uusi uskonto: herreläisyys/herrenpalvonta.

ebzu

Tässä uskonnossa uskotaan yhteen jumalaan,nimeltä Herre. Hänellä on viikset ja kaikki tämän uskonnon asiat/lait perustuvat hänen sanoihinsa.

34

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ebzu saa toimia ylipappina, koska perusti seurakunnan. Nyt kirjoitan meistä sankarikronikan kun jaksan ja sitten Assassin pakotetaan liittymään herreläiseksi ja hänestä tulee inkvisiittori tai Trotskista, koska kommunistit ovat hyviä kiduttamaan kuten Kiinasta, Vietnamista ja punaisista Khmereistä näemme.

Nyt jokainen ilmoittaa tähän ketjuun ryhtyvänsä herreläiseksi.

• Eikö se riittäisi, että Herre palvoo itseään. Ei siitä uskontoa tarvitse tehdä - aiakaan enempää kuin yhden miehen uskonto.

• Mitä jos Neuvostoliitossa olisi todettu; "eikö se riitä, että Stalin palvoo itseään?" Sittenhän koko järjestelmä olisi kussut.

• israelin-tukija kirjoitti:

Mitä jos Neuvostoliitossa olisi todettu; "eikö se riitä, että Stalin palvoo itseään?" Sittenhän koko järjestelmä olisi kussut.

Tilalle olisi tullut pian parempi järjestelmä.

• biologinalku kirjoitti:

Tilalle olisi tullut pian parempi järjestelmä.

Ei ole parempaa kuin karvalakkikommunismi. Kysykää vaikka hovikommariltani.

Ei ole parempaa kuin karvalakkikommunismi. Kysykää vaikka hovikommariltani.

Ei ole parempaa kuin suomalainen demokratia.

Ei ole parempaa kuin suomalainen demokratia.

Vielä parempi olisi, jos raha ei pyörittäisi koko maailmaa vaan rakkaus, tasa-arvoisuus, rahattomuus ja kaikista huolehtiminen.

• pofuksio kirjoitti:

Vielä parempi olisi, jos raha ei pyörittäisi koko maailmaa vaan rakkaus, tasa-arvoisuus, rahattomuus ja kaikista huolehtiminen.

Valitettavasti ideasi ei ole kovin realistinen. Raha on välttämätöntä. Ainakaan vaihdantatalouteen siirtyminen ei tekisi hyvää kenellekään.

Valitettavasti ideasi ei ole kovin realistinen. Raha on välttämätöntä. Ainakaan vaihdantatalouteen siirtyminen ei tekisi hyvää kenellekään.

Niin, ei se taida realistisin ajatukseni olla. Mutta koska raha luo epätasa-arvoisuutta, vaihtaisin sen mielelläni rakkauteen. Kaikista välitettäisiin ja työtä tehtäisiin yhteiseksi hyväksi, eikä siksi että saa itselleen rahaa.

• Minä en aio liittyä, koska en koe Herreä jumalana enkä aio häntä palvoa.

• Uskonnontutkijana annan vinkin, että kun uusi uskonto syntyy kannattaa liittyä silloin, koska sitten saa hyvät virat kuten profeetan paikan tai saa väittää olevansa yksi perustajajäsenistä ja pääsee historiaan.

Uskonnontutkijana annan vinkin, että kun uusi uskonto syntyy kannattaa liittyä silloin, koska sitten saa hyvät virat kuten profeetan paikan tai saa väittää olevansa yksi perustajajäsenistä ja pääsee historiaan.

Aiiivan sama minulle. En voisi sinua kuitenkaan jumalana pitää, koska en usko jumaluuteen tai yhden ihmisen ylempiarvoisuuteen

• pofuksio kirjoitti:

Aiiivan sama minulle. En voisi sinua kuitenkaan jumalana pitää, koska en usko jumaluuteen tai yhden ihmisen ylempiarvoisuuteen

Johanneksen evankeliumi: 10:
        33 Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi."
        10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Eli ihmisen jumalallisuus on jopa Jeesuksen hyväksymä tosiasia ja täten on sallittua julistaa itsensä jumalaksi.

Johanneksen evankeliumi: 10:
        33 Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi."
        10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Eli ihmisen jumalallisuus on jopa Jeesuksen hyväksymä tosiasia ja täten on sallittua julistaa itsensä jumalaksi.

Olkoon vaikka kuinka sallittua, minulle et koskaan tule olemaan jumala, tai edes kovin ylempiarvoinen

• "En tiiä onko kristityt on rukoillu tämän asian puolesta.?" T. Läskimummo.

XD

Herre kansaa ja epäsuvaitsevaisia Jeesustelijoita on melkein yhtäpaljon. Esim. Ylilaudan kommentit ovat täynnä Päivittelijöitä, mutta taas täällä suolessa kansa on hyvinkin suvaitsevaista aikuisten palstalla ainakin. Rakkauspalstalla on eriasia.

• ebzu

Raippari,liitytkö uskontoomme?

• Te voitte palvoa Herren mulkkua ihan keskenänne.

• Siiliö

En voi liittyä, koska periaatteeni on olla palvomatta mitään. Paitsi ehkä siilejä. Ja niitäkin vaan tavallaan.

Jonkinlaiseksi hallitsijaksi tai ehkä jopa jumalaksi voin Herren tunnustaa, mutta palvomaan en ala.

Minulla on tiettyjä periaatteita ja niitä en riko.

• Vitut tässä mitään palvomassa ollaan, hyviä pikkuleipiä vaan viinin kera maistelemassa.

• ebzu

Herre,sallimmeko homot tässä uskonnossa?

• Onko tässä uskonnossa jo paljon kannattajia? XD

• Ei.

Never.

• En liity vaikka hengestäni riippus.

Muutenkaa haluu liittää ittiäni mihkää uskontoo, mut viel IT:n uskonto.

• Kolehdit, öylätit ja viinit Nasselle.

• Kaksi ensimmäistä vaihtanet viiniin; öylätti maistuu pahvilta ja mitäpä kolehdeista.

• icepicked kirjoitti:

Kaksi ensimmäistä vaihtanet viiniin; öylätti maistuu pahvilta ja mitäpä kolehdeista.

Saahan rahalla myös suklaata.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Saahan rahalla myös suklaata.

Hoida sinä kolehtipuoli niin jaetaan suklaatuotto. Minä lupaan houkutella rikkaat houkat kirkkoon.

• nasse_seta kirjoitti:

Hoida sinä kolehtipuoli niin jaetaan suklaatuotto. Minä lupaan houkutella rikkaat houkat kirkkoon.

Kokoomuslaiset voisi houkutella sinne Tuitterin kautta risuaidoilla "#raha," "#pöhinä" ja "#Stubb."

• eihuonomut

Uskokaamme mieluummin lentävään spagettihirviöön

• ebzu

Nyt minä tiedän miksi tällä uskonnolla ei ole kannattajia.

• ebzu kirjoitti:

Nyt minä tiedän miksi tällä uskonnolla ei ole kannattajia.

Koska inkvisitiomme ei ole vielä toiminnassa, sitten kun seurakaantaamme kuulumattomuudesta rangaistaan kuolemalla ja pakkoliitämme lapsia lukumäärä lähtee nousuun.

• sama ko vähä ylempänä
        israelin-tukija kirjoitti:

Koska inkvisitiomme ei ole vielä toiminnassa, sitten kun seurakaantaamme kuulumattomuudesta rangaistaan kuolemalla ja pakkoliitämme lapsia lukumäärä lähtee nousuun.

Lentävä spagettihirviö lienee siis oiva vaihtoehto meille

• sama ko vähä ylempänä kirjoitti:

Lentävä spagettihirviö lienee siis oiva vaihtoehto meille

Lentävä spagettihirviö ei ole tarpeeksi lähellä henkilöpalvontaa parhaassa muodossaan; Herren palvontaa, jossa kaikki naiset, kiväärit, autot ja kamelit ovat Herren.

• ihanvaa
        israelin-tukija kirjoitti:

Lentävä spagettihirviö ei ole tarpeeksi lähellä henkilöpalvontaa parhaassa muodossaan; Herren palvontaa, jossa kaikki naiset, kiväärit, autot ja kamelit ovat Herren.

Älä kuule dissaa Lentävää spagettihirviöö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1288
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      157
      1232
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      54
      1093
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1087
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      782
    10. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51