laitoshoitojaksoni jälkeen lääkäriltäni
-F32.8 epätyypillinen masennus
-F21 skitsotyyppinen häiriö(psykoosipiirteinen persoonallisuus)
Nuo ovat siis ihan virallisesti diagnosoituja sairauksia, joita minulla on.
Tämän lisäksi minulla on diagnosomiattomina
-narsistinen persoonallisuushäiriö(psykopaattisilla piirteillä)
-epävakaa persoonallisuushäiriö
-jonkinasteinen aspergerin syndrooma
Sain seuraavanlaisen diagnoosin
31
401
Vastaukset
- Miesasiavinneri
Ei olis tarttettu lääkäriä noihin diagnooseihin.
- Sikana
Minulla taas on kaksinapainen mielialahäiriö.
Kun vaimo 20v sitten jätti minua potutti, nyt ei potuta yhtään, olen iloinen että lähti.
Tosin nää mielialavaihtelut on epätyypillisissä jaksoissa - Neeno
Hienoa, että pystyt avoimesti puhumaan avoimesti noista diagnooseista. Monet häpeävät mt-ongelmia ja kehittävät niistä turhia ongelmia. Nyt oikean hoidon löytyminen helpottuu ja sitä kautta elämänlaatu paranee.
- Valitettavasti ainoa
hoito, joka NAL:iin tahoaisi olisi hamppuköysi
Ei huomiohuoraamiseen ole mitään lääkettä.. Sama kaveri puhunut näistä diagnooseistaan jo vuosia...Sitten ylpeänä niitä todistelee ja leikkii pahaa poikaa. jep jep.
- Olet yks vitun
poikkeava. Et voi edes masentua tyypillisesti. Sekin pitää tehdä epätyypillisesti.
- Hipster cat
NAL on hipsteri. Tavallinen masennus on niin so last season.
- khfykjh
Päivän paras uutinen.
Ovatko nuo diagnosoimattomat itse keksimiäsi?
- Naisasialooseri.
Eivät itse keksimiäni vaan itse diagnosoimiani. Olen lukenut tarkasti kyseisistä häiriöistä ja niiden kriteereistä ja huomannut, että minulla ne täyttyvät. Voinhan minä joskus hakea psykiatrilta niistäkin mustaa valkoisella, mutta niiden diagnosointi vie aikaa.
Naisasialooseri. kirjoitti:
Eivät itse keksimiäni vaan itse diagnosoimiani. Olen lukenut tarkasti kyseisistä häiriöistä ja niiden kriteereistä ja huomannut, että minulla ne täyttyvät. Voinhan minä joskus hakea psykiatrilta niistäkin mustaa valkoisella, mutta niiden diagnosointi vie aikaa.
Itsediagnoosit menevät tunnetusti aina päin honkia. Jopa lääkäreitä kehotetaan välttämään niitä.
- diagnostiikka
Mä uskoisin, et sulla ei ole se yleisin antisosiaalipersoonallisuushäiriö, vaan sen muoto, jonka omaa diagnoosia kannattavat useat ammattilaiset. Helen Morrisonin tuotannosta voi lukea siitä. Toi skitsotypaali kulkee sen kanssa usein.
- Totuus sinusta DF
Olet silti erittäin täysipäinen DarkFeariin verrattuna
- lisädiagnoosi
Lisäksi sulla on G6.9 läppähomous
- suomihuora=15nussima
Ainoa häiriö mikä sinulla on se, että olet aina joutunut tyytymään käytettyyn huoranpilluun. Ja ylipäätänsä liian vähäinen pillusaanti ja sen vertailu ympäristön YTM-panomiehiin.
Suurin miesten mielenterveyden aiheuttama syy on heidän konservatiivinen mielensä joka joutuu kohtaamaan nykyisen liberaalin maailman.
Eipä tuohon "diagnoosiin" muuta parannusta oikein ole kuin puhtaan teininaisen korkkaaminen omistukseesi...- Kunnian mies
Juuri näin on asia.
Kuinka monta mielenterveyden menettänyttä muslimi-miestä tunnette? Tai muslimi-miestä joka olisi masentaunut tai tehnyt itsemurhan? Aivan niin, ette yhtään. - POKS sanoo pinppi!
Kunnian mies kirjoitti:
Juuri näin on asia.
Kuinka monta mielenterveyden menettänyttä muslimi-miestä tunnette? Tai muslimi-miestä joka olisi masentaunut tai tehnyt itsemurhan? Aivan niin, ette yhtään.No näinhän se on että kyllä nämä miesten mielenterveys ongelmat juuri keskittyvät pillun hirmuvallan riivaamiin länsimaihin jossa naiset ovat pystyneet nostamaan pillullaan itsensä jalustalle mitä hirveimmällä hinnalla!
- 40-pullan mies
POKS sanoo pinppi! kirjoitti:
No näinhän se on että kyllä nämä miesten mielenterveys ongelmat juuri keskittyvät pillun hirmuvallan riivaamiin länsimaihin jossa naiset ovat pystyneet nostamaan pillullaan itsensä jalustalle mitä hirveimmällä hinnalla!
Sivupersoonat vauhdissa.
- teoriat on...
Kunnian mies kirjoitti:
Juuri näin on asia.
Kuinka monta mielenterveyden menettänyttä muslimi-miestä tunnette? Tai muslimi-miestä joka olisi masentaunut tai tehnyt itsemurhan? Aivan niin, ette yhtään.Ai muslimimiestä? Nehän kaikki on ihan sekaisin.
- Naisasialooseri.
teoriat on... kirjoitti:
Ai muslimimiestä? Nehän kaikki on ihan sekaisin.
He eivät ole"sekaisin" vaan noudattavat kunniakkaita perinteitä ja tiukkaa kuria. Esim. lutkan kivittäminen on ihan samalla tavalla perinne kuin miellä pääsiäisenä virpominen. Ainoat"sekaisin"olevat muslimimiehet ovat nuoria pillunpuutteessa eläviä, jotka ovat terroristijärjestöille helppoa kauraa itsemurhaiskuja tekemään.
- teoriat on...
He eivät ole"sekaisin" vaan noudattavat kunniakkaita perinteitä ja tiukkaa kuria. Esim. lutkan kivittäminen on ihan samalla tavalla perinne kuin miellä pääsiäisenä virpominen. Ainoat"sekaisin"olevat muslimimiehet ovat nuoria pillunpuutteessa eläviä, jotka ovat terroristijärjestöille helppoa kauraa itsemurhaiskuja tekemään.
Islamilaisten lakien tulee olla peloite, ettei kukaan tee näitä uskonnollisia rikoksia, ei
ole tarkoitus, että ketään kivitetään, on tarkoitus olla pelotteena ja miehet myös kivitetään samoista syistä. Et sit ole tuntenut esim. arabeja, jotka nyt ovat ihan oma kysymyksensä mielenterveydeltään tai sitten et ehkä ole tarkkasilmäisin taho keneltä kysyä mielenterveys asioista, siis kyselen hullulta itseltään. - Naisasialooseri.
teoriat on... kirjoitti:
Islamilaisten lakien tulee olla peloite, ettei kukaan tee näitä uskonnollisia rikoksia, ei
ole tarkoitus, että ketään kivitetään, on tarkoitus olla pelotteena ja miehet myös kivitetään samoista syistä. Et sit ole tuntenut esim. arabeja, jotka nyt ovat ihan oma kysymyksensä mielenterveydeltään tai sitten et ehkä ole tarkkasilmäisin taho keneltä kysyä mielenterveys asioista, siis kyselen hullulta itseltään.Ei siellä miehiä kivitetä, ei ainakaan koskaan ole julkisuudessa sellaisesta puhuttu. Ja jos mies tekee aviorikoksen niin hänen ei katsota tehneen väärin vaimoaan kohtaan vaan sitä toista miestä kohtaan, jonka omistaman naisen kanssa hän on rikoksen tehnyt.
- 4+4
Noi lekurienkin diagnoosit voivat olla päin vittua parhaassa tapauksessa.
Jos olisit narsisti niin sulta ei puuttuisi häikäilemättömyyttä iskeä naisia..- Naisasialooseri.
Minulta ei puutukkaan häikäilemättömyyttä iskeä kavereidenikin naisia, itse asiassa se on paljon nautinnollisempaa kuin vapaan iskeminen. Sen sijaan minulta puuttuu taito iskeä naisia.
- Jaahans
Jos sulla olisi nuo itse diagnosoimasi sairaudet, ne kyllä olisivat antaneet jo tehdyissä tutkimuksissa viitteitä.
Tutkimuksia ei enempää jatkettu, eikä kaiketi jatkotutkimuksia ehdotettu.
Moni itse "nettilääkärinä" saa apua muihinkin ns diagnooseihin, kunhan pitää kiinni hoitosuhteestaan. - Naisasialooseri.
Jaahans kirjoitti:
Jos sulla olisi nuo itse diagnosoimasi sairaudet, ne kyllä olisivat antaneet jo tehdyissä tutkimuksissa viitteitä.
Tutkimuksia ei enempää jatkettu, eikä kaiketi jatkotutkimuksia ehdotettu.
Moni itse "nettilääkärinä" saa apua muihinkin ns diagnooseihin, kunhan pitää kiinni hoitosuhteestaan.Me persoonallisuushäiriöiset osaamme sumuttaa jopa psykiatrian ammattilaisia, joten ei ihme että he eivät huomanneet viitteitä itse diagnosoimistani sairauksista.
On helppo selvittää onko häiriöinen. Lukee kyseisen häiriön kriteerit ja katsoo sopivatko ne itseensä ja minuun sopivat täydellisesti. - Ahdas saunan taus..
Me persoonallisuushäiriöiset osaamme sumuttaa jopa psykiatrian ammattilaisia, joten ei ihme että he eivät huomanneet viitteitä itse diagnosoimistani sairauksista.
On helppo selvittää onko häiriöinen. Lukee kyseisen häiriön kriteerit ja katsoo sopivatko ne itseensä ja minuun sopivat täydellisesti.NAL, tarkoitatko että susta on kivaa leikkiä diagnooseilla?
Eikös sellainen, vielä tilanteensa ymmärtävä, haluaisi apua asioihinsa?
Eli mikä oli aiheesi todellinen pointti? Naisasialooseri. kirjoitti:
Me persoonallisuushäiriöiset osaamme sumuttaa jopa psykiatrian ammattilaisia, joten ei ihme että he eivät huomanneet viitteitä itse diagnosoimistani sairauksista.
On helppo selvittää onko häiriöinen. Lukee kyseisen häiriön kriteerit ja katsoo sopivatko ne itseensä ja minuun sopivat täydellisesti."On helppo selvittää onko häiriöinen. Lukee kyseisen häiriön kriteerit ja katsoo sopivatko ne itseensä ja minuun sopivat täydellisesti."
Itsediagnoosista:
"Self-diagnosis is prone to error and may be potentially dangerous if inappropriate decisions are made on the basis of a misdiagnosis.[1] Because of the risks, self-diagnosis is officially discouraged by governments,[1] physicians, and patient care organizations. Even physicians are discouraged from engaging in self-diagnosis,[2] because doctors also make mistakes in diagnosing themselves.[3] If the self-diagnosis is wrong, then the misdiagnosis can result in improper health care, including wrong treatments and lack of care for serious conditions.[4]"
_One of the greatest dangers of self diagnosis in psychological syndromes, is that you may miss a medical disease that masquerades as a psychiatric syndrome._
https://en.wikipedia.org/wiki/Self-diagnosis- AT-analyysit
Minulta ei puutukkaan häikäilemättömyyttä iskeä kavereidenikin naisia, itse asiassa se on paljon nautinnollisempaa kuin vapaan iskeminen. Sen sijaan minulta puuttuu taito iskeä naisia.
Harmi vain että olet atm niin et hyödy tästä mitään..
- erkki-täti
Mitä olet ajatellut tekeväsi, että tervehtyisit?
Eikö olisi mukavampi elää, jos ei koko ajan angstailisi milloin mistäkin?- Toi taitaa
kyllä olla parantumaton
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561478
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651449Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2631035Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 56959
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin84894