Raikuun koirahoitola

Sivusta seurannut

Miksi saa olla noin 26 koiraa ihmisellä,joka ei pysty hoitamaan niitä/valvomaan missä koirat ovat.Jatkuvasti koirat juoksevat toisten pihoissa ja teillä.Ei varmaan onnistuisi kaupunki alueella, kyllä tulisi loppu tälläiselle hoitolalle ja toiminnalle.

27

4552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vissi Näin!

      Mitä täällä iniset, jos asiat on oikeesti noin? Mene puhumaan kys. ihmiselle ja jos se ei tehoa, niin mene ja tee ilmoitus viranomaisille. Suomalaiset osaa kyllä inistä ja haukkua selän takana, mutta ei sitten toimia. Jos et tee asialle mitään, ni seuraa vaan sivusta ja ole hiljaa.

      • Periaatteessa:

        -Onhan se on mitä erinomaisin asia kun sivulliset kiinnittävät huomiota mm.erilaisiin eläinten laiminlyönteihin. Eläinparat kun on kokonaan ihmisten armoilla eivätkä voi itse ilmoituksia lähettää.


      • Vissi Näin!
        Periaatteessa: kirjoitti:

        -Onhan se on mitä erinomaisin asia kun sivulliset kiinnittävät huomiota mm.erilaisiin eläinten laiminlyönteihin. Eläinparat kun on kokonaan ihmisten armoilla eivätkä voi itse ilmoituksia lähettää.

        Ja mitä se täällä iniseminen niitä eläimiä auttaa, jos ei oo pokkaa oikeesti puuttua asioihin??? Kerroppa se. Ai niin, nyt jonkun MUUN pitäisi siis puuttua asiaan, kun itellä ei ole pokkaa. Just joo...


      • Siitäkin huolimatta:
        Vissi Näin! kirjoitti:

        Ja mitä se täällä iniseminen niitä eläimiä auttaa, jos ei oo pokkaa oikeesti puuttua asioihin??? Kerroppa se. Ai niin, nyt jonkun MUUN pitäisi siis puuttua asiaan, kun itellä ei ole pokkaa. Just joo...

        Raihoitu!


      • sivusta seurannut

        Jos noin ottaa koville,ota vaikka punainen/ vihreä pilleri! Asioista on sanottu kyseiselle henkilölle ja ilmoitus tehty ..Olisko vissi näin,ollut parempi nimimerkki? Vai inise? Hyvää päivän jatkoa sinulle.


      • sivusta seurannut kirjoitti:

        Jos noin ottaa koville,ota vaikka punainen/ vihreä pilleri! Asioista on sanottu kyseiselle henkilölle ja ilmoitus tehty ..Olisko vissi näin,ollut parempi nimimerkki? Vai inise? Hyvää päivän jatkoa sinulle.

        Kukaan paikallinen ihminen ei ole koskaan tullut minulle sanomaan moitteen sanaa koiristani, joten oletan sinunkin olevan joku nettihäirikko jolla ei muuta tekemistä ole kun kiusata ihmisiä netin syovereissä
        Tässä lähistollä en nimittäin tiedä asuvan muita kuin aikuisia ihmisiä joilla luulisi olevan sen verta käytostapoja että asioista tullaan puhumaan kasvokkain
        Tälläiset netissä valittamiset harvoin osuvat puhumisen kohteena olevan ihmisen silmiin, itse sain tästä vinkkiä muualta


    • Hei,
      Olettaisin sinun puhuvan minusta
      Minulla ei ole koirahoitolaa, vaan koirat ovat omiani
      Koirani eivät myoskään juokse pitkin kyliä vaan ovat irti ainoastaan valvonnan alla, riistävierrisillä koirilla pidän aina irti ollessa tutkapantaa ja käyn heti ottamassa kiinni jos yrittävät karata
      Joten valitettavasti irrallaan tapaamasi koirat ovat jonkun muun
      Syksyllä kylällä juoksenteli satunnaisesti irti huskyja joten tarkoitat liene näitä? Kyseisten koirien omistaja selvitettiin ja omistaja huolehtii etteivät koirat enää irrallaan juokse
      Mikäli sinulla on huoli koirieni hyvinvoinnista niin ottaisitko yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan ja pyytäisit häntä tarkistamaan koirieni voinnin? Olet myos itse erittäin tervetullut tutustumaan koiriini jos näin haluat =)


      Ystävällisin terveisin
      Nina Palviainen

    • ohooooo

      Koira vero takaisin! Noin paljon koiria,vaikka ei ole kennel-toimintaa. Onneksi en asu naapurissasi,kerrostalossa ei voi olla noin paljon koiria! Enkä kyllä tykkää koirista. Onnea vaan ja menestystä.

      • urosonuros

        Tuommonen määrä koiria yhdellä ihmisellä..huh huh,kaikki varmaan uroskoiria??ja ihan poikamies tyttö?no eihän se suomessa laitonta ole.


    • koirienkaveri

      Voivoi, aina on jollakulla pahaa sanottavaa tekipä kuka ja mitä tahansa... Jos oikeasti aihetta valittaa, niin tee tosiaan ilmoitus ja/tai ota mieluusti yhteyttä asianosaiseen hlöön. Turha kadehtia toisia, tee itse ensin asiat samalla tavalla ja paremmin ja ala sitten osoitella vasta toisia. Positiivista palautetta maailmaan enemmän!!!!!! Hienoa, että joku jaksaa noin monen koiran kanssa, ei se leikkiä ole. Jatka hyvää työtä ja onnea ja menestystä, voimia ja enkeleitä sinulle ja koirillesi Nina!

      • Tykkäänkissoista

        Ei kai kukaan turhasta valita.... Pitäisi varmaan asua jossain metsän keskellä koirien kanssa. Olisi varmaan sopiva paikka....


      • Kiitos Koirienkaveri kommentistasi :)
        Mikään mahti maailmassa ei minuu saa toimintaani lopettamaan, mikäli en voi koiria tässä auttaa niin sitten muutamme pois.
        Tykkäänkissoista: valitettavan usein kun henkilökemiat ei kohtaa, aletaan sitten etsiä muita konsteja ihmisen elämän vaikeuttamiseksi. Ja tosiaan, asutaan keskellä metsää, ja jokaisella "naapurilla" on koiria. Kertoo tilanteesta mielestäni paljon.

        Ennen tätä ajojahtia, olin siinä luulossa että suomessa ihminen on syytön kunnes toisin todistettiin, mutta mitä ilmeisemmin se ei niin mene. Mutta sen verta on maailma koulinu ennenkin, että yksittäiset pahansuopaiset ihmiset ei miun maailmaa saa kaatumaan. Elämässä on onneks sen verran sisältöä että ei oo aikaa jäädä tuollaisia ihmisiä märehtimään :D


    • Anonyymi

      voi palvari parka hahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      eläintenkerääjä, miu mau möööööööööööööööööööö

    • Anonyymi

      AI MIKÄÄN MAHTI????????????
      SUAKO EI LAKI KOSKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Ei koske, koska ei ole todisteita. Todisteet saa vain kotietsintäluvalla ja sellaisen saamiseen pitäisi olla min 6 kk vankeusrangaistus tyrkyllä


      • Anonyymi

        Kyllä lait toki minuu koskee, mutta niitä kun noudattaa niin elämä on paljon yksinkertaisempaa 😅

        Nina


    • Anonyymi

      Tällä palstalla ei kannata mennä henkilökohtaisuuksiin tai kirjoitella omalla nimellään. Sitä varten on viralliset kanavat, joiden takana on lait ja asetukset.

    • Anonyymi

      Vanha juttu, mutta...
      Ko. Koirakoti Ry:llä eli oikeammin yhdellä henkilöllä on nykyään ilmeisesti 36 koiraa. Kaipa kaikki kunnossa, jos kukaan ei ole puuttunut. Omituista joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Että mitenkä?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kuulopuheita.
      Koirakodin pitäjä ei oikeasti etsisi koirilleen koteja, vaan pitää koirat itsellään ja niiden määrä vaan lisääntyy. Jos joku haluaa sieltä koiran, niin löytyy jos jonkinmoista syytä siihen, miksi koiraa ei voi luovuttaa uuuteen kotiin.
      Totta vai tarua, en tiedä. Ehkä joku tietää?

      • Anonyymi

        Tuolta meidän facebook sivulta voi seurata meiltä uusiin koteihin lähteviä koiria. Skeltä myöskin näkee sen että asukkaiden määrä on pienentynyt huomattavasti. Ei tarvitse pohdiskella missään suomi24:sen syvyyksissä.
        Yhdistyksen pääasiallinen tarkoitus on turvakodin pito, tarkoittaen sitä että valtaosa koirista ei tosiaan lähde minnekään. Jos olet valmis tarjoamaan kodin esimerkiksi eroahdistavalle tai vanhalle koiralle niin laita ihmeellä sähköpostia, toki sitä kautta voi kysymyksiäkin esittää :) koirakoti ry ja Gmail niin tulee perille.

        Yt Nina Koirakoti ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta meidän facebook sivulta voi seurata meiltä uusiin koteihin lähteviä koiria. Skeltä myöskin näkee sen että asukkaiden määrä on pienentynyt huomattavasti. Ei tarvitse pohdiskella missään suomi24:sen syvyyksissä.
        Yhdistyksen pääasiallinen tarkoitus on turvakodin pito, tarkoittaen sitä että valtaosa koirista ei tosiaan lähde minnekään. Jos olet valmis tarjoamaan kodin esimerkiksi eroahdistavalle tai vanhalle koiralle niin laita ihmeellä sähköpostia, toki sitä kautta voi kysymyksiäkin esittää :) koirakoti ry ja Gmail niin tulee perille.

        Yt Nina Koirakoti ry

        Kerrotko hieman Koirakoti ry:n toiminnasta. Olen kuullut, että ry. on todellisuudessa vain ja ainoastaan Nina. Totta vai tarua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko hieman Koirakoti ry:n toiminnasta. Olen kuullut, että ry. on todellisuudessa vain ja ainoastaan Nina. Totta vai tarua?

        Yhdistyksen hallitukseen kuuluu kolme jäsentä. Se on jo vaatimuskin yhdistyksen perustamiselle :) tuolta face sivuilta, tiedot osiosta löytyy hyvin kattavasti tietoa meistä.
        Mie hoidan turvakodin arki asiat kyllä, mutta muuten yhdistystä pyöritetään kaikkien kesken.

        Nina Koirakoti ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko hieman Koirakoti ry:n toiminnasta. Olen kuullut, että ry. on todellisuudessa vain ja ainoastaan Nina. Totta vai tarua?

        Tuohon toimintaan voin toki lyhyesti vastata tännekin. Pääpaino toiminnassa on turvakoti, jonka tarkoitus on tarjota koti koirille jotka ei sitä muualta saa. Sen lisäksi yhdistys ottaa hoiviinsa koiria joille etsitään uusi koti.
        Pienimuotoisesti autamme myös yksityisiä lemmikin omistajia eläinlääkäri ja ruokinta kustannuksissa.
        Yhdistys on myös traces rekisteröitynyt, mutta maahantuomme koiria todella pieni muotoisesti, viimeksi vuonna 2020 .

        Nina Koirakoti ry


    • Anonyymi

      Torissa on koirakoti ry.n koira myynnissä.
      Uskaltaisko tuota kysellä.
      Kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe