Jos et kopioi tätä

-Raeppari

Oceanin henki tulee ja tökkii sinun VeHjettäsi yöllä!

68

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri nyt harkitsen itsemurhaa vakavasti. Nautin tästä iha vitusti.

• Hei, Hyvä että päätit kirjoittaa tilanteestasi tänne. Joskus jo pelkkä ajatusten kirjoittaminen voi helpottaa oloa. Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on kuitenkin raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki on tärkeä voimavara. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista. Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja arkipyhinä 15-07. Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta: http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset. Käynnit eivät maksa mitään. Jos haluat mieluummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahden kesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta. Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".
        Vuoroveto-kriisikeskus / Helene

• vuoroveto-kriisikeskus kirjoitti:

Hei, Hyvä että päätit kirjoittaa tilanteestasi tänne. Joskus jo pelkkä ajatusten kirjoittaminen voi helpottaa oloa. Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on kuitenkin raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki on tärkeä voimavara. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista. Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja arkipyhinä 15-07. Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta: http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset. Käynnit eivät maksa mitään. Jos haluat mieluummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahden kesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta. Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".
        Vuoroveto-kriisikeskus / Helene

Meän psykatrinen nuortenpoli on ihan paska, oon joskus selittänny siitä. Vittu se muijja vaa istu ja anto mun räpeltää maalien ja paperien kaa ja yritti muka selvittää siitä jotain. "Voisiko tuo punainen ja musta väri tarkoittaa kipua? Onko sulla ollu kipuja?" Anteeks mitä vittuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1??????????!!!!!!!!!!!

• Siiliö
        ocetherunq kirjoitti:

Meän psykatrinen nuortenpoli on ihan paska, oon joskus selittänny siitä. Vittu se muijja vaa istu ja anto mun räpeltää maalien ja paperien kaa ja yritti muka selvittää siitä jotain. "Voisiko tuo punainen ja musta väri tarkoittaa kipua? Onko sulla ollu kipuja?" Anteeks mitä vittuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1??????????!!!!!!!!!!!

"Meän psykatrinen nuortenpoli on ihan *****, oon joskus selittänny siitä. ***** se muijja vaa istu ja anto mun räpeltää maalien ja paperien kaa ja yritti muka selvittää siitä jotain. "Voisiko tuo punainen ja musta väri tarkoittaa kipua? Onko sulla ollu kipuja?" Anteeks mitä vittuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1??????????!!!!!!!!!!! "

Reps.

• Siiliö kirjoitti:

"Meän psykatrinen nuortenpoli on ihan *****, oon joskus selittänny siitä. ***** se muijja vaa istu ja anto mun räpeltää maalien ja paperien kaa ja yritti muka selvittää siitä jotain. "Voisiko tuo punainen ja musta väri tarkoittaa kipua? Onko sulla ollu kipuja?" Anteeks mitä vittuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1??????????!!!!!!!!!!! "

Reps.

Hmmmmm, kiva et on kivvaa :D

• ocetherunq kirjoitti:

Hmmmmm, kiva et on kivvaa :D

OIkeesti se on ihan paska, enkä oo ainoo joka on sitä mieltä. En kyl ees tiijjä miks ne pisti mulle sillon sen lähetteen....vitun runkut. Sillon en tarvinnu sitä mut nykyvää ois iha jees....

• -Raippari
        ocetherunq kirjoitti:

OIkeesti se on ihan paska, enkä oo ainoo joka on sitä mieltä. En kyl ees tiijjä miks ne pisti mulle sillon sen lähetteen....vitun runkut. Sillon en tarvinnu sitä mut nykyvää ois iha jees....

Tee minun ja kurpizzan kanssa ryhmäitsemurha!

• Siiliö

Itsemurhaa? Älä. En jaksa perustella kaikkia miljoonia syitä, miksei kannata tehdä itsemurhaa koskaan. Voin sanoa, että perus "elämä on edessä"-juttujen lisäksi olisi jotain vielä loogisempaa ja ehkä lievästi rikollisuuteen yllyttävää.

• KYLLÄ! Oon tehny sitä jo koko päivän.

• En kopioi! :)
      Ocean, voitko selittää tarkemmin?

• No sitä vaa että jos mun pitää valita ainanen huutamine, valittamine, paskajauhamine ja komenteleu vai itsari nii otan sen mieluusti.

• ocean-- kirjoitti:

No sitä vaa että jos mun pitää valita ainanen huutamine, valittamine, paskajauhamine ja komenteleu vai itsari nii otan sen mieluusti.

OK... Oletko tullut ajatelleeksi, että se ei ehkä olekaan ainaista? Ja mistä sinä sitten nautit? Vai oliko se sarkasmia?

• jokutyyppi19 kirjoitti:

OK... Oletko tullut ajatelleeksi, että se ei ehkä olekaan ainaista? Ja mistä sinä sitten nautit? Vai oliko se sarkasmia?

Ei se ookkaa, mut kaikki muu.... ( kiva olla epävakaa)

Ja kyllä, se oli sarkasmia.

• ocean-- kirjoitti:

Ei se ookkaa, mut kaikki muu.... ( kiva olla epävakaa)

Ja kyllä, se oli sarkasmia.

Nuku ensin vaikka yön yli. Soita jollekulle.

• icepicked kirjoitti:

Nuku ensin vaikka yön yli. Soita jollekulle.

"NUKU ENSIN VAIKKA YÖN YLI" ei oo kuule vittu ennenkää auttannu!

• ocean-- kirjoitti:

"NUKU ENSIN VAIKKA YÖN YLI" ei oo kuule vittu ennenkää auttannu!

Sanoit olevasi epävakaa.

• Siiliö

Olet tehhnuut wata ollollellellääöh? Haistan outouksien maun..... Hmmmmmm?

• Eli minun täytyy antaa loogiset perustelut sille, miksei kannata.

Oletko ajatellut, että jos oikeasti sinulla ei ole mitään, minkä menettämistä surisit ja olet valmis kuolemaan, niin sinä voit oikeastaan tehdä mitä vaan. Koska eihän esim. vankilan uhkakaan haittaa, kun itsemurhan voi tehdä silloinkin, kun on jäämässä kiinni taikka sitten ollessaan vankilassa. Eli jos nyt oikeasti olet valmis itsemurhaan, niin älä tee sitä, vaan tee elämästäsi hauskaa keinolla millä hyvänsä. Logiikka 7/2 älkää valittako.

• e mie tiijjä mitä mie haluan.....

• Kokeile psykiohenkilölle hakeutumista.

• pitäs

• Et tiedä, mitä haluat?! Paskin tekosyy ikinä! Taidankin antaa uudet ohjeet: Ryhdistäydy ja siirry takaisin ensimmäiseen suunnitelmaan sitten, kun oikeasti aiot jotain.

Kaikella hyvällä:

-Siiliö-

• Siis elämässä jumalauta....

• -Raeppari

Tuus panolle, mun muna kyl helpottaa sun oloos. :)

• Mieti sitä ja tyydytä lyhyen tähtäimen haluja, kunnes keksit jotain pitemmälle tähtäimelle.

• raippari....

• kurpizza_

Miltä kuulostaisi hirttäjäiset?? Vittu soikoon.Rupeaa suututtaa pikkuhiljaa. Sinä olet muutenkin masentunut.

• -Raippari

Mitäh.. mua panettaa!

• No mitä helvettiä Rape! Pidä se omana tietonasi ja parittele kätesi kanssa, kuin olet tähänkin asti tehnyt!!! Onko pakko pistää toisen paha olo leikiksi?!

• -Raippari

Luuletko etten minä ollut angstinen pikkutyttö?

Aika korjaa haavat.. ei mulla muuta!

Ja ocean juuri tuossa alhaalla alentuu käskyyn.. viestillään.

• -Raippari kirjoitti:

Luuletko etten minä ollut angstinen pikkutyttö?

Aika korjaa haavat.. ei mulla muuta!

Ja ocean juuri tuossa alhaalla alentuu käskyyn.. viestillään.

Korppi, ethän käy vieraissa? ♥
        PS. 22:22, kiitti! :D

• ok...

• Aika korjaa haavat, elikkäst jos jollakulla on paha olo, niin saan pahentaa sitä entisestään vitsailemalla asiasta. Tämän takia sinua ei pitäisi Rape koskaan päästää minkäänlaisen psykiohenkilön asemaan.

• -Raippari

Minulla on sentään ystäviä ja lemmitty! Ei ihme, et elämäänne täällä tuhlaatte.

• -Raippari kirjoitti:

Vasta-argumenttisi on suoraan sanoen harvinaisen paska. Lisäksi se on yksi iso argumentiontivirhe. Keksi oikea argumentti, niin voin ehkä vastatakin.

• HeKeKee'd
        -Raippari kirjoitti:

Voi Rape, olisipa IP-bannit mahdottomia kiertää.

• Lisäksi Rape: Minua ei kiinnosta paskaakaan, vaikka sinulla olisi kuinka monta mielikuvitusystävää peukuttamassa sinua kommentteihisi!

• -Raippari

Hyvä ettei olekkaan!

Ei voi samaa sanoa creepypasta hahmosta, jolla on aina puukko mukana!

• Siiliö, jos joku peukuttaa Korpin(♥) viestejä, se voi myös olla minä. ;)

• -Raippari kirjoitti:

Hyvä ettei olekkaan!

Ei voi samaa sanoa creepypasta hahmosta, jolla on aina puukko mukana!

Pelkäät Siiliötä?

• Mitenkäs tähän kaikkeen pitäisikään vastata? Jos vain riittää, kun sanon, että olen oikeassa. Kiitos.

Ai ei vai? No jippii...

Minulla ei ole aina puukkoa mukana! Miksi kanniskelisin epäilyttävästi asetta mukanani, kun kuitenkin osaan tappaa paljain käsin? Lisäksi minusta ei ole tietääkseni tehty creepypastaa.

Ja VeH: a) Mistä voin tietää, ettet ole Rape itsekin? b) Tarkoitin itse asiassa erästä vähän vannhempaa juttua.

Minä sain hiljaisen naurukohtauksen, kun kirjoitin tuota VeHille suunnattua osiota ja tajusin, mitä biisiä kuuntelin samalla. XDDD

• -Raippari

Koska käsin tappaminen on erittäin raakaa.. ja epäkätevää..

Jos VeH olisi Raippari, Raipparilla olisi neljäs persoona.

• En nyt sanoisi. On se nyt varmaan mukavampaa kuluttaa hieman aikaa vaikka kurkun murskaamiseen tai johonkin sellaiseen, kuin yrittää selitellä jollekulle, miksi kanniskelee puukkoa mukana ja on aivan veren peitossa. Ympäristöstä löytää melko helposti jotain, joka helpottaa tappamista riittävästi. Puukottaminen on oikeasti liian sotkuista puuhaa.

Toinen epäkohta: Miksi kantaisin puukkoa mukana. On melko tylsä idea vain puukottaa joku vastaantulija. Jos tappaisin jonkun, niin todennäköisesti tekisin sen hyvin kiintoisalla tavalla.

Oikeastaan pelkän tavallisen sarjamurhaajankin elämä olisi omalla tavallaan jännittävää, mutta kun nykyisin on niin vaikeaa olla jäämättä kiinni, ettei kannata riskeerata pelkän tappamisen vuoksi vaan tehdä siitä edes taiteellista tai hauskaa tai kumpaakin.

Mitäs vittua minä kirjoitan?

• En tiedä. Haluaisin nukkua. Tai kuunnella musiikkia.

• Rupesin itsekin miettimään. Jos olisin sarjamurhaaja, vaihtaisin murhatapaa joka uhrilla (hankalempi yhdistää) Värjäisin hiuksiani ja muuttaisin ulkonäköäni nopeasti. Heittäisin mahdolliset aseet mereen. Kauaksi. Polttaisin vaatteet, jotka olivat tekohetkellä ylläni. Vaihtaisin paikkaa/valtiota useasti.

• Niin. Tuo olisi helpoin tapa olla jäämättä kiinni, mutta minä ainakin haluaisin, että tekemäni murhat olisivat yhdistettävissä toisiinsa ainakin jollain tapaa. Lisäksi en tiedä, muuttaisinko pois Suomesta, ellen olisi vaarassa jäädä kiinni varmasti. En myöskään vaihda hiustyyliä ja hiusten väriä! Eli en tekisi sitä mitenkään järkevästi, vaikka toki osaisinkin.

• Olen lukenut yhden ihan oikeasti patologina työskennelleen dekkareita...

Voisihan sen tietenkin jonkun pienen merkin jättää...

• Siiliö

Dekkareita? Minä en koskaan lue dekkareita. Ne vaan ovat tylsiä. Niissä tapahtuu joku rikos, joka taitaa olla useimmiten murha. Sitten joku yrittää selvittää rikosta. Lukijalle luodaan harha siitä, kuinka hän muka voisi ratkaista jutun, mutta oikeasti hän ei näe asioita samoin, kuin jos ollisi paikanpäällä. Oikeasti kyseiset rikokset eivät olisi niin mahdottomia, kuin katsojasta näyttää, eli päähenkilötkään eivät kaikki ole oikeasti superneroja. Kaiken lisäksi dekkarit ovat vain tylsiä.

Joskus saatan katsoa jotain sarjoja kuten Sherlock Holmesia tai sitä, jossa se läski ukko ratkaisee murhia tai sitä, jossa on se vanha nainen. (Pro kuvauksia. Ja osaisin vielä sarjojen nimetkin, mutta mitä turhaan. )

• kurpizza_

En semmosia dekkareita. Siis, oikea sana olisi kai "poliisikirja". Siinä oli tutkijina ihan siihen ammattiin koulutettuna ja käytettiin ihan oikeita tutkintakeinoja. Ei ketään wanna be etsiviä.

Semmosia perusdekkareita en ole lukenut. Tess Gerritseniltä muutaman kirjan, mutta hahmot olivat lapsellisia ja ruumiinavauksen kuvaileminen omituista. "...Pudotti suolet ämpäriin...." WTH???

• mr.näätä

Niin, IP-banni on helppo kiertää. Mul ois kyl keino saada rape hiljaseks mut harmi vaan se on laitonta. Ja en puhu tappamisesta

• Siiliö

Sormet ja kieli irti? Eikun tarkoitat jotain oikasti helposti toteutettavaa.

• mr.näätä
        Siiliö kirjoitti:

Sormet ja kieli irti? Eikun tarkoitat jotain oikasti helposti toteutettavaa.

DDOS

• Siiliö
        mr.näätä kirjoitti:

DDOS

Olenko väärässä, kun olen käsittänyt, että DDoS estäisi tietyn palstan käyttämisen kaikilta? Näin minä siis olen käsittänyt.

• mr.näätä
        Siiliö kirjoitti:

Olenko väärässä, kun olen käsittänyt, että DDoS estäisi tietyn palstan käyttämisen kaikilta? Näin minä siis olen käsittänyt.

raipparin nettiä ajattelin. Mutta harmi kun se on niin laitonta

• mr.näätä kirjoitti:

raipparin nettiä ajattelin. Mutta harmi kun se on niin laitonta

Jos onnistuisit peittämään kaikki itseesi johtavat johtolangat jotenkin.

• mr.näätä
        siilio kirjoitti:

Jos onnistuisit peittämään kaikki itseesi johtavat johtolangat jotenkin.

En oo ny sentää niin taitava. Kyl mä ihmisten netin osaan tukkia mut kyl mut sais helposti jäljitettyy

• -Raippari
        mr.näätä kirjoitti:

En oo ny sentää niin taitava. Kyl mä ihmisten netin osaan tukkia mut kyl mut sais helposti jäljitettyy

Vinkkasin tämän keskustelun fobballe ;)
        Äläkä edes yritä pilata minun elämää poistamalla nettiä.. Netti on minun elämä! Eli tekisit murhan!

• Hmmmm... Minkä perusteella poliisi jäljittäisi sinut?

• mr.näätä

Koska se on laitonta. Rapen perhe tekis ilmotuksen ja fobat ois ovella

• mr.näätä kirjoitti:

Koska se on laitonta. Rapen perhe tekis ilmotuksen ja fobat ois ovella

En tarkoittanut kysymystäni sillä tavalla. Tajuan kyllä, että poliisi etsii lainrikkojat käsiinsä, mutta minkä avulla teko saataisiin jäljitettyä juuri sinuun.

• mr.näätä
        siilio kirjoitti:

En tarkoittanut kysymystäni sillä tavalla. Tajuan kyllä, että poliisi etsii lainrikkojat käsiinsä, mutta minkä avulla teko saataisiin jäljitettyä juuri sinuun.

No osaahan nuo jäljittää mun ip:n ja tulla sitte ovelle sakottaa

• Siiliö

IP pitäisi olla helppo vaihtaa. Muita ongelmia?

• mr.näätä

On toki, mut niil on niitten keinot

Vois mennä nukkuun ku väsyttää niin perkuleesti

Öitä kaikki!

• -Raeppavika
        mr.näätä kirjoitti:

On toki, mut niil on niitten keinot

Vois mennä nukkuun ku väsyttää niin perkuleesti

Öitä kaikki!

MR. Näätä rikollinen. Minulla on suojat tietokoneessa. Häckkersuoja 2000 on kyl hyvävaihtoehto. Tosin maksaa 1000€ -.-

• Siiliö

Öitä. Ja Rape: Olettaisin, ettei tämä ole laitonta. Eihän murhankaan suunnittelu ole laitonta... Vai onkohan joku kusipää sitäkin lakia mennyt muuttamaan?

• -Raippari

murhansuunnittelu on laitonta..

• Siiliö
        -Raippari kirjoitti:

murhansuunnittelu on laitonta..

Uskon, mutta minkään muun rikoksen suunnittelu ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe