Minkä näistä farmareista itse ostaisit ja miksi.

farkkua alle

Vaihtoehdot on nyt karsittu tähän. Nyt pitäisi vain päättää mikä näistä.
Kaikista käytettyä olen ostamassa ja ajettuna 20-80tkm vm 2011 eteenpäin.
Rahaa saisi mennä max 27 t€, joten Mersut, BMW:t ja Volvot jäänee kauppaan.

- Skoda superb 2.0 tdi. (1.6 oli tähän isoon autoon liaan tehoton)
- VW passat ( 1.6 meni tässä joten kuten, mutta 2.0tdi parempi toki)
- Ford Mondeo
- Peugeot 508 SW (enpä olis uskonut tätä listalleni, mutta oli hyvä ajaa ja tilava sekä ilmeisesti vähä vikainenkin)
- Opel insignia

- Octaviasta en halua vanhaa mallia ja uusi korinen oli pettymys, joten ei kiitos.

13

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbman

      www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6726073

      Siinä vähän ajettu mese, vastaa lähes uutta skodaa tai passattia tai parempi kuin uusi ford.
      Takuukin voimassa.

      Ei ne meset nykyään maltaita maksa.

      • -eemeli-

        Näinhän se on. Tuommoisen Mersun kun käy tyypittämässä kunnon koe-ajon merkeissä, niin aloittajan mainitsemat verrokit tuntuvat sen jälkeen aika vaatimattomilta autoilta. -Ja kyseisestä mesestä tosi ostaja saa vielä tingattua varmaan hinnastakin parisen tonnia pois. Mustassa e-mersusta farkkuna vaan tuppaa tulemaan mieleen ruumis-auto.


    • Toyota Corolla

      Ei noista mikään vaan tietysti Toyota Avensis. Siinä on laatu kohdallaan. Se on kestävä ja huippuhyvä ajaa. Lisäksi varsin taluodellinen.

      • Ent.tojoman.

        Täh????Huippuhyvä ajaa?????Älä ny viitti.Varmaan huonoin ajettava,varsinkin matka-ajossa.


    • tojo nou, mese nou

      Tojota ei vaan ole osannut tehdä dieselikonetta pitkiin aikoihin, vaan niiden "uudet" dieselit on heikkoja ja karkeita. Ei ole tojon laatu vakuuttanut enään Avensin mk1 jälkeen. Joten unohda Avensis.

      Vanhan korista meseäkään ei enään kukaan osta. Autonakaan ei ole maineensa veroinen. Superb esim paljon parempi vastine rahoille.

    • Hdi on pop

      Tietenkin tuosta ryhmästä Pösö.

    • Voortti123

      Itse valitsisin tuolta listalta Mondeon. Nyt alla -09 Mondeofarmari (diesel), tämä on ollut kaikkein vähävikaisin auto (MB:n ohellta) mitä mulla on ollut. Ja ajo-ominaisuuksiltaan Mondeo on erinomainen. Edellinen autoni oli VW Passat -06(dieselfarmari) ja hinurin lavetilla vietiin useamman kerran, heti kun takuuaika loppui niin murheet alkoivat. Itsellä on nyt vaihto taas ajankohtainen ja budjetti samaa luokkaa kuin sinulla. Tosin farmaria en ehkä enää osta, kun sille ei ole juurikaan tarvetta. Vaihtoehtoina itsellä on tällä hetkellä päällimmäisenä Mondeo ja MB. Mersun kohdalla täytyy vaan hiukan tinkiä vuosimallista, mutta kokemukset omasta C-mallin mersusta oli niin hyvät. Tarjontaa käytetyistä farmari-Passateista on ainakin reilusti, jos 1,6-litrainen kone kelpaa niin värinkin pääsee valitsemaan.

    • farkkua alle

      Nyt olen päätynyt automaattiin ja siksi en noita dsg vehkeitä uskalla harkita. Ilokseni olen huomanut, että hieman yli 100tkm ajattuna saa v70 D3 ja Mersun c mallia jo alle 30t€, joten niistä jompikumpi lähtenee kaupasta vielä tänä vuonna.

    • mbman

      hyvät valinnat.

    • MB onni...

      Ja ilman takuuta........se kun loppuu ainakin uusissa mersuissa kahden vuoden jälkeen.........ja tulevat remontit eivät ole sieltä halvimmasta päästä......Joten onnea valinnallesi.

      • Älä osta mersua.

        Älkäö hyvät ihmiset ostako ruosteisia mersuja mulla ollu 11 kpl mersuja mulla on kokemusta kaikki lahos käsiin ei enää ikinä mersua


      • Älä osta potkukelkka
        Älä osta mersua. kirjoitti:

        Älkäö hyvät ihmiset ostako ruosteisia mersuja mulla ollu 11 kpl mersuja mulla on kokemusta kaikki lahos käsiin ei enää ikinä mersua

        Älkäö hyvät ihmiset ostako ruosteisia potkukelkkoja mulla on ollu 11 kpl potkukelkkoja mulla on kokemusta kaikki lahos käsiin ei enää ikinä potkukelkkaa


      • Älä osta mersua.
        Älä osta potkukelkka kirjoitti:

        Älkäö hyvät ihmiset ostako ruosteisia potkukelkkoja mulla on ollu 11 kpl potkukelkkoja mulla on kokemusta kaikki lahos käsiin ei enää ikinä potkukelkkaa

        Älä yritä kopioda mulla ollu oikeesti 11 kpl mersuja viimenen oikea mersu on w124 mutta ei voita citroen c5 millä nyt ajelen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe