Sinkkujen viha ja katkeruus

Naisten nainen

.. on tämän palstan paras anti.

Varsinkin miesten angstia ja ruikutusta en muualla näe. Todella avartavaa, samalla surullista ja säälittävää.

Pyrin arkielämässä pysymään kaukana miehistä, niin käyn täällä välillä fiilistelemässä millaisia sinkkumiehet ovat. On sitten taas mukavaa viettää aikaa naisseurassa.

58

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äädämi

Oletko lesbo? Miltä pillu maistuu? Maistuuko mädältä kalalta? Lipilipilipilipilipi!

• Käyttäjätutkimus

Monenko nussima olet?

• Naisten nainen

Tää on ihan mun suosikkitrollaajia täällä! Näen mielessäni, että tyyppi on uskonnollisen kasvatuksen saanut seksuaalisuudestaan ahdistunut mutta samalla armottomasti runkkaava varhaiskeski-ikäinen mies, jolla on kokemusta vain maksullisista naisista ulkomailta.

Trollia ahdistaa suunnattomasti ajatus, että naisilla on seksielämää, sillä hän haluaisi että edes teoriassa hän voisi löytää naisen joka olisi seksuaalisesti yhtä estynyt ja asiasta ahdistunut kuin hän itse.

Jokainen nainen, jolla on seksielämää on hänen mielestään paha nainen, koska seksi on likaista ja pahaa. Miehellä ei ole kuitenkaan henkisiä valmiuksia käsitellä asiaa millään muulla tavalla kuin palstalla trollaamalla.

Kun tarkemmin ajattelee, surullinen tapaus, mutta samalla tosi hauska stereotyyppi. ;D

• Naisasialooseri.
        Naisten nainen kirjoitti:

Tää on ihan mun suosikkitrollaajia täällä! Näen mielessäni, että tyyppi on uskonnollisen kasvatuksen saanut seksuaalisuudestaan ahdistunut mutta samalla armottomasti runkkaava varhaiskeski-ikäinen mies, jolla on kokemusta vain maksullisista naisista ulkomailta.

Trollia ahdistaa suunnattomasti ajatus, että naisilla on seksielämää, sillä hän haluaisi että edes teoriassa hän voisi löytää naisen joka olisi seksuaalisesti yhtä estynyt ja asiasta ahdistunut kuin hän itse.

Jokainen nainen, jolla on seksielämää on hänen mielestään paha nainen, koska seksi on likaista ja pahaa. Miehellä ei ole kuitenkaan henkisiä valmiuksia käsitellä asiaa millään muulla tavalla kuin palstalla trollaamalla.

Kun tarkemmin ajattelee, surullinen tapaus, mutta samalla tosi hauska stereotyyppi. ;D

Monellekko olet jakanut sitä reikääsi? Monenko miehen jynssäämiä reikäsi ovat?

Et käy palstalla fiilisetelemässä vaan tuskan hiki ostalla luet mitä miehet lutkista ajattelevat ulkomaailmassa.

• Naisten nainen
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Monellekko olet jakanut sitä reikääsi? Monenko miehen jynssäämiä reikäsi ovat?

Et käy palstalla fiilisetelemässä vaan tuskan hiki ostalla luet mitä miehet lutkista ajattelevat ulkomaailmassa.

Millainenkohan Nalle on oikeassa elämässä? Paljonko väkivaltaisesta äärimeuhkaamisesta on jonkun netissä aktiivisesti pyörivän trollauksen harrastajan hahmonluontia ja paljonko oikeaa ihmistä?

• Naisten nainen

Millainenkohan Nalle on oikeassa elämässä? Paljonko väkivaltaisesta äärimeuhkaamisesta on jonkun netissä aktiivisesti pyörivän trollauksen harrastajan hahmonluontia ja paljonko oikeaa ihmistä?

Vois olla jonkun Sampo syreenin harrastehahmo.

Mutta ehkä on ihan oikea tyyppi.

Miehet putoaa seksuaalisessa ahdistuksessaan johonkin kuoppaan mistä eivät enää itse pääse ylös. Jossa ei ole muuta tietä kuin kaivaa kuoppaa syvemmälle.

Aluksi hauskaa lukea näitä vänkäjuttuja, sitten rupeaa surettamaan toisten puolesta. Vammansa kullakin.

• Naisasialooseri.

Vois olla jonkun Sampo syreenin harrastehahmo.

Mutta ehkä on ihan oikea tyyppi.

Miehet putoaa seksuaalisessa ahdistuksessaan johonkin kuoppaan mistä eivät enää itse pääse ylös. Jossa ei ole muuta tietä kuin kaivaa kuoppaa syvemmälle.

Aluksi hauskaa lukea näitä vänkäjuttuja, sitten rupeaa surettamaan toisten puolesta. Vammansa kullakin.

Et vastannut kysymkseeni. Kuinka moni mies on jynssännyt elintään edestakaisin, jossain ruumiinaukossasi? Mikä on se luku?

• nainennnnnmm.

Et vastannut kysymkseeni. Kuinka moni mies on jynssännyt elintään edestakaisin, jossain ruumiinaukossasi? Mikä on se luku?

Kerrohan aluks itse monen miehen nussima olet. Varmaan ymmärrät ettet tee tiedolla yhtään mitään ja vain pahimmat mielipuolet keksii edes udella tuommosta. Itse voin vastata rehellisesti : en tiedä.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Mitä säkin vitun mielisairas ihmispaska oikein tulet vittu siinä tollaista vitun paskaa saatana kyselemään perkele??!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pidä sä vitun mielisairas sekopää huoli vaan siitä sun omasta lääkityksestä ja mielenterveyshoidoistasi, ettei ala kuuppa sulla sekoamaan.

Muutenkin taidat olla joku vitun homopersehuorahinttari, joten keskity sä vaan ottamaan suihin niiltä sun hinttikavereiltasi.

• DarkFear kirjoitti:

Mitä säkin vitun mielisairas ihmispaska oikein tulet vittu siinä tollaista vitun paskaa saatana kyselemään perkele??!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pidä sä vitun mielisairas sekopää huoli vaan siitä sun omasta lääkityksestä ja mielenterveyshoidoistasi, ettei ala kuuppa sulla sekoamaan.

Muutenkin taidat olla joku vitun homopersehuorahinttari, joten keskity sä vaan ottamaan suihin niiltä sun hinttikavereiltasi.

Niin tämä edellinen tekstini oli siis suunnattu naisasialuuserille, sillä hän onkin mielenterveysongelmainen sekopää ja varmaan myös joku homopersehuorahinttari.

• Naisasialooseri.
        nainennnnnmm. kirjoitti:

Kerrohan aluks itse monen miehen nussima olet. Varmaan ymmärrät ettet tee tiedolla yhtään mitään ja vain pahimmat mielipuolet keksii edes udella tuommosta. Itse voin vastata rehellisesti : en tiedä.

Kuinka niin et tiedä? Oletko niin loppunjynssätty ihmisjäte, että et edes muista monenko nussima olet?

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Kuinka niin et tiedä? Oletko niin loppunjynssätty ihmisjäte, että et edes muista monenko nussima olet?

Ja mitä vittua se sulle vittu kuuluu saatana yhtään mitenkään, että kuinka monen nussima sitä joku oikein on perkele????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pidä sä vitun JÄTEKASA, LANTALÄJÄ JA ALI-IHMINEN VAAN HUOLI NIISTÄ SUN OMISTA NUSSIMISISTA JA ENNEN KAIKKEA NIISTÄ SUN MIELENTERVEYSONGELMIEN HOITAMISESTA JA SIITÄ, ETTÄ MUISTAT OTTAA NE SUN LÄÄKKEET AINA AJALLASI, ETTEI ALA PÄÄNUPISSA HEITTÄMÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuinka montaa naista sä oikein olet itse nussinut?? Tai et taida olla kyllä yhtä ainuttakaan, kun oot varmaan keskittynyt enemmän vaan siihen miesten perseiden nussimiseen, kun tollainen saatanan hinttipersehuora ja suihinottajahomo tunnut olevan.

On se mukava, kun sun kanssa voi käydä näitä tällaisia asiallisia keskusteluja.

• nainennnnnmm.
        DarkFear kirjoitti:

Niin tämä edellinen tekstini oli siis suunnattu naisasialuuserille, sillä hän onkin mielenterveysongelmainen sekopää ja varmaan myös joku homopersehuorahinttari.

Kiitos naisen puolustamisesta. Siihen eivät nämä neiti asialuuserit kykene.

• nainennnnnmm.

En ole sitäkään laskenut kuinka monta kertaa olen syönyt elämäni aikana. Voi eiiiiih...

• Ex PUA
        nainennnnnmm. kirjoitti:

Joo, itsenäiset vahvat naiset tunnistaa siitä, että niitä pitää puolustaa keskustelupalstalla. Etenkin silloin, kun ensiksi itse tulee rääpimään ja sitten eivät pystykään vastaamaan kun heidän käsketään näyttämään korttinsa.

• 1+3
        nainennnnnmm. kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä, vahvoja ja selviytyvät erittäin hyvin ilman miehiä.

Tämän vuoksi on suoranainen loukkaus auttaa tai puolustaa naista, hänellä on tilanne hallinnssa.

• hahahahahaahahah
        DarkFear kirjoitti:

Ja mitä vittua se sulle vittu kuuluu saatana yhtään mitenkään, että kuinka monen nussima sitä joku oikein on perkele????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pidä sä vitun JÄTEKASA, LANTALÄJÄ JA ALI-IHMINEN VAAN HUOLI NIISTÄ SUN OMISTA NUSSIMISISTA JA ENNEN KAIKKEA NIISTÄ SUN MIELENTERVEYSONGELMIEN HOITAMISESTA JA SIITÄ, ETTÄ MUISTAT OTTAA NE SUN LÄÄKKEET AINA AJALLASI, ETTEI ALA PÄÄNUPISSA HEITTÄMÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuinka montaa naista sä oikein olet itse nussinut?? Tai et taida olla kyllä yhtä ainuttakaan, kun oot varmaan keskittynyt enemmän vaan siihen miesten perseiden nussimiseen, kun tollainen saatanan hinttipersehuora ja suihinottajahomo tunnut olevan.

On se mukava, kun sun kanssa voi käydä näitä tällaisia asiallisia keskusteluja.

Kappas NEITSYT-SETÄ ja hard-core ATM se täällä mielisairautensa oireissa pauhaa :) Hankkisit pillua edes kerran senkin holhouksen alainen hörhö!!!

• Käyttäjätutkimus
        nainennnnnmm. kirjoitti:

En ole sitäkään laskenut kuinka monta kertaa olen syönyt elämäni aikana. Voi eiiiiih...

Kai nyt pystyt siitä nussijoiden määrästä edes jonkinlaisen likiarvon antamaan. ~10? ~50? Yli 100? Yli 200? Lopeta kiertely ja antaa tulla sitä numeerista dataa kuin olisi jo!

• Ritari Valkokulli
        nainennnnnmm. kirjoitti:

Annatko nussittua huoranpilluasi palkkioksi, jos vedän jotain hintelää nörttiä turrrrrlrlrlrpaan?

• nainennnnnmm.
        Käyttäjätutkimus kirjoitti:

Kai nyt pystyt siitä nussijoiden määrästä edes jonkinlaisen likiarvon antamaan. ~10? ~50? Yli 100? Yli 200? Lopeta kiertely ja antaa tulla sitä numeerista dataa kuin olisi jo!

Mulla oli nuorena aikuisena ihan semmonen nimilista et ketä on nussinu mut kun en kuollaksenikaan muista lopetinko laskemisen 50. vai 100. kohdalla. Ja listaa ei enää oo. Joka tapaukses laskennan lopetin vuonna 2001. Sen jälkeen oon ollu ehkä "joidenkin kymmenien" kanssa. Avioliitto vähän hidasti vauhtia. :-D

• sinkut on jämiä

oli kyse miehestä tai naisesta.

• Naisten nainen

Monet sinkut, joita tunnen, on tosi hyviä tyyppejä. Huumorintajuisia ja iloisia, mutta usein pariutuneita enemmä yksin viihtyviä.

• firefox.

Tällä palstalla on lähinnä muutama autistinen reppana meuhkaamassa, jos luulet´, että se kattaa kaikki suomen kymmenet tuhannet sinkkumiehet, niin sun täytyy olla hölmö.
      Itsekin tunnen kymmenkunta ikisinkkua, eikä kukaan heistä ole näiden ätmien kaltainen ruikuttaja.

• Naisten nainen

Myös kaltasisesi ylimieliset ja toisia haukkuvat kokeneetkin miehet on sellaisia, joista pysyn mielelläni live-elämässäni erossa. :)

• firefox.

Myös kaltasisesi ylimieliset ja toisia haukkuvat kokeneetkin miehet on sellaisia, joista pysyn mielelläni live-elämässäni erossa. :)

Ei pidä paikkaansa. En ole tippaakaan ylimielinen. Fakta ja totuus vain on, että minun yli ei kävellä tosielämässä eikä missään muuallakaan. Tapaan muuten haukkua vain sellaisia jotka sen ansaitsevat.

• Muna kovana
        firefox. kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. En ole tippaakaan ylimielinen. Fakta ja totuus vain on, että minun yli ei kävellä tosielämässä eikä missään muuallakaan. Tapaan muuten haukkua vain sellaisia jotka sen ansaitsevat.

Vittu sä oot kova jätkä! Melkein yhtä kova kuin Chuck Norris! Ei vittu! Kova mies ja kova muna, ei vittu!

• sinkkunaisten sanat

aina sama paskaa vihasta ja katkeruudesta, eli juuri siitä mitä sinkkuämmillä on itsellään ongelma kun ei löydy sitä ihanaa status & raha jyystäriä suhteeseen.

• mielinkielin mies

Se on omituista, että tällä palstalla on paljon miehiä, jotka ovat vihaisia, katkeria ja ylimielisiä. Mietin mitä heille on mahtanut tapahtua, että heistä on tullut tuollaisia. Ei voi olettaa että he tuollaisella asenteella voisivat löytää parisuhdetta. He tuntuvat kieltävän sen ihanan ja mukavan mitä parisuhteeseen liittyy. Onneksi tosiaan sinkut yleensä ovat mukavia ihmisiä. En ole koskaan tavallisessa elämässä törmännyt tällä palstalla riehuviin ätmeihin.

• nainennnmmmm

Nämähän ovat kertoneet saaneensa pelkkiä pakkeja ja siitä katkeruus naisia kohtaan. Osa kai ei ole edes rohjennut yrittää naista koska kauniilla naisilla aina tuhat ottajaa ja rumat ei ätmeille kelpaa. :-D

• Naisasialooseri.
        nainennnmmmm kirjoitti:

Nämähän ovat kertoneet saaneensa pelkkiä pakkeja ja siitä katkeruus naisia kohtaan. Osa kai ei ole edes rohjennut yrittää naista koska kauniilla naisilla aina tuhat ottajaa ja rumat ei ätmeille kelpaa. :-D

No mitä sitten täällä ihmettelet?

• mielinkielin mies

No mitä sitten täällä ihmettelet?

minä ainakin ihmettelen sitä katkeruuden määrä. Ymmärrän, että voi harmittaa jos ei ole ns. naisten suosiossa, mutta että pitää olla katkera ja yrittää kostaa sitä naisille. En ymmärrä. Kiusaatte enemmän vain itseänne ja teistä tulee sellainen kuva, että olette todella onnettomia ihmisinä.

• ertyuiop

Ei täällä ole kaikki sinkkumiehet vaan ne häiriintyneimmät. Oikeastaan palstalta välittyvä paha olo on mukavaa, koska palstan miehet ovat niin ilkeitä ja itsekkäitä omaan napaan tuijottelijoita etteivät ansaitsekaan naista.

• ansaitsette toisenne

Onpa ihanan itsekäs logiikka sinulla. Mahdatkohan itsekään olla ihan niin täydellinen, kun kuvittelet?

Entä millaisen kuvan kuvittelisit välittyvän palstan naisista? Ihan turha yrittää hakea oikeutusta jollain alakoulutason "pojat aloitti" -logiikalla. Kyllä jokainen vastaa omista teoistaan ihan itse (myös nainen) ja paremmuutensa voi osoittaa vain paremmalla käytöksellä.

• ertyuiop
        ansaitsette toisenne kirjoitti:

Onpa ihanan itsekäs logiikka sinulla. Mahdatkohan itsekään olla ihan niin täydellinen, kun kuvittelet?

Entä millaisen kuvan kuvittelisit välittyvän palstan naisista? Ihan turha yrittää hakea oikeutusta jollain alakoulutason "pojat aloitti" -logiikalla. Kyllä jokainen vastaa omista teoistaan ihan itse (myös nainen) ja paremmuutensa voi osoittaa vain paremmalla käytöksellä.

En todellakaan kuvittele olevani täydellinen. Normaalille ihmiselle on helppo olla suoltamatta sellaista kuraa mitä palsta on täynnä.

• Ei me halutakaan mihinkään epätasa-arvoiseen suhteeseen. Sinkkunahan on onnellisempi eikä mitään suhdehuolii.

• gaydar goes wild

Palstahomo bongattu.

• moi vaan aloittaj

Minunkin mielestä naisten kokemat ikävät tunteet ovat tosi hauskoja! Kävin muuten psykiatrilla kysymässä, miksi tunnen näin, ja hän kertoi sen olevan hyvin tyypillistä psykopaateille. Normaalit ihmiset eivät nimittäin saa mielihyvää toisten kärsimyksestä.

• Naisasialooseri.

Minulle toisten kärsimys on nautinnoista suurin.

• Ikisinkku M

"Todella avartavaa, samalla surullista ja säälittävää."

Surullista kyllä, säälittävää ei. Juuri juhlittiin isänpäivää enkä aio tuntea ollenkaan syyllisyyttä siitä että tunnen ajoittaista katkeruutta niitä kohtaan jotka minulta sen on kieltäneet niin kauan kuin sen oikeudet suovat tuollaisille miehille:

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1414729657666

• Meinaatko, että kelpuuttaisit Syväniemelle lapsia synnyttäneet naiset? Niillähän voi olla vaikka kuinka paljon aiempia suhteita taustalla.

• Ikisinkku M
        outsider1 kirjoitti:

Meinaatko, että kelpuuttaisit Syväniemelle lapsia synnyttäneet naiset? Niillähän voi olla vaikka kuinka paljon aiempia suhteita taustalla.

Meinaan että jos ne ei olisi horoja vääntäneet pentua p...kalle niin hyvinkin ehkä olisin voisin kelpuuttaa, enäähän se ei ole mahdollista. Ymmärräthän että että kun nuo jutussa maintut kolme naista teki lapsen Syväniemelle ne huuhteli samalla itsensä vessanpöntöstä alas vai kuvitteletko että kukaan haluaa tuommosen tatskap..an lapsia itselleen elätettäväksi tai sitä että tatuoitu paska ilmestyy tapaamisviikonloppuina ovelle ulisemaan oikeuksiaan ja kourimaan ex-akkansa persettä vanha suola mielessään.

Jos ne naiset vain olisi pysyneet tuosta tyypissä erossa ja lapsettomina siinä olisi voinut olla kolmelle hyvälle isälle vaimoehdokkaat, nyt niitä ei ole koska ne tekisivät siitä hyvästäkin isäehdokkaasta automaattisesti säälittävän aisurin, ainakin ne kolme miestä siis jää ilman naista tuon p..kan takia.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Meinaan että jos ne ei olisi horoja vääntäneet pentua p...kalle niin hyvinkin ehkä olisin voisin kelpuuttaa, enäähän se ei ole mahdollista. Ymmärräthän että että kun nuo jutussa maintut kolme naista teki lapsen Syväniemelle ne huuhteli samalla itsensä vessanpöntöstä alas vai kuvitteletko että kukaan haluaa tuommosen tatskap..an lapsia itselleen elätettäväksi tai sitä että tatuoitu paska ilmestyy tapaamisviikonloppuina ovelle ulisemaan oikeuksiaan ja kourimaan ex-akkansa persettä vanha suola mielessään.

Jos ne naiset vain olisi pysyneet tuosta tyypissä erossa ja lapsettomina siinä olisi voinut olla kolmelle hyvälle isälle vaimoehdokkaat, nyt niitä ei ole koska ne tekisivät siitä hyvästäkin isäehdokkaasta automaattisesti säälittävän aisurin, ainakin ne kolme miestä siis jää ilman naista tuon p..kan takia.

Tarkoitin että ne saattoivat olla jännä-jenna -tyyppiä jo ennen Syväniemelle tehtyjä vaaveja. Kuka tietää, vaikka niillä olisi ollut lapsia ennestään. Miksi siis stressaat sellaisten naisten parivalinnoista, joita et itse kuitenkaan huolisi? Katkeruuteen olisi hyvä olla edes järkevä syy.

• Ikisinkku M
        outsider1 kirjoitti:

Tarkoitin että ne saattoivat olla jännä-jenna -tyyppiä jo ennen Syväniemelle tehtyjä vaaveja. Kuka tietää, vaikka niillä olisi ollut lapsia ennestään. Miksi siis stressaat sellaisten naisten parivalinnoista, joita et itse kuitenkaan huolisi? Katkeruuteen olisi hyvä olla edes järkevä syy.

Niin kukapa tietää mutta aina kun hyväksyt tuommoisen kuvion hyväksyt myös sen että kaikki hyvät miehet jäävät ilman kunnollista naista. Jos Suomessa karkeasti on vaikka 600 000 kunnollista sinkkumiestä ja 300 tuhatta paskaa sinkkumiestä ja vastapainona 900 000 sinkkunaista jotka noille paskoille kilvan jakaa itseään niin että jokainen saa kolme. sitten kun nuo 300te p..aa on käyttäneet loppuun ne 900te naista ja teetättäneet niillä lapsia itselleen ne naiset taloudellisten seikkojen nojalla saattaisi ottaakin jonkun niistä kunnollisista mutta jos ei ota jämää p..lkalta onkin muka paha ja itse syyllinen tilanteeseen. Eikö muka ole oikeus olla vähän katkera?

• Ikisinkku M kirjoitti:

"Ymmärräthän että että kun nuo jutussa maintut kolme naista teki lapsen Syväniemelle ne huuhteli samalla itsensä vessanpöntöstä alas vai kuvitteletko että kukaan haluaa tuommosen tatskap..an lapsia itselleen elätettäväksi tai sitä että tatuoitu ***** ilmestyy tapaamisviikonloppuina ovelle ulisemaan oikeuksiaan ja kourimaan ex-akkansa persettä vanha suola mielessään."

En voi tietää, mutta veikkaan että noilla naisilla on riittänyt miehiä lumenpudottajan jälkeenkin.

• 3+13
        helka kirjoitti:

"Ymmärräthän että että kun nuo jutussa maintut kolme naista teki lapsen Syväniemelle ne huuhteli samalla itsensä vessanpöntöstä alas vai kuvitteletko että kukaan haluaa tuommosen tatskap..an lapsia itselleen elätettäväksi tai sitä että tatuoitu ***** ilmestyy tapaamisviikonloppuina ovelle ulisemaan oikeuksiaan ja kourimaan ex-akkansa persettä vanha suola mielessään."

En voi tietää, mutta veikkaan että noilla naisilla on riittänyt miehiä lumenpudottajan jälkeenkin.

Ja varmasti riittää jatkossakin, nimenomaan monikossa.

• 1+4
        Ikisinkku M kirjoitti:

Niin kukapa tietää mutta aina kun hyväksyt tuommoisen kuvion hyväksyt myös sen että kaikki hyvät miehet jäävät ilman kunnollista naista. Jos Suomessa karkeasti on vaikka 600 000 kunnollista sinkkumiestä ja 300 tuhatta paskaa sinkkumiestä ja vastapainona 900 000 sinkkunaista jotka noille paskoille kilvan jakaa itseään niin että jokainen saa kolme. sitten kun nuo 300te p..aa on käyttäneet loppuun ne 900te naista ja teetättäneet niillä lapsia itselleen ne naiset taloudellisten seikkojen nojalla saattaisi ottaakin jonkun niistä kunnollisista mutta jos ei ota jämää p..lkalta onkin muka paha ja itse syyllinen tilanteeseen. Eikö muka ole oikeus olla vähän katkera?

Ei syytä katkeruuteen. Numeropeli ei kannata koska ne naiset on "paskoja" joka tapauksessa eikä niiden jakamisista tai muistakaan tekemisistä kannata välittää yhtään.

• 1+4 kirjoitti:

Ei syytä katkeruuteen. Numeropeli ei kannata koska ne naiset on "paskoja" joka tapauksessa eikä niiden jakamisista tai muistakaan tekemisistä kannata välittää yhtään.

Laskelma ei muutenkaan kauheasti vakuuta. Tässähän oli kyse "huonoista naisista" joilla on paljon irrallisia suhteita. Yksi jännä-jenna voi siis tyydyttää monta jännä-jormaa.

• neutriinovain
        outsider1 kirjoitti:

Laskelma ei muutenkaan kauheasti vakuuta. Tässähän oli kyse "huonoista naisista" joilla on paljon irrallisia suhteita. Yksi jännä-jenna voi siis tyydyttää monta jännä-jormaa.

Sehän se Ikistä kyrsiikin, koska hän haluaisi olla jännä-jorma.

• kiltti atm

On sääli että aloittaja ei ole vielä joutunut jännämiehen hakkaamaksi mutta sekin päivä vielä tulee koska ei sillekkään kunnollinen mies kelpaa. Olen mielummin sinkku kun naisen kanssa joka ei arvosta turvallista miestä ja naiset varmaan on mielummin jonkun jännämiehen hakattavana. turha asiaa on kiistää kun joka päivä saa lehdistä lukea että joku nainen on saanut turpaan.

• Toivot, että aloittaja joutuisi hakatuksi, ja kutsut itseäsi kiltiksi?

Juuri tämän takia ätmit kannattaa kiertää kaukaa. KUn lupaavasti alkaneessa suhteessa tulee ensimmäiset vastoinkäymiset niin kuka tietää, mitä tapahtuu, kun tuo piiloaggressiivisuus räjähtää silmille.

• 2+1
        helka kirjoitti:

Toivot, että aloittaja joutuisi hakatuksi, ja kutsut itseäsi kiltiksi?

Juuri tämän takia ätmit kannattaa kiertää kaukaa. KUn lupaavasti alkaneessa suhteessa tulee ensimmäiset vastoinkäymiset niin kuka tietää, mitä tapahtuu, kun tuo piiloaggressiivisuus räjähtää silmille.

Samaa mieltä. Joitakin naisia vastoinkäymiset seuraavat kaikkialle, mutta onneksi he sentään armahtavat ätmit.

• helka kirjoitti:

Toivot, että aloittaja joutuisi hakatuksi, ja kutsut itseäsi kiltiksi?

Mistä syystä naisilla sitten näkee välillä pareina tappelijan näkösii miehii.
        Mullakin menee haluu olla tekemisissä naisiin mm sen vuox.
        Mutten mä silti toivo noiden rumien varattujen miehien ketään hakkaavan.
        Mä vaan kohtelen kuin ilmaa noita suhteita, joissa tappelijan näköinen mies on päässyt suhteeseen. Neuvon teitä muitakin miehii ja mixei naisiakin kiertämään tuollaiset parit ja olemaan huomaamatta kaduilla sellasii. Ja yleensä keskittyy elämässä seurusteluu iloisempin juttuihin. Mix aatella seurusteluu, jos se kerta aiheuttaa lähinnä masennusta

• Lost Humanity

MIKÄ SINUA VAIVAA ALOITTAJA?

Oletko sinä ihminen isolla I:llä?

Fiilistely toisten tunne-elämällä on jo sinällään sairasta puhumattakaan jos heillä menee ikävästi.

Olet varmaan niitä jotka eivät kohtaa myöskään afrikkalaisia nälkään kuolevia lapsia tai intialaisia joukkoraiskausten uhreja tosielämässä mutta uutisten avulla VOIT FIILISTELLÄ SITÄ RUIKUTUSTA JA ANGSTIA.

Sanon ihan suoraan että osa ihmisistä kokee elämänsä niin ahdistavana toivoen rakkautta ja läheisyyttä elämäänsä joten heillä alkaa rattaisto hieman pettää ja avautuvat täällä palstalla.

Ajatus siitä että joku FEEDAA sellaisella on ultimaalisen LUUSERIN merkki.

Ottamatta kantaa mitenkään muuhun keskusteluun niin on muuten oikeasti TODELLA VITUN SAIRASTA.

• 7654675

elä mee provoiluun

• joopajoojooo
        7654675 kirjoitti:

elä mee provoiluun

Trollaustahan tää palsta on täynnä.

• 17+12

Tasa-arvon kannalta hienointa on että ruikuttavaa poikaa kohti on aina ennen pitkää ruikuttava ämmä, ilman että nämä kaksi ikinä millään tasolla kohtaisivat. Hieno maailma.

• yli 40v mies

Jos palstan naisten taso oli olisi normi.. huh huh.

• katketaminäkin

Katkeruudelle on syynsä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe