Jumalan suunnitelma elämässäsi

_83BMt5bM

umalalla on suunnitelma elämääsi ja Hän johdattaa sinua, mutta ei syntiin eikä yli sen mitä Hän on luvannut sanassaan. "Tee minusta seksievankelista" ei ole Jumalan mielen mukainen rukous vaikka tällaistakin pyydetään. Pirkko Vesavaaran erittäin voimallinen ja totuuteen johdattava saarna Hämeenlinnan Kristillisessä Keskuksessa 30.11.2014

https://www.youtube.com/watch?v=B5_83BMt5bM

8

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkö?

Mikä se on sinulle?

• Missä+++

Mikä suunnitelma?

• ???

???

• Johdatusta on tässä:

Matt. 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."

Efes. (Paavali) 1:4-5, 11 Jumala on ennalta määrännyt meidät taivaaseen tai helvettiin. Mitkään ajatuksemme, sanamme tai tekomme eivät vaikuta tähän.

Saarnaaja 3:19, 9:5, 9:10 Kuolema on lopullinen. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää.

5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.

3. Moos. 20:9-12 Homot ja avionrikkojat on tapettava.

4. Moos. 11:1 Jumala vihaa vaikertajia. Jos hän kuulee sinun valittavan, hän polttaa sinut kuoliaaksi.

Sananlaskut 1:26-28 Jumala nauraa epäonnellesi, haukkuu sinua, kun olet peloissasi, ja on välinpitämätön, kun pyydät häneltä apua.

Mark. 4:25 Keillä tämä elämä on huono, seuraava on vieläkin huonompi.

1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot [Jumala]: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

Hes. 20:25-26 "Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa ... jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra."

5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."

• profetta

vesavaara on kaukana totuudesta. tämä on totuutta

Teidän on uskottava Minuun ja Poikaani. Ei ainoastaan Poikaani tai minuun, Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, joka yksin olen totinen Jumala, ei siis Poikani.

Kenen luokse te luulette tulevanne, kun välimiehenänne pidätte Jumalaa, Jeesusta Kristusta, Poikaani. Silloinhan, jos väitätte tulevanne Minun tykö, teillä olisi 2 Jumalaa siis Minä ja Poikani.

Näin teillä täytyy olla: Te tulette Pojassani, hän on tie Minun, Jumalan tykö. Te ette tule Jumalassa, jonka Poikani väitätte olevan, Jumalan luo tie en ole Minä vaan Poikani, Jeesus.

Surkeaa on katsella teitä pelkässä Jumala -uskossa ja surkeaa on teitä katsella pelkässä Jeesus -uskossa.

Uskokaa Minuun ja uskokaa Poikaani, niin peritte iankaikkisen elämän Pojassani.

Mutta tämä kaikki tapahtuu teille Rakkaan Poikani armosta. Poikani, jolle minä annoin kaiken vallan lihaan, maahan ja taivaaseen, ei taivaisiin, sillä Minä olen Kaikkivaltias, Herra Jumala, Sebaot.

Ottakaa vastaan rakkauteni: Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Mutta tämä ei tarkoita suinkaan sitä, että te uskoisitte vain Poikaani, sillä hänellä, Pojallani on voima ja valta tehdä teistä Minun lapsiani, niin se teille osoittakoon, että te uskotte myös Minuun.

Minä totisesti lähetin Poikani, en itseäni.

• Tiedätkö?

Niin, mutta mikä on se Jumalan suunnitelma elämässäsi?

• Kysymyksetkö?

Niin, mutta mitä tuollainen jatkuva kyseleminen auttaa, kun teille ei mitkään vastaukset kuitenkaan kelpaa?

• Jumalan suunnitelma

jokaisen ihmisen kohdalla on se että nimensä Jumalan elämänkirjaan kirjoitetaan ja näin ihminen pääsee Jeesuksen tuhatvuotiseen valtakuntaan ja iloon ja rauhaan ja vanhurskauteen, kuten myös pyhillä tässä maailmassa on ahdistukset osanaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      80
      3884
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3697
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1143
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe