Kaivattusi suhteen??
Vastaukset 64
- Anonyymi00001
Koska en osaa toimia sosiaalisten sääntöjen mukaan ja siksi sosiaaliset tilanteet on ahdistavia ja pelottavia. Ja kun se nainen on niin söpö, että alkaisi pelottamaan. En myöskään pidä kovin mahdollisena, että nainen haluaisi minua miehekseen. Olen aika omituinen. Osaisin kyllä olla kiltti kun olen aika herkkäkin. Olen myös aika pullea nyt. Mieheltä.
- Anonyymi00002
Edistäminen ei voi tapahtua yksipuolisesti.
- Anonyymi00008
Miten niin ei voi? Jompikumpi voi mennä juttelemaan tai laittaa viestiä esimerkiksi.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten niin ei voi? Jompikumpi voi mennä juttelemaan tai laittaa viestiä esimerkiksi.
Ohi! Hakisitko heitä transsuja,jätä meidät rauhaan!
- Anonyymi00004
Yritin jo kerran.
- Anonyymi00005
Koska ei ole mitään yhteystietoja. Niitä ei vaan saa mistään.
- Anonyymi00006
Miksi pitäisi? Hän on uudessa suhteessa, en kai minä mene yrittämään siihen mitään. Ikävöin vain.
- Anonyymi00007
Eniten tällä hetkellä, etten tiedä eräitä asioita, joten en tiedä mitä tunnen.
- Anonyymi00013
Pitäisikö kysyä suoraan?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pitäisikö kysyä suoraan?
En ole kysymässä ja siihen on erittäin hyvä syy. Kaikki on siitä kiinni ja hän on mielestäni velvollinen kertomaan/oikaisemaan asian, jos niin haluaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
En ole kysymässä ja siihen on erittäin hyvä syy. Kaikki on siitä kiinni ja hän on mielestäni velvollinen kertomaan/oikaisemaan asian, jos niin haluaa.
Ja ilmeisesti ei ole mitään oikaistavaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja ilmeisesti ei ole mitään oikaistavaa.
Hän on kuitenkin tietoinen tästä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
En nyt millään keksi, miten ei olisi!
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eiköhän tuollaisessa tapauksessa molemmat tiedä tilanteen.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pitäisikö kysyä suoraan?
Ei kiitos!voisitteko viedä nuo väkisellä jankkasjat jo hoitoon!,menee hermot,ku asuvatki tuos tien toisella puolen,eivät anna mitään rauhaa,vainovat ja stalkkaavat meitä,tehneet tuota jo todella kauan,emme jaksa enää,turva paikka meille!
- Anonyymi00009
Koska ei ne minun yritykset ole ikinä tuottanut tulosta. Ei kasvotusten, eikä viestien välityksellä.
- Anonyymi00010
Haukkui mut pystyyn kun paljastin tunteeni.
- Anonyymi00011
No etpä sitten kyllä mitään menettänyt.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No etpä sitten kyllä mitään menettänyt.
Niinpä enkait mieleni kyllä pahoitin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niinpä enkait mieleni kyllä pahoitin.
Suotta. Omaan arvoon haukkujat.
- Anonyymi00015
Meni jo.
- Anonyymi00017
Menneestä johtuen en vain kerta kaikkiaan tiedä miten sen tekisin, ellei hän tee ensin jotain pientä.
- Anonyymi00019
Asioita edistetään kasvokkain, jos tilanne ja kaivattu sen sallii. Nyt ei ole mahdollista tavata kasvokkain.
nainen - Anonyymi00020
Molempien perheiden takia.
- Anonyymi00026
Onko tuo hyvä syy jos molemmat rakastaa ja mikä on oikein..
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko tuo hyvä syy jos molemmat rakastaa ja mikä on oikein..
On se aika hyvä syy enkä tiedä hänestä muistaako edes mua.
- Anonyymi00025
Mitä ap.hakee näillä kyselyillä?
- Anonyymi00027
Yrittää saada kaivatustaan selkoa. Villi veikkaus.
- Anonyymi00028
Hän on estänyt minut kaikkialla.
- Anonyymi00030
En kestäisi henkisesti toisia "pakkeja".
- Anonyymi00033
Sulla on sydänsuruja, mutta kyllä ne parissa viikossa helpottaa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sulla on sydänsuruja, mutta kyllä ne parissa viikossa helpottaa.
Ai? Toista vuotta pitkälle mennään jo, että kyllä menee tragedian puolelle.
- Anonyymi00036
Minkälaiset "pakit" ne oli?
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Millaiset pakit mahdoit saada? Tietääköhän pakkien antaja antaneensa sulle pakit?
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Millaiset pakit mahdoit saada? Tietääköhän pakkien antaja antaneensa sulle pakit?
Täh? Omituinen kysymys. Tuskin tiedottomassa tilassa oli.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Täh? Omituinen kysymys. Tuskin tiedottomassa tilassa oli.
Tarkoitan, että oliko oikeasti pakit, eli sanoiko ettei ole kiinnostunut, vai tulkitsitko jonkun ilmeen, sanomisen tai teon pakeiksi?
- Anonyymi00043
Anonyymi00035 kirjoitti:
No sitten on tosi kyseessä. Tapaatteko missään vai etäihastusta?
- Anonyymi00056
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tarkoitan, että oliko oikeasti pakit, eli sanoiko ettei ole kiinnostunut, vai tulkitsitko jonkun ilmeen, sanomisen tai teon pakeiksi?
En kirjoittelisi täällä, jos olisi ollut silloin tulkinnan varaa.
- Anonyymi00031
Koska tunteeni ovat järkähtämättömiä. Hän saa muuminsa järjestykseen kannaltani tai ei saa. En ole välinpitämätön, vaan ymmärrän milloin asia on ulottumattomissani. naiselle
- Anonyymi00032
Eli sinä olet sekoittanut pakan ja hänen pitäisi yksin järjestellä paikkansa?
Mikä teitä vaivaa? Vastuuntunnottomuus? - Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eli sinä olet sekoittanut pakan ja hänen pitäisi yksin järjestellä paikkansa?
Mikä teitä vaivaa? Vastuuntunnottomuus?En ole sekoittanut pakkaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
En ole sekoittanut pakkaa.
Oletko varma?
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oletko varma?
Varma olen.
- Anonyymi00048
Naisella sentään on muumit joita järjestellä 🤣🤣
- Anonyymi00034
Koska minulla ei ole kaivattua!
- Anonyymi00040
Miksi pitäisi edistää mä mielummin nopeutan väistämätöntä niin ei tuhlata kenenkään aikaa enempää kuin mitä on tarvis aika kun on kuulemma niin s aatanan kallista miten se voi olla kallista kulkee eteenpäin maksaa siitä kukaan tai ei ei voi pysäyttää siksi aikaa että maksaja löytyy ajalle kuitenkaan ja mikä on ajan arvo jos se ei ole keneltäkään muulta pois kuin itseltä vieläkö esitän lisää tyhmiä kysymyksiä kysymyksiä joita kukaan ei ole koskaan pysähtynyt edes miettimään niitä kutsutaan tyhmiksi kysymyksiksi niitä löytyy maailmasta paaaaaaljoooooon vastaus yleensä löytyy kysymykseen kuin kysymykseen valmiiksi opeteltuja tai jostain kopioituja ei ole edes välttis tarkistettu pitävätkö paikkansa
- Anonyymi00046
Koska se ei ole oikein. Piste.
- Anonyymi00049
Koska ei ole tullutpositiivista signaalia. Ilmeisesti vain yksipuolista, ja omassa päässä. 🤷
- Anonyymi00050
Mitäköhän signaalia te miehet odotatte? Vaikka olisi kyltti kaulassa, niin silti liian epäselvää.
- Anonyymi00052
Liian ristiriitaisia signaaleja. Ensin signaloi positiivisesti, sitten kun otan yhteyttä, sanoo älä ota yhteyttä. Siksi.
- Anonyymi00053
Ei olla nähty pitkään aikaan. Vaikea edistää.
Nainen - Anonyymi00054
Koska tiedän hänet niin reippaaksi, että ottaisi varmasti minuun yhteyttä tässä asetelmassa, jos ajattelisi minua puoliksikaan yhtä paljon mitä minä ajattelen häntä. Passiivisuuteni ei siksi aiheuta mitään omantunnontuskia.
- Anonyymi00055
Ei tässä nyt ole mitään mitä edistää. Katsotaan lolakuussa.
- Anonyymi00057
Ei ole minun asiani edes yrittää edistää mitään pakkien jälkeen. Tunteet vaan kestävät aikansa ja haihtuvat hiljalleen tuuleen ajan ja uusien ihastusten myötä.
- Anonyymi00058
Saitko pakit tekstiviestin muodossa vai kasvokkain? Viestit on joskus tulkinnan varaisia. Jos kasvokkain sanoo, että en halua kanssasi suhteeseen, se on sitten selvä homma.
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Saitko pakit tekstiviestin muodossa vai kasvokkain? Viestit on joskus tulkinnan varaisia. Jos kasvokkain sanoo, että en halua kanssasi suhteeseen, se on sitten selvä homma.
Ei siinä ollut epäselvyyttä.
- Anonyymi00069UUSI
Tää oli hyvin sanottu. Pakit saanut. Sekoilee. Jos olet oikealla asialla haluat selvittää asiat. Kiva pitää omalla tunnolla. Vapauta itsesi hyvä ystävä. Pääset eteenpäin.
Puhelin, eipä ole salainen, wattsup, mese, viestit, kirje.
Ei minulla ole oikaistavaa, kunnioitan kaikkia kanssa kulkijoita. En tekis kenellekään pahaa ajatuksilla, sanoin teoin. Jotkut minusta levittäneet pahoja puheita ympäri kyliä. Jokainen nega ajatuskin toisesta lisää karmaa. Taivas maan päällä on yhtä kuin verho ohuimmillaan, joka sana kuullaan kuinka ystävällisesti sen lausumme lähimmäiselle. Joku elää illuusiossa??? y Y ylpeys
- Anonyymi00059
Syyt ei kuulu tälle palstalle.
- Anonyymi00062
Poliittiset syyt. Ensin antaa ymmärtää, mutta sitten vetää maton alta. Miksi tuollaiseen tuhlata täällä aikaa edes kun käytännössä on täys k-pää. Poliittinen motiivi vaan saada tuhlattua aikaa täällä.
- Anonyymi00061
Kun ei ole ketään kaivattua tajua nyt jo
- Anonyymi00063UUSI
En yleensä luota naisiin, enkä yhteiskuntaan enää lainkaan.
Riski- hyöty analyysi, eli kylmä laskelma.
En kaipaa - en luota ja ei kiinnosta. Kiitos ei.
Parisuhteesta on tullut nykyisin yksi velvollisuustaakka lisää miehelle.
https://www.youtube.com/watch?v=8t347SHOnws
Ehkä hyviäkin naisia on, mutta minun tuurilla en halua enää edes kokeilla.
Some, huumeet, lääkkeet ja satunnainen pa*eskelu ovat pilanneet moraalin yhteiskunnasta.
Ennen riitti, kun mentiin joen rantaan halailemaan ja keskustelemaan.
Sitten se joko eteni tai lähdettiin eri teille.
Nykyisin pitää käyttää satasia, että saa edes ravintolassa keskustella.
Älkää ihmetelkö, jos ovia ei auota eikä kukaan pysähdy liikenteessä auttamaan.
Onhan kännykkä, jos et osaa itse ongelmaa ratkaista.
Kestä se kuin mies.
On ne nähty nuo yksinhuoltajat ja nuoruuden perään vinkuvat yksinäiset naiset.
Lopuksi:
Jos unelmoit kotiäitiydestä, luovu turhista luksusvaatimuksista.
Ei 2 autoa, ei suurta yli 100m2 asuntoa, ei jokavuotisia matkoja ulkomaille, ei luxuslaukkuja tai trendivaatteita.
Luksusta on se, että voi itse kotona opettaa lapsensa ja auttaa aviomiestään pitämään koti järjestyksessä. Yhteistä aikaa jää lopulta enemmän.
Lapsilta saa myös läheisyyttä ja rakkautta, jota molempi vanhempi kaipaa.
Joku voi myös haaveilla koti-isyydestä tai vuorottelevasta koti vanhemman roolista.
Tärkeintä keskustella toiveet ja haaveet jo ensi tapaamisilla.
Ulkonäkö tai varallisuus ei oikeastaan koskaan ratkaise kestävissä suhteissa.- Anonyymi00066UUSI
https://www.azquotes.com/quote/766738
Tuo ei ole rakkautta. Rakkaus on vapautta. Haluat vangita.
- Anonyymi00064UUSI
Nyt ap turpa kiinni,,se on vain kaivattu,jos sekään,olet harhoissa se mies on toiselle aviopuoliso!
- Anonyymi00067UUSI
Ai, oliko aloitus naiselta miehelle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491