Mikä on homman nimi tossa pelissä kun olet saanut ajettua kaikki kisat ja voittanut ne. Pitääkö haastaa niitä liikenteessä olevia tuning autoja. Pitääkö kenties olla rahaa tietyn verran että pääsee jatkamaan.
NFS Underground 2
4
561
Vastaukset
- änäfässä
mitä eroo tos kakkoses on ykkösee ku en oo viel ostanu, pystyskö tiivistämää. onks hyvä ostos?
Ite en ole kokeillut kuin demoa. Se on tavallaan kuin GTA mutta liikutaan autolla kerjäämässä tehtäviä. Ja siinä on jonkin kokoinen kaupunki. Saa liikkua vapaasti.
- kkk
mä taas haluaisin tietää mitä pitää tehdä kun oon ajanu kaikki mahdolliset tehtävät (mitä näkyy kartalla) ja se rachel lähetti viestin et pitää palauttaa sen auto HETI ni kysyisin et mikä on sen auto mistä sen saa ja mihin se pitää palauttaa??
- bluemoon
Ite oon ajannu nyt noin 40 kisaa ja tarttee myöntää et jos ykkönen oli hyvä, ni tää on sata kertaa parempi.
Ainoo mitä odotan innolla, et millon toi pimeys loppuu ??? Aluks ajattelin, et eihän täst tuu mitää ku o ihan säkkipimeetä, mut siihen tottus yllättävän nopeesti.
Ja oikeastaan paras mun mielestä ykköseen verrattuna, että rahalla todellakin on merkitystä tässä. Ku ykkösessä oli aina rahaa tarpeeks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215354- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734