa. Tai saa hän toki suoraan ovellenikin pölähtää, mutta ei olisi hänen tapaistaan.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Kummallisia kuvitelmia siellä. Tarkoitin nyt ihan viestiä suoraan minulle, vaikka sms:nä, whatsapkin käy. Vastahan tässä eilen viestiteltiin, eli toiveessani ei ole mitään epärealistista. Kasvotusten ei tapahdu mitään ennen viestiä, eli nimenomaan noin päin tässä tapauksessa. Tai saa hän toki suoraan ovellenikin pölähtää, mutta ei olisi hänen tapaistaan.

En ajatellut sinun olevan kaivattuni. Vastasin vain yleisesti ja omalta kannaltani. Minulla ja kaivatullani on vielä tuohonkin tilanteeseen matkaa, mikä teillä on. Vaikka viestejä ollaan joskus lähetelty.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00064 kirjoitti:

En ajatellut sinun olevan kaivattuni. Vastasin vain yleisesti ja omalta kannaltani. Minulla ja kaivatullani on vielä tuohonkin tilanteeseen matkaa, mikä teillä on. Vaikka viestejä ollaan joskus lähetelty.

En olettanut sinun olettavan tuollaisia. Oletit kuitenkin, ettei kyse minun kohdallani olisi irl tutusta henkilöstä ja se on outo kuvittelelma, että kaikki tällä jotain tuntematonta kaipailisivat.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00102 kirjoitti:

En olettanut sinun olettavan tuollaisia. Oletit kuitenkin, ettei kyse minun kohdallani olisi irl tutusta henkilöstä ja se on outo kuvittelelma, että kaikki tällä jotain tuntematonta kaipailisivat.

Kaipa täällä nyt suurin osa sentään kaipailee IRL tuttua ihmistä. Yhteystiedotkin monella on, mutta ei sellaista viestittelysuhdetta, että olisi helppoa alkaa kertoa tunteista viestitse tai pyytää treffeille. Ihminen tunnetaan esim. työstä, kaverina tai puolituttuna. Ja siksi ikävöidään täällä, kun ei voida "sellaista" viestiä lähettää. Kun IRL ei ole mitään takeita toisen tunteista.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Älä ole ilonpilaaja realisti 😉

• Anonyymi00060

Eikö täällä olla juuri siksi koska asiat eivät voi edetä tai ne eivät etene koskaan siksi aika kummallinen kysymys täällä.

• Anonyymi00062

Ehkä joku ei ole miettinyt sen pidemmälle ja tämä kysymys saisi ajattelemaan realistisemmin, että mikä olisi mahdollista tai mikä oma toive on!

• Anonyymi00079

Mies tietenkin ottaa yhteyttä ja jos on ujo ymmärrän koska itsekkin olen hänen katsottuna.
      Ellei itse pysty koittaa kaveria pyytää apuun tai sukulaisistaan jotain.En suosittele exää ottamaan yhteyttä(vaikka hyvin pyyhkisi heillä keskenään ) eikä naista kuka on näyttävän näköinen ystävätär.

• Anonyymi00083

Hän lähettäosi minulle viestin, jossa kysyy kuulumosoa.

• Anonyymi00084

En usko että hän ajattelee tai kaipaa minua. Molemmilla on omat ympyränsä ja kiireensä, vaikea ehkä olisi edes löytää aikaa tavata, vaikka halua olisikin, ja luulen että enää ainakaan ei ole kiinnostusta mihinkään todelliseen.

• Anonyymi00085

Miehet on sellaisia. Unohtavat jos eivät näe arjessa.

• Anonyymi00087

Niin, sehän riippuu ihan siitä, jos arjen saa jotenkin sovitettua yhteen. Ei niitä tapaamisia muuten tule, se on totta. Yhteiset työ- tai harrastuskuviot on ainoa tapa nähdä tällä hetkellä.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Ihmiset ovat, ja ymmärtäähän sen, ei siinä mitään. Mä olen varmaan outo otus.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Lupaatko?

• Anonyymi00086

Messengerini voisi kilahtaa - siitä se taas lähtisi.

• Anonyymi00088

Näin on ihan hyvä hänen suhteensa. Tosielämän kumppanit sitten erikseen joihin voi muodostaa kommunikaatio ja tunnesiteen. Palstaside on eri side.

• Anonyymi00089

Eiköhän kaikki täällä ole kuitenkin tuon tosielämän tunnesiteen vuoksi?

• Anonyymi00092

Olet täällä jonkun takia, johon sinulla on yhteys ainoastaan palstalla?

• Anonyymi00094
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Olet täällä jonkun takia, johon sinulla on yhteys ainoastaan palstalla?

En ole yhteydessä kehenkään palstalla. Sen pitäISI olla mahdottomuus, eikö niin.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

En ole yhteydessä kehenkään palstalla. Sen pitäISI olla mahdottomuus, eikö niin.

Ei ollut tuosta kysymys. Joku ihminen saa sinut tänne tulemaan?

• Anonyymi00097
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Eli mainitsemasi palstaside on fiktiivinen? Ok.

• Anonyymi00093

Ajattelin aiemmin, että meistä voisi tulla hyvä työpari ja vähän muutakin. Ymmärrän nykyään, ettei hän arvosta minua riittävästi työni suhteen. Jos hän jotain kanssani tekisi, se johtuisi vain siitä, että hän haluaa jotain muuta. Virittelen siis muiden kanssa mahdollisia yhteistyöprojekteja (ilman sitä muuta). Kaipaan ennen kaikkea henkistä ja luovaa yhteyttä, en mitään rakastajaa.
      Nainen

• Anonyymi00098

Kenellä kenenkä kanssa mun kanssa ei kellään mitenkään jos ei oven taakse osaa mulla ole naisten suhteen mitään menetettävää tai edes saavutettavaa jaksa uhrata ajatuksia moisiin suhteet päättyy eroon kuitenkin mulla on omat suunnitelmani si kun lapsen taas haluan kasvatettavaksi pitää vähän kahtua kuinka saan aikanaan toteutettua

• Anonyymi00099

yksin elänyt jo reilut kakskymmentä vuotta.

tästä edusta en luovu!

• Anonyymi00100

Olen kuin minua ei olisikaan. Niin siksi on mahdotonta kaikki nyt. Anteeksi. Mieheltä.

• Anonyymi00121

En olisi sinuun koskaan halunnutkaan tutustua edes ystävänä!

• Anonyymi00101

Yhdellä puhelimeeni lähetetyllä viestillä hän sysäisi koko jutun etenemään. Vain minulle aukeavin tunnistein ladattu viesti palstalla ajaisi täysin saman asian. mieheltä

• Anonyymi00107

Jälleen yksi viestin odottaja. Kasvokkain lähestytään ja tehdään siirtoja. Ei viestitse. En lähetä sokkona viestiä miehelle, kun ei ole mitään takuita sen myönteisestä vastaanotosta ja kenen kaikkien silmiin viesti päätyy. Näin minullakin, naisella.

• Anonyymi00109

En lähettelisi hempeitä viestejä edes suhteessa ollessamme. Kaikki hempeä tapahtuu irl. Sori.

• Anonyymi00108

minusta tuntuu että tuo joku mustasydäen-nimimerkillä voi vaihdella nimimnerkkejään, nyt se tuli sinkut palstalle sanoi että saqi potkut ikävä-palstalta niin tänne pääsi...

• Anonyymi00111

Hän muuttaisi lähemmäs ja olisi rento ja mukava, kun tavattaisiin. Ei lähtisi minnekään kesken kaiken, vaan malttaisi olla mun seurassa. Kuuntelisi myös, mitä minä juttelen, olisi kiinnostunut. Alkuun vaikka tuollaista.
      nainen

• Anonyymi00112

Ennen sitouumista kumpikin toteuttaa itseään sanattomasti hyväksyttyjen raamien puitteissa. Vakiintuneessa tilanteessa kumpikin kykyjensä ja mahdollisuuksiensa mukaan. Näin on eletty.

• Anonyymi00113

Hän voisi laittaa vaik viestiä...🤍

• Anonyymi00115

Vois vois....

• Anonyymi00118

Moi

• Anonyymi00122

No moi.

• Anonyymi00123

En ole enää yhtään varma, haluanko asioiden etenevän. Sen näkee sitten, kun tapaamme. Riippuu ihan siitä, millainen on käytökseltään, tulevaisuudensuunnitelmiltaan, miten meillä synkkaa. Siihen asti kaikki on pausella.
      Naiselta

• Anonyymi00124

Kuinkas kauan ollut pause?

• Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Kuinkas kauan ollut pause?

Yli vuoden jo.

• Anonyymi00126

En minä koskaan toivonut muuta kuin että olisi tavattu jossain muualla, tai pidetty yhteyttä, odotuksia on turha rakentaa liikaa, ne kasvavat matkan varrella. Kaikki meni pieleen ja molemmissa meissä oli vikaa. En tiedä mitä ajatella enää, nuolenko haavojani vai haaveilenko vai mitä minä teen. Olen jossain välitilassa enkä pääse irti.

• Anonyymi00129

Molemmissa oli vikaa? Puhu vaan omasta puolestas! 😅

• Anonyymi00130
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Molemmissa oli vikaa? Puhu vaan omasta puolestas! 😅

Jos asioista ei jutella suoraan koskaan, lopulta on molemmissa vikaa.

• Anonyymi00134
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Jos asioista ei jutella suoraan koskaan, lopulta on molemmissa vikaa.

Se aloittaa keskustelun, jolla on asiaa. Jos ei aloita vaikka olisi, silloin vika ei ole toisessa.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Se aloittaa keskustelun, jolla on asiaa. Jos ei aloita vaikka olisi, silloin vika ei ole toisessa.

No tuohan nyt on ihan selvä asia.

• Anonyymi00127

En osaa oikein muuten kuvitella kuin otamme kädestä toisiamme ja lähdemme kävelemään, ehkä paikassa jossa on muitakin mutta kenellekään ei tule mieleen huutaa perään "minne olette menossa". Menemme ehkä rantaan ja istuskelemme katsellen toisiamme ja pidämme toisiamme lähellä, varmuuden vuoksi ja läheisyydestä nauttien. Ei meillä ole mitään salaisuuksia tai luurankokaappia, meillä on vain toisemme ja rakkaus. Eikä meidän tarvitse ujostella, annan pusun hänen poskelleen jos niin tunnen ja samoin hänellä on lupa olla prinsessa aina läsnäollessani.

https://www.youtube.com/watch?v=w04Wbi2iaHE&list=RDw04Wbi2iaHE&start_radio=1

• Anonyymi00128

Onko ranta lähellä?

• Anonyymi00137

Näinhän me teimme viimekuussa tuossa lähirannallamme ❤️

• Anonyymi00131

En mä ole jättäny sitä kenellekään sen helpommaksi haluaa että mä muutan suunnitelmiani omannelämäni suhteen mitenkään tarttii osata oikian oven taakse ni voin harkita riippunee mitä toinen kuvittelee musta haluavansasaan aikaseksi töihin pääsyn tai lottovoiton ni ei tarvi enään vaivautua siitä eteenpäin mulla on olemassa toteuttamista vajaa suunnitelma

• Anonyymi00132

Mies vastaa viestiin pyytämällä anteeksi. Hän tunnustaa kaikki mitä on tehnyt. Siihen tunnustekseen tarvitaan kasvitusten pitkä aika sillä kerrottavaa on paljon. Nainen ja mies keskustelevat ja oikaisevat väärintulkintojaan molemminpuolin. He haluavat aidosti ymmärtää toisiaan ja aidosti korjata asiat. He sopivat pelisäännöt joista molemmat pitävät kiinni. Mies harjoittelee tätä taitoa ja ymmärtää sen merkityksen. Avoimuus ja reiluus alkaa hiljalleen tuottaa tulosta. He voivat osoittaa avoimesti toisilleen valinneensa vain toisensa ja avoimesti osoittavat muille epäkiinnostusta muita kohtaan vahvistaakseen kahdenkeskeistä sidettään jonka myötä he arvostavat toistensa omaa aikaa. Hiljalleen luottamus alkaa kasvamaan ja rentoudesta tulee vallitseva tila jossa molemmilla on hyvä olla.
      -Partner in The true crime

• Anonyymi00136

Olispa nainen sanonut nämä asiat ennenkuin kaikki päättyi katastrofiin.

• Anonyymi00138

Kirjoitatko kaivatullesi vai kenelle ohjeistat?

• Anonyymi00139
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Olispa nainen sanonut nämä asiat ennenkuin kaikki päättyi katastrofiin.

Öö palstalla korkeintaan.
        Vihje. Vietimme aikaa 2.-3.7.luonani.

• Anonyymi00133

Nainen laittaa viestiä, jos haluaa tutustua. Siihen asti ollaan työkaveria, niin työkaveria irl 🙂

• Anonyymi00135

Lähiajan tavoitteena olis, et peppua ja pillua sais.

• Anonyymi00140

Miten olet oppinut kirjoittamaan 😮

• Anonyymi00141

Kysyisin osaatko ratsastaa?

• Anonyymi00144

Vastaisin että en. Hevosella, siis.

• Anonyymi00142

Jaaa kenen kanssa kun ei olee enää ketään saisi hommata sen mt lääkittksen sitä hän on vailla

• Anonyymi00143

En mitenkään. Yritän nyt vaan paranella sydäntäni. Miettien ettei se kaikki ollut silloin vaan pilaa.

• Anonyymi00148

Mikään ei ollut pilaa.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Mikään ei ollut pilaa.

Ei tän pitäis enää tuntua tältä. 💔❤️

• Anonyymi00145

Kuka on hän? Jos on naimisissa oleva mies,kannattaisko jättää rauhaan,muuten vaimo lähtee eri teille! Miten kehtaat,taitaa olla vain kiusaamista tuo homma,taloa et saa,etkä muutakaan,olet mieleltäsi epävakaa,joten satutat sitä miehen vaimoa ja usutat kaiken viemää tältä perheeltä,se on rikos Suomen lakien mukaan!Parempi ku pidä huolen vaan omista asioistasi!Esko lopettaa ton kyselyn,seki on rikollista toisten asioihin puuttumista!Ei ihme,jos teihin kaikki entiset naapurit on kyllästyneet!Me olemme teille outoja ihmisiä!

• Anonyymi00149

Minä toivon että tummatukkainen lyhyt mies lähestyisi minua ja voisimme ruveta tutustumaan toisiimme! Hän saa lähestyä minua jo huomenna, jos on täällä päin!

• Anonyymi00150

Realistisesti haluan haukkua hänet kasvotusten, jotta hän vihdoinkin ymmärtäisi sen kuinka paljon häntä inhoan! Tämä siis stalkkerille!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe