Et kai vaan haluaisi kokeilla humeita?

biologinalku

Muistan, että jotkut täällä ovat kertoneet haluavansa kokeilla huumeita. Onko tämä aivan totta? Luuletteko, ettette jäisi koukkuun vaan pystyisitte käyttämään huumetta kohtuudella?

21

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ainakaan haluakaan kokeilla, enkä rehellisesti sanoen ymmärrä, miksi joku haluaisi, ellei itsemurhaa halua tehdä.

• Voi kuule, löytäisinpä yhden keskustelun viime kesältä. Siinä ainakin Jokutyyppi ja Fnfn kertovat, että voisivat kokeilla jotain huumetta.

• biologinalku kirjoitti:

Voi kuule, löytäisinpä yhden keskustelun viime kesältä. Siinä ainakin Jokutyyppi ja Fnfn kertovat, että voisivat kokeilla jotain huumetta.

Olen muuten lukenut sen. Yllättävää. Alkuun nimittäin vihasim pulinoita.

• pofuksio kirjoitti:

Olen muuten lukenut sen. Yllättävää. Alkuun nimittäin vihasim pulinoita.

Miksi? Miksi sitten kävit täällä?

• kurpizza kirjoitti:

Miksi? Miksi sitten kävit täällä?

Tämä oli jotenkin hyvin sekava ja sekalainen.

Ja täälä kävin siksi, että halusin tutustua kaikkiin suomi24:n palstoihin.
        Alkuun olin vain muilla palstoilla, mutta pulinat alkoi kiinnostaa ja vetää puoleensa.

• Otsikkoa en käsitä.

En haluaisi. Tosin välillä on niin paha olla, että haluaisin kiskoa pääni täyteen, mutta jäisin koukkuun aika vahvasti.

• En minäkään ymmärrä, mitä hauskaa on terveytensä ja tulevaisuutensa riskeeraamisessa.

• Psilosybiiniin ei jää koukkuun, kuten ei myöskään kärpässieniin. Muita huumeita tuskin kokeilisin. Ekstaasia ehkä muuten, mutta koskaan ei voi tietää, mitä ne pillerit OIKEASTI ovat...

Itse en ottaisi sitä riskiä, että kokeilisin edes kannabista, mutta en kuitenkaan kieltäisi muita (esim. fnfn) kokeilemasta tai jopa käyttämästä kyseistä aika mietoa huumetta.

• Eiköhän psilosybiini kuitenkin ole aika vaarallista, vaikei se niin koukuttavaa olisikaan. Miksi se muuten olisi määritelty huumausaineeksi (erään lähteen mukaan erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi)?

Muutenkaan kepeä suhtautuminen huumeisiin ei ole hyvä asia. Niille pitäisi sanoa ehdoton ei.

• No oikeastaan en, koska en halua kokeilla mitään huumeita. Muutenkin epäröin kaikkien pillereiden syömistä. Eihän siitä tiädä, mitä sivuvaikutuksia niistä saa.

• No siis budia voisin kokeilla. Ja ehkä mämmiä (ekstaasia jos joku ei tiedä) . Emt koska no budi on budia ja ekstaasi koska rakkaushuume.

• edeskerranelämässä

Jotain miedompia kuten kannabista voisi kyllä kokeilla, ei sitä kerrasta koukkuun jää.

• "Ei sitä kerrasta koukkuun jää" on todella vaarallinen ajattelutapa.

• biologinalku kirjoitti:

"Ei sitä kerrasta koukkuun jää" on todella vaarallinen ajattelutapa.

Et voi estää noita, jotka todella aikovat kokeilla. Voit vain yrittää ymmärtää heitä, ja nimenomaan niin päin: SINUN pitää ymmärtää HEITÄ, ja vain silloin voit mahdollisesti auttaa. Nyt teit asetelman sellaiseksi, että heidän pitää ymmärtää sinua.

Tuo on holhoavaa ja ylenkatsovaa. Yritä enemmän, haasta aivosi. Sinun ei tarvitse hyväksyä, mutta voit yrittää ymmärtää.

• Haluaisin kokeilla paria huumetta, kyllä, myönnetään. Kannabista ensisijaisesti, mutta kaikkein kiinnostunein olen LSD:stä. Kokaiini kiinnostaa myös ja musta tuntuu et siihen voisin kaikkein eniten jäädä koukkuun noista kolmesta. Se voisi oikeasti olla kohtalokasta...

Oikeastaan kaikki huumeet kiinnostaa mua jollain tapaa, että miten se sekoittaa pään, miltä se tuntuu jne. Mut haluan korostaa, etten mitenkään romantisoi jotain huumenarkkarien elämää. Olen tietoinen huumeiden vaaroista ja en esimerkiksi missään nimessä kokeilisi kovia huumeita kuten amfetamiinia tai heroiinia. Vaikka sanon "haluaisin kokeilla", se ei tarkoita, että kokeilisin jos tilaisuus tulisi. Se voi tarkoittaa "haluaisin kokeilla miltä se tuntuu, JOS tietäisin ettei mitään pahaa tapahdu enkä jää koukkuun".

Mutta kannabiksesta en kieltäytyisi (en jäisi siihen koukkuun en tekisi siitä tapaa, kerta riittäisi), LSD:tä en pääse 95 % varmuudella koskaan kokeilemaankaan ja jos pääsisin, saattaisin epäröidä. Kokaiinista en tiedä, mutta tuskin sitäkään koskaan tulee tarjonnalle ja siinä pelkäisin riippuvuutta niin paljon, että itsesuojeluvaisto sanoisi ei.

• Noin varmaan ovat monet nykyiset narkomaanitkin joskus ajatelleet. Ajattelutapasi on vaarallinen. Mikään huume ei ole turvallinen. Vaikka kuvittelisitkin voivasi välttää riippuvuuden, et pysty tietämään, miten aineet sinuun vaikuttaisivat. Toiset tulevat herkemmin riippuvaiseksi kuin toiset. Miedotkaan huumeet eivät ole turvallisia ja niiden käytön myötä kynnys siirtyä vahvempiin aineisiin varmasti madaltuu. Joka tapauksessa huumeiden käyttö on myös rikos. Halutko olla rikollinen ja pilata elämäsi huumeilla?

• Siiliö

Minä haluan kokeilla kuolemista, mutten halua kuolla.
      Haista vittu bilse. Minähän kokeilen, mitä haluan.
      Fuck you everyone. Minähän en jää liian pahasti koukkuun mihinkään. Ei mikään oikeesti pistä niin sekaisin, ettei ole mitään mahista päästä irti.
      Minä olen vittuuntunut kaikkien minuun kohdistamaan holhoavaan asenteeseen.

• No en!

• B-L

Minä olen saanut erittäin vahvaa särkylääkettä viisaudenhampaan poiston jälkeen.
      Ei ikinä enää ja mieluummin kipua kuin sitä tokkuraa ja mistään mitään tajuamattomuutta.
      Yksi tabletti riitti, enkä suosittele kenellekään muullekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe