Moi, olen mielestäni ns. kunnollinen ja täysin ns. riettailematon aikuinen homomies (ex bi) eli gay, kuten nyt trendikkäästi pitää ilmoittaa.
Ja löysin eli huomasin ja katsoin tuon mulle sopivan foorumin - kaverin ja seuranhakemisen palstan (maksuton perusjutuissa) ajattelin sen olevan nyt "viimeinen oljenkorsi" (liiotellen todettuna) - hakea ja ilmoittaa "seriöösillä" eli vakavammalla tarkoitusella vastaavaa hakevaa aikuista seuraa.
Olen toki itsekin varttuneempaa 50 ikäryhmää, kuten nyt laajasti ottaen palstalla on muutenkin runsaasti eri ikäryhmien edustajia tarjolla ja ilmoittelemassa.
Ja onhan niitä odotuksia ja toiveita kuten jokaisella, joihin kaikki ei luonnollisestikaan voi samaistua.
Liian suuria odotuksia ja vaatimuksia ei mulla ole, - kuitenkin ikähaarukka joka mullakin mieluummin rajoittuu ja rajoittaa hakuani aikuisempaan mieheen,
ja koko- eli pituuskysymys ja sex-suuntautumisen puoli saattaa myös olla rajoittava tekijä kohdallani.
Itse olen kiinnostunut melko tavallisen oloisesta, miehekkäästä ja varttuneemmasta miel. pitkän salskeasta tai rotevasta hs/ ex ukm/ tai bimiehestä joka olisi "top-tyyppinen"! Ei voi olla liikaa toivottu sekään!?
Mutta kun nyt on jo muutama kuukausi ilmoitus-profiilini laittamisesta (2104) on vain muutama homo-genreen kuuluva mies ottanut kiinnostuneena yhteyttä, jota olen kummastellut!?
Onko todella niin ettei enää löydy ihmistä, reilua jopa normaalia miestä, jolle toisen ihmisen persoona ja henkinen yhteys olisi vähintään yhtä tärkeitä kuin on seksuaalisuus?
Näitä riettailujahan ja sen sellaisia paikkoja ja tilaisuuksia on ylen määrin tarjolla, niin netin kuin fyysisempien paikkojen myötä!
Ja jotka sopii tietenkin joillekin sanoisiko "moraalittomammin" asennoituneille ja sitoutumista pelkääville ja myös eräiltä osin vastuuttomille usein varatuille ja ns. kaksoiselämää eläville muillekin eläville!?
Minulle sopii toisen tyyppiset ihmiset, ja vaikka toivomukseni ja haaveeni ei uskoisi olevan kohtuuton, ei tämäkään kontaktin hakemisen tapa ole aivan helppoa!
Jos sattumoisin olet samoilla "linjoilla" ja ajatuksissa, katsopa - Treffit palstan tarjontaa, sinne on helppoa kirjautua - ja ilmoittaakin miten itse haluaa.
Homo/ Bi-seks. osiolla voit löytää ja vastatakin haluetssasi, - tai katsella eri profiiileja muuten, ja sitten jättää viestin tai kirjoittaa meiliä esim.!
Jospa tämäkin mielipide auttaa jotain vastaavalla tavalla ajatteleva kohtaamaan hakemaansa.
Ps. Pelkästään ns. "seksiorientoituneille" se foorumi ei ole paras paikka! :)
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨*
Suomi24:n Treffit palstalla /gay-bisex, on todella hiljaista!?
8
1006
Vastaukset
- Luottamuksella sulle
Moikka, mitäs mieltä olette aiheesta edellä? Onko palstan lukijoissa / kirjoittajissa miehiä joilla on kokemusta asiallisemman seuran haun vaikeudesta?
Tuntuu että vuosi vuodelta kaikenlainen irrallisuus ja irstaileva seuranhakukin on kaikissa ryhmissä vallallaan, ja samaan aikaan absurdisti valmistellaan kiihkolla ja halutaan maahan parisuhdelakia homo-/ bi-miesten ja naisten parhaaksi! Hyvin harvoja se lopulta koskettaa nykyisellä tavallaan, se tässä on todettava.
Suhteessa voi hyvin elää missä vaan ilman sen isompaa julistusta tai esiintuloakin!
Mutta käytännössä kuitenkin seksuaalinen irrottelu ja aviomiesten seikkailu miesmarkkinoilla on varsin hulvatonta erittäin irrallista jopa vastuutonta voisi asian ilmaista!?
Se on surullista lähinnä nuorison kannalta, miten he saavat mallia näissä asioissa joka tavalla nykyään.
En ole koskaan menneinä vuosina (kymmeniin vuosiin) pannut merkille sitä ukkomiesten tai muiden vastaavassa suhdetilanteessa elävien invaasiota ns. "homojen markkinoille" jota nykyään on olemassa, jossa kohta myös itse homot jäävät "rannalle ruikuttamaan"! Syystä että nämä bi-miehet eli ukm hakevakin jo toistensa seuraa jos ovat ennekin hakeneet nyt sen vaan eri foorumeilla näkee paremmin!?
Samaten kummastuttaa juuri em. syistäkö tavalliset homotkin "tekeytyvät bi-miehiksi" saadakseen mieleistään seuraa juuri em. ryhmistä?
Puhtaasti homoilla on näin ollen "huono kaiku" ja imago monessa mielessä niin tässäkin oletan, jota ovat myös tiettävästi suuressa puutteissaan ja huomiota saadakseen lähteneet myös "uudistamaan" omalla tavallaan transuksi tekeytyvät homot, joka on sellaista teatteria joka ilmeisemmin on myös trendi ja kysyntää on ja siihen siis vastataan mitä irstaimmilla tavoin!?
_ Mutta uskon itse yhä luonnollisuuteen ja aitoon konstailemattomaan ihmiseen puhtaimmillaan sellaisena kuin hän on - oli sitten homo, lesbo, bi-mies tai nainen!
Sanoisiko mieluummin aina ilman, kuin huonossa ja riskialttiissa ympyröissä, niin fyysisesti kuin henkisemmin!
Mitkä on oma ajatusesi ja kokemukset asioista jotka esillä? - Paljon annettavaa
Voisiko joku mies siis asiasta kiinnostunut aikamies -tyyppinen esim. siis pitkä roteva mies kommentoida, jos vaikka ehdottaa miten löytäisi ns. kunnollista rehtiä seuraa johon tutustua luottamuksella ja aidosti, ei pelkän seksin merkeissä?
Moi! Jatkona edellisiin; jos olet myös sanotaan nyt varttuneempaa ikää mieluummin vapaa mies, - siis Mies (ns. top-tyypin) edelleen esim. kookas & pitkä ex-ukm tai bi-mies tai miehekäs "normaali" homomies, ovat kiinnostavavia! Tutustumiseen ja ajanviettoon toivottavasti ystävyyteen joka kantaa kauas! Samoilla kymmenillä noin 50 v. olemme parhaiten samoilla "aaltopituuksilla" uskoisin, mutta kaikki on mahdollista muutenkin?
Sinä joka asiallisen, empaattinen ja ehkä yksinäisenä ja mieluiten täysin poissa ja ulkona näistä "tämän päivän karnevaaleista" markkinoilla ja irrallisesta elämäntavasta ja haet ja kaipaat myös jotain enemmän kuin pelkkään seksiin perustuvaa suhdetoimintaa, ja osaat arvostaa elämän muitakin arvoja?!
Huom. Etsin siis aivan tavallista miestä muuten - joten "kynnys" lähestyä viestillä on matala, vain kemiat ja muut normaalit asiat molempien taholta vaikuttaa aina. (Yhteyslinkki on nimimerkissä.)
Nyt on korkea aika uskaltaa, jopa tehdä kompromisseja jos niin halutaan. :o)- Viestitellään :)
49v 192/100 espoolainen
- *aikuinen mies
Viestitellään :) kirjoitti:
49v 192/100 espoolainen
Ok. Kiitos.
Odotan miestä sanojensa takana!
- Edestänne löydätte
Asiaa ja monia hyviä pointteja. Mutta moniko ehtii miettiä kaikkia asioita himojen huumassaan, kun jo alkaa olla "myöhäistä" ja valittavana on vaan ne helpommat vaihtoehdot irrallisuus ja seikkailut!?
Ja tyhjänpäiväiset "tyhjät sanat" ja lupaukset kannattaa aina jättää tekemättä jos ei kuitenkaan itse kykene tai edes halua ehkä lopultakaan yhtään mitään? - Kykenemättömyys <3
http://www.tunnelukkosi.fi/testi.php
Tunnelukko on lapsuudessa tai nuoruudessa opittu haitallinen ajattelutapa, joka nykypäivänä aktivoituessaan lukitsee meidät itsellemme haitallisiin toimintatapoihin.
Mikä on tunnelukko?
Tämä testi on osa kirjan Tunne lukkosi - vapaudu tunteiden vallasta verkkosisältöä. Kirja sisältää laajemman testin, jolla voit paremmin kartoittaa tunnelukkojasi. Lue lisää tunnelukoista ja tutustu kirjaan osoitteessa www.tunnelukkosi.fi. - Missäs pukki viipyy?
Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu... nukkuu...? :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791