http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014110718814475_uu.shtml
Missä toivot viettäväsi elämäsi viimeiset hetket ?
Tuleeko kuolema kohdallesi yllättäen tapaturmaisesti, kuoletko parantumattomaan sairauteen vai päätätkö itse päiväsi ... kukapa sen tietää.
Omalta kohdalta voin sanoa että erittäin suurella todennäköisyydellä vietän viimeiset hetket yksin - ainakin ilman läheisiäni, koska sukuni kanssa en ole tekemisissä ja muitakaan ystäviä tai läheisiä ei ole.
Missä vietät elämäsi viimeiset hetket?
9
90
Vastaukset
- PohPuhPih
Toivottavasti lähtö tulee saappaat jalassa: "Mitä se sinne ny meni rehkimään, vanha mies".
Mitähän? Käsittääkseni aika tyypillinen kuolema nykyisin on yksinäinen. Harvemmalla siinä on liutaa sukulaisia ja ystäviä päivittelemässä kuolinvuoteen ympärillä, ja jos näin on, niin se liittyy usein ennenaikaiseen kuolemaan, mikä ei sekään välttämättä ole toivottavaa.
- sukulainen 1
Uskon että rakkaat sukulaiset odottavat vain yhteyden ottoasi ja ihan varmasti löydät jonkun ihanan vierellesi.
- DarkFеar
No eipä mun tarvitse tuollasia miettiä mulla kun on ne kaikista parhaat nuoruusvuodet vielä niin kaukana edesspäin, sä kun varmaan oletkin joku ahdasmielinen persujuntti ja fasisti niin sulla ei niitä vuosia enää olekkaan montaa jäljellä, sä kun et ahdasmielisyytesi vuoksi voinut syödä finaa ja mennä hiustensiirtoon niinkuin kaikki suvaitsevaiset, kansainväliset, ymmärtäväiset, avarakatseiset, vasemmistolaishenkiset EUROOPPALAISET miehet!!!!
Mä kun ehdin sitten niinä parhaina nuoruusvuosina seurustella ja käydä siellä ulkomailla, kyllä se niin on että se raha ja varallisuus on kaikista tärkein asia nuoren miehen elämässä!!!!!
Voi kun sä tietäisit kuinka paljon negatiivista mä susta aion ajatella!!! - Jeeeeeeeeeeeeeeeeee.
DarkFеar kirjoitti:
No eipä mun tarvitse tuollasia miettiä mulla kun on ne kaikista parhaat nuoruusvuodet vielä niin kaukana edesspäin, sä kun varmaan oletkin joku ahdasmielinen persujuntti ja fasisti niin sulla ei niitä vuosia enää olekkaan montaa jäljellä, sä kun et ahdasmielisyytesi vuoksi voinut syödä finaa ja mennä hiustensiirtoon niinkuin kaikki suvaitsevaiset, kansainväliset, ymmärtäväiset, avarakatseiset, vasemmistolaishenkiset EUROOPPALAISET miehet!!!!
Mä kun ehdin sitten niinä parhaina nuoruusvuosina seurustella ja käydä siellä ulkomailla, kyllä se niin on että se raha ja varallisuus on kaikista tärkein asia nuoren miehen elämässä!!!!!
Voi kun sä tietäisit kuinka paljon negatiivista mä susta aion ajatella!!!Kukaan 35 vuotiashan taikka nuorempi ei kuole - Eihän?
- DarkFеar
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee. kirjoitti:
Kukaan 35 vuotiashan taikka nuorempi ei kuole - Eihän?
No eipä sitä nuori mies voi muutenkaan vaikuttaa omaan elämäänsä yhtään mitenkään niin täytyy vain odotella niitä parhaita nuoruusvuosia, tällästä se just on kun ei sitä koskaan voi olla kaikille mieliksi!! Sulla kun on aina ollut kaikki niin helppoa kun kukaan ei oo siitä sun sivarivalinnasta ajatellut negatiivista, kerro sä sitten miten mun oikein pitäis elää?
- Ei jaksa enää
DarkFеar kirjoitti:
No eipä sitä nuori mies voi muutenkaan vaikuttaa omaan elämäänsä yhtään mitenkään niin täytyy vain odotella niitä parhaita nuoruusvuosia, tällästä se just on kun ei sitä koskaan voi olla kaikille mieliksi!! Sulla kun on aina ollut kaikki niin helppoa kun kukaan ei oo siitä sun sivarivalinnasta ajatellut negatiivista, kerro sä sitten miten mun oikein pitäis elää?
Älä nyt enää jaksa venyttää tuota aikansa elänyttä trollihahmoa. Keksi joku uusi.
- crash boom bang
Liikenneonnettomuudet on niin yleisiä, etten ihmettelisi jos viimeiset hetket olisi autossa.
- ätmi
Varmaan roskiksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725