Eli onko palstalaisissa omasta mielestään mitään sellaista ominaisuutta mistä vastakkainen sukupuoli luultavasti kiinnostuisi? Ulkonäkö, raha, huumorintaju jne?
Itsestäni en oikein osaa sanoa, koska en osaa kehua itseäni. Ainakin muutamia vuosia sitten sain tytöt nauramaan, mutta ei sekään kyllä paljoa lämmitä mieltä kun jäin naisetta. Sekin vaatii aikaa, että uskallan edes sanoa mitään jollekin naiselle ja sitä ennen se nainen ehtii kiinnostua jostain sosiaalisemmasta miehestä.
Kuten olen varmaan miljoonasti kertonut, että minua on kolme naista lähestynyt edes jollain tavoin niin pakko kai minussa on olla jotain hyvääkin. En vain tiedä mitä se hyvä sitten on, koska näen itseni vaikeasti lähestyttävänä ihmisena josta varmasti saa kusipäisen kuvan helposti jos ei tutustu paremmin.
Harmittaa kun minussa on enemmän niitä huonoja puolia kuin hyviä. Olisi mukavaa kun voisi vaikka korvata puuttuvaa ulkonäköä sosiaalisuudella tai toisinpäin, mutta kun minulta puuttuu molemmat ominaisuudet, jotka kuitenkin ovat aikas pirun tärkeitä.
Onko palstalaisissa hyviä ominaisuuksia?
15
108
Vastaukset
Ei valitettavasti ole sellaista ominaisuutta, josta koko vastakkainen sukupuoli kiinnostuisi. Eipä ole monella muullakaan.
- Rehellisyys
Siitäkin huolimatta, että naiset mieluummin kuuntelevat valheita.
- neiti ruiskukka
Kyllä kaikista palstalaisista löytyy ihan varmasti hyviäkin ominaisuuksia. Voi olla, että osa niistä on vaan piilossa siltä vastakkaiselta sukupuoleltakin tai niitä ei edes itse tunnista, hoksaa tai miellä hyviksi puoliksi.
Itse oon kai ihan kivannäköinen, aika hyvin itsekseni toimeentuleva, sellanen perus mukava, kohtelias ja fiksu ja aika erilaistenkin ihmisten kanssa toimeentuleva..- Mr.FriendZone
Kokoomuslaisia arvoja?
- neiti ruiskukka
Mr.FriendZone kirjoitti:
Kokoomuslaisia arvoja?
No oli mitä oli, mutta mun nimimerkin ei oo tarkotus viitata kokoomukseen millään tavalla :)
- bumlebum
Vaikea sitä on jotenkin kehua itseä, mutta hyvät ominaisuudet ovat itselläni rehellisyys, lojaalius, uskollisuus, myötätunto, pyyteettömyys. Huonoin ominaisuus on kai se, että valitsen ihmisiä liian tarkkaan elämääni, ja mielellään olen yksin kuin otan riskin tulla käytetyksi.
- sdsdcxsxc
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut...
- 17+9
Ulkonäön takia on musta aina välil kiinnostuttu, mutta taidan olla jo vanha ja mennyt sekin etuus.
- Ex PUA
Hyvät arvot ja ominaisuudet: Status, ulkonäkö ja raha.
Huonot ominaisuudet: Kaikki muu.
Näin siis meillä miehillä.- luetun ymmärtäminen
No mikäs hätä sulla sitten on, kun on statusta, ulkonäköä ja rahaa...Vai etkö ymmärtänyt kysymystä koska puhuit itsestäsi monikossa...
- Ex PUA
luetun ymmärtäminen kirjoitti:
No mikäs hätä sulla sitten on, kun on statusta, ulkonäköä ja rahaa...Vai etkö ymmärtänyt kysymystä koska puhuit itsestäsi monikossa...
Ei ole.
Noh, ehkä ulkonäöstä voi riidellä, mutta en usko että on sitäkään piisaisi, paitsi ehkä joidenkin mielestä.
Sen sijaan sellainen 1% on vain heitä joilla piisaa rahaa (miljonääri), statusta (toimitusjohtaja) ja ulkonäköä (miesmalli). me muut voimme vain laskea tuurin varaan. - luetun ymmärtäminen
Ex PUA kirjoitti:
Ei ole.
Noh, ehkä ulkonäöstä voi riidellä, mutta en usko että on sitäkään piisaisi, paitsi ehkä joidenkin mielestä.
Sen sijaan sellainen 1% on vain heitä joilla piisaa rahaa (miljonääri), statusta (toimitusjohtaja) ja ulkonäköä (miesmalli). me muut voimme vain laskea tuurin varaan.Miksi vastasit sitten alkuperäisen kysymyksen vierestä. Kysymyshän siis oli:
"Eli onko palstalaisissa omasta mielestään mitään sellaista ominaisuutta mistä vastakkainen sukupuoli luultavasti kiinnostuisi?"
- 20+16
Ei oikeastaan. Itsekeskeisiä mainostyyppejä. Vielä valehtelevia ja ilkeitä.
- Äädämi
Iso muna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu822005- 591798
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3851772Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1701468Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751307- 671243
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141113KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107