Sinkkuus on kansan tauti

niin.

Suomessa miljoona sinkkua ja yksinasuvaa. Miks emme kelpaa toisillemme? Onko suomalaiset rumia tai nirsoja verrattuna muihin maihin? Onko miehet liian rumia naisille. Naiset aina valitsee miehen mutta vain jotkut rikolliset kelpaa?

60

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • staphylococcus

Mun mielestä suurin ongelma on kohtaamisessa ja tutustumisessa, jos ei käy baarissa, ei omista suurta sosiaalista piiriä niin jäljelle jää nettideittailu tai kylmät lähestymiset kadulla tai kaupassa mistä kumpikaan ei ole toimiva ratkaisu.
      On olemassa paljon sinkkuja jotka kelpaisi toisilleen mutta he eivät vain kohtaa toisiaan.

• jklhuhnj

Suomessa yksilö pärjää yksin hyvän sosiaalisen turvan ansiosta, ei tarvita toisten apua tukea, edes perhettä, sukulaisia. Suomalaiset ovat myös yksinäisiä ja hiljaisia, välttelevät toisia ihmisiä, haluavat oma rauhaa. Siinä hyvä pohja jäädä yksin, kaipaamatta toisia elämään.

• kiva ätmi.

Olen käynyt baareissa miljoona kertaa ja lähestynyt naisia. Naiset on todellä tylyjä ja ennakkoluuloisia. Jos et ole julkkis niin on aika mahdotonta tutustua naisiin.

• Suurin ongelma lienee se, että kevyt keskustelutaito uupuu suomalaislta. Jos otat johonkin kontaktia niin vastapuoli mietti heti "mikä toi on, mitä sillä mielessä ku tollai yhtäkkiä puhelee.." :)

• selvä tämä

set ovat lumppuja jotka jakaa persettä kaikenlaisille kriminaaleille. Kunnollisia naisia ei taida enää olla joka arvostais kunnollista miestä joka ei hakkaa naista.

• ytmi

Tämä on niin totta.

• atm¡

Tää on totta, edellisessä työpaikassa sanoin yhelle kauniille tytölle aamulla huomenta, se katso ku halpaa makkaraa.

• Ei yksinelo ole mikään tauti.

• PalstaTrolli

Ei toki. Se on yhteiskunnallinen katastrofi.

• PalstaTrolli kirjoitti:

Ehkäpä ennemminkin henkilökohtainen tragedia.

• PalstaTrolli
        erinis kirjoitti:

Ehkäpä ennemminkin henkilökohtainen tragedia.

Yhteiskunnallinen katastrofi ja henkilökohtainen tragedia eivät sulje toisiaan pois.

• PalstaTrolli kirjoitti:

Yhteiskunnallinen katastrofi ja henkilökohtainen tragedia eivät sulje toisiaan pois.

Mutta henkilökohtaisella tragedialla ei ole paljoa painoarvoa yhteiskunnan kantilta katsoessa.

• dadadasdadsad
        PalstaTrolli kirjoitti:

Jeps. Sinkkujen suuri määrä on varmaankin ainakin osasyynä syntyvyyden laskuun suomessa, joka on noin 1.8 per nainen, eli alle väestön määrän ylläpitoon vaadittavan 2.1:n. Tätä koko eurooppaa vaivaavaa ongelmaa paikkaillaan tuomalla uutta kansaa sukupuuttoon kuolevien kansojen tilalle afrikasta, lähi-idästä ja muualta aasiasta. Ehkä jo tämän vuosisadan lopussa valkoihoiset ovat vähemmistönä Euroopassa.

• Coudenhove-Kalergi
        dadadasdadsad kirjoitti:

Jeps. Sinkkujen suuri määrä on varmaankin ainakin osasyynä syntyvyyden laskuun suomessa, joka on noin 1.8 per nainen, eli alle väestön määrän ylläpitoon vaadittavan 2.1:n. Tätä koko eurooppaa vaivaavaa ongelmaa paikkaillaan tuomalla uutta kansaa sukupuuttoon kuolevien kansojen tilalle afrikasta, lähi-idästä ja muualta aasiasta. Ehkä jo tämän vuosisadan lopussa valkoihoiset ovat vähemmistönä Euroopassa.

Maahanmuutto on tahallinen kansanmurha. Japanissa on sama ongelma syntyvyyden kanssa, mitä länsimaissakin. Japani ei sentään harjoita maahanmuuttoa...

• 69+69
        erinis kirjoitti:

Mutta henkilökohtaisella tragedialla ei ole paljoa painoarvoa yhteiskunnan kantilta katsoessa.

Useat henkilökohtaiset tragediat kumuloituvat yhteiskunnalliseksi katastrofiksi.

• Japanissa ätmit
        Coudenhove-Kalergi kirjoitti:

Maahanmuutto on tahallinen kansanmurha. Japanissa on sama ongelma syntyvyyden kanssa, mitä länsimaissakin. Japani ei sentään harjoita maahanmuuttoa...

kehittelevät seksirobotteja koko maailman ätmien iloksi;)

• Gammaromeo
        Japanissa ätmit kirjoitti:

kehittelevät seksirobotteja koko maailman ätmien iloksi;)

Hulluksi on maailma mennyt.

• Toistaiseksi yksin

Itselleni sinkkuus on luonnollista, ei mikään sairaus. En ota ketään vain sen takia että olisi joku vaan minä haluan löytää miehen josta olen oikeasti kiinnostunut.

• fvnsy

Miehet eivät ole koskaan liian rumia naisille, mutta liian heikkoja ja huonosti toimeen tulevia kyllä Suomessa riittää. Naiset sen sijaan ovat Suomessa melko rumia ja lihavia, joten huonolaatuista naistakin on ihan hirveästi tarjolla. Sitten ne hyvälaatuiset miehet ja naiset pitävät panorinkiä keskenään, eli ei ole kiire suhteeseen.

• kalux

Useimmat Suomalaiset luulevat ittestään liikaa. Odottavat löytävänsä yhtä "hyvän",ja jäävät yksin.

• jesjesjoo

"Odottavat löytävänsä yhtä "hyvän",ja jäävät yksin."

Mielestäni kenenkään ei tarvitse tyytyä muuhun kuin yhtä hyvään kuin itse on.
        Ei minusta henkilö luule itsestään liikoja, jos ei halua lähes 40 iässä itselleen kumppania, joka ei ole luonut itselleen muuta kuin esimerkiksi 30 000€ velkaa ja siitä muistona on vain vanha puhki ajettu auto.
        Miten sellainen pystyy elättämään lapsia, jos ei ole hyvään ikään päästyäänkään pystynyt elämään kuin kädestä suuhun?

• 10+5
        jesjesjoo kirjoitti:

"Odottavat löytävänsä yhtä "hyvän",ja jäävät yksin."

Mielestäni kenenkään ei tarvitse tyytyä muuhun kuin yhtä hyvään kuin itse on.
        Ei minusta henkilö luule itsestään liikoja, jos ei halua lähes 40 iässä itselleen kumppania, joka ei ole luonut itselleen muuta kuin esimerkiksi 30 000€ velkaa ja siitä muistona on vain vanha puhki ajettu auto.
        Miten sellainen pystyy elättämään lapsia, jos ei ole hyvään ikään päästyäänkään pystynyt elämään kuin kädestä suuhun?

EI 40 iässä enää mitään lapsia tehdä, ne tehdään 20v. Ei 40v suhteessa enää mitään mukuloita tarvitse elättää.

• Ongelmaan on muutamia ratkaisuja:

Kaupunkilaisnaiset alkavat pariutumaan maalaismiesten kanssa.
      Nuoret miehet alkavat pariutumaan vanhojen naisten kanssa.
      Varakkaat naiset alkavat pariutumaan köyhien miesten kanssa.
      Miehet ylensä alkavat pariutumaan ulkonäöltään vaatimattomien naisten kanssa.

• Kunnollinen mies.

Ei ole tarpeeksi jännämiehiä kaikille naisille joten naiset joutuu kierrättämään niitä jännämiehiä. Siinä sitten moni nainen jää yksin sinkuksi ja ne vaan odottaa että koska sellainen jäänämies vapautuu kun nisille ei kelpaa kunnollinen mies.

• Kunnollinen mies. kirjoitti:

Ei ole tarpeeksi jännämiehiä kaikille naisille joten naiset joutuu kierrättämään niitä jännämiehiä. Siinä sitten moni nainen jää yksin sinkuksi ja ne vaan odottaa että koska sellainen jäänämies vapautuu kun nisille ei kelpaa kunnollinen mies.

Eikös ole vähän miehen oma vika, jos ei ole tarpeeksi jännä kelvatakseen naisille? Nyt kaikki kunnolliset miehet joukolla mukaan ja muuttumaan jännämieheksi!

• Haluamme kauniita

Mies ei voi tuntea aitoa vetoa naiseen joka ei ole kaunis. Me olemme visuaalisia olentoja. Rumaan tai vastenmieliseen naiseen tyytyminen on miehelle melkoinen häpeä ja todella vastenmielistä.

• BEM

Palstatotuus on, että sinkkuus johtuu hypergamiasta

• ytmi

Nainen saa aina miehen jos haluaa. Eli, naisten sinkkuu johtuu vain ja ainoastaan hypergamiasta tai oikeastaan sen puutteesta.

• @Ratikkakuski asiaa jo hieman avasi. Naiset muuttavat opiskelemaan kaupunkeihin, miehet jäävät maalle. Naiset kouluttautuvat miehiä pitemmälle. Ei ole kyse vain siitä, että korkeakoulutettu nainen ei huolisi ammattikoulutettua miestä vaan ennakkoluulot jylläävät myös toiseen suuntaan; amispohjaiset miehet pitävät koulutettuja naisia snobeina, heidän harrastuksiaan turhanpäivisinä ja työpaikkojaan suojatyöpaikkoina - sellaistenko kanssa naisten pitäisi haluta pariutua?

Osa miehistä putoaa keski-ikäisenä parisuhdemarkkinoilta elämänhallintaongelmien takia (pitkittynyt työttömyys => syrjäytyminen => alkoholismi), naiset osaavat paremmin pitää kiinni turvaverkoistaan. Ne miehet taas, joilla on asiat kunnossa tavoittelevat avioeron jälkeen itseään nuorempia naisia. Syntyy tilanne, jossa on paljon keski-ikäisiä naisia, joille ei riitä ikäistään miestä, ja nuoria miehiä, joille ei riitä ikäistään naista. Näille nuorille miehille ei kelpaa itseään vanhempi nainen.

Tuossa muutama Suomelle ominainen piirre.

Tuo jankutus että nainen valitsee aina miehen on todella kyllästyttävää, koska meillä todellakin on iso joukko 40 naisia, joille ei riitä miehiä mistä valita.

• ytmi

Nainen antaa, mies saa. Se että vanhat kurpat eivät voi valita hypergamisten halujensa mukaan miestä on toki luonnollista, mutta naiselle käsittämätöntä. Vanhat kurpat asettavat siis rimansa liian korkealle, eli ovat nirsoja.

Kertaus, nainen saa aina miehen jos haluaa. Ei tietenkään ytmiä, mutta miehen kuitenkin.

• Kiltti atm
        ytmi kirjoitti:

Nainen antaa, mies saa. Se että vanhat kurpat eivät voi valita hypergamisten halujensa mukaan miestä on toki luonnollista, mutta naiselle käsittämätöntä. Vanhat kurpat asettavat siis rimansa liian korkealle, eli ovat nirsoja.

Kertaus, nainen saa aina miehen jos haluaa. Ei tietenkään ytmiä, mutta miehen kuitenkin.

Asun hesassa mutta en ole koskaan päässyt treffeille. Pitää olla rikas nhl jääkiekkoilija tai pitää omistaa jäähalli juten Hjallis niin sitten naiset kiinnostuu. Treffipalstat on ihan turhia koska naiset ei niissä koskaan vastaa muille kuin varatuille jännämiehille.

Ei ole alkoholismia eikä muita sairauksia. Työttömyys on mitä on, töitä ei saa ja mitä siitä työstä on hyötyä. En tee töitä jos ei rakkauttakaan saa. Monet jännämiehet vetää viinaa ja hakkaavat naisia ja heittävät naisia roskakoppaan mutta naiset siltin rakastaa niitä. Ei se töihin meno siis parantaisi minun saumoja saada naisia koska jos ei naiset tälläisestä kiinnostu sen takia että olen työtön mutta kiinnostuvat jännämiehistä niin se on naisissa vika ja naiset tarvii hoitoa.

• Kiltti atm kirjoitti:

Asun hesassa mutta en ole koskaan päässyt treffeille. Pitää olla rikas nhl jääkiekkoilija tai pitää omistaa jäähalli juten Hjallis niin sitten naiset kiinnostuu. Treffipalstat on ihan turhia koska naiset ei niissä koskaan vastaa muille kuin varatuille jännämiehille.

Ei ole alkoholismia eikä muita sairauksia. Työttömyys on mitä on, töitä ei saa ja mitä siitä työstä on hyötyä. En tee töitä jos ei rakkauttakaan saa. Monet jännämiehet vetää viinaa ja hakkaavat naisia ja heittävät naisia roskakoppaan mutta naiset siltin rakastaa niitä. Ei se töihin meno siis parantaisi minun saumoja saada naisia koska jos ei naiset tälläisestä kiinnostu sen takia että olen työtön mutta kiinnostuvat jännämiehistä niin se on naisissa vika ja naiset tarvii hoitoa.

Ai et asukaan Raumalla? ;)

• ydinvoimalatyömaalta
        helka kirjoitti:

Ai et asukaan Raumalla? ;)

kurpalle puolanainen duunarimies!

• kyrsii

Olen 33 ja asun pöndellä. Olen yrittäjänä teollisuus ja kuljetus alalla.
        Vuositulot vajaa sata tonnia, minä ja firma velattomia.
        Nykyää teen töitä alta 50 tuntia viikkoon.
        Omaisuutta en kehtaa edes sanoa kun ette usko kumminkaan.
        Harrastan eräilyä. Liikun ja kuntoilen säännöllisesti ja kunto on sitä luokkaa että punnerran kevyesti 50 ja leukoja vedän reilu 20.
        Kavereita on linnakundista- kansanedustajaan mutta ei vapaita naisia.
        Miinuksena on etten juo ja polta enkä ole eleissäni seurustellut. Ja olen käynyt vain ammattikoulun

Naista olen deittisivuilta etsinyt reilut 2 vuotta ja kolme kertaa olen päässyt yli 100 kiloisen naisen kanssa treffeille!
        Aloitteita kuitenkin olen tehnyt kuvallisella ja oikein kirjoitetulla profiilillani reilulle 400 naiselle. Ja ainoastaan kourallinen on edes vastannut.
        ELI EI PÄÄSE EDES DEITTISIVUILLA NAISSIIN EDES TUTUSTUMAAN KUN NAAMA JA RUNOILIJAN TAIDOT EI RIITÄ.
        Nyky nainen ei anna edes minkäänlaista mahdollisuutta tutustua niin siinä turha yhdekään naisen kitistä kun kaikki vapaat miehet on jotain alkoholisteja jne.
        Yhdellekkään naiselle en ole sanonut ei.

Niin en ole ainakaan sinkku omasta tahdosta.

• "Osa miehistä putoaa keski-ikäisenä parisuhdemarkkinoilta elämänhallintaongelmien takia"

Eivät ne mistään markkinoilta putoa. Naiset eivät vain kelpuuta niitä.

• olet rahamies
        kyrsii kirjoitti:

Olen 33 ja asun pöndellä. Olen yrittäjänä teollisuus ja kuljetus alalla.
        Vuositulot vajaa sata tonnia, minä ja firma velattomia.
        Nykyää teen töitä alta 50 tuntia viikkoon.
        Omaisuutta en kehtaa edes sanoa kun ette usko kumminkaan.
        Harrastan eräilyä. Liikun ja kuntoilen säännöllisesti ja kunto on sitä luokkaa että punnerran kevyesti 50 ja leukoja vedän reilu 20.
        Kavereita on linnakundista- kansanedustajaan mutta ei vapaita naisia.
        Miinuksena on etten juo ja polta enkä ole eleissäni seurustellut. Ja olen käynyt vain ammattikoulun

Naista olen deittisivuilta etsinyt reilut 2 vuotta ja kolme kertaa olen päässyt yli 100 kiloisen naisen kanssa treffeille!
        Aloitteita kuitenkin olen tehnyt kuvallisella ja oikein kirjoitetulla profiilillani reilulle 400 naiselle. Ja ainoastaan kourallinen on edes vastannut.
        ELI EI PÄÄSE EDES DEITTISIVUILLA NAISSIIN EDES TUTUSTUMAAN KUN NAAMA JA RUNOILIJAN TAIDOT EI RIITÄ.
        Nyky nainen ei anna edes minkäänlaista mahdollisuutta tutustua niin siinä turha yhdekään naisen kitistä kun kaikki vapaat miehet on jotain alkoholisteja jne.
        Yhdellekkään naiselle en ole sanonut ei.

Niin en ole ainakaan sinkku omasta tahdosta.

osta itsellesi idästä nainen!!!

• naisten hypergamia
        outsider1 kirjoitti:

"Osa miehistä putoaa keski-ikäisenä parisuhdemarkkinoilta elämänhallintaongelmien takia"

Eivät ne mistään markkinoilta putoa. Naiset eivät vain kelpuuta niitä.

estää naisia saamasta miestä. Miehiä on yllin kyllin myös keski-ikäisille kurpille.

• kyrsii
        olet rahamies kirjoitti:

osta itsellesi idästä nainen!!!

Minun kaveripiirssä on 14 sinkku miestä. Kaksi on ruvennut juomaan kun ei ole naista saanut. Loput on töissä käyviä, asuvat omistusasunnoissa ja harrastavat paljon. Paria lukuun ottamatta kukaan meistä ei ole seurustellut sitten kouluaikojen.
        Ja jokaisella on ollut haku enemmän tai vähemmän päällä pääasissa deittisivuilla.

Kuuden kaverin kanssa ollaankin jo suunniteltu että hommataan nainen yhtä aikaa rajan takaa koska suomalaisia naisia ei kiinnosta.
        Sen takia meinataan ottaa samaan aikaan että naisella vois olla kavereita.
        Ja sen verran ollaan jo otettu selvää että ei tarvitsisi mennä edes naimisiin vaan nainen vois tulla suomeen työviisumilla. Ja naisille löytys töitä jo ensviikoksi.
        Homma ei maksa välttämättä mitään ja vapaaehtosia löytyy rajan takaa niin paljon että suomesta loppus vapaat miehet ennen kuin naiset

• hienoa kuulla
        kyrsii kirjoitti:

Minun kaveripiirssä on 14 sinkku miestä. Kaksi on ruvennut juomaan kun ei ole naista saanut. Loput on töissä käyviä, asuvat omistusasunnoissa ja harrastavat paljon. Paria lukuun ottamatta kukaan meistä ei ole seurustellut sitten kouluaikojen.
        Ja jokaisella on ollut haku enemmän tai vähemmän päällä pääasissa deittisivuilla.

Kuuden kaverin kanssa ollaankin jo suunniteltu että hommataan nainen yhtä aikaa rajan takaa koska suomalaisia naisia ei kiinnosta.
        Sen takia meinataan ottaa samaan aikaan että naisella vois olla kavereita.
        Ja sen verran ollaan jo otettu selvää että ei tarvitsisi mennä edes naimisiin vaan nainen vois tulla suomeen työviisumilla. Ja naisille löytys töitä jo ensviikoksi.
        Homma ei maksa välttämättä mitään ja vapaaehtosia löytyy rajan takaa niin paljon että suomesta loppus vapaat miehet ennen kuin naiset

Kannattaa todellakin toimia asian suhteen.

Suominainen nyt vaan on menettänyt naisellisuutensa ja kykynsä nähdä itsensä oikeassa valossa. Ja kyllä idäntyttö aina suominaisen voittaa.

• ölölölölöööööööööööö

Kaksin aina kaunihimpi, vaik tulis nyrkist päivittäisin.

• naiset tykkää

jännämiehistä!!!

• karuja totuuksia

No, kun kysytään, niin väestöstä on vähintään tuo viidennes täysin sietämätöntä porukkaa, monet tällaiset ovat myös tilapäisissä suhteissa, ehkä 'jopa' pukkeja. En tarkoita nyt on/off sinkkuja, joilla on käynyt huono tuuri tai jokaista, joka itsensä ätmiksi lukee.

• naikkonen40

Suomalaiset ovat epäsosiaalisia, tylyjä ja töykeitä toisiaan kohtaan, käyttävät taloudellisesti hyväkseen heti kun mahdollista (hyväuskoisten oma vika, hehhehhee...), eivät halua tuottaa mitään iloa toisten ihmisten elämään, ovat vain vaatimassa: "mitä minä tästä saan/hyödyn" jne. jne. Ei minusta mikään ihme että sinkkuja löytyy ja paljon.

• keskustan meno

No, toi on vasta asenne pinnalla, mut mitä sisältä oikeesti löytyy ei kestä päivänvaloa, tuttuja ilmiöitä nuo minulle kyllä. Tässäkin missä asun hengaa suuria tuttavapiirejä, tällaisia Kallion viinaan menevämmästä päästä ja pahuudella pädetään toisillensa ja aina ollaan valmiina, kyllä, tappamaan. Noi hipsteripiirit tuolla jossain lähinnä syö toisiaan elävältä...tai ainakin kun viimeksi niistä kuulin. Mut joo tää on silti paras paikka asua, et ton kaiken tukahduttaa jossain rikkaiden lähiössä, asuin tossa 7 vuotta Pakilassa rivitalossa ja kyllä tämä meno Kalliossa on vaan paljon parempi.

• Varmasti on myös suuri joukko ihmisiä, jotka yksinkertaisesti vain haluaa helpomman elämän. Mikä voi olla helpompaa kuin huolehtia vain itsestään? Ei ole olemassakaan parisuhdetta joka ei vie omaa aikaa yhtään itseltään.

• mun juttu

Niin, silloin on omaa aikaa runkkailla itsensä kanssa haaveillen itsestään.

• mun juttu kirjoitti:

Niin, silloin on omaa aikaa runkkailla itsensä kanssa haaveillen itsestään.

Parisuhteessa eläjät runkkaa kun vaimon halut jäi synnytyslaitokselle.
        Tuo runkkuvärssy on minusta aika kulunut, mut sä teet mitä teet.

• mun juttu
        tuco- kirjoitti:

Parisuhteessa eläjät runkkaa kun vaimon halut jäi synnytyslaitokselle.
        Tuo runkkuvärssy on minusta aika kulunut, mut sä teet mitä teet.

En mä kyllä lapsia tee...mut mä olen tänään väsynyt ja toi nyt oli vaan ei henkilökohtainen suht easy heitto, kun mua ottaa päähän nää tv:stä toistetut suuret totuudet kuin tuo, kaikki tota hokee, se on varmaa ja ärsyttää tuo massa-ajattelu, varsinkin, kun mä en todella tiedä mitä hittoa se edes tarkoittaa, siis 24h/vuorokausi mä tarviin aikaa ITSENI KANSSA, siis mihin?? Ei ollut tarkoitus loukata, kuullostat palstalla kumminkin vivahteikkaan normaalilta ja sitä ei täällä yleensä näe. Mulla on omat turhautumiseni tähän maailmaan ja näihin 'öh' ihmisiin. Psykologin ironiani vie minulta itseltäni vielä hengen joku päivä...

• mun juttu kirjoitti:

En mä kyllä lapsia tee...mut mä olen tänään väsynyt ja toi nyt oli vaan ei henkilökohtainen suht easy heitto, kun mua ottaa päähän nää tv:stä toistetut suuret totuudet kuin tuo, kaikki tota hokee, se on varmaa ja ärsyttää tuo massa-ajattelu, varsinkin, kun mä en todella tiedä mitä hittoa se edes tarkoittaa, siis 24h/vuorokausi mä tarviin aikaa ITSENI KANSSA, siis mihin?? Ei ollut tarkoitus loukata, kuullostat palstalla kumminkin vivahteikkaan normaalilta ja sitä ei täällä yleensä näe. Mulla on omat turhautumiseni tähän maailmaan ja näihin 'öh' ihmisiin. Psykologin ironiani vie minulta itseltäni vielä hengen joku päivä...

Ihminen käyttää suuren osan elämästään työpaikalla. Sitten on se vapaa aika ja jos sulla on lauma natikoita kärrättävänä harrastuksiin parisuhteen hoito, niin kyllä siinä vaan omat harrastukset ja rentoutuminen kärsii... Ei minulla silti mitään parisuhdettakaan vastaan olisi. Ja ole huoletta, et voi loukata minua millään tavalla, niinkuin ei kukaan muukaan täällä. Minua kykenee elämässä loukkaamaan ainoastaan sellainen henkilö jota arvostan oikeasti elämässä ja niitä ei ole kuin kourallinen.

• mun juttu
        tuco- kirjoitti:

Ihminen käyttää suuren osan elämästään työpaikalla. Sitten on se vapaa aika ja jos sulla on lauma natikoita kärrättävänä harrastuksiin parisuhteen hoito, niin kyllä siinä vaan omat harrastukset ja rentoutuminen kärsii... Ei minulla silti mitään parisuhdettakaan vastaan olisi. Ja ole huoletta, et voi loukata minua millään tavalla, niinkuin ei kukaan muukaan täällä. Minua kykenee elämässä loukkaamaan ainoastaan sellainen henkilö jota arvostan oikeasti elämässä ja niitä ei ole kuin kourallinen.

No niinpä, pidin todennäköisenä, ettet ole mikään superherkkänahkainen, vain Darkkis on tällä palstalla, mut silti noi äijät yrittää ja yrittää loukata koko ajan obsessoituneesti ja luulevat vielä, et osu ja uppos, mikäköhän niitä vaivaa. No, en silti tajua tuota hokemaa, mut ei voi mittää... tajuan jos harrastaa jotain Olympialaisia tai just muutti kotoa pois. Ymmärrän jos ei vaan halua suhdetta.

• Suomessa on

1100000 sinkkutaloutta naisten nirsouden seurauksena;) Nirsouden hyväpuoli on alati täytttvät panoringit, joissa osaavat ytmit ja jännämiehet heittävät spermojaan naisten nautittaviksi minkä ehtivät. Suhteeseen tosin kelpaa vain nuori ja kaunis nainen. Näillä palstoila voi sitten lueskella panorinkien veteraanien eli palstakurppien kertomuksia asioista.

• ei konservatiivi

SInkkuus ei ole mikään kansan tauti, vaan alhaisen ÄO omaavien ihmisten ennakkoasenne.

Sitä voi kutsua rasismiksikin.

Alhainen ÄO löytyy enemmän konservatiivipiireistä. Näin tutkimus kertoo.

Brockin yliopistossa Yhdysvaltain Ontariossa tehdyn tutkimuksen mukaan huonosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012020215155533_ul.shtml

• miksi sitten

ns "koulutetuilla" naisilla on suurin vaikeus löytää miestä? Johtuuko opiskeluajan huoraamisesta?

• ei konservatiivi
        miksi sitten kirjoitti:

ns "koulutetuilla" naisilla on suurin vaikeus löytää miestä? Johtuuko opiskeluajan huoraamisesta?

Koulutus ei ole synonyymi millekään korkealle ÄO:lle.

"koulutetuilla" naisilla on suurin vaikeus löytää miestä?"

Tiedän muutaman koulutetun naisen, jotka ovat sinkkuja. Molemmat ovat rumia. Toinen on lääkäri ja toinen juristi. Naiset katsovat miestä ylös ja koulutus on status symboli.

Potentiaalisia miesehdokkaita on niin kovin vähän näillä naisilla ja niille harvoille nämä eivät kelpaa, koska ovat niin rumia. Koulutusta ja naisen stausta jossain työelämmässä miehet eivät arvosta tuon taivaallista.

Jos näiden naisten tavoite on löytää mies ja heillä olisi oikeasti korkea ÄO, ei he mitään akateemista uraa itselle olisi luoneet.

• ________
        ei konservatiivi kirjoitti:

Tiedän muutaman koulutetun naisen, jotka ovat sinkkuja. Molemmat ovat rumia. Toinen on lääkäri ja toinen juristi. Naiset katsovat miestä ylös ja koulutus on status symboli.

Potentiaalisia miesehdokkaita on niin kovin vähän näillä naisilla ja niille harvoille nämä eivät kelpaa, koska ovat niin rumia. Koulutusta ja naisen stausta jossain työelämmässä miehet eivät arvosta tuon taivaallista.

Jos näiden naisten tavoite on löytää mies ja heillä olisi oikeasti korkea ÄO, ei he mitään akateemista uraa itselle olisi luoneet.

kaikille naisille mies ei ole se elämän tärkein juttu, on paljon muutakin mitä voi tehdä ja mistä voi nauttia kuin miehen tyydyttäminen

• wwqqxxccc
        miksi sitten kirjoitti:

Just näin. Kun nainen on n.s. hyin kouluutettu niin se ei kelpaa enää niille nussijamiehille joidenka panoringeissä kouluutettavana on pyörinyt, eikä se siinä vaiheessaan enää järin kelpaa sen paremmin naisettomaksi jääneille miehillekkään. Lisäksi vielä tällainen jo hyvin kouluutettu nainen ei hänkään järin voi sietää naisettomaksi jääneitä miehiä vaan itkee edelleen niiden miesten perään joidenka nussittavana on pyörinyt ja jotka miehet hänet jo nuorempiin ja kauneempiin ovat vaihtaneet. Tällainen nainen vaan päätyy kohdistamaan jätetyksi tulemisesta katkeroitumisensa juurikin naisettomiin miehiin herjaamalla näitä kelvottomiksi luusereiksi seksuaaliperversseiksi runkkareiksi sioiksi y.m.s.

• xxcccwwww
        ei konservatiivi kirjoitti:

" Jos näiden naisten tavoite on löytää mies ja heillä olisi oikeasti korkea ÄO, ei he mitään akateemista uraa itselle olisi luoneet."

Ei vaan olisivat pyrkineet mahdollisimman nuoresta, jolloin hekin vielä ainakin vähän paremman näköisiä, ottamaan itselleen miehen ja tekemään lapset. No jotkut näistä naisista näin tekevätkin, ja heistä sitten tulee näitä n.s. yksinhuoltajia.

• hhheh
        wwqqxxccc kirjoitti:

Just näin. Kun nainen on n.s. hyin kouluutettu niin se ei kelpaa enää niille nussijamiehille joidenka panoringeissä kouluutettavana on pyörinyt, eikä se siinä vaiheessaan enää järin kelpaa sen paremmin naisettomaksi jääneille miehillekkään. Lisäksi vielä tällainen jo hyvin kouluutettu nainen ei hänkään järin voi sietää naisettomaksi jääneitä miehiä vaan itkee edelleen niiden miesten perään joidenka nussittavana on pyörinyt ja jotka miehet hänet jo nuorempiin ja kauneempiin ovat vaihtaneet. Tällainen nainen vaan päätyy kohdistamaan jätetyksi tulemisesta katkeroitumisensa juurikin naisettomiin miehiin herjaamalla näitä kelvottomiksi luusereiksi seksuaaliperversseiksi runkkareiksi sioiksi y.m.s.

kuulostaa enemmänkin ätmin kohtalolta :)

• jiijijuhjiuhhuh

Koskas jenkit ovat Kanadan vallanneet?

• hetkinen hetkinen
        hhheh kirjoitti:

kuulostaa enemmänkin ätmin kohtalolta :)

ätmit eivät saa pillua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1598
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      67
      1561
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      164
      1360
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1227
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      106
      1191
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      278
      1175
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1049
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1036
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      89
      967
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      950
    Aihe