Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Mitä sä ymmärsit muuta kun sen et oot ylivoimainen mies.
Sinä sinisilmäinen tähtisilmä
Rakastan sua vain muuten täysin sopimattomasta tilanteessa.
Naiselta- Anonyymi00005
Onneks mun siipalla ei ole sinkut simmut😆
- Anonyymi00006
No siis minähän olen. Ei AP.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onneks mun siipalla ei ole sinkut simmut😆
Eiku tsorriiiii😱 vihreet ne on🙊 anteeksi rakas.... tuu takas
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eiku tsorriiiii😱 vihreet ne on🙊 anteeksi rakas.... tuu takas
Kattelen täältä sivusta mikä meininki on. Tosta hyvästä saat vähän tuimemmin kyytiä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kattelen täältä sivusta mikä meininki on. Tosta hyvästä saat vähän tuimemmin kyytiä.
Tuleeko kePPIä 🤭
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuleeko kePPIä 🤭
Kyllä tulee ja pitkään. Hetki menee sen jälkeen keräillä kuntoamme.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä tulee ja pitkään. Hetki menee sen jälkeen keräillä kuntoamme.
Huiiiiii😅😁 pylly alkaa punottaa
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Huiiiiii😅😁 pylly alkaa punottaa
Siitä onkin aikaa kun pyllyäsi on saanut kosketella. Taidatkin tarvita oikein kunnon hoidon. Sehän minulle kelpaakin. Nautitaan toisistamme vihdoinkin kunnolla.
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
entä jos joku hikka-juttu sitten hikka KOKO YÖKJIN
- Anonyymi00004
Minkä ymmärrät?
- Anonyymi00008
jaa nii et meilläpäi se ei oo ne ihmiset vaan muut asiat
- Anonyymi00009
Minä en näe mitään hyvää stalkkerin silmissä! Ja hän tietää sen kyllä!
- Anonyymi00010
💚 💚 ➡️ 👁️ 👁️
- Anonyymi00012
Vihreet yes naisella ja pähkinänruskeet miehellä. Molemmilla vihreetä silmissä ja kultaa rakas.
- Anonyymi00013
Mieli keksii omia kun katsoo näitä ja mitä ne voisi tarkoittaa.
- Anonyymi00018
Minulla on vihreet silmät💚💚 käytinkin tätä joskus miehen kanssa keskustellessa. Mut se ilm haluaa vain pahaa minulle.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minulla on vihreet silmät💚💚 käytinkin tätä joskus miehen kanssa keskustellessa. Mut se ilm haluaa vain pahaa minulle.
Upeat vihreät silmät on 👁️ 👁️ kuin lapin ihmisillä tummat silmät.M-N💚💚
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Upeat vihreät silmät on 👁️ 👁️ kuin lapin ihmisillä tummat silmät.M-N💚💚
Omani on enemmän irish eyes😊 sellaiset pissin ja vihreän kukertavat😝
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
tulit väliin sönköttää. aivan sama. Ei täällä mulle ole mitään.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teillä ei kummallakaan ei gubella,eikä apllä ole vihreet silmät! Esiinnytte taas toisina,olette ms-ta! Se on saatana loputtava tuo toisten kotona rammppaaminen!farkkutakit,sekä miesten,että naisten on hävennyt,ruskeat naisten nahkaiset matalakantaiset kävelykengät! Ei naapureitten kuulu pukea teitä,ostakaa itse vaatteenne!! Taitaa ne Oulussakin olla teidän kaa kärsimässä,Niuvaan noi molemmat joutais!
- Anonyymi00014
älä laita niin pumpuli sellaista pouikkoa korvaan tärykalvo voi puhjetya ja SITEN VERYa...
- Anonyymi00030UUSI
Tämä oli hyvä varoitus, koska KORVIA tarvii jos sattuu näkö lähtemään.
Jos ei näe niin ainakin kuulee, että joku voi olla paikalla. - Anonyymi00034UUSI
Minä käytän pumpulipuikkoja kynsilakan siistimiseen kynsistäni.
Ehkä varovasti pyörittelen korvissakin vaikka sitä ei suositella, tiedän kyllä.
- Anonyymi00017
sä mitään ovesta erehtyny
- Anonyymi00024UUSI
Mitäs tää tarkoittaa?
- Anonyymi00039UUSI
Jep, täällä hörhöt yrittää tryskaa toisten ovista kuulemma ja esittää päihtyneempiä mitä onkaan oho onko sulla tulta. Onneksi ei ollut oma ovi
- Anonyymi00019
niin jos vahingossakin tökkää pumpulipuikolla korvaan niin liialan kovaa. tärykalvo rikki jA VERTA tulee korvaan.
- Anonyymi00020
Kastan pumpulipuikon lämpimään veteen ja puhdistan sillä korvan. Toisella toisen. m>n
- Anonyymi00023UUSI
Minkäs luulet ymmärtäväsi
- Anonyymi00026UUSI
mutta vahingossa sairaalassa menee johonkin sairaanhoitajien pukuhuoneeseen, kerran meniin niin niitä naisten juttuja oli..... ihan vahingossa kyllä
- Anonyymi00027UUSI
perper sano persu
- Anonyymi00035UUSI
Persu on nähnyt perseen, mitä siitä oliko ensimmäinen kerta? Jotain tämä jäpikkä koittaa illustroida
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Persu on nähnyt perseen, mitä siitä oliko ensimmäinen kerta? Jotain tämä jäpikkä koittaa illustroida
Ehkä tämä tunnelma tavoittelee jonkun saavuttamattoman naisen seksuaalista alentamista mentaalitasolla. Itseään salaa säälivän piilovihahommaa
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ehkä tämä tunnelma tavoittelee jonkun saavuttamattoman naisen seksuaalista alentamista mentaalitasolla. Itseään salaa säälivän piilovihahommaa
Vihaan tuota randomia naisten ylikävelemistä yrittävää röhkijää btw
- Anonyymi00028UUSI
ei ehkä kannattaisi ajatella ollenkaan asioita joista voi tull ajoku paha mieli.
- Anonyymi00031UUSI
Kappale kauneinta Suomea. Eki Junkkarinen
- Anonyymi00036UUSI
Älä tuijota
- Anonyymi00037UUSI
jaa niin tahalliset riistot etten enää tuntisi. 😣 se syö. käsittelen sitä nyt hetken ennen uutta suhdetta. miehen tulee olla erittäin ymmärtäväinen.
- Anonyymi00040UUSI
tuijotan kaikkia kysyvästi ! sit ne luulee et haluan niitä 😝😝😝😝
- Anonyymi00041UUSI
Totta. On omissa ajatuksissaan, joku ihminen sattuu sun katseen tielle. Naps. Kuvittelee että tuo nainen haluaa minua. Ei näin.
Suurin osa ihmisistä ei ole kiinnostavia ja viehättäviä varsinkaan. - Anonyymi00045UUSI
Sinun silmiisi kun katson nostan kytkintä ja lähden
- Anonyymi00046UUSI
Hänen ruskeat silmät ovat usein katsoneet minun siniharmaita silmiä todella intensiivisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391175Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3991104- 102905
- 82827
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
- 103674
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670