Kirjailija Sirpa Kähkönen

Azuriina

Olette sekoittanut kaksi asiaa: homoseksuaalisuuden ymmärtämisen ja samaa sukupuolta olevien avioliiton., jota piispa Mäkinenkin puolustaa.
Homoseksualisuus voi olla synynnäistä ja silloin sille ei oikein mitään mahda , myös ympäristön ikäänkuin yllyttämä, olkoon, en puutu siiihenkään, mahtuuhan maailmaan kaikenlaista.. Mutta avioliitto pysyköön miehen ja naisen välisenä..
-Olen ihmetellyt ja monet muutkin ovat, miksi avoliitto ei nyt homoillekaan kelpaa kun se taitaa olla heteroillakin se tavallisin yhteiselämän muoto.Rekisteröinti antaa juridisesti samat oikeudet kuin vihkiminen..
Kirjojennne perusteella olen pitänyt teitä jokseenkin fiksuna , nyt itse syyllistytte asenteellisuuteen. Syytatte meitä perinteelisen avioliitonkannattajia jo nuorten itsemurhistakin. So so. Eiköhän syyt ole moninaiset..Tiedänpä lukolaispojan joka pettyi hetorosuhteessaan niin että teki lopun elämästään.

1

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä

      Rekisteröinti nimenomaan ei anna samaa juridista oikeutta. Se tasa-arvottomuus tässä nyt halutaankin poistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1492
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1262
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1216
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1010
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      38
      818
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      787
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      725
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      699
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      40
      651
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      647
    Aihe