Missä on lapsen oikeus? Orvoksi joutunut lapsihan saattaa tässä kieroutuneessa ja sairaassa yhteiskunnassa joutua nyt homo- tai lesboparin nukeksi heidän luonnonvastaiseen perheleikkiinsä?
JOKAISELLA LAPSELLA ON OIKEUS ISÄÄN JA ÄITIIN !!!!
Pistää niin vihaksi että inhoan entistä syvemmin kaikkia homoja ja lesboja. Pienet viattomat lapsetkin uhrataan tälle irstauden ja iljettävyyksien alttarille pelinappuloiksi ja kirkon pää eikun säestää mukana. Vanhat ja vielä jotenkin järjissään olevat ihmiset eroavat nyt joukolla kirkosta, pian on 10 000 eroajaa tullut ja se on vasta alkusoittoa...
Oletteko te niin itsekkäitä luonnottomassa ja kieroutuneessa himossanne että olette valmiita tosiaan uhraamaan pieniä viattomia LAPSIAKIN jotka ovat syyttään joutuneet orvoiksi, iljettävyyksienne toteuttamiseen???
JOS ETTE ITSE PYSTY KESKENÄNNE TEKEMÄÄN OMIA LAPSIA, OLKAA ILMAN!!!
EIKÖ LUONTO OPETA TEILLE MITÄÄN???????????????????
ennen homot sentään homoilivat omissa nurkissaan ja siellä paljon puhutussa kaapissa. Nyt joka tuutista hyppii homoja silmille, televisiosta, lehdistä, radiosta, internetistä. Tavallisille terveille ihmisille yritetään pakkosyöttää iljettävää luonnottomuutta.
Tulisipa vielä takaisin aika jolloin homoseksuaalisuus oli vielä rikos. Itse suhtaudun siihen ikuisesti rikoksena ihmisyyttä, luonnollisuutta, terveyttä vastaan.
MISSÄ LAPSEN OIKEUS ????
24
89
Vastaukset
- Aikuistukaa!
Itkua parkua jatkuvaa
rauhoittukaa pellet - hgfd
olishan se niin, että kun se kristittyjen poikakoulu, Hollannissa, joka toimi pappien ilotalona homojen kouluttamiseksi jäi kiinni ja lakkautettiin
ja
sen seurauksena kristityt tarvitsee homopapeilleen ja homoilleen palvelukseen uusia homoja niin laittavat homoparit kouluttamaan homoja lapsista. Ei kristityt välitä siitä, että vaikka esimerkiksi yksi kymmenestä homojen ottolapsista raiskataan ja koulutetaan homoksi kunhan vaan on kristityille homoille otollinen otettavaksi ottolapsena. Ehkä voisitte ihan todellakin miettiä, mitä suustanne päästätte?
”Onko oikein hokea jatkuvasti, että jokaisella lapsella on oikeus isään? Ainakin minä olen pahoittanut mieleni joka kerta, kun moisen hokeman olen kuullut – ja luulen, että moni sotaorpo tuntee kanssani samoin.”
http://www.hs.fi/mielipide/a1417230953035
Muistakaa tuossa kiihkossanne mitä ovatkaan ne hyveet mitä kristitty osoittaa?- Luomulapset
Jokaisen vanhempansa menettäneen tunnemaailmassa liikahtaa kuullessaan näinä päivinä usein toistetun lauseen lapsen oikeudesta isään ja äitiin. Jokainen, joka on katsonut sarjaa "Kadonneen jäljillä", on voinut havaita sen, kuinka tärkeää ihmisen on löytää puuttuva biologinen isänsä ja sisaruksensa. Asia, johon nykyisessä keskustelussa ei ole kiinnitetty huomiota, ovat ne lapset, joita tuotetaan hedelmöitysklinikoilla spermapankin lahjoitussiittiöillä. Kuinka tämä tieto tulee vaikuttamaan lapsen identiteettiin, kun hän saa selville olevansa aikuisten tarpeisiin tuotettu olento vailla mahdollisuutta tuntea biologisen isänsä rakkautta. Millaista nuurettomuutta ja irrallisuudentunnetta tällainen aiheuttaa pikkuihmisessä, joka vertailee itseään heteroperheessä kasvaviin ikäisiinsä. Te, joilla ei ole kokemusta isän kaipuusta luonnollisen poistuman kautta, ette voi tietää mistä kirjoitan, puhumattakaan siitä että on menettänyt heidät molemmat ja kasvaa omalle biologiselle perimälleen vieraassa ympäristössä. Itselleni yhteys biologisiin sukulaisiini aikuisiällä on ollut elintärkeää ymmärtääkseni kuka olen ja mistä tulen.
Luomulapset kirjoitti:
Jokaisen vanhempansa menettäneen tunnemaailmassa liikahtaa kuullessaan näinä päivinä usein toistetun lauseen lapsen oikeudesta isään ja äitiin. Jokainen, joka on katsonut sarjaa "Kadonneen jäljillä", on voinut havaita sen, kuinka tärkeää ihmisen on löytää puuttuva biologinen isänsä ja sisaruksensa. Asia, johon nykyisessä keskustelussa ei ole kiinnitetty huomiota, ovat ne lapset, joita tuotetaan hedelmöitysklinikoilla spermapankin lahjoitussiittiöillä. Kuinka tämä tieto tulee vaikuttamaan lapsen identiteettiin, kun hän saa selville olevansa aikuisten tarpeisiin tuotettu olento vailla mahdollisuutta tuntea biologisen isänsä rakkautta. Millaista nuurettomuutta ja irrallisuudentunnetta tällainen aiheuttaa pikkuihmisessä, joka vertailee itseään heteroperheessä kasvaviin ikäisiinsä. Te, joilla ei ole kokemusta isän kaipuusta luonnollisen poistuman kautta, ette voi tietää mistä kirjoitan, puhumattakaan siitä että on menettänyt heidät molemmat ja kasvaa omalle biologiselle perimälleen vieraassa ympäristössä. Itselleni yhteys biologisiin sukulaisiini aikuisiällä on ollut elintärkeää ymmärtääkseni kuka olen ja mistä tulen.
Toki omien juurin tunteminen on hyvä asia. Tunnen myötäilo kun katson tuota ohjelmaa. Muistaen että on paljon sellaisia vanhempia joita lapset eivät edes halua nähdä. Heterous meitä suojaa tältä tosiasialta.
On paljon lapsia joille ei ole mahdollista tavata biologisia vanhempiaan. Maailmalta adoptoidut sekä orvot.
Biologisten vanhempien tunnistaminen on nykyään entistä helpompaa mm DNA testien avulla. Mutta tässä olen tuon mielipidekirjoittajan kanssa samaa mieltä:
”Tärkeintä on, että lapsella on rakastavat vanhemmat, olivatpa he mitä sukupuolta tahansa. Opettajana olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikenlaisista perheistä tuleville lapsille on onnellista, jos heillä on kaksi huoltajaa.”
Lapselle se on tärkeintä että hänellä on rakastavia aikuisia lähellä.- Luomulapset
mummomuori kirjoitti:
Toki omien juurin tunteminen on hyvä asia. Tunnen myötäilo kun katson tuota ohjelmaa. Muistaen että on paljon sellaisia vanhempia joita lapset eivät edes halua nähdä. Heterous meitä suojaa tältä tosiasialta.
On paljon lapsia joille ei ole mahdollista tavata biologisia vanhempiaan. Maailmalta adoptoidut sekä orvot.
Biologisten vanhempien tunnistaminen on nykyään entistä helpompaa mm DNA testien avulla. Mutta tässä olen tuon mielipidekirjoittajan kanssa samaa mieltä:
”Tärkeintä on, että lapsella on rakastavat vanhemmat, olivatpa he mitä sukupuolta tahansa. Opettajana olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikenlaisista perheistä tuleville lapsille on onnellista, jos heillä on kaksi huoltajaa.”
Lapselle se on tärkeintä että hänellä on rakastavia aikuisia lähellä.Mielipiteen kirjoittaja on kasvanut biologisen sukunsa parissa ja voi suitsuttaa sillä, että on kaksi vanhempaa. Itse kerron asiasta toisesta vinkkelistä, yhden adoptiovanhemman kasvattina, jolta puuttui yhdenmukainen lapsen persoonallista kasvua tukeva linja, joten kasvatusohjeita pääsi jakamaan koko koulupiirin vanhapiika-opettjat. Sitä turvattomuutta ja epävarmuutta en lähde tässä tarkemmin selvittämään. Meitä sotien ja muiden onnettomien olosuhteiden uhreja eivät monet ole halukkaita kuulemaan. Monenlaista osattomuutta on luonnollisissa perheissäkin. Tousaalta me orvot tai hyljätyt olemme myös joutuneet vaikenemaan surustamme ympäristön julmuuden takia. Lapset ovat julmia toisilleen. Viimeistään vihapäissään hd huutavat "mulla sentään on isä ja äiti". Miten DNAn selvittäminen auttaa pihalla seisovaa lesboparin spermapankkilasta? Vastaan itse, ettei sillä hetkellä mitenkään. Mutta kuinka pitkän tien tämä lapsi joutuu käymään selvitäkseen siihen asti, että hänellä on eväitä lähteä etsimään ensin sitä pankkia, josta hän on kotoisin? Maailmassa on riittävästi onnettomuutta, ilman että sitä tarvitsee keinotekoisesti tuottaa.
- 9+13
"MISSÄ LAPSEN OIKEUS ????"
Niin. Ajatelkaapa pientä tyttölasta kahden homomiehen välissä! Tai poikaa lesboparin vuoteessa!- oksennus
HYI H*LVETTI SENTÄÄN...
Onko teillä ihan oikeasti pienet lapset mukana kun harrastatte seksiä? Ottamassa mallia...
- kunhan vastaan
Kristitty on kristitty ja edustaa kristillisiä arvoja. Kristityllä on oikeus ja velvollisuus puhua, opettaa ja varoittaa epäterveestä opista ja opetuksesta, ensin kahdenkesken, sitten seuralunnan kokouksessa.
Mummomuori on saanut höpöttää omaa tuubaansa, miksi kiellät toisia tuomasta esiin arvojaan? Mikä sinä nyt olet sulkemaan toisten suuta, kun ensin itse olet vouhottanut liberaaliteologiaasi kuukausitolkulla ja demonisoinut terveen opin edustajia? Tämä on moniarvoinen yhteiskunta, jossa monet arvot ovat oikeutettuina olla esillä kaikissa viestimissä. Kestä itseesi kohdistuva kritiikki, sen sinä oman kiihkosi jälkeen ansaitsetkin.- lkjhg
Anteeksi mutta...
kristittyjä ovat paavalailais-luterilaisuuden uskovaiset sisäpiiri rikollisuudensa lahkoineen ja heillä ei ole Jeesuksen peruatamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia
ja
kristillisiä ovat Jeesuksen perustamien seurakuntien Lain ja oppien noudattajia opetuslapsineen ja joita kristityt ovat paavalin päivistä asti vainonneet, tappaneet, tapattaneen jne.
JOTEN ota faktoista selvää äläkä tee JUMALASTA JA JEESUKSESTA RIKOLLISUUDENNE RIKOKSIIN SYYLLISIÄ herra jumaliaan palvelevien rikoksista. Miten niin kiellän? Nuhtelen.
Mutta loukatkaa te vain kaikki mahdollisia ihmisiä... Eihän teitä saa edes asiasta nuhdella.- vastailen
mummomuori kirjoitti:
Miten niin kiellän? Nuhtelen.
Mutta loukatkaa te vain kaikki mahdollisia ihmisiä... Eihän teitä saa edes asiasta nuhdella.Millä oikeudella olet täällä "nuhtelemassa"? Tiedetään kyllä hyvin miten edustat laitonta liberaaliteologiaa ja olet sitä agitoimassa demonisoiden persuluterilaisten uskoa ja arvoja. Kerro mielipitesi, se on oikein, mutta että nimittelet toisia ei osoita kovin tajua "nuhdella" varsinkaan oikein.
- lääkäriin mars
Mitäs jos hakeutuisit lääkäriin? Mielenterveytesi on selkeästi järkkynyt.
hetero1 sanoi :
Pistää niin vihaksi että inhoan entistä syvemmin kaikkia homoja ja lesboja. Pienet viattomat lapsetkin uhrataan tälle irstauden ja iljettävyyksien alttarille pelinappuloiksi ja kirkon pää eikun säestää mukana. Vanhat ja vielä jotenkin järjissään olevat ihmiset eroavat nyt joukolla kirkosta, pian on 10 000 eroajaa tullut ja se on vasta alkusoittoa...
" Nyt joka tuutista hyppii homoja silmille, televisiosta, lehdistä, radiosta, internetistä. Tavallisille terveille ihmisille yritetään pakkosyöttää iljettävää luonnottomuutta."
Kun tilanne tästä uomautuu entisestään niin ehkä silloin tuo läpityhmä
ja paha ääliöaatelisto ymmärtää mitä ovat kannattaneet ja kannattamassa.
http://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg- hyi helkutti
Lippalakkipelle taas vauhdissa. Olet säälittävä.
hyi helkutti kirjoitti:
hyi helkutti sanoi
Vedä sinä lippalakkipelle vaikka käteesi tai nylkytä pikku pippeliäsi raamatun kulmaan. Olet säälittävä.
Pikku hintti hiljaa!
!!!! kirjoitti:
Pikku hintti hiljaa!
!!!! sanoi
Pikku hintti hiljaa!
!!!! sanoi
Pikku hintti hiljaa!
No sillä ilmeisesti vaan peräpukamat aristelevat :-) :-) :-)"Roskaväki". Hah hah haa. Hah hah haa". Pertsa menee hautaan asti naurettavuuden huipentumana. Herra Surkea, kertakaikkiaan. Häpäksi koko ihmiskunnalle.
- mnjhgtfr
Tästähän se suomalaisia; lapsiakin; suojeleva Suomen PerustusLaki selvyydellä osoittaa, että kirkko rikkoo tätä mm lapsikasteessa vanhemmista rikoksesta vastuullisia tehden:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing- ><>
Siis tuon Lain mukaan LASTEN VANHEMILLA ei ole oikeutta kirkonkaan pakottamana lapsiaan kastattaa jäseniksi lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden toimesta sen jäseniksi tai EDES uhrilampaiksi!
- ><>
><> kirjoitti:
Siis tuon Lain mukaan LASTEN VANHEMILLA ei ole oikeutta kirkonkaan pakottamana lapsiaan kastattaa jäseniksi lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden toimesta sen jäseniksi tai EDES uhrilampaiksi!
Lakien herarkia:
Jumalan ja Jeesuksen Laki - korkein Laki
Suomen Perustuslaki - ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen
kirkkolaki - ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN suhteen
Joten älkää vedotko kirkollislain tekstiin Suomen Perustuslakia halveksien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2591013Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81969- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15889- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772