Psykologin testeissä, jotka minulla

Naisasialooseri.

teetätettiin mt-väen toimista oli mm.väittämiä, johon piti vastata kyllä tai ei

Yksi oli, että"ajattelen joskus niin kamalia asioita, että niistä ei voi edes puhua"

Vastasin tietysti"kyllä" ja kun testejä käytiin läpi niin tuo väittämä ja sen vastaus oli yksi johon psykologi takertui. Sanoin hänelle, että joo tosiaan ajattelen sekä myös kirjoittelen sellaisia asioita. Hän yritti myös tentata minulta esimerkkejä tällaisista asioista, mutta jätin kertomatta. Pelkäsin, että hän saattaa kirjoittaa lähetteen tahdonvastaiseen hoitoon.

9

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+5

On hyvin suhteellista mitä kukin ajattelee kamalaksi.

Jonkun mielestä ajatus vaikkapa siitä, että sanoisi toiselle "Turpa kiinni!" on sellainen mistä ei voi edes puhua. Ja toiselle ajatukset ovat oikeasti kamalia esim. pommi-iskujen suunnitteluita ym.

Minusta jotkut testit menettävät heti kättelyssä luotettavuutensa, jos kysymyksissä jätetään tilaa henkilön omalle tulkinnalle.
      Sitten kun joissain tilanteissa testit tulkitsee joku psykologi tai hr-henkilö ilman, että kysyisi vastaajalta mitään, saattaa johtaa harhaan...

• napunapu

Kerrot vaan niille nimimerkkisi niin Göögle hoitaa loput.

• "laatupalsta"

Tuo oli vain yksi kysymys. Siihen kertomatta jättäminen ei ole ainoa hoidon syy.. Salailu ei tilannettasi helpota. Luuletko että sun aivotuksia eivät ammattilaiset yhtään ymmärrä? Seuraavat jopa jokaista silmän räpsäytystäsi ja hetkenkin taukoa puhuessasi.
      Mene vapaaehtoisesti hoitoon. Tuskin olen ainoa joka on samaa mieltä.

• Naisasialooseri.

No eivät ne näytä ymmärtävän esim. sitä, että olen persoonallisuushäiriöinen, ei ainakaan kukaan kertaakaan minulle siitä mahdollisuudesta sanallakaan puhunut.
        Tosin meillä narsisteilla on niin petoollinen kyky esittää tervettä, että menisin kyllä itsekin lankaan.

• klfldkghlkj
        Naisasialooseri. kirjoitti:

No eivät ne näytä ymmärtävän esim. sitä, että olen persoonallisuushäiriöinen, ei ainakaan kukaan kertaakaan minulle siitä mahdollisuudesta sanallakaan puhunut.
        Tosin meillä narsisteilla on niin petoollinen kyky esittää tervettä, että menisin kyllä itsekin lankaan.

Äläs nyt pilaile :) Pillua kun saisit niin ei enää täällä huvittaisi riehua.

• 76trfyu8ijhn
        Naisasialooseri. kirjoitti:

NAL, en millään usko että olet narsisti. Siinä tapauksessa sinulla olisi jo ollut lukuisia naissuhteita ja saisit naisia ns. liukuhihnalta.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Miksi yleensä käyt siellä psykiatrisella?

• "laatupalsta"

Kauankos olet mt- polilla käynyt?

• 2+17

Oon tehnyt tollaisia testejä, eikä niissä koskaan mitään tuollaista kysymystä ole ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe