Mitä pidätte tästä formaatista ainakin erilainen mitä nuo selviytyjät sun muut. Kyllä näki heti ekana päivänä ,että ei noilla maalinukeilla kestä kantti. Naurettavaa kerta kaikkiaan tämä ,entinen missi ja Ansku kun tuli lähtö heti eka päivänä ,ja mikä kansanedustaja siellä on joka oli heikko ja vetelä näytti ettei jaksa mitään. Ja eikä siinä mitään mutta justiin nämä kehuivat itseään, kuin hyviä ja kestäviä he ovat .Luulis hävettävän nyt.
Erikoisjoukot.
578
8884
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi kiva.
Onneksi on VHS ja saamme kaikki talteen.- Anonyymi
Muuten ok mutta liikaa kiroilua, tälleen naisena ei mielellään sitä kuuntele.
Noi fitnes-/somepimut tippuu ekana, niin veteliä kun olla voi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ok mutta liikaa kiroilua, tälleen naisena ei mielellään sitä kuuntele.
Noi fitnes-/somepimut tippuu ekana, niin veteliä kun olla voi.Wittumista simputusta ja nöyryyttämistä, nuo ohjaajat tyypit saa luvan kanssa kyykyttää typeriä julkkiksia, no itsehän julkimot on tuonne menneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wittumista simputusta ja nöyryyttämistä, nuo ohjaajat tyypit saa luvan kanssa kyykyttää typeriä julkkiksia, no itsehän julkimot on tuonne menneet.
Uskon että valintakeskustelussa mainittiin keikan rankkuudesta mutta nää tyrkyt on niin itseään täynnä että kuvittelevat pärjäävän! Seuraavassa jaksossa jälkeen pari rääkyjää luovuttaa, mömmöthän tuolla luulisin olevan kielletty.
Toivottavasti ei ole virkistys/palautus/herkistys/kestävyyspulveritmukana, pelkällä sisulla ja kunnolla pärjättävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että valintakeskustelussa mainittiin keikan rankkuudesta mutta nää tyrkyt on niin itseään täynnä että kuvittelevat pärjäävän! Seuraavassa jaksossa jälkeen pari rääkyjää luovuttaa, mömmöthän tuolla luulisin olevan kielletty.
Toivottavasti ei ole virkistys/palautus/herkistys/kestävyyspulveritmukana, pelkällä sisulla ja kunnolla pärjättävä.4 pv alkoi uusi jakso. Kaikki kehuivat itseään no pitäähän itse kehua kun kukaan muu ei kehu. Aika noloo kun ekana päivänä 3 reppanaa lähti maitojunalla kotiin. Rokkarikin on niin ylilihava hyvä kun jaksaa autolle kävellä. Naurettava äijä. Eikö nolota varmaan on päänsä pensaaseen painanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ok mutta liikaa kiroilua, tälleen naisena ei mielellään sitä kuuntele.
Noi fitnes-/somepimut tippuu ekana, niin veteliä kun olla voi.Paljonko rokkarille maksettiin kun oli muutaman tunnin kilpailussa mukana. Rahan takiako sinne mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko rokkarille maksettiin kun oli muutaman tunnin kilpailussa mukana. Rahan takiako sinne mennään.
Tietysti kun ura laskussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko rokkarille maksettiin kun oli muutaman tunnin kilpailussa mukana. Rahan takiako sinne mennään.
Rokkari luuli pärjäävän mutta vatsa tuli vastaan nuori mies ja läskiä liian paljon jo vatsan muoto kertoo
- Anonyymi00284
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ok mutta liikaa kiroilua, tälleen naisena ei mielellään sitä kuuntele.
Noi fitnes-/somepimut tippuu ekana, niin veteliä kun olla voi.Joo.
- Anonyymi
Erinomainen formaatti. Mukava katsoa hyvää ohjelmaa.
- Anonyymi
Huh, kyllä on kovakuntoista porukkaa, jos tuo on totta.
- Anonyymi
Ja kakat on.
- Anonyymi
Turha tv-formaatti, parasta päivää mennyt vanhoilta ukoilta ohi. Tätä se nykyään on tämä TV tarjonta, laulua ja leikkiä.
- Anonyymi
Aloittajan kanssa samaa mieltä. Todella tyhmää ja naurettavaa edes ottaa formaattiin tuollaisia hameen heiluttaja jotka eivät ole koskaan tehneet mitään ruumiillista voimaa kehittävää. Ei heilumalla ja keikistelyllä kehitystä kuin ulkoisesti. Todella vaarallistakin edes ajatella mennä tuohon rääkkiin joka voi olla loppuelämälle ja voinnille katastrofi.
Vai oliko tämäkin meno julkisuushakuista....misseys ohi eikä ole just päässyt lööppeihin ja Anskulla suhdekriisi kun lemppas itsensä lespoliitosta....yöäk, yöäk.- Anonyymi
Miksi ihmeessä pitää valittaa kokoajan, on helppoa vaihtaa kanavia ja löytää sieltä omat mieleisensä ohjelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää valittaa kokoajan, on helppoa vaihtaa kanavia ja löytää sieltä omat mieleisensä ohjelmat.
Ei sieltä kukaan täysjärkinen mieleisiään ohjelmia löydä
- Anonyymi
Pissikset putoaa heti kuin pulu orrellta. Misseys ei takaa mitään saati erikoisjoukoissa pärjäämistä. Luuliko misu erikoisjoukoissa meikataan ja otetaan selfieitä vähissä vaatteissa. Ansku itki kuin Niagaran putous.
- Anonyymi
Pitäähän jätkille olla virikkeitä, muutamat stringi-bärseet jo vilahti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän jätkille olla virikkeitä, muutamat stringi-bärseet jo vilahti!
Onhan laudassakin joskus oksan reikä olemassa.
- Anonyymi
Tämä näyttelijä Kerttu luuli hurmata nämä kouluttajat hymyili viekkaasti heille ,mutta tuli turpaan rajusti ,kun äijä sanoi että pyyhi vittuun tuo virnistys naamastasi ja samalla pukkas neidon järveen.
- Anonyymi
Tykkään ohjelmasta, kiroilusta en pidä. Johonkin kohtaan se saattaa sopia. Kyllä julkimot tietää, mihin ohjelmaan vapaaehtoisesti lähtevät. Oli kyllä aika raju alku, joten heikoimmat tippui heti.
- Anonyymi
Kerrankin reipasta viihdettä Sa- Int hengessä.
Vasemmistolaisia tällainen
maanpuolustushenkinen ohjelma
kovasti harmittaa.
Heitä näyttää kuitenkin olevan
yksi mukana.
Pääseekö Muna pitkälle ?
Tai edes pitkälleen.- Anonyymi
SAint henki ei ole nykyään enää kiroilua, huutamista, solvaanista ja simputusta ne ajan on jäneeet taakse ja koulutuksesta tullut tehokkaampaa ja fiksumpaa.
Simputuksilla ja solvaamisilla ei saa aikaan muuta kuin *itutusta. - Anonyymi00423
En usko, että näillä Erikoispelleillä on mitään tekemistä Suomen armeijan kanssa.
Eikö Puolustusvoimat ole sanoutunut selvästi irti tästä erikoispelleilystä..?
- Anonyymi
Ihan pelle koko formaatti,se on apinoita jenkeista niinkuin myös selviytyjät ja muu Suomessa näytetty TV bullshit,Ne kouluttajatki ihan kujalla kaikesta siinähän ajetaan range rovereilla ei siellä oikeasti kyllä ajeta millään range rovereilla
- Anonyymi
Somehorot itkee kun ei kunto riitä.
- Anonyymi
Hullun touhua koko ohjelma taviksille!
- Anonyymi
Hyvä ohjelma ja realistinen muihin meneilläänn oleviin hömppiin verrattuna. Kouluttajat ovat olleet tositilanteissa, missä vaaditaan ankaraa koulutusta.
Koulutettavien ei pitäisi olettaa "kurssin" olevan helppo. Heiltä kysyttäessä miksi ovat siellä tuntuu kuulevan usein heidän hakevan omia rajojaan tai haluavan näyttää pystyvänsä tähän hommaan! Henkilön, joka hakee kyseiseen ohjelman olettaisi "testaavan" ensin omat voimansa. Mikäli ei pysty kunnolla punnertamaan edes kolmea punnerrusta saati sitten selviävän vielä vaativimmista tehtävistä tulisi jättäytyä pois.
"suutari pysyköön lestissään"- Anonyymi
Joihinkin se näyttää uppoavan tuo pelleily. Kyllähän medialla voidaan luoda kuva sodassa karaistuneista henkilöistä🤣🤣
- Anonyymi
En tajua ihmisiä joilla on korkea kilpailuvietti. En myöskään pidä selviytyjien yms kaltaisista ohjelmista. Kaikenlainen kieroilu yms joita myös sarjoissa näkee ei ole minun juttu enkä ikinä haluaisi juonittelevat kilpailevan ihmisen kanssa päätyä edes tuttavaksi. Sama koskee fanittamista. Jos poraat jonkun julkkiksen urheilulajin tms takia ei pääsi voi olla kunnossa. Se ei ole normaalia. Jos näkee vaikka yhden lajin tai jääkiekkojoukkueen tai on itse hurahtanut johonkin ettei näe mitään muuta kuin sen kyseisen asian ei ole kaikki kunnossa. Hae ammattiapua.
- Anonyymi
Hesalaiset luulee olevansa, vaikka eivät edes vasaraa osaa käyttää.
- Anonyymi
Erikoisen huono joukko ja ohjelma.
- Anonyymi
Hyvä ohjelma ja porukka joka on mukana ja se on ainoastaan minun mielipide 👍.
- Anonyymi
😄 nii i, mitäs läksit 🤭
- Anonyymi
Kovaa kiroilua on ainakin, jos ei muuta ole.
- Anonyymi
Pelleohjelma. Oikeassa sodassa on paljon kovempaa. Siellä ammutaan kovilla.
- Anonyymi
Ensimmäisen kauden katsoin, se riitti minulle, kiitos!
- Anonyymi
Mie en oo kattonut yhtään enkä katso!
- Anonyymi
Nämä kouluttajat on olleet Afganistanissa tulitaisteluissa Talebaneja vastaan. Kovia tyyppejä. Taisteluissa karaistuneita Alfauroksia jokainen.
- Anonyymi
On melkein raakaa toi koulutus ja ei missään tapauksessa sovi heikko hermoisille koulutusta haluaville.
- Anonyymi
Nuoret naiset käy kuumana ainakin näihin kahteen tunnettuun mieheen eli Lehtoseen ja Petäistöön. Ja kukapa mies pystyisi vastustamaan nuoria kolmekymppisiä naisia, ei kukaan, se on nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naiset käy kuumana ainakin näihin kahteen tunnettuun mieheen eli Lehtoseen ja Petäistöön. Ja kukapa mies pystyisi vastustamaan nuoria kolmekymppisiä naisia, ei kukaan, se on nähty.
Lehtonen on poikkeus siinä että kolmekymppinen ei ollut blondi vaan brunette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naiset käy kuumana ainakin näihin kahteen tunnettuun mieheen eli Lehtoseen ja Petäistöön. Ja kukapa mies pystyisi vastustamaan nuoria kolmekymppisiä naisia, ei kukaan, se on nähty.
Lehtosen ja Petäistön tapauksessakin tulee selvästi esille että "miksi naiset rakastuvat renttuihin" eli molemmilla ns. paremmista piireistä nämä "äidit" ovat olleet. Aivan samoin kuin Jerelläkin oli "äitinä" Nanna kymmenen vuotta ja nyt Jere on löytänyt uuden elättäjän itselleen ilmeisesti jostain hyvin pärjäävästä bossladysta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On melkein raakaa toi koulutus ja ei missään tapauksessa sovi heikko hermoisille koulutusta haluaville.
Pelleilyä tuo on.
- Anonyymi
Tuskinpa ovat osallistuneet suoranaisiin taisteluihin.
- Anonyymi00331
Eivät olet. Selittävät potaskaa omista taustoistaan. Rääkkäävät ja potkivat tyttöjä televisiossa..
Come on!
- Anonyymi
Aivan typerä ohjelma. Niinku ei tässä maassa näkis ja kokis tuollaista simputusta muutenkin. Täysin ala-arvoista toimintaa. Karaistua voi muutenkin.
- Anonyymi
Sadistisen luonteen omaavia ja samoin narsisti luonteen omaavia ovat kouluttajat kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadistisen luonteen omaavia ja samoin narsisti luonteen omaavia ovat kouluttajat kaikki.
Samaa mieltä!
- Anonyymi00329
Täysin ala-arvoista ja naurettavaa toimintaa isoilta miehiltä rääkätä tyttöjä televisiossa!
Miespimppejä.. !
- Anonyymi
Onko näin että ihana nuori Kerttu on vienyt kouluttajien sydämet?
- Anonyymi
Ihmettelen tuota Kerttua kun jatkuvasti otsikoita kuinka sairas on tai mitä kaikkea ja sitten osallistuu kovimpaan tositv-ohjelmaan mitä Suomessa on.
- Anonyymi
Ilmeisesti on siltä näyttänyt että raavaat kouluttajamiehet ovat halunneet hieman avittaa tätä kaunista nuorta tyttöä. Sellainen käsitys tuli Seiskan jutusta.
- Anonyymi
Ihana ?????
- Anonyymi
parasta päivää ennen mennyt näiltä kouluttajilta. Tv suoltaa näitä laulua ja leikkiä formaatteja now days.
- Anonyymi00330
Pienten poikien leikkiähän tämä on noilta "kouluttajilta".
Eivät olet tositoimia nähneet missään muualla kuin unissaan.
Lapsellista ja naurettavaa isoilta miehiltä rääkätä ja potkia tyttöjä televisiossa.
Todellisia miespimppejä!
- Anonyymi
Valitettavasti koko ohjema on käsikirjoitettua ja ohjattua huttua. Ketä kiinnostaa. Pois sieltä sohvalta löhöämästä, rinkka selkään ja reissuun.
- Anonyymi
Humpuukia koko homma, esim. Jos nuo kouluttajat vietäisiin ukrainaan sotimaan niin sieltä ei lähettäiskään kuvausten jälkeen lepäilemään, ihan pelleilyä koko elokuva.
- Anonyymi
Kouluttajat on kyllä olleet tositoimissa aikanaan mm. Irakissa ja jatkuvassa hengenvaarassa sotilasuransa aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluttajat on kyllä olleet tositoimissa aikanaan mm. Irakissa ja jatkuvassa hengenvaarassa sotilasuransa aikana.
"jatkuvassa hengenvaarassa"🤣
Minäkin olen kotona jatkuvassa hengenvaarassa, voin tukehtua makkara pätkään, sydän voi pysähtyä, voin liukastua ja lyödä pääni, voin saada sähköiskun jne.
Ukrainan rintamalla on jatkuvassa hengenvaarassa mutta ei jos on rauhanturvaajina tms.
- Anonyymi
Uusi mainostraileri on todella vakuuttava.. lennetään vuokratulla siviilihelikopterilla ja paikalle tulee pari 50-luvun panssarivaunua. Äijät on samaan vuosikertaa naaman perusteella. Huh-huh, kyllä on kovaa kamaa kansalle...
- Anonyymi
Kaikki julkkiksetkin ovat jo ehtoopuolella urastaan niin jotain näkyvyyttä saavat
- Anonyymi
Mitä nössöjä kun ekana päivänä kolme lopetti. Kaikki kehuivat itseään nnnniiiiinnnn paljon mutta nössöistä ei ollut mihinkään. 4.8 uusin jakso.
- Anonyymi
No itsensä kävivät häpäisemässä ja ei ketään muita. Rahan tarve suuri ja siksi tyrkyttävät joka ohjelmiin itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itsensä kävivät häpäisemässä ja ei ketään muita. Rahan tarve suuri ja siksi tyrkyttävät joka ohjelmiin itsensä.
Eivät edes häpeä, vaikka tietävät, ettei kunto kestä. Saipa Arttu taas hieman lööppejä aikaan ja ehkä hieman rahaa🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät edes häpeä, vaikka tietävät, ettei kunto kestä. Saipa Arttu taas hieman lööppejä aikaan ja ehkä hieman rahaa🫣
Molemmat olivat ulkomailla lomalla samaan aikaan kun ohjelma alkoi teeveessä. Joko hävettää tai vain palkkiorahoilla ostettu matka.
- Anonyymi
Menneet vaan rahan takia, hyvät rahat saaneet kuten Danny Farmilla.
- Anonyymi
Selostaja on kamala, venyttää aina viimesitä sanaaaaaa.
Typerää rääkymistä muutenkin, saisi joku vetää turpaan. - Anonyymi
Formaatti kopsattu täysin ulkomailta, muistaakseni Irlannista
- Anonyymi
Lasten leikkejä leikkivät. Typerän näköistä ja kuuloista.
- Anonyymi
Seiska on aloittanut älyttömän Petäistö-jahdin. Mikähän lienee syynä?
- Anonyymi
Ottaakohan Petäistö nyt tämän Tuulin kun se nyt vapautti itsensä edellisestä parisuhteesta ja muutti sinne lähemmäksi tarjolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaakohan Petäistö nyt tämän Tuulin kun se nyt vapautti itsensä edellisestä parisuhteesta ja muutti sinne lähemmäksi tarjolle?
Tuuli olikin Jari-Matin perässä.
- Anonyymi
Jep. Saman olen huomannut. Ei kiva.
- Anonyymi
Knutti keksi hyvän sanan leiriläisille,turakaiset😂
- Anonyymi
Formaatti on syvältä. Miksi kouluttajien täytyy olla jenkkiarmeijan tyylisiä simputtajia ja huutajia.
Paljon miellyttävämpi oli katsoa Norjalaisten "Norjan kovin"-formaatti.
En katso tätä jo. suomalaista ohjelmaa juuri näiden *usipäisten kouluttajien vuoksi. - Anonyymi
Onko tuo sählyn pelaaja tuhkaluukku tyyppejä? Olemus ja liikkuminen viittaisi siihen..
- Anonyymi
Armeijan Sissi komppanian käyneenä en ainakaan Petäistöä ottaisi joukkueen johtajaksi.
Kaveri on kireänä kuin viulun kieli. Jostain syystä hän polttaa päreensä kovin nopeasti.Joukkueen johtajalta nimeenomaan odottaisi hyvää hermojen hallintaa äärimmäisissä tilanteissa.- Anonyymi
Niin siis tuo Erikoisjoukot on tv-ohjelma ja osin käsikirjoitettu ja jokainen esittää siinä jonkinlaista roolia. Tuskin tosielämässä tuollaista sentään.
- Anonyymi
Huikeen hyvä ohjelma. Elina on pieni sievä mutta sisua löytyy. Odotin koska sonjaa tippuu jessss viimeinkin tippui. Huulet vaan venyi kun luuli osaavansa. Sonja on hyvin tympeä rikollinen.
- Anonyymi00086
Kouluttajat kiroilevia idiootteja, joilla perus käytöstavat täysin kadoksissa - jos he ovat saaneet moiset opit PV:sta, niin lienee Utissa ja sen säälittävässä haarakonttorissa huomattavan korjausliikkeen aika. Pitäisikö tuotantoyhtiönkin jo puuttua tähän ääliömäiseen öykkäröintiin!
- Anonyymi00088
Tuskinpa itse kouluttajat enää selviytyisi noista tehtävistä.
Intissä meillä oli tyylinsä ettei koulutettavilta vaadita sitä mihin itse kouluttaja ei kykene.
Norjan kovin-ohjekmassa oli rankkoja tehtäviä, kaikki kannusti toisiaan ja myös ohjelman vetäjä kehui ja kannusti, ei tarvinnut huutaa ja kiroilla. Ei tuollaisesta kiroilusta ja huutamisesta tositilanteessa tule muuta kuin vitutus, joku voisi laskea sarjan läpi.
Itse oli taistelusukeltajana, olin siinä palvelukseenastumiserässä kovakuntoisin ainakin juoksussa mutta en lihaskunnossa, cooperissa juoksin 3850m. Ehkä lämmittelyn avulla olisin juossut sen 4000m minkä tiesin että siihen pystyisin. Intin näkkäreillä eli ne tennarit ja upinniemen hieman liukas.
juoksurata. Kersanttina pois. Muistan kuinka eräs aliupseerioppilas rankan juoksumarssin jälkeen pillahti itkuun kunskssi kasarmin rappujen vieressä rättinä.. kehuin häntä että "oot kova äijä kun jaksoit antaa itestäs kaiken irti etkä luovuttanut" vaikka hän oli joukon hitain mutta suoritti tehtävän. Hän alkoikin vapaa-ajallaan juoksemaan lenkillä. - Anonyymi00089
Nämä kouluttajat ovat liikaa samaistuneet jenkki tyyliin. Osallistujat saadaan kyllä murtumaan fyysiselläkin rääkillä, ei siihen enää kirjoilla ja sätti sitä tarvita.
En pidä kouluttajia hyvinä johtajina! En todellakaan. Jos saisin päättää että ketkä lähtisi suorittamaan jotain erikoistehtävää niin en ainakaan tuon tyylisiä valitsisi. Yleensä ne hiljaisimmat on niitä kovia ja parhaita.
- Anonyymi00090
Ei voi kuin nauraa kouluttajat vääräsäärisiä tai niverikkosia nilkuttajia. Vai mitä hevosmiehiä nämät ei todellisuudessa taitaspärjätä pätkääkään kun nakattas ilmanvarusteita burkerikiskasta kilsanpäähän. Itku tulee kun katsoo onneksi suomen erikoisjoukot ei oo tuommoisia kuin kouluttajat jotka ei todella ole mitään erikoisia tavan metsäläinen hakkaa 6-0. Ja marjamummotkin täällä pohjoisessa
- Anonyymi00092
Pinja loukkaa itsensä ja huutaa vittu vittu vittu, kun sattuu. Loukkasi kai häntäluunssa, kun lensi selälleen. Yhden miehen jänne on vääntynyt pahoin kädestä Rankkaa on ja vasta kaksi vuorokautta on sisällä leirissä.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Pinja loukkaa itsensä ja huutaa vittu vittu vittu, kun sattuu. Loukkasi kai häntäluunssa, kun lensi selälleen. Yhden miehen jänne on vääntynyt pahoin kädestä Rankkaa on ja vasta kaksi vuorokautta on sisällä leirissä.
Taitavat kaikki tulla leiriltä rampana ja keskeyttävät koko p*skan.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Taitavat kaikki tulla leiriltä rampana ja keskeyttävät koko p*skan.
Hyi hitto leirillä ulko wc-ja ainoastaan jääkylmävesi tulee suihkusta. Ja kuravaatteet joutuu pesee itse ja sillä kylmällä vedellä.
- Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Pinja loukkaa itsensä ja huutaa vittu vittu vittu, kun sattuu. Loukkasi kai häntäluunssa, kun lensi selälleen. Yhden miehen jänne on vääntynyt pahoin kädestä Rankkaa on ja vasta kaksi vuorokautta on sisällä leirissä.
Hölmöt menee tosi tv viihdeohjelmaan rikkomaan itsensä. Joku "haluan nähdä mihin minusta on" jne. Toi pelleily kestää 11 päivää eli ei siinä mitään todellista henkistä kestävyyttä testata. Hölmöt hyppii, kun öykkärit käskee ja kaikki vain VIIHDEOHJELMAN takia.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Hölmöt menee tosi tv viihdeohjelmaan rikkomaan itsensä. Joku "haluan nähdä mihin minusta on" jne. Toi pelleily kestää 11 päivää eli ei siinä mitään todellista henkistä kestävyyttä testata. Hölmöt hyppii, kun öykkärit käskee ja kaikki vain VIIHDEOHJELMAN takia.
Ei pitäisi mennä sinne huonokuntoisten henkilöiden. Onhan se hyvä kokeilla rajoja et mihin se kunto riittää. Mielestäni toi leiri kuuluisi ainoastaan miehille ja naisille ollenkaan.
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
Hölmöt menee tosi tv viihdeohjelmaan rikkomaan itsensä. Joku "haluan nähdä mihin minusta on" jne. Toi pelleily kestää 11 päivää eli ei siinä mitään todellista henkistä kestävyyttä testata. Hölmöt hyppii, kun öykkärit käskee ja kaikki vain VIIHDEOHJELMAN takia.
Kyllä siinnä henkinen kestävyys on ehdottomasti tärkeä ja ehkä tärkeämpi, kuin fyysinen kunto.
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Kyllä siinnä henkinen kestävyys on ehdottomasti tärkeä ja ehkä tärkeämpi, kuin fyysinen kunto.
11 päivää on niin lyhyt aika ettei siinä todellista kanttia testata. Viihdeohjelma ja tyhmä sellainen.
- Anonyymi00099
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ei pitäisi mennä sinne huonokuntoisten henkilöiden. Onhan se hyvä kokeilla rajoja et mihin se kunto riittää. Mielestäni toi leiri kuuluisi ainoastaan miehille ja naisille ollenkaan.
Rajoja voi kokeilla ilman tosi tv:tä. Jos siis itsekuria on eikä tarvitse jotain tyyppiä käskemään
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Rajoja voi kokeilla ilman tosi tv:tä. Jos siis itsekuria on eikä tarvitse jotain tyyppiä käskemään
Erikoisjoukot on tullut niin suosituksi, että jo rikkoo ennätysrajoja katsojissa. Miksi on nousut noin paljon katsojamäärä 2026- maaliskuuta ?
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Erikoisjoukot on tullut niin suosituksi, että jo rikkoo ennätysrajoja katsojissa. Miksi on nousut noin paljon katsojamäärä 2026- maaliskuuta ?
Kiinostaa eniten 25-45- vuotiaita katsojia. Yksi syy olisi mukamas Ukrainan sota ja siksi olisi armeija tyyliset erikoisjoukot alkanu kiinostaa ihmisiä.
- Anonyymi00102
Anonyymi00100 kirjoitti:
Erikoisjoukot on tullut niin suosituksi, että jo rikkoo ennätysrajoja katsojissa. Miksi on nousut noin paljon katsojamäärä 2026- maaliskuuta ?
Mitä ennärysrajoja muka rikkoo? Ei yhtään mitään. Vanhat katsoo televisiota.
- Anonyymi00103
Erikoisjoukkojen katsojamäärä 775 000 ja on kakkosena katsotuimmissa. Vain hieman enemmän katsojia The Voice on Finland -ohjelmalla joka johtaa.
- Anonyymi00104
Eli yhden kanavan vai kaikki kanavat 😀 noi öykkärit on suosittuja maanpuolustushenkisten persumiesten joukossa. Ne katsoo innoissaan kun ihmisiä nöyryytetään.
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Eli yhden kanavan vai kaikki kanavat 😀 noi öykkärit on suosittuja maanpuolustushenkisten persumiesten joukossa. Ne katsoo innoissaan kun ihmisiä nöyryytetään.
Kaipa ovat saaneet Erikoisjoukkoihin osallistujia, jotka kansaa eli katsojia kiinnostaa, ei tuohon nousuun muuta osaa sanoa?
- Anonyymi00106
Anonyymi00104 kirjoitti:
Eli yhden kanavan vai kaikki kanavat 😀 noi öykkärit on suosittuja maanpuolustushenkisten persumiesten joukossa. Ne katsoo innoissaan kun ihmisiä nöyryytetään.
Näin on, ukot kattelee, kun kilpailijat itkee ja valittaa ja "kouluttajat" vaan huutaa ja kiroilee. Kiusaajat tykkää. Normaali empatiakykyinen ihminen ei nauti tuollaisen katsomisesta. Kertoo paljon ihmisestä, jos tuollainen on hyvän mielen suosikkiohjelma
- Anonyymi00107
Anonyymi00105 kirjoitti:
Kaipa ovat saaneet Erikoisjoukkoihin osallistujia, jotka kansaa eli katsojia kiinnostaa, ei tuohon nousuun muuta osaa sanoa?
Höpöhöpö. Just oli juttu, että ihmiset oli kritisoineet osallistujia
- Anonyymi00108
Anonyymi00105 kirjoitti:
Kaipa ovat saaneet Erikoisjoukkoihin osallistujia, jotka kansaa eli katsojia kiinnostaa, ei tuohon nousuun muuta osaa sanoa?
Mihin nousuun? Ainahan tuota on katsottu. Siksi noista äijistä tuli isoja julkkiksia. Älä viitsi.
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Mihin nousuun? Ainahan tuota on katsottu. Siksi noista äijistä tuli isoja julkkiksia. Älä viitsi.
Kuka huomenna oksentaa ja kuka pa**antaa housuun ?
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Kuka huomenna oksentaa ja kuka pa**antaa housuun ?
Toivottavasti yksi mies ja yksi nainen, ovat jo pois pelistä. Miehellä ranne jänne vääntynyt ja nainen loukkasi häntäluunssa kaatuessaan selälleen 😩.
- Anonyymi00111
Anonyymi00108 kirjoitti:
Mihin nousuun? Ainahan tuota on katsottu. Siksi noista äijistä tuli isoja julkkiksia. Älä viitsi.
No oli tuolla ylempänä et voicen jälkeen suosituin ohjelma, siks varmaan kirjoitti.
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
No oli tuolla ylempänä et voicen jälkeen suosituin ohjelma, siks varmaan kirjoitti.
Jokainen voi itse katsoa tilastot, eli katsoja määrät gooklesta 😎.
- Anonyymi00113
Anonyymi00109 kirjoitti:
Kuka huomenna oksentaa ja kuka pa**antaa housuun ?
Ei oksentaminen ole pahasta ja näin karjui ainakin komentaja leirillä Pinjalle. Kysyi vain, että mitä olet syönyt 😂.
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ei oksentaminen ole pahasta ja näin karjui ainakin komentaja leirillä Pinjalle. Kysyi vain, että mitä olet syönyt 😂.
Iltalehdehdessä tehty kysely ja joka viides mies pettää puolisoaan. Elikkä tääkin Matias Petäistö voi huokaista helpotuksesta, koska muutkin pettävät puolisoitaan 🤔.
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Iltalehdehdessä tehty kysely ja joka viides mies pettää puolisoaan. Elikkä tääkin Matias Petäistö voi huokaista helpotuksesta, koska muutkin pettävät puolisoitaan 🤔.
Hahaa ja kaikki pettää, jos vain saavat siihen tilaisuuden 😎.
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Hahaa ja kaikki pettää, jos vain saavat siihen tilaisuuden 😎.
Matias oli muijan mukaan pettänyt vuosien ajan, tiedä sitten voi keksiäkkin katkeruuttaan noita juttujaan.
- Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Matias oli muijan mukaan pettänyt vuosien ajan, tiedä sitten voi keksiäkkin katkeruuttaan noita juttujaan.
Mies komea kuin mikä ja jos vierasta halunnut, ei varmasti ole ollut puutetta toisista naisista.
- Anonyymi00118
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ei oksentaminen ole pahasta ja näin karjui ainakin komentaja leirillä Pinjalle. Kysyi vain, että mitä olet syönyt 😂.
Sehän on just sitä kyykytystä mihin koko pelleily perustuu.
- Anonyymi00119
Anonyymi00117 kirjoitti:
Mies komea kuin mikä ja jos vierasta halunnut, ei varmasti ole ollut puutetta toisista naisista.
Komea? Ei todellakaan ja luonne on vielä kauheampi
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Komea? Ei todellakaan ja luonne on vielä kauheampi
Komee on mies ja suosittu ohjelma mitä vetää wau!
- Anonyymi00121
Anonyymi00114 kirjoitti:
Iltalehdehdessä tehty kysely ja joka viides mies pettää puolisoaan. Elikkä tääkin Matias Petäistö voi huokaista helpotuksesta, koska muutkin pettävät puolisoitaan 🤔.
Iltalehden kyselyt on tietysi silkkaa faktaa. Mutra jos 100 ihmistä, niin 20 pettää eli 80 ei petä. Miten toisten teot oikeuttaisi pettämään? Vain luuseri ajattelee niin. Jokainen vastaa itsestään. Toisilla on selkärankaa, toisilla ei. Pettäjä on heikko.
- Anonyymi00122
Anonyymi00115 kirjoitti:
Hahaa ja kaikki pettää, jos vain saavat siihen tilaisuuden 😎.
Ei petä. Kerrot itsestäsi ja kenties lähipiiristäsi. Kaikilla ei alapää määrää suuntaa ja vauhtia. Siinä ihminen eroaa eläimestä
- Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Ei petä. Kerrot itsestäsi ja kenties lähipiiristäsi. Kaikilla ei alapää määrää suuntaa ja vauhtia. Siinä ihminen eroaa eläimestä
Olen mies ja tiedän totuuden. Miesten kesken puhutaan asiat halki ja siinnä ei ole mitään valhetta.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Olen mies ja tiedän totuuden. Miesten kesken puhutaan asiat halki ja siinnä ei ole mitään valhetta.
Et sinä ole mies. 😂
- Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Et sinä ole mies. 😂
Munat löytyy kyllä haarovälistä. Joten olen kyllä aivan raavas mies.
- Anonyymi00126
Anonyymi00122 kirjoitti:
Ei petä. Kerrot itsestäsi ja kenties lähipiiristäsi. Kaikilla ei alapää määrää suuntaa ja vauhtia. Siinä ihminen eroaa eläimestä
Alapää ei määrää haluaako seksiä. Tiedoksi sinulle, kaikki lähtee aivolohkosta halut ja panot.
- Anonyymi00127
Anonyymi00125 kirjoitti:
Munat löytyy kyllä haarovälistä. Joten olen kyllä aivan raavas mies.
Höpö höpö 😂😂😂
- Anonyymi00128
Anonyymi00126 kirjoitti:
Alapää ei määrää haluaako seksiä. Tiedoksi sinulle, kaikki lähtee aivolohkosta halut ja panot.
On sanonta, että alapää vie. Kun et halua ymmärtää selvennän, jos on halujen vietävissä eli pettää kumppaniaan, on pää heikko ja himot vie. Eli eläimen tasolla
- Anonyymi00129
Anonyymi00123 kirjoitti:
Olen mies ja tiedän totuuden. Miesten kesken puhutaan asiat halki ja siinnä ei ole mitään valhetta.
No sinä siinnä olet kyllä vanha nainen tai sitten erittäin naismainen vanha mies
- Anonyymi00130
Anonyymi00123 kirjoitti:
Olen mies ja tiedän totuuden. Miesten kesken puhutaan asiat halki ja siinnä ei ole mitään valhetta.
Minkä miesten kesken? Jos sun mies pettää sua, älä yleistä.
- Anonyymi00131
Anonyymi00128 kirjoitti:
On sanonta, että alapää vie. Kun et halua ymmärtää selvennän, jos on halujen vietävissä eli pettää kumppaniaan, on pää heikko ja himot vie. Eli eläimen tasolla
Pettämiseen tarvitaan aina kaksi.
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Pettämiseen tarvitaan aina kaksi.
Pettäminen on pelastanut monen avioliiton, sit huomaa puoliso ettei toi ole ollenkaan vaimon veroinen. Avioliitto jatkuu onnelisena.
- Anonyymi00133
Anonyymi00129 kirjoitti:
No sinä siinnä olet kyllä vanha nainen tai sitten erittäin naismainen vanha mies
Ei se ole mies. 😂
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Ei se ole mies. 😂
Joko pääsee vainooja haukkuu Martinaa ja kirjoittaa, miksi tippui jo pois leiriltä.? Ei taida vielä tippua ja toivottavasti olisi kuitenkin viiden parhaan joukossa Martina.
- Anonyymi00135
Anonyymi00128 kirjoitti:
On sanonta, että alapää vie. Kun et halua ymmärtää selvennän, jos on halujen vietävissä eli pettää kumppaniaan, on pää heikko ja himot vie. Eli eläimen tasolla
Etkö vielä ole tiennyt, et ihmiset ovat kans olleet eläimiä ja kaikki tavat ovat peräisin eläimiltä ?
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Etkö vielä ole tiennyt, et ihmiset ovat kans olleet eläimiä ja kaikki tavat ovat peräisin eläimiltä ?
Ei ole totta, et jotkut naiset kulkevat silmät ummessa ja kuvittelevat ja uskovat, ettei heidän mies pettäisi heitä heti tilaisuuden saatuaan ? Iltalehti kirjoitti kerran ja tehty tutkimus, perheeliset miehet käyttävät näitä maksulisia naisia enimmäkseen. No sinkku miehet saavat naisilta tietenkin ilmaiseksi ja ilman maksua.
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Ei ole totta, et jotkut naiset kulkevat silmät ummessa ja kuvittelevat ja uskovat, ettei heidän mies pettäisi heitä heti tilaisuuden saatuaan ? Iltalehti kirjoitti kerran ja tehty tutkimus, perheeliset miehet käyttävät näitä maksulisia naisia enimmäkseen. No sinkku miehet saavat naisilta tietenkin ilmaiseksi ja ilman maksua.
Ihmeen lyhyeen tää Matias Petäistön ex-vaimo lopetti kuitenkin miehen haukkumiset. Johtuiko siitä, kun Matias ei sanallakaan maininnut tai kertonut mitään ex-vaimostaan ?
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Ihmeen lyhyeen tää Matias Petäistön ex-vaimo lopetti kuitenkin miehen haukkumiset. Johtuiko siitä, kun Matias ei sanallakaan maininnut tai kertonut mitään ex-vaimostaan ?
Tyhmä muija ja kertoi vielä kaikkien tietoon, että saanut emätintulehduksen avio mieheltään. Ei osaa yhtään hävetä mitään ja on kiva pojan lukea noita juttuja myöhemmin tietoonsa.
- Anonyymi00139
Anonyymi00132 kirjoitti:
Pettäminen on pelastanut monen avioliiton, sit huomaa puoliso ettei toi ole ollenkaan vaimon veroinen. Avioliitto jatkuu onnelisena.
No eipä. Jos tuollainen asia pitää käydä erikseen toteamassa, on se pelkkä tekosyy. Pettäminen on tuhonnut paljon enemmän kuin pelastanut.
- Anonyymi00140
Anonyymi00136 kirjoitti:
Ei ole totta, et jotkut naiset kulkevat silmät ummessa ja kuvittelevat ja uskovat, ettei heidän mies pettäisi heitä heti tilaisuuden saatuaan ? Iltalehti kirjoitti kerran ja tehty tutkimus, perheeliset miehet käyttävät näitä maksulisia naisia enimmäkseen. No sinkku miehet saavat naisilta tietenkin ilmaiseksi ja ilman maksua.
Kerrot vain omista miessuhteistasi. Pettäjä on selkärangaton
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Kerrot vain omista miessuhteistasi. Pettäjä on selkärangaton
Voin todeta ainoastaan miehenä ja itse kokeneena. Naiset ovat kuitenkin pahempia pettäjiä, kuin miehet. Kokemukset etelänmatkoilta ja laiva risteilyltä kaikki 😎.
- Anonyymi00142
Anonyymi00140 kirjoitti:
Kerrot vain omista miessuhteistasi. Pettäjä on selkärangaton
Mites jos mies on selkärangaton ja pettää. Mitäs nää naiset ovat etelässä lomailessaan ja laiva risteilyillä. Makaavat nuorten miesten kanssa ja kilpailevat, että ketkä heistä saavat nuorempaa miestä sänkyynsä ?
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Mites jos mies on selkärangaton ja pettää. Mitäs nää naiset ovat etelässä lomailessaan ja laiva risteilyillä. Makaavat nuorten miesten kanssa ja kilpailevat, että ketkä heistä saavat nuorempaa miestä sänkyynsä ?
Rouvilta irtoo kaikkein helpoimmin ja ovat kertoneet, oma mies ei hoida velvollisuuksiaan sängyssä.
- Anonyymi00144
Anonyymi00142 kirjoitti:
Mites jos mies on selkärangaton ja pettää. Mitäs nää naiset ovat etelässä lomailessaan ja laiva risteilyillä. Makaavat nuorten miesten kanssa ja kilpailevat, että ketkä heistä saavat nuorempaa miestä sänkyynsä ?
En ottanut kantaa sukupuoleen. Tekstissä lukee, että pettäjä on heikko.
- Anonyymi00145
Anonyymi00143 kirjoitti:
Rouvilta irtoo kaikkein helpoimmin ja ovat kertoneet, oma mies ei hoida velvollisuuksiaan sängyssä.
Ai sulle on kaikki rouvat kertoneet 😀 ettet nyt vaan kerro itsestäsi. Ryhdistäydy
- Anonyymi00146
Anonyymi00142 kirjoitti:
Mites jos mies on selkärangaton ja pettää. Mitäs nää naiset ovat etelässä lomailessaan ja laiva risteilyillä. Makaavat nuorten miesten kanssa ja kilpailevat, että ketkä heistä saavat nuorempaa miestä sänkyynsä ?
En ole koskaan tuollaiseen kilpailuun törmännyt. On sulla ystäväpiiri...
- Anonyymi00147
Anonyymi00141 kirjoitti:
Voin todeta ainoastaan miehenä ja itse kokeneena. Naiset ovat kuitenkin pahempia pettäjiä, kuin miehet. Kokemukset etelänmatkoilta ja laiva risteilyltä kaikki 😎.
Sinä olet vanhempi nainen. Yrität toistuvasti esiintyä miehenä. Miksi?
- Anonyymi00148
Anonyymi00146 kirjoitti:
En ole koskaan tuollaiseen kilpailuun törmännyt. On sulla ystäväpiiri...
Ei ole ystäviä vielä sen jälkeenkään, kun olen hoidellut ne kunnolla tyytyväiseksi.
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Ei ole ystäviä vielä sen jälkeenkään, kun olen hoidellut ne kunnolla tyytyväiseksi.
Kaikki naiset ovat kiittäneet, jos eivät sitä ennen ole pyörtyneet.
- Anonyymi00150
Anonyymi00148 kirjoitti:
Ei ole ystäviä vielä sen jälkeenkään, kun olen hoidellut ne kunnolla tyytyväiseksi.
Miksi esität jotain roolia? Ei se pettäminen tuolla hienommaksi muutu.
- Anonyymi00151
Anonyymi00149 kirjoitti:
Kaikki naiset ovat kiittäneet, jos eivät sitä ennen ole pyörtyneet.
Hyvä 😂👍.
- Anonyymi00152
Anonyymi00145 kirjoitti:
Ai sulle on kaikki rouvat kertoneet 😀 ettet nyt vaan kerro itsestäsi. Ryhdistäydy
Eivät ole ystäviäni, ainoastaan hoitelen heidät tyytyväisiksi. Joita ei heidän aviomiehensä itse hoitele.
- Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
Eivät ole ystäviäni, ainoastaan hoitelen heidät tyytyväisiksi. Joita ei heidän aviomiehensä itse hoitele.
Täällä se mummeli kertoo satuja. 😂😂😂
- Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Täällä se mummeli kertoo satuja. 😂😂😂
Sinulla on ihana mummeli, jos hän kertoo satuja 🩷.
- Anonyymi00156
Anonyymi00149 kirjoitti:
Kaikki naiset ovat kiittäneet, jos eivät sitä ennen ole pyörtyneet.
No eikös pelastuslaitos jo ole kummissaan, kun alvariinsa joudut soittamaan hätänumeroon ja pyytämään ambulanssia noutamaan noita pyörtyneitä mummoja😬🤔
- Anonyymi00157
Anonyymi00150 kirjoitti:
Miksi esität jotain roolia? Ei se pettäminen tuolla hienommaksi muutu.
Esittää miestä, on nainen. 😂
- Anonyymi00160
Anonyymi00156 kirjoitti:
No eikös pelastuslaitos jo ole kummissaan, kun alvariinsa joudut soittamaan hätänumeroon ja pyytämään ambulanssia noutamaan noita pyörtyneitä mummoja😬🤔
Pyörtyminen mennyt kyllä hetkessä ohi ja ei ole koskaan tarvinnut soittaa ambulanssia.
- Anonyymi00441
Anonyymi00106 kirjoitti:
Näin on, ukot kattelee, kun kilpailijat itkee ja valittaa ja "kouluttajat" vaan huutaa ja kiroilee. Kiusaajat tykkää. Normaali empatiakykyinen ihminen ei nauti tuollaisen katsomisesta. Kertoo paljon ihmisestä, jos tuollainen on hyvän mielen suosikkiohjelma
Samaa mieltä. Ja varsinkin naisten vikinää ja suorituksen ääniä ei siedetä yhtäön, mutta koluttajien kiroulua kyllä. Asiahan on niin, että kun suomineito panee parastaan ja osoittaa olevansa miesten veroinen, ellei parempi niin ähinä ja vikinät kuuluvat normaaliin suoritukseen, eikö?
- Anonyymi00158
Miehet pettää enemmän. Se on heille helpompaa. Naisten seksiin kuuluu vahvasti turvallisuuden tunne, jota on vaikea kenen tahansa kanssa luoda.
- Anonyymi00161
Naiset pettävät eniten ja tiedän sen kokemuksesta. Teen matkatöitä ja reissaan suurimmaksi osaksi laivoilla esimerkiksi Ruotsiin. Rouvat ovat ensimäisenä ja pyytävät hyttiinsä. Turha on edes muuta väittää tälläisestä asiasta.
- Anonyymi00163
Anonyymi00161 kirjoitti:
Naiset pettävät eniten ja tiedän sen kokemuksesta. Teen matkatöitä ja reissaan suurimmaksi osaksi laivoilla esimerkiksi Ruotsiin. Rouvat ovat ensimäisenä ja pyytävät hyttiinsä. Turha on edes muuta väittää tälläisestä asiasta.
Jostain syystä siis miehet eivät ole sinua pyytäneet hyttiinsä niin teet pääteltämän että rouvat pettää enemmän. Jokaiselle risteilylle voi aina eksyä pari naista jotka on lähteneet sinne miestä metsästämään. Tuskin sinua iso määrä rouvia yhden matkan aikana pyytää hyttiinsä joka matkan aikana.
- Anonyymi00164
Anonyymi00161 kirjoitti:
Naiset pettävät eniten ja tiedän sen kokemuksesta. Teen matkatöitä ja reissaan suurimmaksi osaksi laivoilla esimerkiksi Ruotsiin. Rouvat ovat ensimäisenä ja pyytävät hyttiinsä. Turha on edes muuta väittää tälläisestä asiasta.
Miksi et lennä Ruotsiin koska ei se paljon maksa ja säästyt rouvilta jotka haluaa sinut hyttiinsä.
- Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
Miksi et lennä Ruotsiin koska ei se paljon maksa ja säästyt rouvilta jotka haluaa sinut hyttiinsä.
Taitaa käydä Ruotsissa vain sukulaisiaan tapaamassa?
- Anonyymi00166
Anonyymi00161 kirjoitti:
Naiset pettävät eniten ja tiedän sen kokemuksesta. Teen matkatöitä ja reissaan suurimmaksi osaksi laivoilla esimerkiksi Ruotsiin. Rouvat ovat ensimäisenä ja pyytävät hyttiinsä. Turha on edes muuta väittää tälläisestä asiasta.
Sinua ei kukaan pyydä, et ole edes mies. 😂
- Anonyymi00169
Anonyymi00164 kirjoitti:
Miksi et lennä Ruotsiin koska ei se paljon maksa ja säästyt rouvilta jotka haluaa sinut hyttiinsä.
Mites kymppikerhoon?
- Anonyymi00170
Saako nauraa 🤣👏.?
- Anonyymi00159
mitä järkeä on laittaa kaikenmaailman räkänokkia ja somepersonia kyseiseen ohjelmaan eivät selviä pienimmästäkään tehtävästä ! lapsellista puuhastelua !
- Anonyymi00162
On sinne kovat testit ketkä valitaan leirille. Fyysiset ja henkiset testit ovat pakolliset kaikklle mukaan lähtijöille.
- Anonyymi00168
Anonyymi00162 kirjoitti:
On sinne kovat testit ketkä valitaan leirille. Fyysiset ja henkiset testit ovat pakolliset kaikklle mukaan lähtijöille.
Ai? Archie Cruz sun mukaan on läpäissyt testit 😄 sepitä lisää
- Anonyymi00171
Anonyymi00168 kirjoitti:
Ai? Archie Cruz sun mukaan on läpäissyt testit 😄 sepitä lisää
Ainakin toivon että Martina olisi viiden parhaiman joukossa ja voittaisi noi kaikki muut naiset leiriltä.
- Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ainakin toivon että Martina olisi viiden parhaiman joukossa ja voittaisi noi kaikki muut naiset leiriltä.
Suunsoitolla ei tässä kisassa pärjää, eikä kumitissejä esittelemällä!
- Anonyymi00173
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ainakin toivon että Martina olisi viiden parhaiman joukossa ja voittaisi noi kaikki muut naiset leiriltä.
Mihin se vaikuttaisi? Ei yhtään mihinkään. Se, että hyppää, kun joku äijä käskee, on pelkästään noloa. Oikea armeija eri asia. Mut nämä instajulkkikset on "testaamassa mihin musta on". Luuseri tarvitsee jonkun kiroilijan käskyttämään.
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Mihin se vaikuttaisi? Ei yhtään mihinkään. Se, että hyppää, kun joku äijä käskee, on pelkästään noloa. Oikea armeija eri asia. Mut nämä instajulkkikset on "testaamassa mihin musta on". Luuseri tarvitsee jonkun kiroilijan käskyttämään.
Oikea armeija on lasten leikkiä, jos vertaa erikoisjoukkojen leiriin. Kokemusta on molemista.
- Anonyymi00175
Anonyymi00172 kirjoitti:
Suunsoitolla ei tässä kisassa pärjää, eikä kumitissejä esittelemällä!
Ei pärjää ollenkaan. On oltava fyysisesti ja henkisesti vahvoja, ketkä siellä pääsevät esimerkiksi kolmen parhaan joukkoon 👍.
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Ei pärjää ollenkaan. On oltava fyysisesti ja henkisesti vahvoja, ketkä siellä pääsevät esimerkiksi kolmen parhaan joukkoon 👍.
Minä toivon, että ne kekkä voittaa on miehiä.
- Anonyymi00177
Anonyymi00174 kirjoitti:
Oikea armeija on lasten leikkiä, jos vertaa erikoisjoukkojen leiriin. Kokemusta on molemista.
Tietysti on. 11 päivää tositv:tä on rankkaa on.
- Anonyymi00178
Anonyymi00174 kirjoitti:
Oikea armeija on lasten leikkiä, jos vertaa erikoisjoukkojen leiriin. Kokemusta on molemista.
Molemista. ...rehelinen esiintyy nyt sitten jo Erikoisjoukot ohjelmaan osallistujaa. Lopeta jo.
- Anonyymi00179
Anonyymi00174 kirjoitti:
Oikea armeija on lasten leikkiä, jos vertaa erikoisjoukkojen leiriin. Kokemusta on molemista.
Oikean armeijan käskytyksen ja komentoketjun ymmärtää. He puolustavat maatamme. Toi somejulkkisten puolentoista viikon pelleily on pelleilyä. Armeijan erikoisjoukoissa kunto on sekä fyysinen että psyykkinen on huomattavasti kovempi kuin noiden tv esiintyjien
- Anonyymi00181
Anonyymi00179 kirjoitti:
Oikean armeijan käskytyksen ja komentoketjun ymmärtää. He puolustavat maatamme. Toi somejulkkisten puolentoista viikon pelleily on pelleilyä. Armeijan erikoisjoukoissa kunto on sekä fyysinen että psyykkinen on huomattavasti kovempi kuin noiden tv esiintyjien
Mitä hiton tyydytystä sä saat tuosta älyttömästä uhosta. Sä oot harvinaisen naurettavan läpinäkyvä tyyppi, et välittäisi paskan vertaa koko ohjelmasta, mutta kun Martina osallistuu siihen...🤣🤣
- Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Mitä hiton tyydytystä sä saat tuosta älyttömästä uhosta. Sä oot harvinaisen naurettavan läpinäkyvä tyyppi, et välittäisi paskan vertaa koko ohjelmasta, mutta kun Martina osallistuu siihen...🤣🤣
Se on juurikin näin. 😂
- Anonyymi00183
Anonyymi00181 kirjoitti:
Mitä hiton tyydytystä sä saat tuosta älyttömästä uhosta. Sä oot harvinaisen naurettavan läpinäkyvä tyyppi, et välittäisi paskan vertaa koko ohjelmasta, mutta kun Martina osallistuu siihen...🤣🤣
Jaahas, siellä taas palstan ikioma kyylä vauhdissa. Mieti hetki sitä, että kumpi on naurettavampaa, arvostella jotain hömppä tosi tv:tä omalla mielipiteellä vai kyttäillä ja arvostella toisten kommentoijien kirjoituksia? Olemassaolosi palstalla perustuu muiden kirjoitusten vahtimiseen ja ruotimiseen etkä näköjään edelleenkään muuhun kykene. Näe vain uhoa, minä näen yksinkertaisen,kaunaisen ihmisen, jolla ei ole omia mielipiteitä.
- Anonyymi00184
Anonyymi00181 kirjoitti:
Mitä hiton tyydytystä sä saat tuosta älyttömästä uhosta. Sä oot harvinaisen naurettavan läpinäkyvä tyyppi, et välittäisi paskan vertaa koko ohjelmasta, mutta kun Martina osallistuu siihen...🤣🤣
19:30 kysytään sulta, että mitä hiton tyydytystä saat tosta vinkumisesta, kun muut kirjoittaa sun mielestä vääriä asioita. Itkettääkö vääryys..
- Anonyymi00185
Anonyymi00182 kirjoitti:
Se on juurikin näin. 😂
Itseäs komppaat 🤣
- Anonyymi00186
Anonyymi00181 kirjoitti:
Mitä hiton tyydytystä sä saat tuosta älyttömästä uhosta. Sä oot harvinaisen naurettavan läpinäkyvä tyyppi, et välittäisi paskan vertaa koko ohjelmasta, mutta kun Martina osallistuu siihen...🤣🤣
Minä arvostelen kriittisesti ko ohjelmaa, en Martinan takia, vaan karmeiden koulukiusaajatasoisten "kouluttajien" takia. Pitää ilmeisesti saada hyvää matskua ja kiroillaan, haukutaan, nöyryytetään. Ihmettelen miten kukaan itseään kunnioittava osallistuu tuollaiseen. Väärä mielipide joidenkin mielestä varmasti.
- Anonyymi00187
Anonyymi00176 kirjoitti:
Minä toivon, että ne kekkä voittaa on miehiä.
Toivotaan että naiset voittavat miehet ja näyttävät, ovat henkisesti vahvempia, kuin miehet.
- Anonyymi00188
Anonyymi00183 kirjoitti:
Jaahas, siellä taas palstan ikioma kyylä vauhdissa. Mieti hetki sitä, että kumpi on naurettavampaa, arvostella jotain hömppä tosi tv:tä omalla mielipiteellä vai kyttäillä ja arvostella toisten kommentoijien kirjoituksia? Olemassaolosi palstalla perustuu muiden kirjoitusten vahtimiseen ja ruotimiseen etkä näköjään edelleenkään muuhun kykene. Näe vain uhoa, minä näen yksinkertaisen,kaunaisen ihmisen, jolla ei ole omia mielipiteitä.
Tuota samaa höpinää sinä jaksat jauhaa, leikitkö jotain kristallipalloa, kun tiedät kuka kirjoittaa!
🤣🤣
Miksi sun kommenteista saa sanoa mielipidettä, (epäilen), että sinä teet itse sitä kokoajan, mutta sinä et näköjään ymmärtä sitä. Onko sulla jokin lukihäiriö, vai mikä häiriö? - Anonyymi00189
Anonyymi00184 kirjoitti:
19:30 kysytään sulta, että mitä hiton tyydytystä saat tosta vinkumisesta, kun muut kirjoittaa sun mielestä vääriä asioita. Itkettääkö vääryys..
Koska mielipide on muuttunut vinkumiseksi..😀
- Anonyymi00190
Anonyymi00186 kirjoitti:
Minä arvostelen kriittisesti ko ohjelmaa, en Martinan takia, vaan karmeiden koulukiusaajatasoisten "kouluttajien" takia. Pitää ilmeisesti saada hyvää matskua ja kiroillaan, haukutaan, nöyryytetään. Ihmettelen miten kukaan itseään kunnioittava osallistuu tuollaiseen. Väärä mielipide joidenkin mielestä varmasti.
Palstan pesunkestävän besserwisserin kootut kertomukset! Uskoo ken tahtoo.🙄
Kuinkas monta kautta tätä ohjelmaa Erikoisjoukot on esitetty?
Oletko nämä vuodet jaksanut täällä keskustella kriittisesti ohjelmasta, vai tapahtuiko herääminen nyt 2026? 😉😉 - Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Palstan pesunkestävän besserwisserin kootut kertomukset! Uskoo ken tahtoo.🙄
Kuinkas monta kautta tätä ohjelmaa Erikoisjoukot on esitetty?
Oletko nämä vuodet jaksanut täällä keskustella kriittisesti ohjelmasta, vai tapahtuiko herääminen nyt 2026? 😉😉Vainooja ei edes tiennyt koko ohjelmasta yhtään mitään. Nyt haukkuu ohjelmaa päivitäin, kun sai tietää että Martina on osallistunut leirille.
- Anonyymi00192
Anonyymi00187 kirjoitti:
Toivotaan että naiset voittavat miehet ja näyttävät, ovat henkisesti vahvempia, kuin miehet.
Naisten pitäisi olla ylpeitä ja kannustaa kaikkia naisia, oli sitten kysymys kilpailuista tai et nainen olisi presidentti. Samoin isoihin yrityksiin olisi hyvä saada naisia johtajiksi enemmän.
- Anonyymi00193
Anonyymi00189 kirjoitti:
Koska mielipide on muuttunut vinkumiseksi..😀
Oliko se mielipide vai kenties toisen kirjoittajan tekstin rääpiminen. Olisikin mielipide.
- Anonyymi00194
Anonyymi00190 kirjoitti:
Palstan pesunkestävän besserwisserin kootut kertomukset! Uskoo ken tahtoo.🙄
Kuinkas monta kautta tätä ohjelmaa Erikoisjoukot on esitetty?
Oletko nämä vuodet jaksanut täällä keskustella kriittisesti ohjelmasta, vai tapahtuiko herääminen nyt 2026? 😉😉Jaa tarvitaanko besserwisser kritisoimaan koulukiusaajameininkiä 😃 kuten arvattu, väärä mielipide..Mutta oma mielipide. Siihenhän sä et kykene. Besserwisseröit muiden kirjoituksia.
- Anonyymi00195
Anonyymi00190 kirjoitti:
Palstan pesunkestävän besserwisserin kootut kertomukset! Uskoo ken tahtoo.🙄
Kuinkas monta kautta tätä ohjelmaa Erikoisjoukot on esitetty?
Oletko nämä vuodet jaksanut täällä keskustella kriittisesti ohjelmasta, vai tapahtuiko herääminen nyt 2026? 😉😉Taidat oikeasti olla tyhmä 😆
- Anonyymi00196
Anonyymi00188 kirjoitti:
Tuota samaa höpinää sinä jaksat jauhaa, leikitkö jotain kristallipalloa, kun tiedät kuka kirjoittaa!
🤣🤣
Miksi sun kommenteista saa sanoa mielipidettä, (epäilen), että sinä teet itse sitä kokoajan, mutta sinä et näköjään ymmärtä sitä. Onko sulla jokin lukihäiriö, vai mikä häiriö?20:45 näköjään sama toisten kommentointien haukkuminen sulla jatkuu. Siitä pisteet ettet enää hae kontaktia keksityillä nimillä. Tyylisi on erittäin tunnistettava. Tekstisi perustuu toisten kirjoituksiin. Kokoajan, ymmärtä..Lukihäiriö? Hanki selkäranka ja ihan omia mielipiteitä.
- Anonyymi00197
Anonyymi00190 kirjoitti:
Palstan pesunkestävän besserwisserin kootut kertomukset! Uskoo ken tahtoo.🙄
Kuinkas monta kautta tätä ohjelmaa Erikoisjoukot on esitetty?
Oletko nämä vuodet jaksanut täällä keskustella kriittisesti ohjelmasta, vai tapahtuiko herääminen nyt 2026? 😉😉Täällä ei ole ensimmäistäkään aloitusta Erikoisjoukkojen kouluttajista, vaikka julkisuuden henkilöitä kaikki ja vuodesta 2023 lähtien ohjelmaa esitetty.
- Anonyymi00198
Anonyymi00197 kirjoitti:
Täällä ei ole ensimmäistäkään aloitusta Erikoisjoukkojen kouluttajista, vaikka julkisuuden henkilöitä kaikki ja vuodesta 2023 lähtien ohjelmaa esitetty.
No nyt yksi sitten alkoi haukkumaan kouluttajaakin ja veikkaan että Petäistö on tähtäimessään. Mistähän se taas johtuu?
- Anonyymi00199
Anonyymi00198 kirjoitti:
No nyt yksi sitten alkoi haukkumaan kouluttajaakin ja veikkaan että Petäistö on tähtäimessään. Mistähän se taas johtuu?
Vähällä Petäistö pääsee mikä on todella outoa. Vainoajalla varmasti nyt ristiriitaiset tunteet.
- Anonyymi00201
Anonyymi00191 kirjoitti:
Vainooja ei edes tiennyt koko ohjelmasta yhtään mitään. Nyt haukkuu ohjelmaa päivitäin, kun sai tietää että Martina on osallistunut leirille.
Mitähän hittoa taas? Ohjelmaako saisi arvostella, jos on katsonut kaikki tuotantokaudet ja varmaan kaikki jaksotkin? Juttuhan on niin, että ohjelmia saa arvostella vaikka yhden, osittain katsotun jakson perusteella. On teillä jutut.
- Anonyymi00202
Anonyymi00197 kirjoitti:
Täällä ei ole ensimmäistäkään aloitusta Erikoisjoukkojen kouluttajista, vaikka julkisuuden henkilöitä kaikki ja vuodesta 2023 lähtien ohjelmaa esitetty.
Ai pikaisestiko taas selailit ja googletit? On sekin harrastus. Hyviä ketjuja on vauvalla erikoisjoukoista ja täälläkin on ollut keskustelua. Eikö tämänkin ketjun otsikko ole Erikoisjoukot. Kouluttajat olennainen osa vai?
- Anonyymi00203
Anonyymi00198 kirjoitti:
No nyt yksi sitten alkoi haukkumaan kouluttajaakin ja veikkaan että Petäistö on tähtäimessään. Mistähän se taas johtuu?
Alkoi haukkumaan 😃 onhan noista kirjoiteltu eri ketjuissa paljonkin.
- Anonyymi00208
Anonyymi00198 kirjoitti:
No nyt yksi sitten alkoi haukkumaan kouluttajaakin ja veikkaan että Petäistö on tähtäimessään. Mistähän se taas johtuu?
Luetun ymmärrys, kirjoituksessa arvosteltiin kouluttajia. Itse sinä nyt taas "veikkaat". Yritätkö ohjata keskustelua tuohon, mitäs jos kirjoitat itse
- Anonyymi00211
Anonyymi00195 kirjoitti:
Taidat oikeasti olla tyhmä 😆
Totuus tahtoo kirpaista, yritä kestää.🤭🤭
- Anonyymi00212
Anonyymi00196 kirjoitti:
20:45 näköjään sama toisten kommentointien haukkuminen sulla jatkuu. Siitä pisteet ettet enää hae kontaktia keksityillä nimillä. Tyylisi on erittäin tunnistettava. Tekstisi perustuu toisten kirjoituksiin. Kokoajan, ymmärtä..Lukihäiriö? Hanki selkäranka ja ihan omia mielipiteitä.
Vetikö palstan besserwisser hieman happea välillä..
Ps ehdit "kooklata" sanan merkityksen?🤣 - Anonyymi00213
Anonyymi00196 kirjoitti:
20:45 näköjään sama toisten kommentointien haukkuminen sulla jatkuu. Siitä pisteet ettet enää hae kontaktia keksityillä nimillä. Tyylisi on erittäin tunnistettava. Tekstisi perustuu toisten kirjoituksiin. Kokoajan, ymmärtä..Lukihäiriö? Hanki selkäranka ja ihan omia mielipiteitä.
Etkö tiedä sanaa lukihäiriö? Haloo, huutelet sivistyksen perään, etkä tuota tiedä?😃
- Anonyymi00220
Anonyymi00213 kirjoitti:
Etkö tiedä sanaa lukihäiriö? Haloo, huutelet sivistyksen perään, etkä tuota tiedä?😃
Jaa, lukihäiriö kyllä ilmenee mm kirjoitusvirheinä. Tiedän mitä lukihäiriö tarkoittaa. Itse et selvästi tiedä. Kuka huutaa ja mitä?
- Anonyymi00221
Anonyymi00212 kirjoitti:
Vetikö palstan besserwisser hieman happea välillä..
Ps ehdit "kooklata" sanan merkityksen?🤣Katsos kun ihmisillä on elämässä muutakin kuin palsta. Sulla ei selvästi ole.
- Anonyymi00227
Anonyymi00211 kirjoitti:
Totuus tahtoo kirpaista, yritä kestää.🤭🤭
No pakko se on sanoa, kun joku on selvästi tyhmä . En ole vastuussa, jos kirpsisee.
- Anonyymi00229
Anonyymi00196 kirjoitti:
20:45 näköjään sama toisten kommentointien haukkuminen sulla jatkuu. Siitä pisteet ettet enää hae kontaktia keksityillä nimillä. Tyylisi on erittäin tunnistettava. Tekstisi perustuu toisten kirjoituksiin. Kokoajan, ymmärtä..Lukihäiriö? Hanki selkäranka ja ihan omia mielipiteitä.
Ai kenen kommentoijan mielipiteitä täällä haukutaan, osaatko yksilöidä tarkemmin, vai onko niin että sinun kommentteihin joku reagoi?
Vai onko teillä joku rinki ja teidän kaikkien kommentteihin puututaan?
Tuo on kieltämättä mielenkiintoista. - Anonyymi00230
Anonyymi00194 kirjoitti:
Jaa tarvitaanko besserwisser kritisoimaan koulukiusaajameininkiä 😃 kuten arvattu, väärä mielipide..Mutta oma mielipide. Siihenhän sä et kykene. Besserwisseröit muiden kirjoituksia.
Sinä oot ihan päällikkö, kun ihan substantiivin saat väännettyä verbiksi.😂😂
- Anonyymi00231
Anonyymi00230 kirjoitti:
Sinä oot ihan päällikkö, kun ihan substantiivin saat väännettyä verbiksi.😂😂
Aha. Ihaile vain. Et sitten enää muuta keksinyt. Vastaan sulle, kun huomaan, että kaipaat huomiota. Tsemppiä.
- Anonyymi00232
Anonyymi00229 kirjoitti:
Ai kenen kommentoijan mielipiteitä täällä haukutaan, osaatko yksilöidä tarkemmin, vai onko niin että sinun kommentteihin joku reagoi?
Vai onko teillä joku rinki ja teidän kaikkien kommentteihin puututaan?
Tuo on kieltämättä mielenkiintoista.😀 juu on mielenkiintoista on. Kaikilla meillä on omat kiinnostuksen aiheet. Nyt sulta jäi emoijit pois...
- Anonyymi00233
Anonyymi00229 kirjoitti:
Ai kenen kommentoijan mielipiteitä täällä haukutaan, osaatko yksilöidä tarkemmin, vai onko niin että sinun kommentteihin joku reagoi?
Vai onko teillä joku rinki ja teidän kaikkien kommentteihin puututaan?
Tuo on kieltämättä mielenkiintoista."Osaatko yksilöidä tarkemmin" 🤣
- Anonyymi00200
hyvä että pääsevät pätemään jossain.. nämä kouluttajat.
- Anonyymi00204
Joo, selvästi tarve kyykyttää ihmisiä, jotka alistuu ja mielistelee
- Anonyymi00205
Anonyymi00204 kirjoitti:
Joo, selvästi tarve kyykyttää ihmisiä, jotka alistuu ja mielistelee
2010-2020. Toiminut erikoiskouluttajana Irakissa ja Afganistanissa. Kirjoittanut ylioppilaaksi ja sen jälkeen opiskellut 3-vuotta yrittäjyyttä.
- Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
2010-2020. Toiminut erikoiskouluttajana Irakissa ja Afganistanissa. Kirjoittanut ylioppilaaksi ja sen jälkeen opiskellut 3-vuotta yrittäjyyttä.
Siis kirjoitin Matias Petäistöstä yllä olevan kommentin 👍.
- Anonyymi00207
Anonyymi00206 kirjoitti:
Siis kirjoitin Matias Petäistöstä yllä olevan kommentin 👍.
Saanut yrittäjyyden kyvyt omalta isältään Matias. Isänsä oli kultaseppä ja oman yrityksen omistaja ikänsä.
- Anonyymi00209
Anonyymi00207 kirjoitti:
Saanut yrittäjyyden kyvyt omalta isältään Matias. Isänsä oli kultaseppä ja oman yrityksen omistaja ikänsä.
Harmi sitten, että luonne on mitä on.
- Anonyymi00210
Anonyymi00205 kirjoitti:
2010-2020. Toiminut erikoiskouluttajana Irakissa ja Afganistanissa. Kirjoittanut ylioppilaaksi ja sen jälkeen opiskellut 3-vuotta yrittäjyyttä.
Eihän tuo selitä huonoa käytöstä ohjelmassa. Ehkäpä pojat hyppää, kun tuotanto ja ohjaaja käskee. Tiedetäänhän noi tosi tv:t. Liioitellaan ja vedetään överiksi, että keskittymiskyvyn kadottaneet ihmiset jaksaa katsoa.
- Anonyymi00214
Anonyymi00210 kirjoitti:
Eihän tuo selitä huonoa käytöstä ohjelmassa. Ehkäpä pojat hyppää, kun tuotanto ja ohjaaja käskee. Tiedetäänhän noi tosi tv:t. Liioitellaan ja vedetään överiksi, että keskittymiskyvyn kadottaneet ihmiset jaksaa katsoa.
Pakko on revitellä ja tuotanto sitä vaatii, ei kai se muuten ohjelma vetäisi katsojia ruudun ääreen.
- Anonyymi00215
Anonyymi00205 kirjoitti:
2010-2020. Toiminut erikoiskouluttajana Irakissa ja Afganistanissa. Kirjoittanut ylioppilaaksi ja sen jälkeen opiskellut 3-vuotta yrittäjyyttä.
Taasko valehtelet: on syntynyt v1990, ei ole v 2010 niin reilusti työuraa että ulkomaille erikoiskouluttajaksi kelvollinen, jospa kuitenkin kotimaassa kuten Wikipedia kertoo.
**Hän palveli yhteensä 10 vuotta Suomen maavoimien erikoisjoukoissa Utin jääkärirykmentissä osaston pioneerina sekä varajohtajana.** - Anonyymi00216
Anonyymi00207 kirjoitti:
Saanut yrittäjyyden kyvyt omalta isältään Matias. Isänsä oli kultaseppä ja oman yrityksen omistaja ikänsä.
Mielestäni Matiaksella on niin monta rautaa tulessa että voisi jättää tuon Erikoisjoukot -ohjelman. On hiihtokeskus, on valmennusyrittäjä, on kuntosaliyrittäjä, on nyrkkeilypromoottori, ja vielä yksinhuoltaja viikko ja viikko systeemillä. Ja kohta kolme koiraa. Kunhan nyt sanoin mutta ex-vaimo yrittää nyt viedä niin paljon kuin irti saa noista yrityksistä, koska ei ollut avioehtoa.
- Anonyymi00217
Anonyymi00216 kirjoitti:
Mielestäni Matiaksella on niin monta rautaa tulessa että voisi jättää tuon Erikoisjoukot -ohjelman. On hiihtokeskus, on valmennusyrittäjä, on kuntosaliyrittäjä, on nyrkkeilypromoottori, ja vielä yksinhuoltaja viikko ja viikko systeemillä. Ja kohta kolme koiraa. Kunhan nyt sanoin mutta ex-vaimo yrittää nyt viedä niin paljon kuin irti saa noista yrityksistä, koska ei ollut avioehtoa.
Ei ollut ex-vaimo missään yrityksessä mukana, Matiaksen appiukko omistaa yrityksestä 40 % - siis hiihtokeskuksesta ja sekin on nyt yksistään Matiaksen.
- Anonyymi00218
Anonyymi00216 kirjoitti:
Mielestäni Matiaksella on niin monta rautaa tulessa että voisi jättää tuon Erikoisjoukot -ohjelman. On hiihtokeskus, on valmennusyrittäjä, on kuntosaliyrittäjä, on nyrkkeilypromoottori, ja vielä yksinhuoltaja viikko ja viikko systeemillä. Ja kohta kolme koiraa. Kunhan nyt sanoin mutta ex-vaimo yrittää nyt viedä niin paljon kuin irti saa noista yrityksistä, koska ei ollut avioehtoa.
Ei akka tarvitse mitään yrityksistä ja sehän sai jäädä asuu niiden yhteiseen entiseen omakotitaloon.
- Anonyymi00219
Anonyymi00215 kirjoitti:
Taasko valehtelet: on syntynyt v1990, ei ole v 2010 niin reilusti työuraa että ulkomaille erikoiskouluttajaksi kelvollinen, jospa kuitenkin kotimaassa kuten Wikipedia kertoo.
**Hän palveli yhteensä 10 vuotta Suomen maavoimien erikoisjoukoissa Utin jääkärirykmentissä osaston pioneerina sekä varajohtajana.**On ollut kyllä Irakissa ja Afganistanissa operatiivisena johtajana jossain vaiheessa elämäänsä. Ne tiedot löytyy kyllä gooklesta selamalla.
- Anonyymi00222
Anonyymi00214 kirjoitti:
Pakko on revitellä ja tuotanto sitä vaatii, ei kai se muuten ohjelma vetäisi katsojia ruudun ääreen.
Sepä se,mutta pilaavat uskottavuutensa tuollaisella. Ekoilla tuotantokausillakin kiroiltiin,mutta se aggressiivinen käytös, jopa kiusaaminen on pahentunut koko ajan. Tämä uusin kausi on pohjanoteeraus.
- Anonyymi00223
Anonyymi00217 kirjoitti:
Ei ollut ex-vaimo missään yrityksessä mukana, Matiaksen appiukko omistaa yrityksestä 40 % - siis hiihtokeskuksesta ja sekin on nyt yksistään Matiaksen.
Siitä huolimatta taistelu rahasta on edelleen menossa eli siihen ei ole tullut päätöstä vielä. Vaimo kertoi sen omassa instassa kun oli laittanut että saa nimettömänä kysellä.
- Anonyymi00224
Anonyymi00215 kirjoitti:
Taasko valehtelet: on syntynyt v1990, ei ole v 2010 niin reilusti työuraa että ulkomaille erikoiskouluttajaksi kelvollinen, jospa kuitenkin kotimaassa kuten Wikipedia kertoo.
**Hän palveli yhteensä 10 vuotta Suomen maavoimien erikoisjoukoissa Utin jääkärirykmentissä osaston pioneerina sekä varajohtajana.**Toi Martinan palvoja valehtelee jatkuvasti.
- Anonyymi00225
Anonyymi00218 kirjoitti:
Ei akka tarvitse mitään yrityksistä ja sehän sai jäädä asuu niiden yhteiseen entiseen omakotitaloon.
Se omistavat edelleen puoliksi koska asiat on kesken.
- Anonyymi00226
Anonyymi00219 kirjoitti:
On ollut kyllä Irakissa ja Afganistanissa operatiivisena johtajana jossain vaiheessa elämäänsä. Ne tiedot löytyy kyllä gooklesta selamalla.
Ollut erikoiskouluttajana Irakissa ja Afganistanissa ei siis operatiivisena johtajana.
- Anonyymi00228
Anonyymi00226 kirjoitti:
Ollut erikoiskouluttajana Irakissa ja Afganistanissa ei siis operatiivisena johtajana.
Onko joku ihastunut noin Matiaksen, kun ottanut kaikkia asioita siitä selville 😂.?
- Anonyymi00234
Anonyymi00224 kirjoitti:
Toi Martinan palvoja valehtelee jatkuvasti.
Ainut valehtelija se on vainooja Martinan. Tossa vaan erehdys on tullut vuosiluvuissa ja ei muuta. Ollut on jossakin vaiheessa Irakissa ja Afganistanissa Erikoiskouluttajana Matias.
- Anonyymi00235
Anonyymi00228 kirjoitti:
Onko joku ihastunut noin Matiaksen, kun ottanut kaikkia asioita siitä selville 😂.?
Monen nuoren ja vanhan akan märkä uni on tuo mies.
- Anonyymi00236
Anonyymi00235 kirjoitti:
Monen nuoren ja vanhan akan märkä uni on tuo mies.
No ei ole. Tai joo sellaisten, jotka tykkää juntista.
- Anonyymi00238
Sullako paljon kokemuksia erilaisista miehistä? Pelkän panon perässä meno kertoo kyllä naisesta paljon. Eikä hyvää.
- Anonyymi00239
Anonyymi00238 kirjoitti:
Sullako paljon kokemuksia erilaisista miehistä? Pelkän panon perässä meno kertoo kyllä naisesta paljon. Eikä hyvää.
Ei ole kokemuksia kuin omasta juntista miehestäni.
- Anonyymi00240
Anonyymi00239 kirjoitti:
Ei ole kokemuksia kuin omasta juntista miehestäni.
No mites sitten yleistit 😃
- Anonyymi00241
Anonyymi00240 kirjoitti:
No mites sitten yleistit 😃
Janne Nevalainen pois leiriltä. Tullut molempiin silmäpohjiin vaurioita. Miksi ei uskonut kouluttajien neuvoja ja ei suojannut silmiään veteen tiputtaessa. Nyt on sitten jo neljä miestä tippunut pois ja yksi nainen.
- Anonyymi00242
Anonyymi00241 kirjoitti:
Janne Nevalainen pois leiriltä. Tullut molempiin silmäpohjiin vaurioita. Miksi ei uskonut kouluttajien neuvoja ja ei suojannut silmiään veteen tiputtaessa. Nyt on sitten jo neljä miestä tippunut pois ja yksi nainen.
Naiset ovat henkisesti vahvempia kuin miehet.
- Anonyymi00243
Anonyymi00241 kirjoitti:
Janne Nevalainen pois leiriltä. Tullut molempiin silmäpohjiin vaurioita. Miksi ei uskonut kouluttajien neuvoja ja ei suojannut silmiään veteen tiputtaessa. Nyt on sitten jo neljä miestä tippunut pois ja yksi nainen.
Parempi kysymys on se, että mikä pistää aikuisen ihmisen riskeeraamaan terveytensä jonkun käsikirjoitetun "tosi tv":n takia? Kaikkea se tyrkkyjulkisuus teettää.
- Anonyymi00244
Anonyymi00243 kirjoitti:
Parempi kysymys on se, että mikä pistää aikuisen ihmisen riskeeraamaan terveytensä jonkun käsikirjoitetun "tosi tv":n takia? Kaikkea se tyrkkyjulkisuus teettää.
Pitää noudattaa komentajien tarkkoja sääntöjä ja silloin välttyisi noilta ikäviltä tapaturmilta.
- Anonyymi00245
Anonyymi00242 kirjoitti:
Naiset ovat henkisesti vahvempia kuin miehet.
Naiset ovat henkisesti vahvempia ja nehän kasvattaa lapsensa kehossaan, siihen vielä synnytys kaiken päälle 👍.
- Anonyymi00246
Anonyymi00244 kirjoitti:
Pitää noudattaa komentajien tarkkoja sääntöjä ja silloin välttyisi noilta ikäviltä tapaturmilta.
Edelleen, tyhmää turhan takia riskeerata terveyttään. Vaikka kuinka noudattaisi ohjeita, onhan toi "temput" vaarallisia. Ekaan tuotantokauteen verrattuna se pieni pilke silmäkulmassa on muuttunut totiseksi, hammasta purren itsensä vaarantamiseen ja miksi? Tv viihteen. Vain trumppi puuttuu .
- Anonyymi00247
Anonyymi00245 kirjoitti:
Naiset ovat henkisesti vahvempia ja nehän kasvattaa lapsensa kehossaan, siihen vielä synnytys kaiken päälle 👍.
Ei voi yleistää. Kummassakin sukupuolessa on heikkoja ja vahvuus. Vahvuutta ei tarvitse osoittaa itseään korostamalla. On sanonta :"jos pitää sanoa, olen kuningas, ei ole sitä oikeasti". Sama juttu,olen vahva, olen ahkera, olen rohkea jne. Jos se tarvitsee sanoa niin...
- Anonyymi00248
Anonyymi00247 kirjoitti:
Ei voi yleistää. Kummassakin sukupuolessa on heikkoja ja vahvuus. Vahvuutta ei tarvitse osoittaa itseään korostamalla. On sanonta :"jos pitää sanoa, olen kuningas, ei ole sitä oikeasti". Sama juttu,olen vahva, olen ahkera, olen rohkea jne. Jos se tarvitsee sanoa niin...
Kuka tippuu tänään ja saamme sitä taas jännittää. Onko jo tippujien joukossa Martina ?
- Anonyymi00249
Anonyymi00246 kirjoitti:
Edelleen, tyhmää turhan takia riskeerata terveyttään. Vaikka kuinka noudattaisi ohjeita, onhan toi "temput" vaarallisia. Ekaan tuotantokauteen verrattuna se pieni pilke silmäkulmassa on muuttunut totiseksi, hammasta purren itsensä vaarantamiseen ja miksi? Tv viihteen. Vain trumppi puuttuu .
Mitä trumppi sulle edustaa koska aina mielessäs?
- Anonyymi00250
Anonyymi00249 kirjoitti:
Mitä trumppi sulle edustaa koska aina mielessäs?
Trumppi on samanlainen narsistin luonteen omava, kuin täällä palstalla oleva jokapäiväinen haukkuja ja vuodesta toiseen jatkuu jatkuu vielä jatkuu.
- Anonyymi00251
Anonyymi00247 kirjoitti:
Ei voi yleistää. Kummassakin sukupuolessa on heikkoja ja vahvuus. Vahvuutta ei tarvitse osoittaa itseään korostamalla. On sanonta :"jos pitää sanoa, olen kuningas, ei ole sitä oikeasti". Sama juttu,olen vahva, olen ahkera, olen rohkea jne. Jos se tarvitsee sanoa niin...
Selviytyjät tv-ohjelmaan osallistunut entinen hiihtokuningatar, Leville muuttanut Riitta-Liisa, ex-kiekkoiilija Pikkaraiseen Seiskassa romanttisesti yhdistetty, kertoo itsestään instapostauksessa olevansa iloinen, avoin, kaunis, eloisa, aito, ystävällinen, itsevarma, spontaani yllytyshullu seikkailija ja riittävän hyvä just näin.
Onko Pikkarainen luritellut hälle tuollaisia syystä että? - Anonyymi00252
Anonyymi00251 kirjoitti:
Selviytyjät tv-ohjelmaan osallistunut entinen hiihtokuningatar, Leville muuttanut Riitta-Liisa, ex-kiekkoiilija Pikkaraiseen Seiskassa romanttisesti yhdistetty, kertoo itsestään instapostauksessa olevansa iloinen, avoin, kaunis, eloisa, aito, ystävällinen, itsevarma, spontaani yllytyshullu seikkailija ja riittävän hyvä just näin.
Onko Pikkarainen luritellut hälle tuollaisia syystä että?Pikkaraisesta on vanhemmiten tullut vallan yltiöromanttinen, se täytyy kyllä sanoa.
- Anonyymi00253
Anonyymi00251 kirjoitti:
Selviytyjät tv-ohjelmaan osallistunut entinen hiihtokuningatar, Leville muuttanut Riitta-Liisa, ex-kiekkoiilija Pikkaraiseen Seiskassa romanttisesti yhdistetty, kertoo itsestään instapostauksessa olevansa iloinen, avoin, kaunis, eloisa, aito, ystävällinen, itsevarma, spontaani yllytyshullu seikkailija ja riittävän hyvä just näin.
Onko Pikkarainen luritellut hälle tuollaisia syystä että?Pikkaraisen koiraa ajoittain hoitanut ilmeisesti heidän perhetuttu viime vuoden elokuussa lurittelee instassaan Riitta-Liisasta tuontyyppisiä, mm. käsittämättömän aito yms. ja kertoo että kuinka onnellinen on kun tapasi Riitta-Liisan. Tuo siis siihen aikaan postattu on Hannu oli vankilasssa.
- Anonyymi00254
Anonyymi00253 kirjoitti:
Pikkaraisen koiraa ajoittain hoitanut ilmeisesti heidän perhetuttu viime vuoden elokuussa lurittelee instassaan Riitta-Liisasta tuontyyppisiä, mm. käsittämättömän aito yms. ja kertoo että kuinka onnellinen on kun tapasi Riitta-Liisan. Tuo siis siihen aikaan postattu on Hannu oli vankilasssa.
Hannun vaatimukset naiselle oli että on urheilullinen, luonnollinen, AITO ja lisäksi pitää olla hyvä peba. Nyt viimeisimmässä kertoi naisihanteestaan lisää että pitää olla samat harrastukset. Hannuhan on alkanut vallan hiihtäjäksi.
- Anonyymi00255
Anonyymi00254 kirjoitti:
Hannun vaatimukset naiselle oli että on urheilullinen, luonnollinen, AITO ja lisäksi pitää olla hyvä peba. Nyt viimeisimmässä kertoi naisihanteestaan lisää että pitää olla samat harrastukset. Hannuhan on alkanut vallan hiihtäjäksi.
Laittavatkohan yhdessä ruokaakin?
- Anonyymi00256
Anonyymi00254 kirjoitti:
Hannun vaatimukset naiselle oli että on urheilullinen, luonnollinen, AITO ja lisäksi pitää olla hyvä peba. Nyt viimeisimmässä kertoi naisihanteestaan lisää että pitää olla samat harrastukset. Hannuhan on alkanut vallan hiihtäjäksi.
Onks tämä Hannu se joka tykkää rinnattomista naisista?
- Anonyymi00257
Anonyymi00256 kirjoitti:
Onks tämä Hannu se joka tykkää rinnattomista naisista?
Onks Hannu erikoisjoukoissa mukana, vai miksi se pomppasi tähän ketjuun ?
- Anonyymi00258
Anonyymi00257 kirjoitti:
Onks Hannu erikoisjoukoissa mukana, vai miksi se pomppasi tähän ketjuun ?
Joku tuolla haukkui että jos pitää oikein kehua itseään niin ei ole sitä. Sitten näyttää siltä että on otettu esimerkki Hannun muusasta Riitta-Liisasta, julkisuuden henkilöistä, kuinka monisanaisesti hän on itse itseään kehunut. Ja sitten kai lähti hieman rönsyilemään häneen romanttisesti liitettyyn Hannuunkin.
- Anonyymi00259
Anonyymi00258 kirjoitti:
Joku tuolla haukkui että jos pitää oikein kehua itseään niin ei ole sitä. Sitten näyttää siltä että on otettu esimerkki Hannun muusasta Riitta-Liisasta, julkisuuden henkilöistä, kuinka monisanaisesti hän on itse itseään kehunut. Ja sitten kai lähti hieman rönsyilemään häneen romanttisesti liitettyyn Hannuunkin.
Tuo 42 vee Hannun ja 48 vee Riitta-Liisan suhde on niin outo että kyllä sitä on syytä ajoittain pohtiakin. Onko kaksi epätoivoista, jotka eivät muita saa, lyöttäytyneet yhteen vai mikä on homman nimi?
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
Tuo 42 vee Hannun ja 48 vee Riitta-Liisan suhde on niin outo että kyllä sitä on syytä ajoittain pohtiakin. Onko kaksi epätoivoista, jotka eivät muita saa, lyöttäytyneet yhteen vai mikä on homman nimi?
Mitä väliä sillä on, tärkeintä et Hannu saa reppua ja vielä vapaaehtoiselta vanhalta naiselta.
- Anonyymi00261
Anonyymi00260 kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, tärkeintä et Hannu saa reppua ja vielä vapaaehtoiselta vanhalta naiselta.
Eiks nyt ole vaan hyvä asia nykymaailmassa, että nainen on miestä vanhempi parisuhteessa ?
- Anonyymi00262
Anonyymi00260 kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, tärkeintä et Hannu saa reppua ja vielä vapaaehtoiselta vanhalta naiselta.
Pari vuotta vanhempi kuin Martina. Muista tuo, että Martina on kohta vanha nainen.
- Anonyymi00263
Anonyymi00259 kirjoitti:
Tuo 42 vee Hannun ja 48 vee Riitta-Liisan suhde on niin outo että kyllä sitä on syytä ajoittain pohtiakin. Onko kaksi epätoivoista, jotka eivät muita saa, lyöttäytyneet yhteen vai mikä on homman nimi?
Siinä on kaksi ex-urheilijaa, kumpikin ollut urheilun ammattilainen. Mikähän sun ongelma on, kun toisten parisuhde saat sut noin raivon valtaan?
- Anonyymi00264
Anonyymi00258 kirjoitti:
Joku tuolla haukkui että jos pitää oikein kehua itseään niin ei ole sitä. Sitten näyttää siltä että on otettu esimerkki Hannun muusasta Riitta-Liisasta, julkisuuden henkilöistä, kuinka monisanaisesti hän on itse itseään kehunut. Ja sitten kai lähti hieman rönsyilemään häneen romanttisesti liitettyyn Hannuunkin.
Martina ei tee mitään muuta kuin kehuu itseään.
- Anonyymi00265
Anonyymi00256 kirjoitti:
Onks tämä Hannu se joka tykkää rinnattomista naisista?
Ei ne silikonit ole rinnat, ne on kumipallot.
- Anonyymi00266
Anonyymi00262 kirjoitti:
Pari vuotta vanhempi kuin Martina. Muista tuo, että Martina on kohta vanha nainen.
Ei ole vanha nainen 43- vuotiaana. Olen itse 54-vuotias ja tunnen itseni 40-vuotiaaksi reippaaksi urheilua harrastavaksi naiseksi.
- Anonyymi00267
Anonyymi00262 kirjoitti:
Pari vuotta vanhempi kuin Martina. Muista tuo, että Martina on kohta vanha nainen.
Miten niin parivuotta ? Ritu 48-vuotta ja Martina 43 vuotta. Onhan tossa 5-vuoden ero.
- Anonyymi00268
Anonyymi00263 kirjoitti:
Siinä on kaksi ex-urheilijaa, kumpikin ollut urheilun ammattilainen. Mikähän sun ongelma on, kun toisten parisuhde saat sut noin raivon valtaan?
Huomaatteko että kaksikin Martinaa haukkuvaa liittyy jotenkin Hannuun? Toinen nuorempi nainen ja toinen vanhempi mies.
- Anonyymi00269
Anonyymi00260 kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, tärkeintä et Hannu saa reppua ja vielä vapaaehtoiselta vanhalta naiselta.
No tuo on totta kyllä.
- Anonyymi00270
Anonyymi00257 kirjoitti:
Onks Hannu erikoisjoukoissa mukana, vai miksi se pomppasi tähän ketjuun ?
Jollain on niin paha pakkomielle Pikkaraiseen, että tuo sen joka ketjuun. Ja suhde Riitta-Liisaan tuntuu rassaavan sitä todella pahasti.
- Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Jollain on niin paha pakkomielle Pikkaraiseen, että tuo sen joka ketjuun. Ja suhde Riitta-Liisaan tuntuu rassaavan sitä todella pahasti.
Kai te Martinan vainoajat olette myös alkaneet pommittamaan Ritun yhteistyökumppaneita kuten teitte Martinalle kun hän tapaili Hannua? Ja kai te myös yritätte torpata Hannun töitä kuten teitte silloin kun oli Martinan ksnssa? Lasuja ette nyt voi tehdä koska Ritulla ei ole pieniä lapsia.
- Anonyymi00272
Anonyymi00271 kirjoitti:
Kai te Martinan vainoajat olette myös alkaneet pommittamaan Ritun yhteistyökumppaneita kuten teitte Martinalle kun hän tapaili Hannua? Ja kai te myös yritätte torpata Hannun töitä kuten teitte silloin kun oli Martinan ksnssa? Lasuja ette nyt voi tehdä koska Ritulla ei ole pieniä lapsia.
No tuon voi ottaa hyvänä asiana että on niin vanha ettei ole pieniä lapsia. Vainoajilta jää yksi ase pois kun hyökkäävät Hannun kanssa tapailevan naisen kimppuun tapansa mukaan.
- Anonyymi00273
Anonyymi00271 kirjoitti:
Kai te Martinan vainoajat olette myös alkaneet pommittamaan Ritun yhteistyökumppaneita kuten teitte Martinalle kun hän tapaili Hannua? Ja kai te myös yritätte torpata Hannun töitä kuten teitte silloin kun oli Martinan ksnssa? Lasuja ette nyt voi tehdä koska Ritulla ei ole pieniä lapsia.
Sonja Aiello kertoi podcastissa että kun sai tuomion niin jotkut ottivat yhteyttä yhteistyökumppaneihin ja saivat ne lopettamaan yhteistyön. Hannun yhteistyö Helsingin kaupungin kanssa torpattiin kun luulivat että oli vielä Martinan kanssa. Eron jälkeen ei enää tuollaista ole tullut esille että töitänsä yritettäisiin torpata.
- Anonyymi00274
Anonyymi00270 kirjoitti:
Jollain on niin paha pakkomielle Pikkaraiseen, että tuo sen joka ketjuun. Ja suhde Riitta-Liisaan tuntuu rassaavan sitä todella pahasti.
Sinullahan se pakkomielle on! Joskus negatiivista, joskus positiivista.
- Anonyymi00275
Anonyymi00274 kirjoitti:
Sinullahan se pakkomielle on! Joskus negatiivista, joskus positiivista.
Sonja Aiello kertoo et rahat ovat loppu ja ehkä alkaa tekee lähihoitajan töitä.
- Anonyymi00276
Anonyymi00275 kirjoitti:
Sonja Aiello kertoo et rahat ovat loppu ja ehkä alkaa tekee lähihoitajan töitä.
Hannu on luuseri ja sellaisena tulee pysymäänkin.
- Anonyymi00277
Anonyymi00276 kirjoitti:
Hannu on luuseri ja sellaisena tulee pysymäänkin.
Vieläkö Hannu kuvaa itseään ilman paitaa ja bokserit laskee alemaksi kuvauksia varten ?
- Anonyymi00279
Anonyymi00276 kirjoitti:
Hannu on luuseri ja sellaisena tulee pysymäänkin.
Käy katsomassa Gekkosella olisko jollain koiralla puhekupla.
- Anonyymi00283
Anonyymi00279 kirjoitti:
Käy katsomassa Gekkosella olisko jollain koiralla puhekupla.
Pikkarainen antoi koiralleen uuden nimityksen eli "Ärrä".
- Anonyymi00286
Anonyymi00277 kirjoitti:
Vieläkö Hannu kuvaa itseään ilman paitaa ja bokserit laskee alemaksi kuvauksia varten ?
Kyllähän häntä katselee, nam. Toisin kuin vähäläntää aussia.
- Anonyymi00278
siinä olisi miehen merkki 1-jalkaisena kinkkaamaan metrin syvään suohon maratonia..
- Anonyymi00280
Millaisia millaisia miehiä suomen armeijassa koulutetaan, koska erikoisjoukoissa ei edes armeijan käynyt mies ostanut ladata ase lipasta. Hävettää olla mies.
- Anonyymi00281
Anonyymi00280 kirjoitti:
Millaisia millaisia miehiä suomen armeijassa koulutetaan, koska erikoisjoukoissa ei edes armeijan käynyt mies ostanut ladata ase lipasta. Hävettää olla mies.
Mutta se onkin hyvä, että olet nainen.
- Anonyymi00282
Anonyymi00281 kirjoitti:
Mutta se onkin hyvä, että olet nainen.
Nolaavat täysin miehet ainoastaan tuolla leirillä. Yksi äijä oksensi lopussa ja kontatessa petti vielä polvet. Mites jos oikea sota syttyy ja miehet ovat puuta eikä rautaa ?
- Anonyymi00293
Anonyymi00282 kirjoitti:
Nolaavat täysin miehet ainoastaan tuolla leirillä. Yksi äijä oksensi lopussa ja kontatessa petti vielä polvet. Mites jos oikea sota syttyy ja miehet ovat puuta eikä rautaa ?
Tuohon hömppäohjelmaan ei oikeasti kovat tyypiy osallistu. Joten älä huolestu. Toi on käsikirjoitettua viihdettä.
- Anonyymi00287
Taas Seiska laittoi hyvin epäedullisia kuvia Martinasta. Kuka nyt olis ihan laitettuna puunattuna kun mutassa ryömii hän. On kuitenkin hyvin menestynyt tuossa ohjelmassa.
- Anonyymi00289
Musta ei huonoja, nehän oli tuolta kisasta, eikä noissa olosuhteis meikattuna poseerata, eli ei ollu mitään fitness-kisa.
- Anonyymi00288
Hevonpaskaa!
- Anonyymi00290
Näin se menee. Kovat kehumiset on komentajalta Martinasta ja näkee kasvoista osalistujien, et miten rankkaa on meno. Kuvat pitää olla paikanpäältä ja näkyä, kuinka rankkaa on meno paikalla. Yksin oli kilpakumppanin kantanut selässään suojaan ja tullut silti ensimäisenä loppuun saakka 👍.
- Anonyymi00291
Anonyymi00290 kirjoitti:
Näin se menee. Kovat kehumiset on komentajalta Martinasta ja näkee kasvoista osalistujien, et miten rankkaa on meno. Kuvat pitää olla paikanpäältä ja näkyä, kuinka rankkaa on meno paikalla. Yksin oli kilpakumppanin kantanut selässään suojaan ja tullut silti ensimäisenä loppuun saakka 👍.
Se palomiesote on sellainen minkä Martina oppinut siellä uimapelastusohjelmassa. Tuolla tavalla ihminen, varsinkin kevyt nainen, ei paina mitään. Martinan luonne on hyvin tullut esiin. Vi..uksella eteenpäin ja vi...tuksesta käyttövoima. Yksin tekijä, ei joukkuehenkinen. Käytännössä päinvastaista mitä se kertoo podcastissa tms olevansa.
- Anonyymi00292
Anonyymi00291 kirjoitti:
Se palomiesote on sellainen minkä Martina oppinut siellä uimapelastusohjelmassa. Tuolla tavalla ihminen, varsinkin kevyt nainen, ei paina mitään. Martinan luonne on hyvin tullut esiin. Vi..uksella eteenpäin ja vi...tuksesta käyttövoima. Yksin tekijä, ei joukkuehenkinen. Käytännössä päinvastaista mitä se kertoo podcastissa tms olevansa.
Kevyt nainen ei paina mitään 🤣😂. Miksi ei miehet kantaneet naista ? Martina tuli nainen selässään ekana maaliin 😎.
- Anonyymi00294
Anonyymi00292 kirjoitti:
Kevyt nainen ei paina mitään 🤣😂. Miksi ei miehet kantaneet naista ? Martina tuli nainen selässään ekana maaliin 😎.
Toimi kuten ohjattu. Herää pahvi
- Anonyymi00295
Anonyymi00294 kirjoitti:
Toimi kuten ohjattu. Herää pahvi
Mee sinne Hannun instaan palvomaan ihannemiestäsi.
- Anonyymi00296
Anonyymi00295 kirjoitti:
Mee sinne Hannun instaan palvomaan ihannemiestäsi.
😃 näköjään totuus raivostuttaa.
- Anonyymi00297
Anonyymi00294 kirjoitti:
Toimi kuten ohjattu. Herää pahvi
Vainoojan käämit käy kuumana, kun komentajat kehuu Martinan toimintaa leirillä. Kun ei muu enää taas auta, niin alkaa haukkua toisia palstoilla kirjoittajia.
- Anonyymi00298
Anonyymi00296 kirjoitti:
😃 näköjään totuus raivostuttaa.
Sinähän selittelet kuten Petäjä Lahdessa 2001.
- Anonyymi00299
Anonyymi00298 kirjoitti:
Sinähän selittelet kuten Petäjä Lahdessa 2001.
Tuskin tuo kommentoija oli vielä syntynytkään silloin kun Lahdessa hiihdettiin. Vaikuttaa teini-ikäiseltä.
- Anonyymi00300
Anonyymi00297 kirjoitti:
Vainoojan käämit käy kuumana, kun komentajat kehuu Martinan toimintaa leirillä. Kun ei muu enää taas auta, niin alkaa haukkua toisia palstoilla kirjoittajia.
Eihän se Martinan luonteen arviointi kovin kivaa tekstiä kyllä ollut. Se, että ihminen saa voimaa kielteisistä tunteista. Kiva, että Martina sai kehuja. Hän varmasti tarvitsee niitä.
- Anonyymi00301
Anonyymi00300 kirjoitti:
Eihän se Martinan luonteen arviointi kovin kivaa tekstiä kyllä ollut. Se, että ihminen saa voimaa kielteisistä tunteista. Kiva, että Martina sai kehuja. Hän varmasti tarvitsee niitä.
Jokainen tarvitsee kehuja ja ainakin tuossa tilanteessa, ne ovat olleet todellakin oikein kouluttajilta.
- Anonyymi00302
Anonyymi00301 kirjoitti:
Jokainen tarvitsee kehuja ja ainakin tuossa tilanteessa, ne ovat olleet todellakin oikein kouluttajilta.
Miksi ei kukaan kirjoita näistä naisista, ketkä ovat jo joutuneet pois leiriltä ? Samoin on miehiä jo 4-joutunut pois lähtee kesken leiriltä.
- Anonyymi00303
Anonyymi00302 kirjoitti:
Miksi ei kukaan kirjoita näistä naisista, ketkä ovat jo joutuneet pois leiriltä ? Samoin on miehiä jo 4-joutunut pois lähtee kesken leiriltä.
Olihan siellä tää pieni nainen, jolla oli yhtä kauniit turpohuulet, kuin tällä Sofia Belórfilla. Samoin oli hiuslisäkkeitä päässä todellakin paljon.
- Anonyymi00304
Anonyymi00299 kirjoitti:
Tuskin tuo kommentoija oli vielä syntynytkään silloin kun Lahdessa hiihdettiin. Vaikuttaa teini-ikäiseltä.
Martina ei taida olla teinien kiinnostuksen kohde. Vai olitko sä teininä äitisi, lähes mummosi ikäisistä kiinnostunut? Eiköhän tämä suomi24 ole meille vanhemmille ihmisille.
- Anonyymi00305
Anonyymi00303 kirjoitti:
Olihan siellä tää pieni nainen, jolla oli yhtä kauniit turpohuulet, kuin tällä Sofia Belórfilla. Samoin oli hiuslisäkkeitä päässä todellakin paljon.
Herkkä typy oli ja itki joka lähtöön leirillä. Ei riittänyt henkinen eikä fyysinen kunto olee kauempaa leirillä.
- Anonyymi00311
Anonyymi00304 kirjoitti:
Martina ei taida olla teinien kiinnostuksen kohde. Vai olitko sä teininä äitisi, lähes mummosi ikäisistä kiinnostunut? Eiköhän tämä suomi24 ole meille vanhemmille ihmisille.
Ainakin vuonna 2014 täällä kirjoittaa eräs joka kertoo olevansa toimittajan tytär. Sen ketjun otsikko on "STEFAN JA SATU IHQ". Heti aloituksen jälkeen hirveän pitkä tarina jossa tämänkin kertoo. Naureskelee muuten siinä Martinasta Seiskaan laitettua kuvaa että Seiska etsinyt epäedullisen kuvan ja että hän tietää nämä asiat miten toimittajat toimii. Ja siinä yhteydessä kertoi olevansa toimittajan tytär.
- Anonyymi00315
Anonyymi00300 kirjoitti:
Eihän se Martinan luonteen arviointi kovin kivaa tekstiä kyllä ollut. Se, että ihminen saa voimaa kielteisistä tunteista. Kiva, että Martina sai kehuja. Hän varmasti tarvitsee niitä.
Piti oikein juttu sevenistä lukee, kun otsikko oli niin raflaava. Lankaan menin, eihän jutussa Martinasta mitään ikävästi kirjoitettu, selviä kehuja. Sitkeä ja sinnikäs nainen on Martina tykkään.
Ajattele jos suakin joku kehuisi, eikös olis kiva juttu, mutta kun......🤓 - Anonyymi00320
Anonyymi00315 kirjoitti:
Piti oikein juttu sevenistä lukee, kun otsikko oli niin raflaava. Lankaan menin, eihän jutussa Martinasta mitään ikävästi kirjoitettu, selviä kehuja. Sitkeä ja sinnikäs nainen on Martina tykkään.
Ajattele jos suakin joku kehuisi, eikös olis kiva juttu, mutta kun......🤓Eipä se kehu ole, jos kouluttaja sanoo, että martina saa veetutuksesta voimaa. Negatiivinen juttu toi on. Käsittääkseni ketju on Martinasta. Toi sitkeys ja sinnikkyys on hyvä ominaisuus kyllä. Se, että tositv:ssä tekee käsikirjoituksen mukaan, ei kerro varsinaisesti oikeita asioita
- Anonyymi00321
Anonyymi00315 kirjoitti:
Piti oikein juttu sevenistä lukee, kun otsikko oli niin raflaava. Lankaan menin, eihän jutussa Martinasta mitään ikävästi kirjoitettu, selviä kehuja. Sitkeä ja sinnikäs nainen on Martina tykkään.
Ajattele jos suakin joku kehuisi, eikös olis kiva juttu, mutta kun......🤓08:34 vähintäänkin surkuhupaisaa tuo luuleminen toisista kommentoijista. Ajattele, jos sullakin olisi muu kuin tyhjä elämä, eikö olis kiva juttu, mutta kun...
- Anonyymi00306
Katson naistoimittaja, kahden teini äiti, on nyt löytänyt Martinasta videon pysäytyskuvan ja kyllä sitä nyt innokkaasti nostetaan esille. Sama kuva oli laitettu muuten tänne ylläpidon tekemään aloitukseen.
- Anonyymi00307
...siis kahden teinin äiti...
- Anonyymi00308
Gekkonen käytti pitkään Martinasta Iholla-sarjan videosta otettua pysäytyskuvaa, kun Martina siinä itki, ja sitä kuvaa on vielä hieman venytetty. Mutta näinhän se menee.
- Anonyymi00309
Miksi Sofiasta ei ole koskaan Seiskassa mitään huonoja kuvia vaan Seiska käyttää aina Sofian tukijan ja Sofian tv-sarjojen tuottajan Soilan ottamia kuvia. Niitä kuvia oli keväällä 2023 Seiskassa kun tämä Soila teki Seiskaan Sofiasta valkopesujatkokertomuksen.
- Anonyymi00310
Miksi ihmeessä sä jauhat ainoastaan kuvista? Ei ole mitkään kauneus kisat, vaan erikoisjoukkoihin osalistujasta kysymys ainoastaan.
- Anonyymi00312
Anonyymi00310 kirjoitti:
Miksi ihmeessä sä jauhat ainoastaan kuvista? Ei ole mitkään kauneus kisat, vaan erikoisjoukkoihin osalistujasta kysymys ainoastaan.
Muta ja paska roiskuu ja hiki varmasti haisee leirillä. On näytettävä siltä et mikä on totuus, muuten kokonaan menee kiinnostus koko erikoisjoukot TV-ohjelmaan.
- Anonyymi00313
Anonyymi00309 kirjoitti:
Miksi Sofiasta ei ole koskaan Seiskassa mitään huonoja kuvia vaan Seiska käyttää aina Sofian tukijan ja Sofian tv-sarjojen tuottajan Soilan ottamia kuvia. Niitä kuvia oli keväällä 2023 Seiskassa kun tämä Soila teki Seiskaan Sofiasta valkopesujatkokertomuksen.
No tuossahan on se vastaus että Sofian tukija ja tv-sarjojen tuottaja on myös Seiskaan kirjoitteleva toimittaja. Siksi Sofiaa kohdellaan Seiskassa kuin kukkaa kämmenellä.
- Anonyymi00316
Anonyymi00313 kirjoitti:
No tuossahan on se vastaus että Sofian tukija ja tv-sarjojen tuottaja on myös Seiskaan kirjoitteleva toimittaja. Siksi Sofiaa kohdellaan Seiskassa kuin kukkaa kämmenellä.
Höpö höpö ja vielä höpö. On ollut todella rumia kuvia Sofiasta ja ei ole edes koskaan kaunis ollutkaan tää Sofia.
- Anonyymi00318
Anonyymi00313 kirjoitti:
No tuossahan on se vastaus että Sofian tukija ja tv-sarjojen tuottaja on myös Seiskaan kirjoitteleva toimittaja. Siksi Sofiaa kohdellaan Seiskassa kuin kukkaa kämmenellä.
Eiköhän nuo toimittajat kirjoittele asioista, jotka lukijakuntaa kiinnostaa? Kyllä se on niin, että tämä Martina naama kurassa rämpimässä kiinnostaa lukijoita enemmän kuin käsilaukkujen ja ruoka-annosten kuvat joita esittelee emäntä jolla ei ole kuvan mukaan edes ihohuokosia!
- Anonyymi00319
Anonyymi00318 kirjoitti:
Eiköhän nuo toimittajat kirjoittele asioista, jotka lukijakuntaa kiinnostaa? Kyllä se on niin, että tämä Martina naama kurassa rämpimässä kiinnostaa lukijoita enemmän kuin käsilaukkujen ja ruoka-annosten kuvat joita esittelee emäntä jolla ei ole kuvan mukaan edes ihohuokosia!
👍👍😀
- Anonyymi00333
Anonyymi00312 kirjoitti:
Muta ja paska roiskuu ja hiki varmasti haisee leirillä. On näytettävä siltä et mikä on totuus, muuten kokonaan menee kiinnostus koko erikoisjoukot TV-ohjelmaan.
Pienten poikien leikkiä hakata tyttöjä televisiossa.
Sellaista tekee miespimpit.
- Anonyymi00314
tuokin pitäisai raudoittaa kädet selän takke jotta ei pysty elävöittämään puhettaa, hillittömästi huitoo käsillä kuijn asperger-ukko
mutta mielestäni jotain huumoriakin voisi lisätä armeijassa jotta kaikki ei ole niin vakavaa jotkin elokuvaillat, ihan hyvä idea tuollainenkin- Anonyymi00317
Selän takke. Mitä se mahtaa tarkoittaa ?
- Anonyymi00322
Tiia Aalto on osallistunut myös vuoden 2025 Erikoisjoukot-ohjelman kaudelle. Hän sai ohjelmassa aivotärähdyksen ja hänen polven nivelsiteensä menivät rikki.
Toivottavasti tuotantoyhtiö maksaa kulut, ettei nyt vaan verorahoilla näitä hoideta.- Anonyymi00323
Mielestäni pitäisi lopettaa koko erikoisjoukkojen TV-ohjelma ja tietenkin koko toiminta. Hirveää rääkkiä ja saavat osallistujat vammoja itselleen. Likaisissa vedessä kylmässä pakotetaan olemaan ja ei mitään edes lämmintä vettä ole käytettävissä ollenkaan.
- Anonyymi00326
Hei Suomi24 ylläpito!
Miksi näitä äidin pieniä poikia ei saa arvostella? Miksi kirjoitukseni Erikoisjoukot -ohjelman kouluttajista poistetaan kerta toisensa jälkeen?
Nämä "kouluttajat" ovat äidin pieniä poikia, joilla ei ole mitään tekemistä erikoisjoukkotoiminnan (special forces) kanssa.
Katselin Youtubesta vain 5 sekuntia tätä simputtamista ja nöyryyttämistä, koska en pystynyt katselemaan enempää.
Ei siviilejä pitäisi tällaiseen rääkkiin laittaa, koska heiltä menevät siellä paikat rikki ja näiden "kouluttajien" täytyisi itse olla kovan luokan kavereita eikä mitään pullamössöpoikia, jotka kiusaavat tyttöjä televisiossa.- Anonyymi00327
Ei tuollaisella nöyryyttämisellä ja alistamisella ole mitään tekemistä sotilaskoulutuksen eikä varsinkaan erikoisjoukkotoiminnan kanssa!
- Anonyymi00328
Tätä koko ohjelmaa ei saisi kutsua Erikoisjoukot -nimellä vaan paremmin sopisi joku Gladiaattorit tai vastaava.
Aika lapsellista rinnastaa tällaista pelleilyä erikoisjoukkotoimintaan.- Anonyymi00336
Hyvä kuva ohjelman tasosta oli se, kun osallistujat punnersi, hyppäsi vesialtaaseen tms, niin Petäistö ja Lehtonen rehvasteli munkkikahveilla ja käskytti olemaan roiskimatta vettä, kun menee kahviin. Ja lisäksi petäistö kehuskeli, että on oikein hillomunkki. Tuli kyllä niin koulukiusaajafibat ettei mitään rajaa. Toivottavasti tämä on viimeinen kausi.
- Anonyymi00337
Anonyymi00336 kirjoitti:
Hyvä kuva ohjelman tasosta oli se, kun osallistujat punnersi, hyppäsi vesialtaaseen tms, niin Petäistö ja Lehtonen rehvasteli munkkikahveilla ja käskytti olemaan roiskimatta vettä, kun menee kahviin. Ja lisäksi petäistö kehuskeli, että on oikein hillomunkki. Tuli kyllä niin koulukiusaajafibat ettei mitään rajaa. Toivottavasti tämä on viimeinen kausi.
Täysin naurettava ohjelma ja täysin naurettavat "kouluttajat"!
Ei ole mitään tekemistä heillä ja erikoisjoukoilla keskenään.
Tämä on yritys 'to turn a buck' eikä mitään muuta!
Isot miehet nöyryyttää ja potkii tyttöjä televisiossa.
Ei voi kun nauraa!
Mitä tarkoittaa pelle jätkä? - Anonyymi00338
Anonyymi00337 kirjoitti:
Täysin naurettava ohjelma ja täysin naurettavat "kouluttajat"!
Ei ole mitään tekemistä heillä ja erikoisjoukoilla keskenään.
Tämä on yritys 'to turn a buck' eikä mitään muuta!
Isot miehet nöyryyttää ja potkii tyttöjä televisiossa.
Ei voi kun nauraa!
Mitä tarkoittaa pelle jätkä?Onks tää tään vuotinen erikoisjoukot pahempi, kuin aikaisempina vuosina ? Vai miksi joku raivoaa, että täytyy lopettaa ohjelma kokonaan. En ole aikaisempana vuosina huomannut palstoilla, että näin haukutaan ohjelmaa ?
- Anonyymi00339
Anonyymi00338 kirjoitti:
Onks tää tään vuotinen erikoisjoukot pahempi, kuin aikaisempina vuosina ? Vai miksi joku raivoaa, että täytyy lopettaa ohjelma kokonaan. En ole aikaisempana vuosina huomannut palstoilla, että näin haukutaan ohjelmaa ?
Kuka pakottaa katsomaan ohjelmia, joista ei pidä ? Tv-on eri kanavia älyttömät määrät ja jokainen voi löytää sieltä omat mieleisensä ohjelmat.
- Anonyymi00340
Anonyymi00339 kirjoitti:
Kuka pakottaa katsomaan ohjelmia, joista ei pidä ? Tv-on eri kanavia älyttömät määrät ja jokainen voi löytää sieltä omat mieleisensä ohjelmat.
Mitäs täällä sitten vikiset? Mene toiselle mieleisellesi palstalle keskustelemaan. Sieltä voit löytää oman keskustelusi, joka on sinulle mieleen.
- Anonyymi00341
Anonyymi00336 kirjoitti:
Hyvä kuva ohjelman tasosta oli se, kun osallistujat punnersi, hyppäsi vesialtaaseen tms, niin Petäistö ja Lehtonen rehvasteli munkkikahveilla ja käskytti olemaan roiskimatta vettä, kun menee kahviin. Ja lisäksi petäistö kehuskeli, että on oikein hillomunkki. Tuli kyllä niin koulukiusaajafibat ettei mitään rajaa. Toivottavasti tämä on viimeinen kausi.
Se kuuluu ohjelmaan, et ärsytetään eri tavalla osalistujia ja samoin tv-katsojia tietenkin.😫.
- Anonyymi00342
Anonyymi00338 kirjoitti:
Onks tää tään vuotinen erikoisjoukot pahempi, kuin aikaisempina vuosina ? Vai miksi joku raivoaa, että täytyy lopettaa ohjelma kokonaan. En ole aikaisempana vuosina huomannut palstoilla, että näin haukutaan ohjelmaa ?
Ei kai se johdu siitä asiasta, että sinne on osallistunut leirille henkilö josta ei tää vainooja pidä.?
- Anonyymi00343
Anonyymi00341 kirjoitti:
Se kuuluu ohjelmaan, et ärsytetään eri tavalla osalistujia ja samoin tv-katsojia tietenkin.😫.
Ok. Sinä tietysti hyväksyt kaiken paskan. Oikeasti se kahvin ja munkin kanssa kävely oli niin ala-arvoista. Erikoisjoukot on väärä nimi. Aikuiset koulukiusaajat sopisi paremmin.
- Anonyymi00344
Anonyymi00340 kirjoitti:
Mitäs täällä sitten vikiset? Mene toiselle mieleisellesi palstalle keskustelemaan. Sieltä voit löytää oman keskustelusi, joka on sinulle mieleen.
Katsoja määrä on todellakin suuri erikoisjoukkojen tv-ohjelmasta. Totta kai vaikuttaa sekin, ketä on leirillä osalistujia milloinkin.
- Anonyymi00345
Anonyymi00338 kirjoitti:
Onks tää tään vuotinen erikoisjoukot pahempi, kuin aikaisempina vuosina ? Vai miksi joku raivoaa, että täytyy lopettaa ohjelma kokonaan. En ole aikaisempana vuosina huomannut palstoilla, että näin haukutaan ohjelmaa ?
06:31 tällä kaudella henkinen kiusaaminen on mennyt törkeäksi. Tällä kaudella niin sanottujen kouluttajien käytös on karannut täysin käsistä. Näkyi jo ekasta jaksosta lähtien. Käsikirjoittajat on vaihtuneet tai sitten on käynyt niin miten usein käy, että liian kauan jatkuessaan taso laskee. Tällä että ohjelma nähdään olevan loppusuoralla, ei ole mitään tekemistä osallistujien kanssa. Sitähän sä selvästi haet.
- Anonyymi00346
Anonyymi00339 kirjoitti:
Kuka pakottaa katsomaan ohjelmia, joista ei pidä ? Tv-on eri kanavia älyttömät määrät ja jokainen voi löytää sieltä omat mieleisensä ohjelmat.
Saa kuulepas arvostella. Huonoksi on mennyt.
- Anonyymi00347
Anonyymi00345 kirjoitti:
06:31 tällä kaudella henkinen kiusaaminen on mennyt törkeäksi. Tällä kaudella niin sanottujen kouluttajien käytös on karannut täysin käsistä. Näkyi jo ekasta jaksosta lähtien. Käsikirjoittajat on vaihtuneet tai sitten on käynyt niin miten usein käy, että liian kauan jatkuessaan taso laskee. Tällä että ohjelma nähdään olevan loppusuoralla, ei ole mitään tekemistä osallistujien kanssa. Sitähän sä selvästi haet.
Olen ainoastaan järkyttynyt noista vammoista, joita siellä on osalistujille tullut vuosien varrella. Kokemattomia osalistujia, ei pitäisi koskaan laittaa tuolaisiin tilanteisiin.
- Anonyymi00348
Anonyymi00347 kirjoitti:
Olen ainoastaan järkyttynyt noista vammoista, joita siellä on osalistujille tullut vuosien varrella. Kokemattomia osalistujia, ei pitäisi koskaan laittaa tuolaisiin tilanteisiin.
Vuosien varrella? Kyllä se tämä kausi on vammoja tuottanut.
- Anonyymi00349
Anonyymi00344 kirjoitti:
Katsoja määrä on todellakin suuri erikoisjoukkojen tv-ohjelmasta. Totta kai vaikuttaa sekin, ketä on leirillä osalistujia milloinkin.
Eikä ole sen suurempi kuin aiemmilla tuotantokausilla. Arvasin, että palvoja luulee ohjelman arvostelun johtuvan Martinasta. On toi säälittävää, kun vähäinenkin järki katoaa.
- Anonyymi00350
Anonyymi00348 kirjoitti:
Vuosien varrella? Kyllä se tämä kausi on vammoja tuottanut.
Etkö ole siis seurannut edellisten vuosien erikoisjoukkojen ohjelmia ollenkaan ?
- Anonyymi00351
Anonyymi00342 kirjoitti:
Ei kai se johdu siitä asiasta, että sinne on osallistunut leirille henkilö josta ei tää vainooja pidä.?
Tääää, tääääään. Johtuuko siis sun mielestä ohjelman tason lasku ja koulukiusaajameininki Martinasta? Tuskin nyt Martina on ollut käsikirjoittamassa.
- Anonyymi00356
Anonyymi00349 kirjoitti:
Eikä ole sen suurempi kuin aiemmilla tuotantokausilla. Arvasin, että palvoja luulee ohjelman arvostelun johtuvan Martinasta. On toi säälittävää, kun vähäinenkin järki katoaa.
Jos osaat tänne kirjoittaa, luulisi sun osaavan katsoa ohjelman katsojamääriäkin. Kausi 5 on ollut hyvin suosittu.
- Anonyymi00359
Anonyymi00356 kirjoitti:
Jos osaat tänne kirjoittaa, luulisi sun osaavan katsoa ohjelman katsojamääriäkin. Kausi 5 on ollut hyvin suosittu.
Viikko 15: 269 000 ja sijalla 7. Jopa Kapen ohjelma oli suositumpi.
- Anonyymi00360
Anonyymi00359 kirjoitti:
Viikko 15: 269 000 ja sijalla 7. Jopa Kapen ohjelma oli suositumpi.
Jep, mutta Martinan palvoja kääntää kaiken ylösalaisin.
- Anonyymi00374
Anonyymi00347 kirjoitti:
Olen ainoastaan järkyttynyt noista vammoista, joita siellä on osalistujille tullut vuosien varrella. Kokemattomia osalistujia, ei pitäisi koskaan laittaa tuolaisiin tilanteisiin.
Kova koulutus on tarkoitettu kovakuntoisille sotilaille eikä normi siiviileille. Siinä menee paikat rikki ja voi loukkaantua rajustikin jos esimerkiksi menettää tajuntansa kiivetessään ja putoaa alas.
Pahimmassa tapauksessa niskat poikki ja henki pois.
Nämä "kouluttajat" ovat akkalaumaa kun hakkaavat tyttöjä televisiossa ja juovat samaan aikaan kahvia ja mössöttävät munkkia.. ihan täyttä paskaporukkaa, joilla ei ole mitään tekemistä erikoisjoukkotoiminnan kanssa.
Ala-arvoista ja ruokotonta paskaa!
- Anonyymi00352
Ohjelman nimi pitäisi olla Miespimpit naisia nöyryyttämässä eikä Erikoisjoukot.
Ei ole näillä ns. kouluttajilla mitään tekemistä sotilas- ja erikoisjoukkotoiminnan kanssa.
Yrittävät matkia jotakin Navy Seal -elokuvan kohtauksia.
Vitun naurettavaa pelleilyä!- Anonyymi00353
Öhöhö, meillä on tässä kahvia ja hillomunkit. Öhöö, nojaan vesialtaaseen ja lohkaisen hauskasti äärirajoillaan meneville osallistujille, että älä roiski, menee kahviin. Todella miehekästä 🤣🤣🤣
- Anonyymi00377
Anonyymi00353 kirjoitti:
Öhöhö, meillä on tässä kahvia ja hillomunkit. Öhöö, nojaan vesialtaaseen ja lohkaisen hauskasti äärirajoillaan meneville osallistujille, että älä roiski, menee kahviin. Todella miehekästä 🤣🤣🤣
Tämä "kouluttaja-pate" voisi mennä yksin metsään käsikranaatin kanssa ja kokeilla mitä tapahtuu kun sokan irroittaa eikä pidä kahvasta kiinni.
- Anonyymi00354
Miksi tällainen aloitus Erikoisjoukko tv-ohjelmasta on kotimaisissa julkkisjuoruissa? En muista että aikaisemmin olisi ollut.
- Anonyymi00355
Jotakin korpee nyt aivan satasella ja aivan sikana ja siksi haluaisi että ohjelma lopetettaisiin just nyt?
- Anonyymi00357
Anonyymi00355 kirjoitti:
Jotakin korpee nyt aivan satasella ja aivan sikana ja siksi haluaisi että ohjelma lopetettaisiin just nyt?
Kaikki tv-yhtiöt seuraavat tilastoja ja katsovat mitkä ohjelmat vetävät eniten katsojia tv-äärelle. Sen mukana selviää, et ehkä kenen ansioita on katsojien määrät lisääntynyt ohjelmasta. Oli sitten mistä hyvänsä ohjelmasta kysymys ja ei yksistään esimerkiksi erikoisjoukkojen ohjelmasta.
- Anonyymi00358
Anonyymi00355 kirjoitti:
Jotakin korpee nyt aivan satasella ja aivan sikana ja siksi haluaisi että ohjelma lopetettaisiin just nyt?
Kyllä sen kaikki tietää, et ketä korpee sika raivona tää erikoisjoukot ohjelma 😡.
- Anonyymi00361
Anonyymi00358 kirjoitti:
Kyllä sen kaikki tietää, et ketä korpee sika raivona tää erikoisjoukot ohjelma 😡.
Onko vähän lapsellista 🤣🤣 korpee oikein sikana. Kouluttajia on arvosteltu.
- Anonyymi00368
Anonyymi00357 kirjoitti:
Kaikki tv-yhtiöt seuraavat tilastoja ja katsovat mitkä ohjelmat vetävät eniten katsojia tv-äärelle. Sen mukana selviää, et ehkä kenen ansioita on katsojien määrät lisääntynyt ohjelmasta. Oli sitten mistä hyvänsä ohjelmasta kysymys ja ei yksistään esimerkiksi erikoisjoukkojen ohjelmasta.
Tuotanto yhtiö taaskin eilen kuvasi kaikkein eniten Martinaa ja haastatteli 2-3kertaa ohjelman aikana. Pitävätkö vetonaulana ainoastaan yhtä henkilöä koko ohjelmassa ?
- Anonyymi00372
Anonyymi00368 kirjoitti:
Tuotanto yhtiö taaskin eilen kuvasi kaikkein eniten Martinaa ja haastatteli 2-3kertaa ohjelman aikana. Pitävätkö vetonaulana ainoastaan yhtä henkilöä koko ohjelmassa ?
Koko Erikoisjoukot -ohjelman paikka on julisteena ulkohuussin seinällä ja siihen voi paperin loppuessa pyyhkiä perseensä!
Niin täyttä paskaa koko Erikoisjoukot! - Anonyymi00397
Anonyymi00368 kirjoitti:
Tuotanto yhtiö taaskin eilen kuvasi kaikkein eniten Martinaa ja haastatteli 2-3kertaa ohjelman aikana. Pitävätkö vetonaulana ainoastaan yhtä henkilöä koko ohjelmassa ?
Toihan ei taaskaan pidä paikkaansa. Mitähän sä katsot? Martina on tosi vähän varsinkin lähikuvissa. Haastatteluissa on täys meikki päällä. Mutta ohjelma-aikaa suhteessa muihin yhtä paljon tai vähemmän. Sulla varmaan riittää keskittymiskyky martinan osuuksiin vaan
- Anonyymi00366
Siinä meni maine Suomen erikoisjoukkoja kouluttavalta joukko-osastolta Utin Jääkärirykmentiltä kun nämä klovnit pääsivät televisioon sekoilemaan "kouluttajina".
Lewd and lascivious!- Anonyymi00367
Nytkö vasta meni kouluttajien maine ? Erikoisjoukot TV-ohjelma on tullut jo vuosia ja miksi nyt vasta heidän maineensa on mennyttä ?
- Anonyymi00369
Anonyymi00367 kirjoitti:
Nytkö vasta meni kouluttajien maine ? Erikoisjoukot TV-ohjelma on tullut jo vuosia ja miksi nyt vasta heidän maineensa on mennyttä ?
Todella hyvä huomio !
Ohjelmaa tullut 5 kautta ja keskustelua siitä ollut aika vähän. Mikä on nyt saanut kansan noin aktiiviseksi ja monet lehdet kirjoittaa ohjelmasta juttua päivittäin? Mikä ihme on saanut tuon aikaan? - Anonyymi00371
Anonyymi00369 kirjoitti:
Todella hyvä huomio !
Ohjelmaa tullut 5 kautta ja keskustelua siitä ollut aika vähän. Mikä on nyt saanut kansan noin aktiiviseksi ja monet lehdet kirjoittaa ohjelmasta juttua päivittäin? Mikä ihme on saanut tuon aikaan?Tähän en osaa vastata, mutta itse olen katsonut tuota Erikoispelleily -ohjelmaa maanantaina kaksi päivää sitten 5 sekuntia ja totesin, että 100% paskaa!
Ihan kuin kopio 90-luvun Demi Moore -leffasta GI Jane näiden "kouluttajien" käytös.
Erikoisjoukot on 100% skeidaa! - Anonyymi00373
Anonyymi00369 kirjoitti:
Todella hyvä huomio !
Ohjelmaa tullut 5 kautta ja keskustelua siitä ollut aika vähän. Mikä on nyt saanut kansan noin aktiiviseksi ja monet lehdet kirjoittaa ohjelmasta juttua päivittäin? Mikä ihme on saanut tuon aikaan?No itsestään selvä asia. Martina. Martina ja Martina. Totta kirjoitit ja lehdissä päivittäin ja kyseessä leirillä oleva Martina. Kansaa kiinostaa ja siitä silloin kans kirjoitetaan. Samoin seuraavat juorupalstoja ja sieltä näkevät kenestä ollaan eniten annettu mielipiteitä ja kommentteja. Martina varmasti on itse kiitollinen, kun hänet huomioidaan lehdissä niin hyvin.
- Anonyymi00375
Oliko edelliset erikoisjaksot kans mielestäsi kuvottavaa paskaa ? Vai aloitko kiinostua vasta tämän vuoden erikoisjoukot ohjelmasta ?
- Anonyymi00376
Anonyymi00371 kirjoitti:
Tähän en osaa vastata, mutta itse olen katsonut tuota Erikoispelleily -ohjelmaa maanantaina kaksi päivää sitten 5 sekuntia ja totesin, että 100% paskaa!
Ihan kuin kopio 90-luvun Demi Moore -leffasta GI Jane näiden "kouluttajien" käytös.
Erikoisjoukot on 100% skeidaa!Taitaa olla synonyymit 100% paskaa ja
100% skeidaa? - Anonyymi00378
Anonyymi00376 kirjoitti:
Taitaa olla synonyymit 100% paskaa ja
100% skeidaa?Kyllä. Ne ovat synonyymejä, mutta tarkoittavat samaa asiaa: Erikoisjoukot tv-ohjelmaa.
100% täyttä skeidaa. - Anonyymi00379
Anonyymi00375 kirjoitti:
Oliko edelliset erikoisjaksot kans mielestäsi kuvottavaa paskaa ? Vai aloitko kiinostua vasta tämän vuoden erikoisjoukot ohjelmasta ?
Hyvä kysymys 😎.
- Anonyymi00380
Anonyymi00379 kirjoitti:
Hyvä kysymys 😎.
Minä olen katsonut vain 5 sekuntia tätä Erikoisjoukot -skeidaa toissa päivänä 13.4. ja tulin siihen tulokseen, että kuvottavaa ja vastenmielistä paskaa. Ei tarvitse katsoa enempää. En pystynyt katsomaan enempää.
- Anonyymi00386
Anonyymi00375 kirjoitti:
Oliko edelliset erikoisjaksot kans mielestäsi kuvottavaa paskaa ? Vai aloitko kiinostua vasta tämän vuoden erikoisjoukot ohjelmasta ?
Minä olen katsonut tuota paskaohjelmaa nimeltä Erikoisjoukot ja mielestäni se on paskaohjelma.
Ei tyttöjen hakkaaminen isojen miesten toimesta televisiossa, tai missään muuallakaan, ole muiden kuin tyhmien miesvittujen touhua. - Anonyymi00398
Anonyymi00369 kirjoitti:
Todella hyvä huomio !
Ohjelmaa tullut 5 kautta ja keskustelua siitä ollut aika vähän. Mikä on nyt saanut kansan noin aktiiviseksi ja monet lehdet kirjoittaa ohjelmasta juttua päivittäin? Mikä ihme on saanut tuon aikaan?Se, että noi "äijät" on tällä tuotantokaudella pistetty sikailemaan oikein kunnolla. Tositv tyyliin kuuluu, että koko ajan pitää pahentaa, että tirkistelijöiden mielenkiinto säilyy
- Anonyymi00400
Anonyymi00398 kirjoitti:
Se, että noi "äijät" on tällä tuotantokaudella pistetty sikailemaan oikein kunnolla. Tositv tyyliin kuuluu, että koko ajan pitää pahentaa, että tirkistelijöiden mielenkiinto säilyy
Jos mulle olisi alkaneet armeija-aikoina vetämään joku kusihintti samaa mitä nämä erikoispärdit vetävät niin olisin ampunut Hi-Powerilla molemmat polvet paskaksi.
- Anonyymi00381
Martina sanoo podcastissa että jaksosta oli poistettu se kun kouluttajat huusi hänelle että "kurista se". Sanoi että romahti sitten täysin.
- Anonyymi00382
Seli, seli, seli. Kova tyttö selittelemään ihmiseksi, joka sanoo ettei selittele
- Anonyymi00383
Pitäisköhän näiden mammanpoika-kouluttajien ottaa matsi oikeiden sotilaiden kanssa ja lopettaa se pikkutyttöjen rääkkääminen televisiossa?
Todella naurettavaa isoilta miehiltä hakata tyttöjä televisiossa koko kansan nähden. Ei ole mitään tekemistä suomalaisuudella tuollaisen pelleilyn kanssa. - Anonyymi00384
Median mukaan Martinan sisko kuoli väkivaltaisesti juuri tuolla tavalla.
- Anonyymi00389
Anonyymi00382 kirjoitti:
Seli, seli, seli. Kova tyttö selittelemään ihmiseksi, joka sanoo ettei selittele
Olix 100% skeidaa? 😝
- Anonyymi00396
Anonyymi00389 kirjoitti:
Olix 100% skeidaa? 😝
Olix henkinen ikä sulla 11 vee ja fyysinen +70 vee.
- Anonyymi00401
Anonyymi00396 kirjoitti:
Olix henkinen ikä sulla 11 vee ja fyysinen 70 vee.
Ikää on vähän yli 40 ja nostan penkistä vähän yli 140 joten sulje kuonosi mopo tai tulen ja ajelen sulla Tampereelta Suomussalmelle ja sä maksat naftat!
- Anonyymi00385
Koko touhu on pelkkää Sampu Sampuliinia.
Ruokotonta paskaa.
Lopettaa koko ohjelma.- Anonyymi00387
Mitä täällä huutelet tai kirjoittelet. Ei varmasti auta yhtään tuohon asiaan. Soita tai lähetä sähköpostia tv-tuotantoon.
- Anonyymi00388
Anonyymi00387 kirjoitti:
Mitä täällä huutelet tai kirjoittelet. Ei varmasti auta yhtään tuohon asiaan. Soita tai lähetä sähköpostia tv-tuotantoon.
Minä vain sanoin mielipiteeni tuosta paskaohjelmasta.
- Anonyymi00390
Erikoisjoukot olisi pitänyt olla alusta alkaen teksti-tv -formaatilla.
Kouluttajien uho ja käytös niin täysin lapsellista paskaa, että polttakaa koko studio filmirullineen!- Anonyymi00391
Klo. 05:46:08-Ensimäisenä mielessä et pitää polttaa studio filmirulleineen. Koska inhoaa erikoisjoukko ohjelmaa. Missä on tään henkilön oikea elämä, vai onko se ainoastaan palstoilla olemista vuodesta toiseen ?
- Anonyymi00392
Anonyymi00391 kirjoitti:
Klo. 05:46:08-Ensimäisenä mielessä et pitää polttaa studio filmirulleineen. Koska inhoaa erikoisjoukko ohjelmaa. Missä on tään henkilön oikea elämä, vai onko se ainoastaan palstoilla olemista vuodesta toiseen ?
Aikamoisen päätelmän teet minusta yhden viestin perusteella. Taidat kärsiä harhaluuloista kun päässäsi tuollaisia ajatuksia liikkuu..!
- Anonyymi00393
Anonyymi00392 kirjoitti:
Aikamoisen päätelmän teet minusta yhden viestin perusteella. Taidat kärsiä harhaluuloista kun päässäsi tuollaisia ajatuksia liikkuu..!
Noi on sinun ajatuksiasi ja etkö onneton edes itse sitä tajua ?
- Anonyymi00395
Anonyymi00391 kirjoitti:
Klo. 05:46:08-Ensimäisenä mielessä et pitää polttaa studio filmirulleineen. Koska inhoaa erikoisjoukko ohjelmaa. Missä on tään henkilön oikea elämä, vai onko se ainoastaan palstoilla olemista vuodesta toiseen ?
07:22 kyllä sun elämä on palstoilla. Karmean huono tekstisi on niin tunnistettava. Palstoilla eniten kirjoituksia sinulta.
- Anonyymi00399
Anonyymi00395 kirjoitti:
07:22 kyllä sun elämä on palstoilla. Karmean huono tekstisi on niin tunnistettava. Palstoilla eniten kirjoituksia sinulta.
En tiedä kenestä teet kommentin, koska minä olen ainoastaan tehnyt tähän ketjuun kaksi viesti ?
- Anonyymi00402
Anonyymi00393 kirjoitti:
Noi on sinun ajatuksiasi ja etkö onneton edes itse sitä tajua ?
Ei sinun ajatukset ole minun ajatuksiani. En tiedä kuka sinä olet, mutta kuulostaa minusta vähän kummalliselta, että katsot voivasi tehdä minusta ja elämästäni analyysin yhden viestin kirjoitusajankohdan perusteella.
Huomasin myös holhoavan ja isäilevän äänensävysi kun kutsut minua onnettomaksi.
Taidat olla trolli..
- Anonyymi00403
Sataprosenttinen paskaohjelma, joka on häpeäksi suomalaisille sotilaille js itse Suomelle!
- Anonyymi00404
Hyvin sanottu. Noi tyypit ei itse pärjäis hetkeäkään kovassa paikassa. Poseeraus ja ihmisten kiusaaminen on heidän laji.
- Anonyymi00405
Anonyymi00404 kirjoitti:
Hyvin sanottu. Noi tyypit ei itse pärjäis hetkeäkään kovassa paikassa. Poseeraus ja ihmisten kiusaaminen on heidän laji.
Ihan sieltä syvältä koko ohjelma!
Ai ainaski odotan Sofian sitä Ding Dong Dubaita. Se on aito ja rehellinen kuvaus yrittäjyydestä kuinka maasta se pienikin ponnistaa. - Anonyymi00406
Anonyymi00405 kirjoitti:
Ihan sieltä syvältä koko ohjelma!
Ai ainaski odotan Sofian sitä Ding Dong Dubaita. Se on aito ja rehellinen kuvaus yrittäjyydestä kuinka maasta se pienikin ponnistaa.Ei Sofia ole mikään yrittäjä 😂. Ei omista yhtään mitään muuta kuin silikonirinnat ja teko takapuolen. Nekin on miehet maksaneet. Onhan se tietenkin monessa maassa salarakkaana ollut ja kyllä se tietenkin yrittäjyyttä vaatii, kun on jo 36-vuotias Sofia.
- Anonyymi00409
Anonyymi00404 kirjoitti:
Hyvin sanottu. Noi tyypit ei itse pärjäis hetkeäkään kovassa paikassa. Poseeraus ja ihmisten kiusaaminen on heidän laji.
Yksikään heistä ei ole mikään erikoisjoukkojen sotilas muuta kuin nimeltä.
Pelkkää paskaporukkaa kiroilemassa ja häpäisemässä Suomea! - Anonyymi00410
Anonyymi00409 kirjoitti:
Yksikään heistä ei ole mikään erikoisjoukkojen sotilas muuta kuin nimeltä.
Pelkkää paskaporukkaa kiroilemassa ja häpäisemässä Suomea!Miksi et ole koskaan aikaisemmin haukkunut erikoisjoukkoja ja kuitenkin ne ovat tulleet tv-monen vuoden ajan ?
- Anonyymi00414
Anonyymi00409 kirjoitti:
Yksikään heistä ei ole mikään erikoisjoukkojen sotilas muuta kuin nimeltä.
Pelkkää paskaporukkaa kiroilemassa ja häpäisemässä Suomea!Nyt kirjoittelet ihan sekopäistä juttua. Nämä tv- ohjelman vetäjät ovat saaneet erikoisjoukko- koulutuksen ja ovat olleet hyvin vaativissa tehtävissä.
- Anonyymi00418
Anonyymi00414 kirjoitti:
Nyt kirjoittelet ihan sekopäistä juttua. Nämä tv- ohjelman vetäjät ovat saaneet erikoisjoukko- koulutuksen ja ovat olleet hyvin vaativissa tehtävissä.
Mistä sä tiedät mitä ne on tehneet? Et mistään.
- Anonyymi00419
Anonyymi00410 kirjoitti:
Miksi et ole koskaan aikaisemmin haukkunut erikoisjoukkoja ja kuitenkin ne ovat tulleet tv-monen vuoden ajan ?
Oletko tutkinut kaikki kirjoitukset kaikista ketjuista vuosien ajalta? Veikkaan, että et. Mutta esim ton Petäistön käytös ole aiemmin fiksua, oli asiallinen, vähän hiljainenkin. Nythän sen todellinen luonne on tullut esiin ja se on vastenmielinen.
- Anonyymi00420
Anonyymi00418 kirjoitti:
Mistä sä tiedät mitä ne on tehneet? Et mistään.
Erikoisjoukoissa vetäjät mm. Petäjistö on toiminut todella pitkään erikoisjoukoissa ammattisotilaana ja hänellä on siihen koulutus. Menikö kaaliin?
- Anonyymi00421
Anonyymi00420 kirjoitti:
Erikoisjoukoissa vetäjät mm. Petäjistö on toiminut todella pitkään erikoisjoukoissa ammattisotilaana ja hänellä on siihen koulutus. Menikö kaaliin?
No eipä siltä vaikuta käytöksen perusteella!
Enkä usko, että ovat olleet missään "tosipaikassa", koska ovat äidin pieniä poikia. - Anonyymi00425
Anonyymi00421 kirjoitti:
No eipä siltä vaikuta käytöksen perusteella!
Enkä usko, että ovat olleet missään "tosipaikassa", koska ovat äidin pieniä poikia.Enpä usko, että erikoisjoukoissa palvelevat sotilaat kertovat työkuvioistaan tänne juorupalstalle, ole rauhassa. Kaikki miehet ovat olleet joskus äidin pieniä poikia, toivottavasti. Oletko jäänyt itse ilman oman äidin rakkautta?
- Anonyymi00427
Anonyymi00425 kirjoitti:
Enpä usko, että erikoisjoukoissa palvelevat sotilaat kertovat työkuvioistaan tänne juorupalstalle, ole rauhassa. Kaikki miehet ovat olleet joskus äidin pieniä poikia, toivottavasti. Oletko jäänyt itse ilman oman äidin rakkautta?
Eivät kerro työkuvioistaan varsinkaan televisiossa, joten ole huoleti: he eivät ole koskaan kuuluneetkaan mihinkään erikoisjoukkoihin!
- Anonyymi00430
Anonyymi00427 kirjoitti:
Eivät kerro työkuvioistaan varsinkaan televisiossa, joten ole huoleti: he eivät ole koskaan kuuluneetkaan mihinkään erikoisjoukkoihin!
Suomen puolustusvoimien erikoisjoukkoihin.
- Anonyymi00434
Anonyymi00430 kirjoitti:
Suomen puolustusvoimien erikoisjoukkoihin.
Eivät ole! Mitään tekemistä ei ole heillä Suomen tai Suomen Puolustusvoimien kanssa.
- Anonyymi00435
Anonyymi00419 kirjoitti:
Oletko tutkinut kaikki kirjoitukset kaikista ketjuista vuosien ajalta? Veikkaan, että et. Mutta esim ton Petäistön käytös ole aiemmin fiksua, oli asiallinen, vähän hiljainenkin. Nythän sen todellinen luonne on tullut esiin ja se on vastenmielinen.
Ehkä hän on tullut kaapista pihalle ja paljastanut todellisen luonteensa.. ZADAM !
- Anonyymi00438
Anonyymi00420 kirjoitti:
Erikoisjoukoissa vetäjät mm. Petäjistö on toiminut todella pitkään erikoisjoukoissa ammattisotilaana ja hänellä on siihen koulutus. Menikö kaaliin?
Mitään avointa, dokumentoitua “uraa erikoisjoukkojen operatiivisena toimijana” ei Petäistöstä oo julkisesti esitetty. Ilman paitaa pullistelu onnistuu jokaiselta.
- Anonyymi00440
Anonyymi00438 kirjoitti:
Mitään avointa, dokumentoitua “uraa erikoisjoukkojen operatiivisena toimijana” ei Petäistöstä oo julkisesti esitetty. Ilman paitaa pullistelu onnistuu jokaiselta.
Puheet erikoisjoukoista ovat pelkkää sumutusta, joilla nämä lurjukset tekevät rahaa. Mitään tekemistä ei heillä ole erikoisjoukkojen tai sotilaselämän kanssa. Ovat vain kovia punnertamaan.. That's it!
- Anonyymi00407
Maanantai ei myöskään kysy, oletko taas vähän poikkeuksellinen.
Se näyttää, kuka jaksaa sanoa “solutasolla” jo ennen kahvia.
Kurinalaisuus voittaa fiiliksen.
Toisto rakentaa somekuvan.
Ja paineessa näkyy, kuinka monta voimalauseetta on ehtinyt opetella ulkoa.
Ei selityksiä.
Ei oikoteitä.
Vain “teen päivässä sen minkä muut viikossa” -energiaa ja yksityiskohtaisesti harkittua mahtipontisuutta.
Let’s go. 🔥
Erikoisjoukot telkkarissa taas huomenna kello 21 nelonen.- Anonyymi00408
Oletko ajatellut hakea hoitoa tuohon pakkomielteeseen?
- Anonyymi00415
Olet äidin pieni poika leikkimässä sotaleikkejä.
- Anonyymi00411
Minulla ei ole ollut telkkaria noin 25 vuoteen ja hyvä niin.
- Anonyymi00412
Kerron sinulle tosiasian: Et ole menettänyt mitään!
- Anonyymi00416
Anonyymi00412 kirjoitti:
Kerron sinulle tosiasian: Et ole menettänyt mitään!
Miksi kirjoittelet kokoajan täyttä p*skaa ja vastailet itsellesi omiin kommentteihisi ?
- Anonyymi00417
Anonyymi00416 kirjoitti:
Miksi kirjoittelet kokoajan täyttä p*skaa ja vastailet itsellesi omiin kommentteihisi ?
Calm down, boy.. En tosin tiedä mistä puhut ja ketä tarkoitat..
- Anonyymi00426
Anonyymi00417 kirjoitti:
Calm down, boy.. En tosin tiedä mistä puhut ja ketä tarkoitat..
Matias Petäjistö on ylikersantti ja ollut Irakissa kouluttamassa sotilaita.
- Anonyymi00428
Anonyymi00426 kirjoitti:
Matias Petäjistö on ylikersantti ja ollut Irakissa kouluttamassa sotilaita.
Höpö höpö!
- Anonyymi00429
Anonyymi00428 kirjoitti:
Höpö höpö!
Etkö osaa etsiä tietoa netistä, siellähän selvästi sanotaan, että on toiminut ammattisotilaana puolustusvoimien erikoisjoukoissa.
- Anonyymi00431
Anonyymi00429 kirjoitti:
Etkö osaa etsiä tietoa netistä, siellähän selvästi sanotaan, että on toiminut ammattisotilaana puolustusvoimien erikoisjoukoissa.
Ei kannata kinata sen sekopään kanssa, kaikki asiat vääntää ja mikään ei ole sen mielestä. Kaikki osaa lukea netistä ja turha viihdyttää ketään sekoa täällä vuodesta toiseen 💩
- Anonyymi00433
Anonyymi00431 kirjoitti:
Ei kannata kinata sen sekopään kanssa, kaikki asiat vääntää ja mikään ei ole sen mielestä. Kaikki osaa lukea netistä ja turha viihdyttää ketään sekoa täällä vuodesta toiseen 💩
Höpö höpö!
Kyse on potaskasta. Näiden pöpiäisten sekoilulla ei ole mitään tekemistä Puolustusvoimien tai Suomen kanssa!
- Anonyymi00436
Seiskan toimittaja Miikkakaan ei tykkää Petäistöstä.
- Anonyymi00439
Miksi pitäisi kaikkien pitää jostain Petäistöstä ?
- Anonyymi00437
Onhan sitä meillä nyt presidenttikin, jolla on ruskea sormi, joten what the hell anyways...
- Anonyymi00442
Miten leirin miehet häpäisee taas kerran kaikki suomalaiset miehet ? Viimeksi ei ryhmänohjaaja edes osanut suunistaa muonapaikalle. No joku saa tänään lähdöt leiriltä ja nää nähtäväksi, kuka se on.
- Anonyymi00443
Anonyymi00442 kirjoitti:
Miten leirin miehet häpäisee taas kerran kaikki suomalaiset miehet ? Viimeksi ei ryhmänohjaaja edes osanut suunistaa muonapaikalle. No joku saa tänään lähdöt leiriltä ja nää nähtäväksi, kuka se on.
Joku sanoi niistä miehistä, että Martina on käynnyt suunnistus kurssin ja miksi ei häntä laitettu ryhmänjohtajaksi.
- Anonyymi00444
Anonyymi00443 kirjoitti:
Joku sanoi niistä miehistä, että Martina on käynnyt suunnistus kurssin ja miksi ei häntä laitettu ryhmänjohtajaksi.
Koulutukseen kuuluu, että laitetaan juuri sellaiset, joilla ei ole mitään kokemusta tai ovat muuten avuttomia mössöjä tekemisissään.
- Anonyymi00445
Anonyymi00443 kirjoitti:
Joku sanoi niistä miehistä, että Martina on käynnyt suunnistus kurssin ja miksi ei häntä laitettu ryhmänjohtajaksi.
Jos ei ollut henkisiä valmiuksia toimia ryhmänjohtajana?
- Anonyymi00446
Anonyymi00443 kirjoitti:
Joku sanoi niistä miehistä, että Martina on käynnyt suunnistus kurssin ja miksi ei häntä laitettu ryhmänjohtajaksi.
Tero kertoo instassaan että hän teki virheen kun ei kysynyt ryhmältä että osaako joku suunnistaa. Ja Seiskan jutusta tulee selville että Martina jälkeenpäin sanoi että hän olisi osannut mutta kun porukka piti kiinni siitä mitä ryhmänjohtaja sanoi. Mira siihen että ei nyt syytellä ketään. Mutta siis oikeasti, Martina oli ainut joka osasi suunnistaa ja Tero jälkeenpäin tunnustaa virheensä.
- Anonyymi00447
Anonyymi00446 kirjoitti:
Tero kertoo instassaan että hän teki virheen kun ei kysynyt ryhmältä että osaako joku suunnistaa. Ja Seiskan jutusta tulee selville että Martina jälkeenpäin sanoi että hän olisi osannut mutta kun porukka piti kiinni siitä mitä ryhmänjohtaja sanoi. Mira siihen että ei nyt syytellä ketään. Mutta siis oikeasti, Martina oli ainut joka osasi suunnistaa ja Tero jälkeenpäin tunnustaa virheensä.
Onko mitään mitä Martina ei osaa?
- Anonyymi00448
Anonyymi00443 kirjoitti:
Joku sanoi niistä miehistä, että Martina on käynnyt suunnistus kurssin ja miksi ei häntä laitettu ryhmänjohtajaksi.
Martina on käynyt suunnistuskurssin ja Martina on käynyt kansainvälisen hengenpelastuskoulutuksen. On hypännyt ainakin kolme kertaa benjihypyn ja voittanut uimahyppykisan ja urheillut Triathlonissa ja nyt Hyroxissa. Voitti Pelkokerroin -kisan ja nyt pärjää hyvin Eriskoisjoukoisssa. Mitäs jos Martina otettaisiin yhdeksi kouluttajaksi Erikoisjoukko-ohjelmaan? On valmentaja eli todellakin osaa ohjata ja määrätä suorittamaan. Miksi siellä pitäisi olla vain miehiä kouluttajina?
- Anonyymi00449
Anonyymi00447 kirjoitti:
Onko mitään mitä Martina ei osaa?
En tiedä mitä osaa ja mitä ei. Nyt on Martinan tessa heppa synnyttynänyt Hollannissa suloisen varsan ja on kuva hänen instassa.
- Anonyymi00450
Anonyymi00446 kirjoitti:
Tero kertoo instassaan että hän teki virheen kun ei kysynyt ryhmältä että osaako joku suunnistaa. Ja Seiskan jutusta tulee selville että Martina jälkeenpäin sanoi että hän olisi osannut mutta kun porukka piti kiinni siitä mitä ryhmänjohtaja sanoi. Mira siihen että ei nyt syytellä ketään. Mutta siis oikeasti, Martina oli ainut joka osasi suunnistaa ja Tero jälkeenpäin tunnustaa virheensä.
Tero kertoo itse, ettei kestä yhtään kritiikkiä ja kotona vaimon kansa tulee sanomiset hyvin nopeasti takaisin.
- Anonyymi00451
Anonyymi00448 kirjoitti:
Martina on käynyt suunnistuskurssin ja Martina on käynyt kansainvälisen hengenpelastuskoulutuksen. On hypännyt ainakin kolme kertaa benjihypyn ja voittanut uimahyppykisan ja urheillut Triathlonissa ja nyt Hyroxissa. Voitti Pelkokerroin -kisan ja nyt pärjää hyvin Eriskoisjoukoisssa. Mitäs jos Martina otettaisiin yhdeksi kouluttajaksi Erikoisjoukko-ohjelmaan? On valmentaja eli todellakin osaa ohjata ja määrätä suorittamaan. Miksi siellä pitäisi olla vain miehiä kouluttajina?
Ainakin yksi jakso jossa Martina ja Matias yhdessä johtajvat joukkoa. Katsojamäärä olisi taattu.
- Anonyymi00452
Anonyymi00451 kirjoitti:
Ainakin yksi jakso jossa Martina ja Matias yhdessä johtajvat joukkoa. Katsojamäärä olisi taattu.
Kun kouluttajat keskustelevat osallistujista niin Martinalta tulisi taas niin suoraa tekstiä että kaikki loukkaantuisivat. Ja mitäs jos Martina suosittelisi että annetaan niille sitruunasuolavettä että saavat lisää virtaa?
- Anonyymi00453
Anonyymi00449 kirjoitti:
En tiedä mitä osaa ja mitä ei. Nyt on Martinan tessa heppa synnyttynänyt Hollannissa suloisen varsan ja on kuva hänen instassa.
Terve tyttövauva tuli sieltä että kaikki on tyttöjä, hevoset ja koira. Akkavalta talossa pitää olla.
- Anonyymi00454
Anonyymi00442 kirjoitti:
Miten leirin miehet häpäisee taas kerran kaikki suomalaiset miehet ? Viimeksi ei ryhmänohjaaja edes osanut suunistaa muonapaikalle. No joku saa tänään lähdöt leiriltä ja nää nähtäväksi, kuka se on.
Nyt mieheni kertoi. Joku aliupseeri oli kussut alokkaiden tupaan ja kussut lattialle. Oli käskenyt sitten ne kuset pyyhkii pois lattialta. Et sellainen tapaus oikeasti tapahtunut.
- Anonyymi00455
Anonyymi00454 kirjoitti:
Nyt mieheni kertoi. Joku aliupseeri oli kussut alokkaiden tupaan ja kussut lattialle. Oli käskenyt sitten ne kuset pyyhkii pois lattialta. Et sellainen tapaus oikeasti tapahtunut.
Meillä oli 20 vuotta sitten intissä Keijo-niminen alikersanttipelle, joka kyykytti ja uhosi. Oli myös väkivaltainen. Sitten kun sai se pelle kerran itse turpiin niin vollotti ja itkutti kaikkien edessä kuin pieni lapsi ala-asteen välitunnilla välituntivalvojalle.
Jos joku alikersantti tai kokelas olisi tehnyt noin: kussut lattialle ja käskenyt pyyhkiä ne pois, niin olisin vetänyt taistelujakkaralla kallon halki! - Anonyymi00456
Anonyymi00451 kirjoitti:
Ainakin yksi jakso jossa Martina ja Matias yhdessä johtajvat joukkoa. Katsojamäärä olisi taattu.
Tuota ohjelman nimeä pitäisi muuttaa muotoon Gladiaattorit tai jotain.. Ei ole tuolla touhulla mitään tekemistä Puolustusvoimien kanssa.
- Anonyymi00457
Anonyymi00456 kirjoitti:
Tuota ohjelman nimeä pitäisi muuttaa muotoon Gladiaattorit tai jotain.. Ei ole tuolla touhulla mitään tekemistä Puolustusvoimien kanssa.
Siinnä oli taas kaksi miestä ja häpäisivät suomalaiset miehet totaalisesti. Miksi nää miehet ovat käyneet armeijan ja eivät ymmärrä yhtään mitään jos joutuisivat oikeaan sotaan. No sinne joutuivat yöksi nukkuu ulos raittiiseen ilmaan.
- Anonyymi00458
Anonyymi00457 kirjoitti:
Siinnä oli taas kaksi miestä ja häpäisivät suomalaiset miehet totaalisesti. Miksi nää miehet ovat käyneet armeijan ja eivät ymmärrä yhtään mitään jos joutuisivat oikeaan sotaan. No sinne joutuivat yöksi nukkuu ulos raittiiseen ilmaan.
Samoin kaksi naista ampuivat panoksensa lippaasta tyhjäksi ja vielä molemat naiset. Jos olisi viholliset hyökänneet, siinnä olisivat oikeassa sodassa kuoleena samassa paikassa.
- Anonyymi00459
Anonyymi00455 kirjoitti:
Meillä oli 20 vuotta sitten intissä Keijo-niminen alikersanttipelle, joka kyykytti ja uhosi. Oli myös väkivaltainen. Sitten kun sai se pelle kerran itse turpiin niin vollotti ja itkutti kaikkien edessä kuin pieni lapsi ala-asteen välitunnilla välituntivalvojalle.
Jos joku alikersantti tai kokelas olisi tehnyt noin: kussut lattialle ja käskenyt pyyhkiä ne pois, niin olisin vetänyt taistelujakkaralla kallon halki!Oli vielä aliupseeri repäisyt alokkaan paidan ja sillä käskenyt pyyhkiä sen kuset lattialta. Oli kyllä ollut kännissä tää aliupseeri sillä hetkellä.
- Anonyymi00460
Anonyymi00456 kirjoitti:
Tuota ohjelman nimeä pitäisi muuttaa muotoon Gladiaattorit tai jotain.. Ei ole tuolla touhulla mitään tekemistä Puolustusvoimien kanssa.
Ei Puolustusvoimat olekaan mitenkään mukana tuossa ohjelmassa.
- Anonyymi00461
Anonyymi00455 kirjoitti:
Meillä oli 20 vuotta sitten intissä Keijo-niminen alikersanttipelle, joka kyykytti ja uhosi. Oli myös väkivaltainen. Sitten kun sai se pelle kerran itse turpiin niin vollotti ja itkutti kaikkien edessä kuin pieni lapsi ala-asteen välitunnilla välituntivalvojalle.
Jos joku alikersantti tai kokelas olisi tehnyt noin: kussut lattialle ja käskenyt pyyhkiä ne pois, niin olisin vetänyt taistelujakkaralla kallon halki!Kerrot ikäsi ja sukupuolesi eli noin nelikymppinen mies olet.
- Anonyymi00462
Anonyymi00461 kirjoitti:
Kerrot ikäsi ja sukupuolesi eli noin nelikymppinen mies olet.
Myös kommenttinsa osoittaa tietynlaista väkivallan ihannointia?
- Anonyymi00463
Anonyymi00456 kirjoitti:
Tuota ohjelman nimeä pitäisi muuttaa muotoon Gladiaattorit tai jotain.. Ei ole tuolla touhulla mitään tekemistä Puolustusvoimien kanssa.
No kyllä siinnä on oikeaa toimintaa, esimerkiksi jos olisi oikea sota kysymyksessä. Samaa teimme armeijassa ja olimme kaksi viikkoa metsässä talvella yhtä jakslisesti.
- Anonyymi00464
Anonyymi00447 kirjoitti:
Onko mitään mitä Martina ei osaa?
Yup. Saada yrityksensä plussalle.
- Anonyymi00465
Anonyymi00463 kirjoitti:
No kyllä siinnä on oikeaa toimintaa, esimerkiksi jos olisi oikea sota kysymyksessä. Samaa teimme armeijassa ja olimme kaksi viikkoa metsässä talvella yhtä jakslisesti.
Älä nyt viitsi. Naisten mahdollisuus suorittaa intti, on tullut sulle liian myöhään. Miksi esiinnyt miehenä tai nuorehkona naisena..
- Anonyymi00466
Anonyymi00463 kirjoitti:
No kyllä siinnä on oikeaa toimintaa, esimerkiksi jos olisi oikea sota kysymyksessä. Samaa teimme armeijassa ja olimme kaksi viikkoa metsässä talvella yhtä jakslisesti.
Noi hienohelmat ei olleet yötä kertaakaan metsässä ja ko 11 päivän leikki oli kesällä
- Anonyymi00467
Anonyymi00461 kirjoitti:
Kerrot ikäsi ja sukupuolesi eli noin nelikymppinen mies olet.
Juu täällähän kerrotaan pelkkiä faktoja ja mies on mies, nainen on nainen jne. Kyllä.
- Anonyymi00468
Anonyymi00462 kirjoitti:
Myös kommenttinsa osoittaa tietynlaista väkivallan ihannointia?
Voisin sanoa, että järjetöntä ja turhaa toi palstalaisen analysiointi. Mitä ajattelet, että tuo hyödyttää tms?
- Anonyymi00469
Anonyymi00462 kirjoitti:
Myös kommenttinsa osoittaa tietynlaista väkivallan ihannointia?
Kyllä. Ihailen väkivaltaa. Ihailen kun paskat saa turpiinsa niin että henki lähtee!
- Anonyymi00470
Anonyymi00469 kirjoitti:
Kyllä. Ihailen väkivaltaa. Ihailen kun paskat saa turpiinsa niin että henki lähtee!
En tarkoittanut tällä kommentillani tätä Erikoisjoukot-ohjelmaa tai sen kilpailijoita.
- Anonyymi00477
Anonyymi00448 kirjoitti:
Martina on käynyt suunnistuskurssin ja Martina on käynyt kansainvälisen hengenpelastuskoulutuksen. On hypännyt ainakin kolme kertaa benjihypyn ja voittanut uimahyppykisan ja urheillut Triathlonissa ja nyt Hyroxissa. Voitti Pelkokerroin -kisan ja nyt pärjää hyvin Eriskoisjoukoisssa. Mitäs jos Martina otettaisiin yhdeksi kouluttajaksi Erikoisjoukko-ohjelmaan? On valmentaja eli todellakin osaa ohjata ja määrätä suorittamaan. Miksi siellä pitäisi olla vain miehiä kouluttajina?
Aika huolestuttavaa, kun ihminen puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.
- Anonyymi00478
Anonyymi00477 kirjoitti:
Aika huolestuttavaa, kun ihminen puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.
Taas näitä psykoanalyysejä.. uskot omiin valheisiisi!
- Anonyymi00479
Anonyymi00458 kirjoitti:
Samoin kaksi naista ampuivat panoksensa lippaasta tyhjäksi ja vielä molemat naiset. Jos olisi viholliset hyökänneet, siinnä olisivat oikeassa sodassa kuoleena samassa paikassa.
Se rynnäkkökivääri pitää aina ladata vaihtamalla tyhjä lipas täysinäiseen kun ampuu viimeisen patruunan..
Multa meni lippaan vaihtoon ja aseen lataamiseen armeijassa 2.1 sekuntia.
Kauanko sulta? - Anonyymi00480
Anonyymi00479 kirjoitti:
Se rynnäkkökivääri pitää aina ladata vaihtamalla tyhjä lipas täysinäiseen kun ampuu viimeisen patruunan..
Multa meni lippaan vaihtoon ja aseen lataamiseen armeijassa 2.1 sekuntia.
Kauanko sulta?Mä pystyin vaihtamaan intissä Browning Hi-Poweriin lippaan 0.9 sekunnissa.
- Anonyymi00496
Anonyymi00469 kirjoitti:
Kyllä. Ihailen väkivaltaa. Ihailen kun paskat saa turpiinsa niin että henki lähtee!
Here! Here!
Idahon osavaltiossa Yhdysvalloissa pedofiilit laitetaan seinää vasten ja ammutaan!
Lord praise the Idaho governor Brad Little!
- Anonyymi00476
Keijo Barone.. brähhäh!
- Anonyymi00481
Liikaa huutoa ja kiroilua!
- Anonyymi00482
Tänään leirin rankin koitos on kokelailla kouluttajien sanomana. Ainakin kaksi tippuu ja sitten jää enää 5 kokelasta loppu näytökseen 💪.
- Anonyymi00483
Anonyymi00482 kirjoitti:
Tänään leirin rankin koitos on kokelailla kouluttajien sanomana. Ainakin kaksi tippuu ja sitten jää enää 5 kokelasta loppu näytökseen 💪.
Edea Matias Petäistö ei ole läpäisyt tätä koetta ja muut kouluttajat ovat sen läpäiseet.
- Anonyymi00484
Anonyymi00483 kirjoitti:
Edea Matias Petäistö ei ole läpäisyt tätä koetta ja muut kouluttajat ovat sen läpäiseet.
Toivottavasti Martina pääsee 5 parhaan joukkoon, sitä olen ainakin veikannut heti erikoisjoukot ohjelman alkaessa. 👍.
- Anonyymi00485
Anonyymi00484 kirjoitti:
Toivottavasti Martina pääsee 5 parhaan joukkoon, sitä olen ainakin veikannut heti erikoisjoukot ohjelman alkaessa. 👍.
Jep. Mene katsoo ruutu 4-saat selvyyden, että ketkä tippuu tällä kertaa pois leiriltä.
- Anonyymi00486
Anonyymi00485 kirjoitti:
Jep. Mene katsoo ruutu 4-saat selvyyden, että ketkä tippuu tällä kertaa pois leiriltä.
Tekeekö Martinan vainooja uuden aloituksen erikoisjoukot kokelaista tänään on?
- Anonyymi00487
Lasten leikkiohjelma.
- Anonyymi00488
Anonyymi00487 kirjoitti:
Lasten leikkiohjelma.
Miksi noin ajattelet ja mikä siihen onkaan syy 😎?
- Anonyymi00489
Aitolehti ei ainakaan kitise eikä inise kokoajan niinkuin se Sanaksenaho.Pääsi taas alta riman uintitehtävässä,olis pitänyt laittaa kotiin.
- Anonyymi00490
Valittaa ja itkee kyllä todella paljon Martina. Ottaen huomioon, että yrittää profiloitua rohkeana, karskina jne. Entinen mua on yllättänyt ero insta Martinan ja Erikoisjoukkojen Martinan välillä. Totuus tulee esiin.
- Anonyymi00491
22:28, niin koko höskä on käsikirjoitettu. Ymmärrätkö jo?
- Anonyymi00493
Anonyymi00490 kirjoitti:
Valittaa ja itkee kyllä todella paljon Martina. Ottaen huomioon, että yrittää profiloitua rohkeana, karskina jne. Entinen mua on yllättänyt ero insta Martinan ja Erikoisjoukkojen Martinan välillä. Totuus tulee esiin.
Miehet tuol itkeä vollottaa enemmän, kuin naiset 😮💨.
- Anonyymi00498
Kumpi osasi tehdä solmun sukellustehtävässä? Kyllä, Pinja. Kummalla säkki pysyy ylhäällä kun käsketään? Pinjalla.
Juurikin Martina siellä vollotti kaiken kansan edessä kuin pikkulapsi.
Kouluttajat, jopa Knutti, ovat kehuneet Pinjan sisukkuutta ja kykyä koota itsensä. Ovat myös kommentoineet sitä, miten Martina alkaa jäädä jälkeen. Siellähän se kirjaimellisesti konttasi viimeisenä.
Tietty persoona aina suurentelee osaamistaan, ei myönnä virheitään ja selittelee jotain tuubaa kun epäonnistui. - Anonyymi00499
Anonyymi00498 kirjoitti:
Kumpi osasi tehdä solmun sukellustehtävässä? Kyllä, Pinja. Kummalla säkki pysyy ylhäällä kun käsketään? Pinjalla.
Juurikin Martina siellä vollotti kaiken kansan edessä kuin pikkulapsi.
Kouluttajat, jopa Knutti, ovat kehuneet Pinjan sisukkuutta ja kykyä koota itsensä. Ovat myös kommentoineet sitä, miten Martina alkaa jäädä jälkeen. Siellähän se kirjaimellisesti konttasi viimeisenä.
Tietty persoona aina suurentelee osaamistaan, ei myönnä virheitään ja selittelee jotain tuubaa kun epäonnistui.Jep. Martinan ongelma on se, että sen on pakko aina suurennella tekojaan ja taitojaan. Nähty joka asiassa. Nolo nainen eikä älyllä pilattu
- Anonyymi00501
Anonyymi00498 kirjoitti:
Kumpi osasi tehdä solmun sukellustehtävässä? Kyllä, Pinja. Kummalla säkki pysyy ylhäällä kun käsketään? Pinjalla.
Juurikin Martina siellä vollotti kaiken kansan edessä kuin pikkulapsi.
Kouluttajat, jopa Knutti, ovat kehuneet Pinjan sisukkuutta ja kykyä koota itsensä. Ovat myös kommentoineet sitä, miten Martina alkaa jäädä jälkeen. Siellähän se kirjaimellisesti konttasi viimeisenä.
Tietty persoona aina suurentelee osaamistaan, ei myönnä virheitään ja selittelee jotain tuubaa kun epäonnistui.Kyllä hän solutasolla onnistui!
- Anonyymi00503
Anonyymi00501 kirjoitti:
Kyllä hän solutasolla onnistui!
Ai niin joo, "solutasolla"!
- Anonyymi00504
Anonyymi00499 kirjoitti:
Jep. Martinan ongelma on se, että sen on pakko aina suurennella tekojaan ja taitojaan. Nähty joka asiassa. Nolo nainen eikä älyllä pilattu
Ei se mitään suurentele vaan kertoo totuuden ja sitten se lytätään että älä puhu paskaa. Jokainen voi googlaamalla saada tiedon että mitä kaikkea on tehnyt.
- Anonyymi00505
Anonyymi00504 kirjoitti:
Ei se mitään suurentele vaan kertoo totuuden ja sitten se lytätään että älä puhu paskaa. Jokainen voi googlaamalla saada tiedon että mitä kaikkea on tehnyt.
Kaikki oli etukäteen niin että joo Martina on kouluttajien suosiossa ja että Petäistön kanssa jo olisivat tunteneet ennen ohjelmaa. Petäistö tuolla kuitenkin koko ajan on kaikkein inhottavimmin kohdellut Martinaa. Ehkä Petäistöllä ollut sellaisia naisia ympärillä jotka ovat tälle mustamaalanneet kateuksissaan Martinaa jo menneisyydessä?
- Anonyymi00506
Anonyymi00505 kirjoitti:
Kaikki oli etukäteen niin että joo Martina on kouluttajien suosiossa ja että Petäistön kanssa jo olisivat tunteneet ennen ohjelmaa. Petäistö tuolla kuitenkin koko ajan on kaikkein inhottavimmin kohdellut Martinaa. Ehkä Petäistöllä ollut sellaisia naisia ympärillä jotka ovat tälle mustamaalanneet kateuksissaan Martinaa jo menneisyydessä?
Eiköhän Petäistöllä ole silmät päässä siinä missä muillakin. Martina ryhtyy väittelemään kouluttajan kanssa, koska ei älyä pitää suutaan kiinni, ja ryömii viimeisenä.
- Anonyymi00515
Anonyymi00506 kirjoitti:
Eiköhän Petäistöllä ole silmät päässä siinä missä muillakin. Martina ryhtyy väittelemään kouluttajan kanssa, koska ei älyä pitää suutaan kiinni, ja ryömii viimeisenä.
Martina ymmärtää, että ei ole kysymyksessä oikea tilanne ja näpäyttelee Matiakselle kunnolla 😂.
- Anonyymi00500
Ei se Pinja pystynyt sukeltamaan niinkuin vaadittiin.Metrin kun pysyi pää pinnan alla laiturin vieressä,sai jatkaa kisaa,sai paljon anteeksi.
- Anonyymi00502
Kosse onnistui myös solutasolla. Paavon kanssa.
- Anonyymi00512
Puavo kotiin leppemään 😮💨.
- Anonyymi00513
Anonyymi00512 kirjoitti:
Puavo kotiin leppemään 😮💨.
Tulee mieleen, että toi ohjelman sisältö olis etukäteen suunniteltu. Aina seiskalehden uutiset ja Martina Aitolehti. Miksi ei koskaan Putkonen, vaikka tyrii usein kaiken niinkuin nytkin. No Martina kiinostaa ja seiskalehden uutisissa lukijoita riittää. Martina Martina.
- Anonyymi00514
Anonyymi00513 kirjoitti:
Tulee mieleen, että toi ohjelman sisältö olis etukäteen suunniteltu. Aina seiskalehden uutiset ja Martina Aitolehti. Miksi ei koskaan Putkonen, vaikka tyrii usein kaiken niinkuin nytkin. No Martina kiinostaa ja seiskalehden uutisissa lukijoita riittää. Martina Martina.
Naurettavaa ja 3 naista ja yksi mies. Miten noi äijät pärjäisi oikeasti sodan tultua ? Hävettää miesten puolesta 😡.
- Anonyymi00516
Anonyymi00513 kirjoitti:
Tulee mieleen, että toi ohjelman sisältö olis etukäteen suunniteltu. Aina seiskalehden uutiset ja Martina Aitolehti. Miksi ei koskaan Putkonen, vaikka tyrii usein kaiken niinkuin nytkin. No Martina kiinostaa ja seiskalehden uutisissa lukijoita riittää. Martina Martina.
Seiskalehden otsikko pitäisi tehdä ainoastaan siitä henkilöstä, jolta repäistään numerolappu pois ja tyrii kokonaan kokeen suorituksen. Mut taaskin iso otsikko. Martina Aitolehti 😎.
- Anonyymi00517
Anonyymi00516 kirjoitti:
Seiskalehden otsikko pitäisi tehdä ainoastaan siitä henkilöstä, jolta repäistään numerolappu pois ja tyrii kokonaan kokeen suorituksen. Mut taaskin iso otsikko. Martina Aitolehti 😎.
Solutasolla onnistui hän. Jänkkäämistasolla onnistui hän. Tai ainahan siinä onnistuu hän.
- Anonyymi00518
Anonyymi00517 kirjoitti:
Solutasolla onnistui hän. Jänkkäämistasolla onnistui hän. Tai ainahan siinä onnistuu hän.
Matias tykkää, että nainen ei alistu vaan löytyy ruutia pystyy sanoo vastaan kouluttajalle. No eihän tää ole tietenkään oikea tilanne, sota on sota ja turha edes leikkiä moisia tilanteita oikeesti.
- Anonyymi00521
Anonyymi00518 kirjoitti:
Matias tykkää, että nainen ei alistu vaan löytyy ruutia pystyy sanoo vastaan kouluttajalle. No eihän tää ole tietenkään oikea tilanne, sota on sota ja turha edes leikkiä moisia tilanteita oikeesti.
Onko tyhjä itsekehu ja se ettei pysty myöntämään mokiaan, sun mielestä ruutia ja vastaansanomista? Mun mielestä Martina tekee samaa mm lehtihaastatteluissa, mutta siellä ei sille sanota vastaan.
- Anonyymi00524
Anonyymi00518 kirjoitti:
Matias tykkää, että nainen ei alistu vaan löytyy ruutia pystyy sanoo vastaan kouluttajalle. No eihän tää ole tietenkään oikea tilanne, sota on sota ja turha edes leikkiä moisia tilanteita oikeesti.
Aika lauhkea se Martina oli tuossa kuulustelussa. Selitteli ja Petäistön sanoessa, että lopeta, hiljeni ja näytti siltä, että itku ei ollut kaukana. Missä se ruuti sun mielestä näkyi?
- Anonyymi00525
Anonyymi00516 kirjoitti:
Seiskalehden otsikko pitäisi tehdä ainoastaan siitä henkilöstä, jolta repäistään numerolappu pois ja tyrii kokonaan kokeen suorituksen. Mut taaskin iso otsikko. Martina Aitolehti 😎.
Johtui Martinan puheista kuulustelussa. Pieleen mennyttä suoritusta selitteli ja Petäistö ärsyyntyi siitä.
- Anonyymi00526
Anonyymi00521 kirjoitti:
Onko tyhjä itsekehu ja se ettei pysty myöntämään mokiaan, sun mielestä ruutia ja vastaansanomista? Mun mielestä Martina tekee samaa mm lehtihaastatteluissa, mutta siellä ei sille sanota vastaan.
Ota huomioon eihän tää ole oikeaa sodankäyntiä ja 🤭.
- Anonyymi00527
Anonyymi00524 kirjoitti:
Aika lauhkea se Martina oli tuossa kuulustelussa. Selitteli ja Petäistön sanoessa, että lopeta, hiljeni ja näytti siltä, että itku ei ollut kaukana. Missä se ruuti sun mielestä näkyi?
Ei kyllä ollut itkua lähellä, vaikutti olevan hymy väre kasvoilla ja Matias hermostui siitä asiasta ja 🤔.
- Anonyymi00557
Anonyymi00527 kirjoitti:
Ei kyllä ollut itkua lähellä, vaikutti olevan hymy väre kasvoilla ja Matias hermostui siitä asiasta ja 🤔.
Oli loukkaantunut ja piipitti hiljaisella äänellä, että oon mä niitä tehnyt, kun Matias syytti paskan puhujaksi.
- Anonyymi00519
Tuo koko ohjelmaan turha ja siinä turhat julkut esittää jotain joka ei kuulu televisioon.
- Anonyymi00520
Näin on. 11 päivää pelleilyä kameroille. Eipä paljoa vaadi. Tosi tv=käsikirjoitettua moskaa
- Anonyymi00523
Ootko sattunut vilkaisemaan oikein TV:ssä näytettävää blingbling sarjaa eräästä suomalaisesta ex- rouvasta? Erikoisjoukoissa en sentään ole katsoessa tuntenut koskaan myötähäpeää.
- Anonyymi00530
Anonyymi00523 kirjoitti:
Ootko sattunut vilkaisemaan oikein TV:ssä näytettävää blingbling sarjaa eräästä suomalaisesta ex- rouvasta? Erikoisjoukoissa en sentään ole katsoessa tuntenut koskaan myötähäpeää.
Totta kirjoitit ja asiaa. Kiitos 👍.
- Anonyymi00556
Anonyymi00530 kirjoitti:
Totta kirjoitit ja asiaa. Kiitos 👍.
Totta kirjoitit kiitos 🤣🤣🤣
- Anonyymi00522
Petäistö sanoo kun Martina sen mielestä puhuu paskaa, että toisessa tilanteessa olis lähteny numerolappu, mutta nyt oli hyvällä tuulella. Tämä vahvistaa sen, että tuotanto ohjaa kuka pudotetaan milloinkin. Ei ole siitä kiinni, että pärjääkö vai ei.
- Anonyymi00529
Mira Putkonen oli itsekkin varma, että joutuu pois leiriltä. Siitä ei tietenkään seiskalehden toimittajat kertonut yhtään mitään.
- Anonyymi00531
Petäistö väitti että Martina puhuu paskaa kun sanoo että on tehnyt noita sukellushommia. Mutta se on totta koska on suorittanut kansainvälisen hengenpelastuskoulutuksen. Eli suunsoitosta ja vastaansanomisesta Petäistö sen lapun olisi pois ottanut ja se on väärä peruste jos väärin perustein syytetään paskanpuhumisesta. Petäistö vaati nöyrtymistä ja Lehtonen hieman yritti tasoittaa jo Petäistön puheita. Martina on siellä erikoisjoukoissa ollut erityisesti Petäistön hampaissa ja aiheettomasti laitettiin ulos yöksi makaamaan ja nyt väitettiin että puhuu paskaa kun sanoi että oli tehnyt tuollaista sukellusharjoitusta joskus.
- Anonyymi00532
Anonyymi00531 kirjoitti:
Petäistö väitti että Martina puhuu paskaa kun sanoo että on tehnyt noita sukellushommia. Mutta se on totta koska on suorittanut kansainvälisen hengenpelastuskoulutuksen. Eli suunsoitosta ja vastaansanomisesta Petäistö sen lapun olisi pois ottanut ja se on väärä peruste jos väärin perustein syytetään paskanpuhumisesta. Petäistö vaati nöyrtymistä ja Lehtonen hieman yritti tasoittaa jo Petäistön puheita. Martina on siellä erikoisjoukoissa ollut erityisesti Petäistön hampaissa ja aiheettomasti laitettiin ulos yöksi makaamaan ja nyt väitettiin että puhuu paskaa kun sanoi että oli tehnyt tuollaista sukellusharjoitusta joskus.
Petäistö tapaili tuohon aikaan erästä onlyfans-naista.
- Anonyymi00533
Anonyymi00532 kirjoitti:
Petäistö tapaili tuohon aikaan erästä onlyfans-naista.
Petäistön ex-vaimo aloitti viime vuoden marras-joulukuussa tuon onlyfans-naisen kanssa Petäistön älyttömän mustamaalaamisen jostain syystä. Koko vuoden ex-vaimo oli omassa instassa piikitellyt mutta sitten laittoivat tuon onlyfans-naisen kanssa vitosvaihteen päälle viime vuoden puolella.
- Anonyymi00534
Anonyymi00531 kirjoitti:
Petäistö väitti että Martina puhuu paskaa kun sanoo että on tehnyt noita sukellushommia. Mutta se on totta koska on suorittanut kansainvälisen hengenpelastuskoulutuksen. Eli suunsoitosta ja vastaansanomisesta Petäistö sen lapun olisi pois ottanut ja se on väärä peruste jos väärin perustein syytetään paskanpuhumisesta. Petäistö vaati nöyrtymistä ja Lehtonen hieman yritti tasoittaa jo Petäistön puheita. Martina on siellä erikoisjoukoissa ollut erityisesti Petäistön hampaissa ja aiheettomasti laitettiin ulos yöksi makaamaan ja nyt väitettiin että puhuu paskaa kun sanoi että oli tehnyt tuollaista sukellusharjoitusta joskus.
Etkö ymmärrä, kyllä tietää Petäistö Martinan taustat ja tää kuuluu ohjelmaan, että kouluttaja kyykyttää henkisesti ja fyysisesti kokelasta. Matias kertonut aikaisemmin, että on tiennyt Martinan fyysisen ja henkisen kunnon jo ennen leiriäkin.
- Anonyymi00535
Anonyymi00531 kirjoitti:
Petäistö väitti että Martina puhuu paskaa kun sanoo että on tehnyt noita sukellushommia. Mutta se on totta koska on suorittanut kansainvälisen hengenpelastuskoulutuksen. Eli suunsoitosta ja vastaansanomisesta Petäistö sen lapun olisi pois ottanut ja se on väärä peruste jos väärin perustein syytetään paskanpuhumisesta. Petäistö vaati nöyrtymistä ja Lehtonen hieman yritti tasoittaa jo Petäistön puheita. Martina on siellä erikoisjoukoissa ollut erityisesti Petäistön hampaissa ja aiheettomasti laitettiin ulos yöksi makaamaan ja nyt väitettiin että puhuu paskaa kun sanoi että oli tehnyt tuollaista sukellusharjoitusta joskus.
Knutti aloituspalaverissa, kun kävivät läpi osallistujia nimenomaan sanoi jotain Martinan luonteesa ja myös iästä. Olivatko yhdessä suunnitelleet että otetaan "vanhalta naiselta" luulot pois heti kättelyssä? Siltähän tuo hieman näyttää nyt.
- Anonyymi00536
Anonyymi00535 kirjoitti:
Knutti aloituspalaverissa, kun kävivät läpi osallistujia nimenomaan sanoi jotain Martinan luonteesa ja myös iästä. Olivatko yhdessä suunnitelleet että otetaan "vanhalta naiselta" luulot pois heti kättelyssä? Siltähän tuo hieman näyttää nyt.
Ikävä juttu että Martina jopa tuolla joutui kiusaamisen ja henkisen väkivallan kohteeksi. Mutta se "vuosien someraivo ja ilkeämieliset lööpit ja vähättely" jotka vaikuttaa, meni minne tahansa.
- Anonyymi00537
Anonyymi00534 kirjoitti:
Etkö ymmärrä, kyllä tietää Petäistö Martinan taustat ja tää kuuluu ohjelmaan, että kouluttaja kyykyttää henkisesti ja fyysisesti kokelasta. Matias kertonut aikaisemmin, että on tiennyt Martinan fyysisen ja henkisen kunnon jo ennen leiriäkin.
Totta kirjoitit. Kaikkien kokelaiden taidot ja tiedot ovat tiedossa kouluttajilla ja ennen leirille ottamista varten selvitetty.
- Anonyymi00538
Anonyymi00536 kirjoitti:
Ikävä juttu että Martina jopa tuolla joutui kiusaamisen ja henkisen väkivallan kohteeksi. Mutta se "vuosien someraivo ja ilkeämieliset lööpit ja vähättely" jotka vaikuttaa, meni minne tahansa.
Voi minkälaisen aseen Martinan vainoajat ja tietyt mediat olisi saaneetkaan tuosta Petäistön touhusta Martinaa vastaan, ellei nyt olisi tiedossa että ohjelman jälkeen ovat jopa yhteistöitä tehneet. Petäistön puheet ja toiminta on kuin suoraan näiltä oksennuspalstoilta ja ilkeämielisistä lööpeistä ja voi mitä mannaa ne olisi kiusaajille.
- Anonyymi00539
Anonyymi00538 kirjoitti:
Voi minkälaisen aseen Martinan vainoajat ja tietyt mediat olisi saaneetkaan tuosta Petäistön touhusta Martinaa vastaan, ellei nyt olisi tiedossa että ohjelman jälkeen ovat jopa yhteistöitä tehneet. Petäistön puheet ja toiminta on kuin suoraan näiltä oksennuspalstoilta ja ilkeämielisistä lööpeistä ja voi mitä mannaa ne olisi kiusaajille.
No, onneksi Erna saa Petäistöltä toisenlaista kohtelua kun ovat yhdessä samassa tv-ohjelmassa. Jopa Ernan hupparin, jossa selässä Erna perse paljaana, Petäistö puki päälleen. Erna kertoo eräässä podcastissa että hänen uneilmamiehensä on sellainen jolla on löysät farkut, ehkä t-paita ja huppari, lippis ja lisäksi koruja. Seiska jostain syystä jätti tuon "Petäistön kuvauksen" mainitsematta kun teki jutun Ernasta. Mutta eräs toinen media kyllä kirjoitti että minkälainen mies on Ernalla nyt kiikarissa.
- Anonyymi00540
Anonyymi00539 kirjoitti:
No, onneksi Erna saa Petäistöltä toisenlaista kohtelua kun ovat yhdessä samassa tv-ohjelmassa. Jopa Ernan hupparin, jossa selässä Erna perse paljaana, Petäistö puki päälleen. Erna kertoo eräässä podcastissa että hänen uneilmamiehensä on sellainen jolla on löysät farkut, ehkä t-paita ja huppari, lippis ja lisäksi koruja. Seiska jostain syystä jätti tuon "Petäistön kuvauksen" mainitsematta kun teki jutun Ernasta. Mutta eräs toinen media kyllä kirjoitti että minkälainen mies on Ernalla nyt kiikarissa.
Selasin hieman Podimon videopätkiä podcasteista ja siellä oli yleensä tullut vain muutamia kommentteja mutta kun Martina oli ollut haastattelussa jonkun naisen podcastissa niin yli 90 kommenttia ja sitten eräs heidän Eskon kanssa yhteisen podcastin pätkässäkin oli yli 40 kommenttia. Muilla suurinpiirtein kommenttien määrä luokkaa 0-5.
- Anonyymi00541
Anonyymi00540 kirjoitti:
Selasin hieman Podimon videopätkiä podcasteista ja siellä oli yleensä tullut vain muutamia kommentteja mutta kun Martina oli ollut haastattelussa jonkun naisen podcastissa niin yli 90 kommenttia ja sitten eräs heidän Eskon kanssa yhteisen podcastin pätkässäkin oli yli 40 kommenttia. Muilla suurinpiirtein kommenttien määrä luokkaa 0-5.
Eräs rovaniemeläinen Jyri oli kommentoinut inhottavasti että "valehteleva noita" eräässä videossa. Jääkiekko- ja hiihtomiehiä tämä.
- Anonyymi00542
Anonyymi00541 kirjoitti:
Eräs rovaniemeläinen Jyri oli kommentoinut inhottavasti että "valehteleva noita" eräässä videossa. Jääkiekko- ja hiihtomiehiä tämä.
Se oli juuri tuo video missä Matiaskin huutaa että älä puhu paskaa, vaikka ei Martina puhunut paskaa, vaan totta.
- Anonyymi00543
Anonyymi00538 kirjoitti:
Voi minkälaisen aseen Martinan vainoajat ja tietyt mediat olisi saaneetkaan tuosta Petäistön touhusta Martinaa vastaan, ellei nyt olisi tiedossa että ohjelman jälkeen ovat jopa yhteistöitä tehneet. Petäistön puheet ja toiminta on kuin suoraan näiltä oksennuspalstoilta ja ilkeämielisistä lööpeistä ja voi mitä mannaa ne olisi kiusaajille.
Se on tarkoituksellista, että ohjelmaan tulee sisältöä, ei ole oikeesti loukkaavaa ja nöyryyttää ketään kokelasta kohtaan.
- Anonyymi00545
Anonyymi00540 kirjoitti:
Selasin hieman Podimon videopätkiä podcasteista ja siellä oli yleensä tullut vain muutamia kommentteja mutta kun Martina oli ollut haastattelussa jonkun naisen podcastissa niin yli 90 kommenttia ja sitten eräs heidän Eskon kanssa yhteisen podcastin pätkässäkin oli yli 40 kommenttia. Muilla suurinpiirtein kommenttien määrä luokkaa 0-5.
No eihän noi muut oikeasti ole edes julkisuudessa olevia henkilöitä ja 😂.
- Anonyymi00546
Anonyymi00541 kirjoitti:
Eräs rovaniemeläinen Jyri oli kommentoinut inhottavasti että "valehteleva noita" eräässä videossa. Jääkiekko- ja hiihtomiehiä tämä.
Jos olisi vielä persu niin samiksia Pikkaraisen kanssa sitten.
- Anonyymi00548
Anonyymi00545 kirjoitti:
No eihän noi muut oikeasti ole edes julkisuudessa olevia henkilöitä ja 😂.
Siellä Podimon sivuilla on kaikista podcasteista videoita ja paljon julkisuuden henkilöitä, ei kyse erikoisjoukoista.
- Anonyymi00553
Anonyymi00535 kirjoitti:
Knutti aloituspalaverissa, kun kävivät läpi osallistujia nimenomaan sanoi jotain Martinan luonteesa ja myös iästä. Olivatko yhdessä suunnitelleet että otetaan "vanhalta naiselta" luulot pois heti kättelyssä? Siltähän tuo hieman näyttää nyt.
Mites tää nyrkkeilijä nainen on Martinaa vanhempi Putkonen. Jäätyi kauhusta paikoilleen ja ei ampunut ketään 😂.
- Anonyymi00561
Anonyymi00553 kirjoitti:
Mites tää nyrkkeilijä nainen on Martinaa vanhempi Putkonen. Jäätyi kauhusta paikoilleen ja ei ampunut ketään 😂.
Hyvin tulee Martinan palvojan luonne esiin. Ivaat ja pilkkaat toisia osallistujia. Eipä ole sulla varaa valittaa Martinaan kohdistuvaan arvosteluun.
- Anonyymi00562
Anonyymi00540 kirjoitti:
Selasin hieman Podimon videopätkiä podcasteista ja siellä oli yleensä tullut vain muutamia kommentteja mutta kun Martina oli ollut haastattelussa jonkun naisen podcastissa niin yli 90 kommenttia ja sitten eräs heidän Eskon kanssa yhteisen podcastin pätkässäkin oli yli 40 kommenttia. Muilla suurinpiirtein kommenttien määrä luokkaa 0-5.
Oi että sentään 🤣🤣🤣 ps.oikeastiko lasket, vertaat?
- Anonyymi00528
suuri pallivaha, on hyväksi
- Anonyymi00544
Seuraava on Ampuma juoksu tehtävä ja tarvitaan henkistä vahvuutta sekä fyysisestä kuntoa. On enää neljä kokelasta ja vähiin käy, loppu alkaa jo häämöttää. Enää kolme lähetystä on erikoisjoukoista.
- Anonyymi00547
Anonyymi00544 kirjoitti:
Seuraava on Ampuma juoksu tehtävä ja tarvitaan henkistä vahvuutta sekä fyysisestä kuntoa. On enää neljä kokelasta ja vähiin käy, loppu alkaa jo häämöttää. Enää kolme lähetystä on erikoisjoukoista.
Osmosta sanoivat ja nauroivat kouluttajat, että on vitsi koko mies leirillä. Ei hyvää käytöstä kouluttajilta.
- Anonyymi00549
Anonyymi00547 kirjoitti:
Osmosta sanoivat ja nauroivat kouluttajat, että on vitsi koko mies leirillä. Ei hyvää käytöstä kouluttajilta.
Nämä Osmot ja Pinjat ja Mirat eivät ole oikeassa elämässä joutuneet kokemaan tuollaista kohtelua ja tuskin parisuhteissakaan, henkistä väkivaltaa, mitä Martina nyt joutuu kokemaan tuolla leirilläkin. On tullut luettua Martinan vainoajien juttuja vuosien varrelta ja tuntuu että kaikki ne nyt toistuu tuolla, väitetään valehtelijaksi vaikka puhuu totta. Ja yritetään tahallaan ärsyttää että hermostuisi loppujen lopuksi kun aikansa kiusataan. Vähätellään treenaamista että väitit että treenaat mutta miksi ei onnistu.
- Anonyymi00550
Anonyymi00549 kirjoitti:
Nämä Osmot ja Pinjat ja Mirat eivät ole oikeassa elämässä joutuneet kokemaan tuollaista kohtelua ja tuskin parisuhteissakaan, henkistä väkivaltaa, mitä Martina nyt joutuu kokemaan tuolla leirilläkin. On tullut luettua Martinan vainoajien juttuja vuosien varrelta ja tuntuu että kaikki ne nyt toistuu tuolla, väitetään valehtelijaksi vaikka puhuu totta. Ja yritetään tahallaan ärsyttää että hermostuisi loppujen lopuksi kun aikansa kiusataan. Vähätellään treenaamista että väitit että treenaat mutta miksi ei onnistu.
Myös ikää aluksi kommentoitiin yhden kouluttajan taholta eli kaikki nämä mitä vainoajatkin. Ja sitten siellä oli valokuvaaja tehnyt kaksi erittäin epäedullista pysäytyskuvaa videosta ja Seiska niitä käyttää jatkuvasti, ei muut media kertaakaan. Paitsi täällä ylläpito yhdessä aloituksessa taisi olla eka jo käytti.
- Anonyymi00551
Anonyymi00550 kirjoitti:
Myös ikää aluksi kommentoitiin yhden kouluttajan taholta eli kaikki nämä mitä vainoajatkin. Ja sitten siellä oli valokuvaaja tehnyt kaksi erittäin epäedullista pysäytyskuvaa videosta ja Seiska niitä käyttää jatkuvasti, ei muut media kertaakaan. Paitsi täällä ylläpito yhdessä aloituksessa taisi olla eka jo käytti.
Googlasin että mikä on miehiään tuo valokuvaaja joka oli Seiskalle tuon "tilaustyön" tehnyt.
- Anonyymi00552
Anonyymi00549 kirjoitti:
Nämä Osmot ja Pinjat ja Mirat eivät ole oikeassa elämässä joutuneet kokemaan tuollaista kohtelua ja tuskin parisuhteissakaan, henkistä väkivaltaa, mitä Martina nyt joutuu kokemaan tuolla leirilläkin. On tullut luettua Martinan vainoajien juttuja vuosien varrelta ja tuntuu että kaikki ne nyt toistuu tuolla, väitetään valehtelijaksi vaikka puhuu totta. Ja yritetään tahallaan ärsyttää että hermostuisi loppujen lopuksi kun aikansa kiusataan. Vähätellään treenaamista että väitit että treenaat mutta miksi ei onnistu.
😂😂tuliko toi ihan sydämestä?
- Anonyymi00554
Anonyymi00551 kirjoitti:
Googlasin että mikä on miehiään tuo valokuvaaja joka oli Seiskalle tuon "tilaustyön" tehnyt.
Mitä noita jauhaa ja onhan kisa vielä kesken. Moni menee kuulema tutkilla tunnepuolella, kun kotiväki ottaa heihin yhteyttä leirille. Ja matto vedetään rajusti heidän alta pois.
- Anonyymi00555
Anonyymi00551 kirjoitti:
Googlasin että mikä on miehiään tuo valokuvaaja joka oli Seiskalle tuon "tilaustyön" tehnyt.
Tiedoksi että Matias Petäistö. Ei ole itse läpäisyt sukelusosuutta ja muut kouluttajat ovat kokeesta saaneet puhtaat paperit. Joten ei oikeesti ole Matiakselta vaatia, että läpäisi kokelaat tään sukellus tehtävänsä.
- Anonyymi00558
Anonyymi00550 kirjoitti:
Myös ikää aluksi kommentoitiin yhden kouluttajan taholta eli kaikki nämä mitä vainoajatkin. Ja sitten siellä oli valokuvaaja tehnyt kaksi erittäin epäedullista pysäytyskuvaa videosta ja Seiska niitä käyttää jatkuvasti, ei muut media kertaakaan. Paitsi täällä ylläpito yhdessä aloituksessa taisi olla eka jo käytti.
Ihan oli itsensä näköinen Martina. Luonne tuli hyvin esiin
- Anonyymi00559
Anonyymi00549 kirjoitti:
Nämä Osmot ja Pinjat ja Mirat eivät ole oikeassa elämässä joutuneet kokemaan tuollaista kohtelua ja tuskin parisuhteissakaan, henkistä väkivaltaa, mitä Martina nyt joutuu kokemaan tuolla leirilläkin. On tullut luettua Martinan vainoajien juttuja vuosien varrelta ja tuntuu että kaikki ne nyt toistuu tuolla, väitetään valehtelijaksi vaikka puhuu totta. Ja yritetään tahallaan ärsyttää että hermostuisi loppujen lopuksi kun aikansa kiusataan. Vähätellään treenaamista että väitit että treenaat mutta miksi ei onnistu.
11:25 mistä sä tiedät mitä ihmiset ovat kokeneet? Katsos kun kaikilla ole tarve kertoa kaikkea julkisuuteen. Jokaista tuolla erikoisjoukoissa syytellään, haukutaan ja nimitellään. Sä luuseri et vaan näe kuin Martinan
- Anonyymi00560
Anonyymi00551 kirjoitti:
Googlasin että mikä on miehiään tuo valokuvaaja joka oli Seiskalle tuon "tilaustyön" tehnyt.
Googlaa, googlaa. Tärkeää ja merkityksellistä 😁😁😁
- Anonyymi00563
Anonyymi00555 kirjoitti:
Tiedoksi että Matias Petäistö. Ei ole itse läpäisyt sukelusosuutta ja muut kouluttajat ovat kokeesta saaneet puhtaat paperit. Joten ei oikeesti ole Matiakselta vaatia, että läpäisi kokelaat tään sukellus tehtävänsä.
Matias jo mainostaakin instassaan vain ohjelmaa jossa on Ernansa kanssa yhdessä. Muuten, ei liene sattumaa että Erna ilmoitti viime vuoden marraskuun Balin matkan jälkeen että on eronnut miehestään ja sitten joulukuun alusta Matiaksen ex-vaimo aloitti erään onlyfans-naisen kanssa Matiaksen kovan mustamaalaamisen. Ja vielä se seikka että kun Martias silloin lumetti hiihtokeskuksessa niin sai viestiä että sinä siellä kylmässä kun muut on Balilla. Oli laittanut sen viestin näkyviin instaansa.
- Anonyymi00564
Anonyymi00563 kirjoitti:
Matias jo mainostaakin instassaan vain ohjelmaa jossa on Ernansa kanssa yhdessä. Muuten, ei liene sattumaa että Erna ilmoitti viime vuoden marraskuun Balin matkan jälkeen että on eronnut miehestään ja sitten joulukuun alusta Matiaksen ex-vaimo aloitti erään onlyfans-naisen kanssa Matiaksen kovan mustamaalaamisen. Ja vielä se seikka että kun Martias silloin lumetti hiihtokeskuksessa niin sai viestiä että sinä siellä kylmässä kun muut on Balilla. Oli laittanut sen viestin näkyviin instaansa.
Tammikuussa Matiaksen e-vaimo tuon onlyfans-naisen podcastissa alkoi vihjailemaan jostain tartunnasta minkä saanut avioliiton aikana. Eli kovat oli piipussa naisilla ja nimenomaan joulukuun alussa tuo heidän yhteistyö alkoi.
- Anonyymi00566
Anonyymi00563 kirjoitti:
Matias jo mainostaakin instassaan vain ohjelmaa jossa on Ernansa kanssa yhdessä. Muuten, ei liene sattumaa että Erna ilmoitti viime vuoden marraskuun Balin matkan jälkeen että on eronnut miehestään ja sitten joulukuun alusta Matiaksen ex-vaimo aloitti erään onlyfans-naisen kanssa Matiaksen kovan mustamaalaamisen. Ja vielä se seikka että kun Martias silloin lumetti hiihtokeskuksessa niin sai viestiä että sinä siellä kylmässä kun muut on Balilla. Oli laittanut sen viestin näkyviin instaansa.
Tottakai Matias haluaa ennemmin tulla yhdistetyksi romanttisesti nuoreen isoperseiseen Ernaan kuin johonkin vanhaan Martinaan. Sehän on selvä. Odottaa jo innolla että ohjelman esitys alkaa ja suhdespekulaatiot Ernan kanssa nousevat nextille levelille.
- Anonyymi00567
Anonyymi00566 kirjoitti:
Tottakai Matias haluaa ennemmin tulla yhdistetyksi romanttisesti nuoreen isoperseiseen Ernaan kuin johonkin vanhaan Martinaan. Sehän on selvä. Odottaa jo innolla että ohjelman esitys alkaa ja suhdespekulaatiot Ernan kanssa nousevat nextille levelille.
Missään nimessä Matias ei haluu itselleen mitään imagokolhua siitä että olis muka jotain romanttista sutinaa jonku reilusti keski-ikäisen ja ikuisen wannabe-julkkistyrkyn kanssa.
- Anonyymi00568
Anonyymi00567 kirjoitti:
Missään nimessä Matias ei haluu itselleen mitään imagokolhua siitä että olis muka jotain romanttista sutinaa jonku reilusti keski-ikäisen ja ikuisen wannabe-julkkistyrkyn kanssa.
Matias tapaili eronsa jälkeen tätä Diosa Saraa, pornotähteä.
- Anonyymi00569
Anonyymi00555 kirjoitti:
Tiedoksi että Matias Petäistö. Ei ole itse läpäisyt sukelusosuutta ja muut kouluttajat ovat kokeesta saaneet puhtaat paperit. Joten ei oikeesti ole Matiakselta vaatia, että läpäisi kokelaat tään sukellus tehtävänsä.
Lohjan leirillä on samat vaatimukset kaikille kokelaille. Martinan on turha uhriutua joka helvatan asiasta.
Operaattoreiden oikean koulutuksen yksityiskohdista ei kerrota kaikkea julkisuuteen. - Anonyymi00570
Anonyymi00567 kirjoitti:
Missään nimessä Matias ei haluu itselleen mitään imagokolhua siitä että olis muka jotain romanttista sutinaa jonku reilusti keski-ikäisen ja ikuisen wannabe-julkkistyrkyn kanssa.
Kukaan muu ei jauha paskaa ja ainoastaan sinä. Et M ja M-välillä olisi mitään muuta, kuin ainoastaan kilpailevat parina kisoissa. Lopeta noi sairaat kommentit ja jätä noi kaksi henkilöä pois vihjailuistasi.
- Anonyymi00571
Anonyymi00570 kirjoitti:
Kukaan muu ei jauha paskaa ja ainoastaan sinä. Et M ja M-välillä olisi mitään muuta, kuin ainoastaan kilpailevat parina kisoissa. Lopeta noi sairaat kommentit ja jätä noi kaksi henkilöä pois vihjailuistasi.
Voi eikä ! Miten kaunis kuva on Martinasta, sen omas instas. 🔥.
- Anonyymi00572
Anonyymi00569 kirjoitti:
Lohjan leirillä on samat vaatimukset kaikille kokelaille. Martinan on turha uhriutua joka helvatan asiasta.
Operaattoreiden oikean koulutuksen yksityiskohdista ei kerrota kaikkea julkisuuteen.Martinaa syytettiin valehtelijaksi ja uhattiin poistaa leiriltä siksi kun yritti väittää vastaan että on totta että tehnyt noita ennenkin. Kuten on tehnytkin kun kouluttautui kansainväliseksi hengenpelastajaksi. Kyse on siis siitä eikä mistään muusta eikä liity muihin mitenkään.
- Anonyymi00573
Anonyymi00572 kirjoitti:
Martinaa syytettiin valehtelijaksi ja uhattiin poistaa leiriltä siksi kun yritti väittää vastaan että on totta että tehnyt noita ennenkin. Kuten on tehnytkin kun kouluttautui kansainväliseksi hengenpelastajaksi. Kyse on siis siitä eikä mistään muusta eikä liity muihin mitenkään.
Martina teki aikaisemmin kaikki vaaditut ja sitten hänelle valehdeltiin että ei ole tehnyt. Kun yritti sanoa että kyllä tein, osaan laskea, niin huudettiin että älä väitä vastaan. Laitettiin aiheettomastai yöksi nukkumaan ulos.
Martinan väitettiin puhuvan paskaa kun sanoi että on tehnyt noita ennenkin. Kun yritti kertoa että on oikeasti tehnyt niitä niin taas yritettiin tukkia syy että älä väitä vastaan. - Anonyymi00574
Anonyymi00573 kirjoitti:
Martina teki aikaisemmin kaikki vaaditut ja sitten hänelle valehdeltiin että ei ole tehnyt. Kun yritti sanoa että kyllä tein, osaan laskea, niin huudettiin että älä väitä vastaan. Laitettiin aiheettomastai yöksi nukkumaan ulos.
Martinan väitettiin puhuvan paskaa kun sanoi että on tehnyt noita ennenkin. Kun yritti kertoa että on oikeasti tehnyt niitä niin taas yritettiin tukkia syy että älä väitä vastaan.Miten tuollaiseen pitäisi oikeasti reagoida? Pitäisikö alistua täysin koska uhkana on että poistetaan jos haluaa oikaista väärän syytöksen. Nyt jossain hoetaan että Martinaa suositaan koska sanoi vastaan ja silti ei revitty numerolappua pois.
- Anonyymi00575
Anonyymi00571 kirjoitti:
Voi eikä ! Miten kaunis kuva on Martinasta, sen omas instas. 🔥.
Martina on jossain kuvauksissa eli tuleeko joku haastattelu lehteen vai mikä on homman nimi.
- Anonyymi00576
Anonyymi00573 kirjoitti:
Martina teki aikaisemmin kaikki vaaditut ja sitten hänelle valehdeltiin että ei ole tehnyt. Kun yritti sanoa että kyllä tein, osaan laskea, niin huudettiin että älä väitä vastaan. Laitettiin aiheettomastai yöksi nukkumaan ulos.
Martinan väitettiin puhuvan paskaa kun sanoi että on tehnyt noita ennenkin. Kun yritti kertoa että on oikeasti tehnyt niitä niin taas yritettiin tukkia syy että älä väitä vastaan.Älä nyt jösses sentään ota VIIHDEOHJELMAA noin vakavasti ja pillastu. Nyt kannattaa ottaa itseäsi niskasta kiinni ja tehdä jotain elämällesi.
- Anonyymi00577
Anonyymi00569 kirjoitti:
Lohjan leirillä on samat vaatimukset kaikille kokelaille. Martinan on turha uhriutua joka helvatan asiasta.
Operaattoreiden oikean koulutuksen yksityiskohdista ei kerrota kaikkea julkisuuteen.Martina ei ole uhriutunut noista asioista. En ole missään nähnyt että olisi uhriutunut. Eräässä podcastissa yritti jopa puolustaa kouluttajien toimintaa ja kielenkäyttöä.
- Anonyymi00578
Anonyymi00571 kirjoitti:
Voi eikä ! Miten kaunis kuva on Martinasta, sen omas instas. 🔥.
Onko instas kaunis kuva 😉 ihania noi nykyajan filtterit ja muokkaukset.
- Anonyymi00579
Anonyymi00568 kirjoitti:
Matias tapaili eronsa jälkeen tätä Diosa Saraa, pornotähteä.
Se onkin varmasti nainen joka on enemmän Martinan vainoajan mieleen, otaksun?
- Anonyymi00580
Anonyymi00569 kirjoitti:
Lohjan leirillä on samat vaatimukset kaikille kokelaille. Martinan on turha uhriutua joka helvatan asiasta.
Operaattoreiden oikean koulutuksen yksityiskohdista ei kerrota kaikkea julkisuuteen.Martina on kova uhriutumaan ja vika on aina muissa. Nähty monta kertaa
- Anonyymi00581
Anonyymi00568 kirjoitti:
Matias tapaili eronsa jälkeen tätä Diosa Saraa, pornotähteä.
…Joka onkin huomattavasti nuorempi kuin Martina.
- Anonyymi00582
Anonyymi00571 kirjoitti:
Voi eikä ! Miten kaunis kuva on Martinasta, sen omas instas. 🔥.
Juu niin on. Oikein sellanen kaukana totuudesta - kuva. Maksimi filttereillä. Voi eikä 🔥
- Anonyymi00583
Anonyymi00581 kirjoitti:
…Joka onkin huomattavasti nuorempi kuin Martina.
Eiks toi Matiaksen vaimo ollut vuosia vanhempi, kuin itse Matias ? Mitä Matiakselle kuuluu edes Martinan ikä ? Saahan olla ystävykset, vaikka olisi 50 vuoden ikäero.
- Anonyymi00584
Anonyymi00582 kirjoitti:
Juu niin on. Oikein sellanen kaukana totuudesta - kuva. Maksimi filttereillä. Voi eikä 🔥
Totuus Martinan ulkonäöstä nähtiin Erikoisjoukot ohjelmassa. Ja se siitä. Kaikista saa kaunottaria kun on muokkausovellus käytössä. Tämän luulisi jokaisen tietävän.
- Anonyymi00585
Anonyymi00583 kirjoitti:
Eiks toi Matiaksen vaimo ollut vuosia vanhempi, kuin itse Matias ? Mitä Matiakselle kuuluu edes Martinan ikä ? Saahan olla ystävykset, vaikka olisi 50 vuoden ikäero.
Enpä usko edes sen kummempaan ystävyyteen. Bisnes on se mikä heitä yhdistää.
- Anonyymi00593
Anonyymi00584 kirjoitti:
Totuus Martinan ulkonäöstä nähtiin Erikoisjoukot ohjelmassa. Ja se siitä. Kaikista saa kaunottaria kun on muokkausovellus käytössä. Tämän luulisi jokaisen tietävän.
Martina on kaunis siellä Erikoisjoukossakin toisin kuin eräät. Tuo formaatti on ehkä kovin missä näissä tositv-ohjelmissa ollaan mukana. Ei ole käytössä edes lämmintä vettä. Kyllä näkee että on aikanaan voittanut Miss Hawaiian Tropical kisan ja ollut mukana myös Miss Suomi semifinaalissa.
- Anonyymi00598
Anonyymi00593 kirjoitti:
Martina on kaunis siellä Erikoisjoukossakin toisin kuin eräät. Tuo formaatti on ehkä kovin missä näissä tositv-ohjelmissa ollaan mukana. Ei ole käytössä edes lämmintä vettä. Kyllä näkee että on aikanaan voittanut Miss Hawaiian Tropical kisan ja ollut mukana myös Miss Suomi semifinaalissa.
Ei nyt auta sun selitykset. Ei ole kaunis. Jos nuorena oli ok, niin on pilannut sen kaikilla käsittelyillä. Täytteet näkyy, huulet on todella rumat. Kauneus on katoavaista todellakin.
- Anonyymi00586
Missähän ne Martinan tilikauden tulokset 2024-25 viipyy. Diandran yritys se tahkoaa yli miljoonan liikevaihtoa ja lähes puolen miljoonan voittoa.
Hieno esimerkki siitä, mitä oikee lahjakkuus, pitkäjänteinen työ ja järkevä taloussuunnittelu voi parhaimmillaan saada aikaan. Ja kaikki toi vielä ilman oman erinomaisuuden julistamista ja tyhjänpäiväisiä mantroja.- Anonyymi00588
Diandralla on oma ex-kiekkoilija joka kantaa Diandran kasseja keikkamatkoilla.
- Anonyymi00589
Anonyymi00588 kirjoitti:
Diandralla on oma ex-kiekkoilija joka kantaa Diandran kasseja keikkamatkoilla.
No, miljonäärillä on varaa elättää yksi ex-kiekkoilijakin siinä samalla.
- Anonyymi00590
Diandran suosikki arkiruoka on että sekoittaa tonnikalaa purkista ja ananasta purkista ja puristaa sitruunaa päälle.
- Anonyymi00591
Anonyymi00588 kirjoitti:
Diandralla on oma ex-kiekkoilija joka kantaa Diandran kasseja keikkamatkoilla.
Ex-kiekkoilija ei tule niin kalliiksi kuin jos olisi esim. lapsia ja hevosia elätettävänä ja hoidettavana.
- Anonyymi00592
Anonyymi00590 kirjoitti:
Diandran suosikki arkiruoka on että sekoittaa tonnikalaa purkista ja ananasta purkista ja puristaa sitruunaa päälle.
Miksi ei laita lisäksi herne-maissi-paprikaa?
- Anonyymi00599
Anonyymi00591 kirjoitti:
Ex-kiekkoilija ei tule niin kalliiksi kuin jos olisi esim. lapsia ja hevosia elätettävänä ja hoidettavana.
No ne lapset ei firman luvuissa näy eikä hevosharrastuksen menot. Kyllä ne Martinan kuralle menneet bisnekset johtuu ihan muusta
- Anonyymi00600
Anonyymi00599 kirjoitti:
No ne lapset ei firman luvuissa näy eikä hevosharrastuksen menot. Kyllä ne Martinan kuralle menneet bisnekset johtuu ihan muusta
Omasta firmastaanhan Martina itselleen palkkaa maksaa. Joidenkin pitää maksaa enemmän ja jotkut voivat maksaa itselleen palkkaa vähemmän. Esim. niiden joilla on miljonäärimies elättämässä kuten esim. Tykällä ja Hussilla ja Pimiällä tai sitten nämä sinkkunaiset joilla ei ole elätettäviä.
- Anonyymi00601
Anonyymi00600 kirjoitti:
Omasta firmastaanhan Martina itselleen palkkaa maksaa. Joidenkin pitää maksaa enemmän ja jotkut voivat maksaa itselleen palkkaa vähemmän. Esim. niiden joilla on miljonäärimies elättämässä kuten esim. Tykällä ja Hussilla ja Pimiällä tai sitten nämä sinkkunaiset joilla ei ole elätettäviä.
Hussi oli Harkimon kanssa avioliitossa niin oli vuosia että ei nostanut palkkaa ollenkaan vaan pelkkää osinkoa ja sitäkin muutaman tonnin. Aika omituista.
- Anonyymi00603
Anonyymi00591 kirjoitti:
Ex-kiekkoilija ei tule niin kalliiksi kuin jos olisi esim. lapsia ja hevosia elätettävänä ja hoidettavana.
Jos olisi elätettävänä sekä ex-kiekkoilija että lapset ja hevoset niin se tulisi jo aivan liian kalliiksi kenelle hyvänsä.
- Anonyymi00587
Kova valittaja toi Martina. Iso ero siihen mitä se sanoo olevansa
- Anonyymi00594
Martinan vainoaja on käyttänyt Eskon törkeitä puheita eron jälkeen Martinaa vastaan. Samoin on käyttänyt Stefun törkeitä puheita eron jälkeen Martinaa vastaan. On käyttänyt Pikkaraisen puheita eron jälkeen Martinaa vastaan. Nyt sitten täysillä käyttää Petäistön puheita erikoisjoukoissa Martinaa vastaan kun Petäistö väittää että Martina puhuu paskaa ja yrittää kertoa että totta on.
Kiitos näille miehille että olette antaneet aseen Martinan vainoajalle. Mutta että Petäistökin, niin tämä on jo liikaa. Muuten Petäistöön romanttisesti liitetty Erna kertoo eräässä podcastissa, kun kuivailee unelmamiestään ulkonäöltä (kuvailee Petäistöä) niin Erna siinä sanoo että haluaa mieheltä muuta kuin esim. sata ruusua.
Pikkaraisen bestiksenä ollut nainen myi valmennuksiaan siten että "ei mikään 21 päivän haaste".- Anonyymi00595
Siellä Erna ja Tikander yhteistuumin että "ja mitä Erna oikesti toivoo kumppanilta enemmän kuin näyttäviä eleitä ja sataa ruusua".
- Anonyymi00596
Vauvallakin kirjoitettiin että Esko on jo sanonut että valehteli nuo Levin vessat ym. eron jälkeen mustasukkaisuuksissaan mutta niin vain tänä päivänäkin Martinan vainoaja sitäkin valhetta toistaa. Tai eihän Eskon edes mistään Levin vessoista puhunut vaan arvista polvissa.
- Anonyymi00597
Onneksi Pikkarainen sai itsellään tämän täysin Martinan vastakohdan ulkoisesti ja muutenkin eli tulevan rippileirin opettajan, arvosteetun entisen hiihtokuningattaren, jonka juhlimista Vinkkarissa ja Ihkussa Pikkarainen hieman kyllä moitti. Halusi että pitää mennä kymmeneltä nukkumaan ja herätä aamulla samaan aikaan, myös viikonloppuisin. Pikkarainen moitti alkoholinkäyttöä ja mainosti että itse ei enää halua käyttää. Entinen hiihtokuningatar ei enää uskalla laittaa instaansa seurusteluviineijään ja tappiin asti juhlimistaan eli Pikkarainen pystyy vielä vanhankin tavat muuttamaan.
- Anonyymi00602
Anonyymi00597 kirjoitti:
Onneksi Pikkarainen sai itsellään tämän täysin Martinan vastakohdan ulkoisesti ja muutenkin eli tulevan rippileirin opettajan, arvosteetun entisen hiihtokuningattaren, jonka juhlimista Vinkkarissa ja Ihkussa Pikkarainen hieman kyllä moitti. Halusi että pitää mennä kymmeneltä nukkumaan ja herätä aamulla samaan aikaan, myös viikonloppuisin. Pikkarainen moitti alkoholinkäyttöä ja mainosti että itse ei enää halua käyttää. Entinen hiihtokuningatar ei enää uskalla laittaa instaansa seurusteluviineijään ja tappiin asti juhlimistaan eli Pikkarainen pystyy vielä vanhankin tavat muuttamaan.
No jos Riitta-Liisa haluaa vielä tuossa iässä ja tuolla ulkonäöllä jonkun miehen saada niin täytyy muuttua sellaiseksi kuin Pikkarainen haluaa. Kyllä Pikkaraiselle on vielä 2021 ja 2022 alkoholi maistunut vaikka sen jälkeen onkin alkanut saarnaamaan alkoholia vastaan. Tietenkin kun ryyppääminen aiheutti elämäänsä ison ongelman, josta vieläkin kärsii.
- Anonyymi00604
Anonyymi00602 kirjoitti:
No jos Riitta-Liisa haluaa vielä tuossa iässä ja tuolla ulkonäöllä jonkun miehen saada niin täytyy muuttua sellaiseksi kuin Pikkarainen haluaa. Kyllä Pikkaraiselle on vielä 2021 ja 2022 alkoholi maistunut vaikka sen jälkeen onkin alkanut saarnaamaan alkoholia vastaan. Tietenkin kun ryyppääminen aiheutti elämäänsä ison ongelman, josta vieläkin kärsii.
Pikkarainen on todellakin tyhmältä mieheltä vaikuttava henkilö. On kohta keskiikäinen ja paljastaa itsensä puolialastomaksi pöljäksi kuvissaan.
- Anonyymi00605
Anonyymi00604 kirjoitti:
Pikkarainen on todellakin tyhmältä mieheltä vaikuttava henkilö. On kohta keskiikäinen ja paljastaa itsensä puolialastomaksi pöljäksi kuvissaan.
Muuttaako talonmies Pikkarainen jossain vaiheessa takaisin Helsinkiin ja houkuttelee Ritun mukaan koirineen?
- Anonyymi00606
Anonyymi00605 kirjoitti:
Muuttaako talonmies Pikkarainen jossain vaiheessa takaisin Helsinkiin ja houkuttelee Ritun mukaan koirineen?
Erna Husko itkenyt podcastis, kun ihmiset tuijottaa sitä kokoajan. Miksi kasvattanut niin isoksi takapuolensa ja huulensa, ei ihme jos ihmiset moista näkyä tuijottavat 😂.
- Anonyymi00607
Anonyymi00604 kirjoitti:
Pikkarainen on todellakin tyhmältä mieheltä vaikuttava henkilö. On kohta keskiikäinen ja paljastaa itsensä puolialastomaksi pöljäksi kuvissaan.
Niinpä se Martinallekin kelpasi. Paljasteli silloinkin
- Anonyymi00608
Anonyymi00607 kirjoitti:
Niinpä se Martinallekin kelpasi. Paljasteli silloinkin
Mutta heivasi pois kulkemasta Hannun viereltään, kun tuli syyte tietoon raiskauksesta.
- Anonyymi00609
Anonyymi00606 kirjoitti:
Erna Husko itkenyt podcastis, kun ihmiset tuijottaa sitä kokoajan. Miksi kasvattanut niin isoksi takapuolensa ja huulensa, ei ihme jos ihmiset moista näkyä tuijottavat 😂.
Kasvattaako se kans ne toiset huulensakkin ?
- Anonyymi00610
Anonyymi00608 kirjoitti:
Mutta heivasi pois kulkemasta Hannun viereltään, kun tuli syyte tietoon raiskauksesta.
Riitta-Liisalle kelpasi kun oli tullut tuomio kolmessa eri oikeusasteessa. Epätoivoinen nainen ja miehenkipeä.
- Anonyymi00611
Anonyymi00610 kirjoitti:
Riitta-Liisalle kelpasi kun oli tullut tuomio kolmessa eri oikeusasteessa. Epätoivoinen nainen ja miehenkipeä.
Riitta-Liisakin paljastelee niukoissa bikineissä instassa.
- Anonyymi00612
Anonyymi00611 kirjoitti:
Riitta-Liisakin paljastelee niukoissa bikineissä instassa.
Kohta ne juoksentelee yhdessä puolialastomana Kätkätunturilla ja Ritu heittelee keijupölyä Hannun päälle ja sitten Levijärveen uimaan. Hannukin muutti nyt asumaan Ritun huudeille.
- Anonyymi00613
Anonyymi00611 kirjoitti:
Riitta-Liisakin paljastelee niukoissa bikineissä instassa.
Niinpä se martinakin on paljastellut.
- Anonyymi00614
Anonyymi00608 kirjoitti:
Mutta heivasi pois kulkemasta Hannun viereltään, kun tuli syyte tietoon raiskauksesta.
Joo mutta paljastelija kelpasi. Puolialaston pöljä sua lainatakseni
- Anonyymi00615
Anonyymi00612 kirjoitti:
Kohta ne juoksentelee yhdessä puolialastomana Kätkätunturilla ja Ritu heittelee keijupölyä Hannun päälle ja sitten Levijärveen uimaan. Hannukin muutti nyt asumaan Ritun huudeille.
Onkohan Hannu saanut Riitta-Liisan juhlimisen kuriin vai johtuuko tauko vain siitä että Levin kiimaviikot ja turistikausi ja afterskiit on ohitse vähäksi aikaa. Syksyllä taas jatkuu.
- Anonyymi00616
Anonyymi00606 kirjoitti:
Erna Husko itkenyt podcastis, kun ihmiset tuijottaa sitä kokoajan. Miksi kasvattanut niin isoksi takapuolensa ja huulensa, ei ihme jos ihmiset moista näkyä tuijottavat 😂.
Hieman vaikuttaa tyhmän oloiselta tämä Erna kun nyt katsonut instajuttujaan.
- Anonyymi00617
Anonyymi00616 kirjoitti:
Hieman vaikuttaa tyhmän oloiselta tämä Erna kun nyt katsonut instajuttujaan.
No ei kai kukaan fiksu pyllistele instassaan ja vielä suurenna takapuoltaan kuviin ja sitten myy hupparia jonka selässä on oma perse paljaana. Tietenkin yhtä tyhmä joka sellaisen ostaa ja sellainen päällä kulkee.
- Anonyymi00618
Anonyymi00617 kirjoitti:
No ei kai kukaan fiksu pyllistele instassaan ja vielä suurenna takapuoltaan kuviin ja sitten myy hupparia jonka selässä on oma perse paljaana. Tietenkin yhtä tyhmä joka sellaisen ostaa ja sellainen päällä kulkee.
Juuri tuollaiset Ernat ja Niko Saariset niin niillä on paljon seuraajia ja tienaavat älyttömästi noilla älyttömillä touhuillaan. Siihen on maailma mennyt ja etenkin nuoriso.
- Anonyymi00619
Anonyymi00615 kirjoitti:
Onkohan Hannu saanut Riitta-Liisan juhlimisen kuriin vai johtuuko tauko vain siitä että Levin kiimaviikot ja turistikausi ja afterskiit on ohitse vähäksi aikaa. Syksyllä taas jatkuu.
Hannu uhkasi että muuttaa takaisin pääkaupunkiseudulle ellei tyyli Levillä muutu hänen oman mielen mukaiseksi. Katsotaan nyt.
- Anonyymi00620
Silkkaa huuhaata! Kuinkahan paljon turhake julkkikset käärineet rahaa. Seli seli?? Turhuutta riittää? Kyllä kansa Maksaa. Tosi kun kyseessä kaikki Pakenee. Kun rahaa on!
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504