Eli ensimmäinen tehtävä joka aukeaa kun on Diaz tapettu ja kartano vallattu. Pitää ajaa ostoskeskukselle ja tuhota kohteita. Ilmeisesti olen aikamoinen puusilmä mutta useamman kerran kokeilin ja mitä tahansa hakkasin niin ei tuntunut vähenevän missään. Ei edes oikein auennut MITÄ piti tuhota, ainoat joita edes sain hajalle olivat ne ikkunat joissa luki Gash.
Ja joskus olen kuullut että on tehtäviä joissa kannattaa ajaa moottoripyörällä tms. sisällä, onko tämä nyt sellaisia ja kuinka tuosta helpoiten selviäisi...? Aika loppuu jo ennen kuin edes on kunnolla päässyt sisälle vaikka kuinka nopeasti kaahaisi.
Ongelma vice cityssa
8
479
Vastaukset
- master_player
Siinä pitää hajottaa niiden liikkeitten ikkunat.
- vc vc
helpoiten ehkä uzilla tai jollain vastaavalla ja motskari on hyvä. ja vielä kätsympää on jos olet tehnyt ambulanssi(12L) tehtävät niin pystyt spurtata loputtomasti.
- Nikke
Itse olen jupatissa täsmälleen samassa kohdassa. Itseasiassa niin pahasti että vaihdoin jo toiseen gta:han hetkellisesti. Sellainen tapa että sompailee 2 tai tällä hetkellä jo 3 gta pelin välissä. Pysyy mielenkiinto kun ei täydelliseen hermojen loppumiseen asti yhtä ja samaa hakkaa. Laajuutta kun noissa kummiskin riittää.
Sellaisen vinkin itsekin sain että helpointa että vie sisään moottoripyörän, parin ikkunan päähän onnistumisesta silti aina olen jäänyt. Uzi ja pumppuhaulikko vaikuttavat parhailta aseilta tehon kannalta mutta tässä kyllä nousevat pelin rasittavimmat bugit esiin.
Joskus ikkunat hajoavat yhdellä laukauksella, joskus vain kudit menevät läpi. Liian lähelläkin jos seisot tai esim. pesismailalla yrität niin käsi vain hujahtaa ruudusta läpi harvoin ikkunaa rikkomatta. Tuo vihollisista/kohteista läpimeno on TODELLA kettumainen bugi pelissä.
Moottoripyörässä on puolensa mutta jotenkin vähän kankea ja toisiin paikkoihin pääsee helpommin jalan. Silloin sitten tosin loppuu aika (vaikka myönnän, olen kokeillut hidastuscheatillakin).
Tarvii joskus taas terästäytyä ja pelata tuokin läpi.- Albert
ampua singolla! ite meen sen tehtävän läpi aina ekalla kerralla (tosin asekoodia käyttäen)
Mä pelasin sen muistaakseni tokalla kerralla läpi. Ehkä taas tuurilla.
- vc vc
jos olet tehnyt ambulanssi tehtävät! itse pääsin tokalla kerralla koska yritin ekalla huitoa laseja pampulla mäskäks. uzi on tehokas tässä tehtävässä. ja ambulanssi tehtävät tarvitaan kutenski jos halutaan päästä 100% niin miksei niitä tekis tätä tehtävää varten.
- ozcu
vc vc kirjoitti:
jos olet tehnyt ambulanssi tehtävät! itse pääsin tokalla kerralla koska yritin ekalla huitoa laseja pampulla mäskäks. uzi on tehokas tässä tehtävässä. ja ambulanssi tehtävät tarvitaan kutenski jos halutaan päästä 100% niin miksei niitä tekis tätä tehtävää varten.
Ambulanssilla ei tarvii mennä ku 12 ambulanssitehtävä läpi ni saa infifite sprintin.
- ozcu
jos haluut mennä sen läpi ilman koodeja ni hae sen ostoskeskuksen yläkerrasta rampage, mistä saa singon. helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215354- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734