En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta mahdollista ❤️
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
116
2803
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei hätää mies
Ota rauhalisesti vain 😊🤗- Anonyymi
"jokaisen sanani vakuuttava selittävä on 100% kohdennettu juuri minulle"
- Anonyymi
laita jos haluat se piristäisi. olen hyvin yksinäinen. en vaadi sulta mitään ja ei meidän tarvitse ikinä edes nähdä mutta olisihan se kiva viestitellä jollekin kenellä on kasvot
- Anonyymi
Tuo on erityisen tärkeää, kenellä on kasvot. On todella turhauttavaa kommunikoida kasvottoman kanssa.
- Anonyymi
Aivan sama ajatus. Sitä pohdin koko ajan että milloin uskaltaisin
- Anonyymi
Samoilla aatoksillapa hyvinkin
- Anonyymi
Varovainen renkaiden potkiminenkin toimii, vaikka olisin siitäkin ihan onnesta soikeana. Onhan tässä aikaa vuosia, kunhan olen vielä sinkkuna. En kyllä usko saavani viestiä, mutta aina voi unelmoida.
Jospa siellä olisi hyvä vastaanotto viestillä. - Anonyymi
Sinkku olen, joten laita vain viestiä rohkeasti.
- Anonyymi
Pakko sanoa palstasedän kannustaja, että jos jonkun työpaikka, tai asunnonetsintä ilmoituksessa lukisi että ota yhteyttä rohkeasti olisin ns tilallisena, että nope
- Anonyymi
Olisi ihanaa saada viesti häneltä❤️
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
Toivoisin niin, että hän laittaisi viestiä. Se voisi olla uusi alku🥰
- Anonyymi
Voisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi
Tartu siis toimeen🤳🏾
- Anonyymi
Viestiä mihin?
Sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestiä mihin?
SivuNo mulle tietty.❤️sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle tietty.❤️sivusta
No joo, mä menin tähän palstaharhaan ja laitoin viestin jonkun aikaa sitten. Lankesin täysin siihen että se oma kohde olisi täällä ja tykkää. Ei tuu toistumaan.
Sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestiä mihin?
SivuPsykiatriselle polille!
- Anonyymi
Mitä sinä odotat? Aina voit laittaa tekstiviestin. Laita vaikka nyt. Voi hyvät hyssykät mikä siinä on nyt niin vaikeeta. täällä tarttuu toisista semmoinen saamattomuus. En halua miestä joka pelkää näyttää tunteensa ja joka empii. Saa empiä kohta maailman tappiin asti. Tämä on nyt niin naurettavaksi mennyt voi hyvää päivää 🩷
- Anonyymi
Olen niin onnellinen kun olet olemassa ja haluan kulta tutustua sinuun mut en ymmärrä miksi on niin kamalan työn takana laittaa tekstari. Kerro, niin yritän auttaa päästään eteenpäin päin eikä junnata paikallaan. 🩷
- Anonyymi
Täällä sama tilanne😲😯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä sama tilanne😲😯
🫦😘🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫦😘🥳
Kaikki kääntyy parhain päin. 🙏⚓🩷
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Mä oon pistäny tänäönkin viestiä mut taitas olla niin et pitää antaa olla ... ei tuu vastauksia joten .
Ei sitä varmaa enäö kiinosta .
No oonpahan yrittäny- Anonyymi
Ai puhelimeen?
- Anonyymi
Eipä oo tainnut saada sun viestejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo tainnut saada sun viestejä.
No sit tää palstaäijä tai kukaan muukaan ei oo varmaa sul kirjoitellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai puhelimeen?
Ei se sullaka guben tiedustelija järki päätä pakota
- Anonyymi
No eipä taitas mulle onnistua laittaan edes perinteisin keinoin ainakaan
https://youtube.com/shorts/E9oKUq2aGaM?si=EqclL-apwtTL3S-j
Mä kun taas en muutenkaan ole sillai perinteinen mies millään mittapuulla- Anonyymi
Kun kaikki on raunioina, ja kaikki näyttää menetetyltä niin kuka seisoo rinnalla tai tässä varmaan ollaan jo polvillaan? Laulun sanoin: mistä tunnet sä ystävän onko vierellä hän ? 🥲🩷⚓🙏
- Anonyymi
Huoleton on hevoset poika
- Anonyymi
Jos et ota yhteyttä, menetät minut…
- Anonyymi
Ota itse
- Anonyymi
Salapuhelu sulle 🤗🤭lukisin sun korvaan iltasadun
- Anonyymi
Ikinä ei voi saada mitä haluaa jos ei edes yritä.
- Anonyymi
Ehkä ei oo halua siel toisessa päässä? Sivusta
- Anonyymi
Miksi pitäisi laittaa viestiä?
- Anonyymi
Laita viestiä. Annetaan asioiden edetä omalla painollaan. Elämässä kummallakin kaikkea, en silti halusi olla erossa ❤️
- Anonyymi
Mä oon laittanu mut oon varmasn estetty😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon laittanu mut oon varmasn estetty😒
Et ole laittanut mitään, etkä ole estoilla 😭
- Anonyymi
❤️🔥
- Anonyymi
Älä jauha tuota paskaa taas.
Olisti mun vieressä jos sitä olisit oikeasti halunnut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole laittanut mitään, etkä ole estoilla 😭
Sit odotat viestiä muulta kun multa
Enkö oo kaivattisi olenkan vasn joku muu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit odotat viestiä muulta kun multa
Enkö oo kaivattisi olenkan vasn joku muuSulle laitoin viestiä ja nyt odotan vastausta. Oot mun kaivattuni kyllä😘😍🥰🤗
- Anonyymi
Kyl mun tunteet sua kohtaan on ihan yhtä vahvat, haluun kaikin tavoin tuoda sen esille aina kun nähdään livenä. Aiemmin pohdin liikaa niiden näyttämistä kun mietin mitä ne muut ajattelis kun kuulis meistä mut siinä vaan satutin itseäni ja sua kun taistelin sitä vastaan mitä oikeesti halusin eli sut. Totuushan on että me tullaan olemaan niin saakelin kuuma pari
- Anonyymi
Mieheltä?
- Anonyymi
Ei aikuisia ihmisiä kiinnosta muiden mielipiteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aikuisia ihmisiä kiinnosta muiden mielipiteet
Eikä aikuinen ihminen roiku naista tai muuten nuorekasta esittävän äijän jutuissa jodlaamassa ja herjaamassa suurin odotuksin ns. Aito rakkaustarina jee jee
- Anonyymi
Et varmaan tiedä, kuinka paljon satutit. Sivusta.
- Anonyymi
Laittakaa nyt ne viestit vaan rohkeesti liikkeelle, siitä ei kenenkään pitäisi pahastua vaan päinvastoin.
- Anonyymi
Ja nyt sama kehoitus gubelle muka universaalimmassa muodossa.
- Anonyymi
Kävelet ovesta sisään ja tehdään temput
- Anonyymi
Millaiset temput kiinnostaa?
- Anonyymi
Olisin valmis.
- Anonyymi
Laittaisipa viestiä…
- Anonyymi
Tekosyy. Ole hyvä.
- Anonyymi
Jos olet M-nainen niin laita viestiä vaan.
- Anonyymi
Mutta kun M-naisiakin on monta
- Anonyymi
No entä Ma-nainen 5 kirjaimella?
- Anonyymi
Odotan viestiäsi.
- Anonyymi
Se tulee pian❤️
- Anonyymi
Toivottavasti ihana olet huomenna paikalla ja saadaan silmäillä toisiamme taas ;)
Voitaisiin vaikka törmätä niin, että huulet osuu yhteen...- Anonyymi
Pysy siellä Oulussa ta .ökilläs,älä tule tohon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy siellä Oulussa ta .ökilläs,älä tule tohon!
Kyseessä ei ole oulu
- Anonyymi
ei kiinnosta naapurin miekkoset,
- Anonyymi
Epäilen ettei koko viestä oo koskaan edes minulle enää
tulossa ... Menee liian pitkää ja kauan odotella.
Vähä semosta höoöhopöä..
Uskoisinkohan et olis muutaki kuin höpöhöpöä ?
Naiselta- Anonyymi
Mitä höpöhöpöä olet aiemmin lähettänyt hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä höpöhöpöä olet aiemmin lähettänyt hänelle?
Ei tämä naisena esiintyvä äijä ole lähettänyt yhtään mitään. Koita hankkia jo muutakin tekemistä kuin jonkun naisoletetun perässä laahustaminen
- Anonyymi
Suorasanainen esityksesi perustalla olet oikeaa linjaa kun suoriudut tarkastelemaan maailmamme ...? Minuakin?
- Anonyymi
Mitä tämä mies täälläpäin, vertaillaan minun Tiede yhteisön Silmissä; Tiettäväksi sinkuille ja parivalinnassa? Kohtasin Hollywood sex partneri etsinnän kohteen, ei naurata enää, menivät sivu suun, vauhdissa ennätin erään ulkomaalaisen sopivan tuntuisen ja hajuisen Hollywood tyypin vierellä käydä, ehdotin Raamattu tunnin seuraamista, tietenkin siellä esitettiin vain uusia nuorten hengellisiä veisuja, sano euroopan valio mitä tehdään? Kiinnostuksemmme suuntautuu nykyään vain kokemattomien miesten ja naisten perään, tämä palkitaan? Eräälaisilla työskentely ehdoilla, on kylmää, sateista ja vaatteissa vähemmän suorittaa, meillä vai teillä?
- Anonyymi
Mä harkitsin laittavani snäppiä, mut en taida uskaltaa.
- Anonyymi
Juu, anna olla vaan.
- Anonyymi
Laita nyt ihmeessä. Eikö me sovittu jotain?
🫣 mä oon niin tyhmä, anna anteeksi. Miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt ihmeessä. Eikö me sovittu jotain?
🫣 mä oon niin tyhmä, anna anteeksi. Miehelle.Minä pidän niitä miehiä tai muita jopa aivokuolleina jotka kuvittelee naisen kirjoittavan tämmöistä. Alhainen itsetunto tai älykkyys ehkä aiheuttaa tällaista surkastumaa
- Anonyymi
Aloituslausumaan sisältyen olen ymmärtänyt viesti on vastaan otettu näinä unenomaisia hehkua Jumalan öinä? Rukoilemme muistamaan rukouksessa yöllä? Olemme kohdannet?
- Anonyymi
Olen menetellyt Tottelemattomasti ja muutakin on tilillä? Teot ja Sanat? Kysymme erään yksinäisen osallisuutta palvellen Herra!
- Anonyymi
Olemme oikeassa osoitteessa.
- Anonyymi
Palstalla
- Anonyymi
En mä työnnä sua kulta pois. Ei mun tunteet ole muuttuneet. Se mitä kirjoitin pitää edelleen paikkansa. Ei mun tunteet heilahtele . Ainoastaan ollu epävarmuus sun tunteista mua kohtaan. Oon pelännyt että oot kypsä mun tunteiluun ja koet mut ärsyttävänä, kun tyrkytän itseäni. ja huom jos nyt tulis kaksi viestiä tähän vastauksena yksi kannustaa ja toinen laukoo paskaa niin tiedät kumman omin.
- Anonyymi
En koe ärsyttävänä lainkaan, sen sijaan sun näkeminen piristää aina päivää ja et todellakaan oo tunkeileva vaan toivonkin näkeväni sua mahdollisimman paljon. Mitä tulee mun tunteisiin niin tunnen myös suhun isoa ihastusta ja näen kyllä miten söpösti säkin oot ihastunut muhun. Tää paikka missä nähdään vaan tekee jutut niin hankalaks. Vaikeaa olla rentona täällä vaikka haluisin todellakin tutustuu suhun enemmän.
- Anonyymi
Toi yllä oli miehelle joka tietää että oon 🩷
- Anonyymi
Niin sinulla on naisia esittävä setä kova tarve larpata, että sinulla on tällainen nettiystävä, joka aina on sinulle. T
- Anonyymi
Huomio! Trollit ja hyvin koulutetut sellaiset. Sitä päivää saatte odottaa tappiin asti, että menen ansaan Hih hih hiiii
- Anonyymi
Olemme molemmat? Aikakauden Sex-tarina? Molemmin valitsin, vietä yötä kaikessa, kanssasi.
- Anonyymi
Tämä asian osainen versus asian omistaja ovat sinun ja minun ikuisesti? Pidä Hyvä? Poista Paha?
- Anonyymi
Kirjailijoitako olet kaatamaan ja raatamaan? On tässä muutakin salattavaa?
- Anonyymi
Ei oo viestii näkynyt vielä 📱Soso
- Anonyymi
Aika kuluu ja kuolema lähestyy ... TIK TAK TIK TAK ...
- Anonyymi
Hei lopeta et saa mua susta välittämään, sun pitäis se jo ymmärtää! 👏🏻👏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei lopeta et saa mua susta välittämään, sun pitäis se jo ymmärtää! 👏🏻👏🏻
Hyvä biisi🤟🤟🤟
- Anonyymi
No joko sinä olet iskälles riimit kirjoitellu
- Anonyymi
Tämä kommentti häätyis varmaa toimittaa oitis niille nettikytille kun näistä uhkauksista ollaan niin huolissaan😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti häätyis varmaa toimittaa oitis niille nettikytille kun näistä uhkauksista ollaan niin huolissaan😉
Oishan se vallan noloa että se oliskin ollut vouhottava gollum itse
- Anonyymi
No laita rohkeasti ei menetä mitään jos ei viestiä minulta kuulu
- Anonyymi
Paneppas reipppaana ja rohkeana tyttönä viestiä Anonyymille. nappaan sen kun ehdin sen lukea ja vastaan kun ehdin.
- Anonyymi
Mukavasti kulkee palstasetä siis tämäkin monologisi joopa joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavasti kulkee palstasetä siis tämäkin monologisi joopa joo
Siis kuka tämä palstasetä oikein on se 🐺 mustasusi vai ja mikä on miehiään? En ymmärrä yhtään kuka hän on ja mitä täältä on hakemassa jotain naista vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuka tämä palstasetä oikein on se 🐺 mustasusi vai ja mikä on miehiään? En ymmärrä yhtään kuka hän on ja mitä täältä on hakemassa jotain naista vai ?
Tuntuu yrittävän ihan kaikkea ja kaikkia, naispuolinen Veronika???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu yrittävän ihan kaikkea ja kaikkia, naispuolinen Veronika???
Siis miespuolinen kun kerran joku setä ja naisia yrittää täällä sekoaa näköjään jo ihan sanoissaan. 😂😂🙈🙈
- Anonyymi
Laita vaan täällä odottelen mela kädessä
- AnonyymiUUSI
Soutelemaan lähdössä?
- Anonyymi
Tietty sukulaisuus suhteen olimme eri mieltä
- Anonyymi
Panisinko?
- Anonyymi
No pane Hani😘😍🥰😜😲😯🗯️
- Anonyymi
Montako vuotta ajattelit odottaa?
- Anonyymi
Laita vaan!
- Anonyymi
Miksi Suomalaiset ei osaa keskustella? Viestin voi aina laittaa kunhan laittaa hienotunteisesti eikä tunkeilevasti ja jos toinen tyrmää kokonaan niin ei pidä enää tunkeilla edes hienotunteisesti.
Pakitkin voi antaa hienotunteisesti.- Anonyymi
Mikä tahansa viesti, jopa neutraali "mennää kahville, mies", voidaan valittaa, mikä voi johtaa ongelmiin töissä tai muualla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tahansa viesti, jopa neutraali "mennää kahville, mies", voidaan valittaa, mikä voi johtaa ongelmiin töissä tai muualla.
Neutraalimpi on "hei mitä sulle kuuluu"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neutraalimpi on "hei mitä sulle kuuluu"
Eikä se edelleenkään ole työstä kiinni 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se edelleenkään ole työstä kiinni 😉
Vaan? 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaan? 😉
No, tämä on vaarallinen viesti. Syy on yllä.
- AnonyymiUUSI
Jos olet ihanuus M nainen niin laita viestiä vaikka työviestimellä tai muulla, lupaan vastata sinulle varmasti. Vaikka viikonlopun toivotukset
- AnonyymiUUSI
Ei me olla. Mut lupaan laittaa hänelle viestin 2080-luvulla. Jos oon elossa.
- AnonyymiUUSI
Nauti nyt vaa siitä vallastas..
Joko se sun uus seuralainen lemppas sut❤️
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565433- 874213
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722490Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 25764
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52759