Aina kun löydän miehen niin luonne/mieltymykset ei kohtaa

sinkkunainen27

että niin se vaan on, en mielestäni ole erityisen nirso koska olen laskenut rimaa niin etten todellakaan etsi mitään brad pittiä (mielestäni brad pitt ei edes ole komein mies/minun tyyppinen) mutta kohtaan lähinnä vain tällaisia miehiä:

1. Löydän mukavan, fiksun, rennon ja tarpeeksi sosiaalisen miehen mutta pian selviää ettei mies olekkaan mitä etsin. Mies haluaa jatkaa nuoruuttaan bilettämällä, eikä pidä lapsista eikä koirista niin ei sovikkaan minulle. Tiedän kokemuksen kautta ettei ihmisiä voi muuttaa toisenlaisiksi, mutta ei mies voi minuakaan muuttaa niin että alkaisin inhota kaikkea sellaista josta pidän.

2. Löytyy mies joka vaikuttaa kaikin puolin sivistyneeltä, hyvinkouluttautuneelta ja mukiin menevän näköiseltä. Sitten selviääkin että mies on kova pervo joka on/oli bi ja hänellä ollut takanaan homosuhteita ja tykkää analinguksesta ja muusta sellaisesta jota en itse kannata. Tämä kakkonen on todella yleinen miestyyppi jonkalaisiin siis tutustun lähes aina sekä netissä että muutenkin, he vain löytävät minut.

3. Löytyy yli-innokas mies joka on minua (liian paljon) nuorempi ja sellainen mukautuva joka johtuu varmaan nuoruudesta. Nämä ovat sitä miestyyppiä joilla ei ole kauhean paljon niitä omia mielipiteitä vaan tällainen ihminen mukautuu kaikkeen mitä nainen sanoo. Itse kannatan tasa-arvoa, en todellakaan kannata sitä että vain jompi kumpi määrää ja sanoo miten asiat on. Mutta niin, kaipa tämä näistä miestyypeistä on kumminkin minulle se "sopivin" jos olisi siis pakko joku valita. Mutta oikeastihan ei ole pakko niin että taidan kumminkin jäädä ikisinkuksi ja hankkia vihdoin lemmikin että unohtuu nämä suhteet joista ei kumminkaan tule mitään.

21

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late bloomer

Mitäpä tuohon sanoisi... Ensimmäisestä kohdasta tulee mieleen se, että yksi suurimpia syitä omaan sinkkuutteeni taitaa olla se, että itse en ole koiraihminen. Yleisin syy ohittaa muuten kiinnostava nainen on se, että hänellä on koira.

• Ootko ihan vakavissasi...Et joku hemmetin piski voi olla jollekkin joku syy johonkin. Naurettavaa. Koirahan on kiva, sen kanssa voi käydä vaikka lenkillä. Itselläni ei tosin ole.

• just asking

Oletko allerginen?

• Omituista puhetta... Oletko harkinnut avun hakemista tuohon koirafobiaasi?

• Late bloomer

Jopas koira-asia kirvoitti kommentteja :)

Kyllä koira voi olla syy. Koirasta pitää pitää huolta melkein kuin lapsesta, ja sellainen ei toimi pidemmän päälle, jos se on pakkopullaa, enkä näe koirissa mitään, mikä tekisi siitä muuta kuin pakkopullaa. Seurusteluyritys koiraihmisen kanssa olisi käytännössä riitojen kerjäämistä, ja sellainen ei vaan kuulosta kokeilemisen arvoiselta.

• hfyjkjg
        Late bloomer kirjoitti:

Jopas koira-asia kirvoitti kommentteja :)

Kyllä koira voi olla syy. Koirasta pitää pitää huolta melkein kuin lapsesta, ja sellainen ei toimi pidemmän päälle, jos se on pakkopullaa, enkä näe koirissa mitään, mikä tekisi siitä muuta kuin pakkopullaa. Seurusteluyritys koiraihmisen kanssa olisi käytännössä riitojen kerjäämistä, ja sellainen ei vaan kuulosta kokeilemisen arvoiselta.

Sama mieltä. Pidemmän päälle se on aine vääntelyä "miksi et pidä, miksi et välitä, miksi sua ei kiinnosta, olet kylmä, olet egoisti, mietit vain oma napa jne"...toisen koira on hänen koira, jos en välitä koirasta ei ole minun ongelmani koko koira sen olemadsaolo ja hyvinvointi, sen takia en ryhdy suhteeseen jos siellä on kotain mistä sitten aletaan pakotamaan tykkämään. Toisen lapsi on sama tarina, jos en halua niin se on ei heti alkuun.

• Mistä näitä riittää?

Jo kolmannessa viestissä mätkähti...

• Antero Analingus

Itse kuulun noihin kakkososaston miehiin. Et tiedä, kultsi, mitä menetät ;)

• 10+2

Eli tiivistettynä: Ei löydy hyvätuloista hyvin koulutettua komeaa miestä lapsien isäksi. Noh, voi voi, on se taas niin vaikeaa naisilla.

• Jake.

Katso peiliin,vika löytyy sieltä. Hanki uros koira,se on sopivin kumppani sulle.

• hohhoijaaaa

todella usein harmittaa, kun ei ole enää olemassa alapeukkua. Ainut, mitä enää voi tehdä on facepalmata

• Jännääkö haetaan?

Tulkataanpa mitä sinkkunainen27 todellisuudessa sanoo: "mukava, fiksu, rento, tarpeeksi sosiaalinen" = naisen tahtoon alistuva, lakeja sopivasti rikkova, mutta näistä rikkomuksista fiksuuden vuoksi (toistaiseksi) kiinnijäämätön, naisen lakien rikkomiseen joustavasti ja ymmärtävästi suhtautuva, pystyy jatkuvaan vuorovaikutukseen ja häikäilemättömään eduntavoitteluun häiriintyneen ympäristönsä kanssa unohtamatta sitä, että nainen etusijalla eikä häneen saa kohdistua samoja toimenpiteitä, mitä mies ympäristöönsä kohdistaa. Joku toinen saa jatkaa ....
      Eli jännämiestä haetaan jälleen.

• 3+12

On se jokaisen oma päätös haluako vain tyytyä vai elää onnellisena.

Moniin seikkoihin voi sulkea silmät, mutta jotkut asiat kertovat heti ettei ihminen sovi turha edes yrittää. Itselläni nä ovat haluttomuus perusta perhettä, lusmuilu, rahan tai varallisuuden mainostaminen, itseä nostaminen muiden yläpuolelle, "olen fiksuin", itserakas luonne, turhamaisuus, huumet, bi-seksuaalisuus, erilaiset perversit joista itse en pidä.

Taidankin jäädä ilman miestä, eikä haita, tähänkin asti loistavasti pärjätty selibaatissa.

• Jotakin..

Mä en osaa enää sanoa näihin mitään oikein nykyään...

Paitsi että itse ajattelen että todellakin olen mieluummin yksin ja sinkku (jään ikisinkuksi = mikä termi!) kuin lähden jollekin statusta etsivälle yksinkertaiselle tussulle kynnysmatoksi.

Ainakin näin alustavasti sinulle aloittaja ihan hyvällä sanoisin että etsit kahden ekan kohdan perusteella sellaista "jännämiestä" josta täällä on mainittu joka tahtoo bilettää ja pitää hauskaa sekä myös harrastaa seksiä vähän miten päin...siis alussa tahdot tuota, mutta sitten suhteeseen tahtoisit jonkun joka soveltuu ja sopeutuu sinun elämääsi niiden lasten ja eläinten kanssa.

Aloittaja, et ole mitenkään erityistapaus. Suurin osa naisista tahtoo jännän miehen alussa joka ei sopeudu oikein mihinkään ja jota naiset pitävät "sopivan sosiaalisena" ja jännittävänä, mutta parisuhteessa pitää sitten muuttua

Itse taas kuulun siihen porukkaan joka noin aluksi ei harrasta bilettämistä tai haaveile anaalista, joka tarkoittaa etten ole "tarpeeksi jännä" tai toisaalta minulle ei ole statusta jolla houkutella naista.
      Samalla myös minua ei kiinnosta parisuhteessa alkaa kauppakasseja kantavaksi työkalupakiksi, Ikea-kuskiksi ja lihadildoksi joka vaikuttaa joltain ylipuetulta dressman mallinukelta.

Tuohon perheen perustamiseen en jaksaisi ottaa edes kantaa koska lievästi vituttaa kun se otetaan esiin ja tulee tunne että sitä varsinkin kolmekymppisenä pitäisi olla perustamassa niinkuin suurin piirtein heti. Se vaatii kuitenkin parisuhteelta niin paljon että sitä ei ihan alussa kannata suunnitella vaikka kuinka toinen vaikuttaisi sopivalta.

Nykyään vain kun miehenä omaat omat mielipiteet niin ne ovat todellisuudessa aina vääriä eli päädyt olemaan rasisti, juntti tai jotain muuta koska et sopeudu naisen mielikuvaan täydellisestä särmikkäästä mutta naisen sosiaaliseen elämään sopeutuvasta miehestä.

Sitten vitsaillaan vielä kuinka miestä pitää "kouluttaa" vaikka naiset ovat ne joiden elämänkatsomus on helvetin kapeakantainen paitsi että kaikki mulkerointi pitää hyväksyä mitä ne tietyt naisten suosikkimiehet tekevät koska se on niin "jännää".

Suurimmalle osalle naisista voi siten sanoa että haistakaa oma vittunne koska se näyttää tuoksahtavan aina niin hyvälle että sitä pitää nuuhkia jatkuvasti.

Kyse on lopulta ihan täydestä sattumasta tapaatko aidon ihmisen ja persoonan joka ei ole lukkiutunut johonkin naiseuden kuviteltuun ylienkelimäisyyteen ja nirppanokkaisuuteen joka ei odota että naisen haaveet ovat ne jotka miehen tulisi toteuttaa.

Todellinen pitkäaikainen parisuhde vaatii yleensä tahtoa johon suurimmalta osalta nykynaisista varsinkaan tuossa 27 ikävuoden tienoilla ei todellakaan löydy. Suuria puheita ja haaveita, mutta todella vähän kykyä ja tahtoa.

Mitä tulee "onnellisuuteen" niin se parisuhde ja se toinen osapuoli ei mitenkään välttämättä takaa sitä. Monet naiset kuten monet miehetkin ovat hyväksikäyttäjiä tai "paikan pitäjiä" joiden tarkoitus on aina levittää haaransa sille joka eniten tarjoaa. Siihen vielä päälle ne toiveet että olisi "kemioita" ja tykkäisi eläimistä/lapsista.

Johtunee siitä että elämä täällä läntisellä pallonpuoliskolla on jo niin helppoa että nälkä kasvaa syödessä eikä kumppanuuden perusasioista tajuta eikä osata.

• Nainen29

Olen samaa mieltä kanssasi joistakin pointeista. Tässä tuttavien seurusteluita ja pariutumisia seurailleena, olen itsekin alkanut ihmettelemään naisten vaatimustasoja. Ja varsinkin sitä, että sitä "kipinää" ja "kemioiden kohtaamista" odotetaan jo 1. tai 2. tapaamisella...

"Nykyään vain kun miehenä omaat omat mielipiteet niin ne ovat todellisuudessa aina vääriä eli päädyt olemaan rasisti, juntti tai jotain muuta koska et sopeudu naisen mielikuvaan täydellisestä särmikkäästä mutta naisen sosiaaliseen elämään sopeutuvasta miehestä.

Sitten vitsaillaan vielä kuinka miestä pitää "kouluttaa" vaikka naiset ovat ne joiden elämänkatsomus on helvetin kapeakantainen paitsi että kaikki mulkerointi pitää hyväksyä mitä ne tietyt naisten suosikkimiehet tekevät koska se on niin "jännää"."

Totta.. Minusta tuossa tilanteessa olennaista on halu ymmärtää toista. Haluaako molemmat edes ymmärtää toistensa ajatuksia, arvoja ja mielipiteitä, osataanko asiallisesti keskustella vai teilataanko toinen saman tien?

• Pitääkö se koittaa meitä erakkomiehiä seuraavaks, niin kukaties löytyy ihan tervejärkinenkin kaveri sulle..

• aloittajavastaa

"Ainakin näin alustavasti sinulle aloittaja ihan hyvällä sanoisin että etsit kahden ekan kohdan perusteella sellaista "jännämiestä" josta täällä on mainittu joka tahtoo bilettää ja pitää hauskaa sekä myös harrastaa seksiä vähän miten päin...siis alussa tahdot tuota, mutta sitten suhteeseen tahtoisit jonkun joka soveltuu ja sopeutuu sinun elämääsi niiden lasten ja eläinten kanssa."

En hae mitään bilettäjämiestä, koska en itsekkään ole ikinä bilettänyt ja en hyväksy mitään seksiseikkailujuttuja, jos joku sellaisia hakee niin sen miehen täytyy etsiä eri kumppani tai joku avoin suhde. Hyvin olen jo vuosia pärjännyt yksinkin, että mieluummin yksin kuin jonkun bi-miehen kanssa avoimessa suhteessa. Mies 1. paljastui jonkin asteiseksi bilettäjäksi vasta sitten kun olimme jo paljon jutelleet, en siis saanut sitä heti tietooni, Mutta tässä taas nähdään että ensin kannattaa rauhassa tutustua. Hän on kumminkin todella pitkälle kouluttautunut ja lain kuuliainen ihminen, mutta työtön eikä halua lasta eikä eläimiä, niin se vika hänessä sitten oli ettei ollutkaan yhteensopiva vaikka muuten oli.

• Jotakin.

En tiedä sitten kuinka monesta tapauksesta puhut, mutta jos puhut tyyliin 2-3 miehestä joita olet tavannut eli kuuluvat tuohon ryhmään 1. ja 2. ja loput ovat sitten ryhmän 3. miehiä niin turhaan yleistät että sinusta tulee joku ikisinkku.

Olen tavannut kuule noin 35 vuotiaana naisia maailman sivuun vaikka kuinka monenlaista eikä vielä ole lykästänyt että oikeasti yhteen olisi sovittu.

Nuo sun kokemukset tuntuvat yksittäistapauksilta joita nyt yleistät sitten koskemaan aika montaa miestä.
        Kannattaa miettiä missä noita miehiä tapaat jos tilanne on tuo.

Karsi heti pois nuo bilettäjät ja avoin suhteet miehet jos ne eivät sinua kiinnosta. En minäkään lähde pissiksiä tapailemaan ja sen jälkeen totea että petyin kun olivatkin tuollaisia.'

"Hän on kumminkin todella pitkälle kouluttautunut ja lain kuuliainen ihminen"

Mitä merkitystä sillä kuinka pitkälle ihminen on kouluttautunut? Kuvittletko se että se jotenkin määrittää ihmistä?
        Suurin osa miehistä on lainkuuliaisia, osa liiankin rehellisiä.

"Mies 1. paljastui jonkin asteiseksi bilettäjäksi vasta sitten kun olimme jo paljon jutelleet, en siis saanut sitä heti tietooni, Mutta tässä taas nähdään että ensin kannattaa rauhassa tutustua. Hän on kumminkin todella pitkälle kouluttautunut ja lain kuuliainen ihminen, mutta työtön eikä halua lasta eikä eläimiä, niin se vika hänessä sitten oli ettei ollutkaan yhteensopiva vaikka muuten oli. "

Kaikki eivät halua sitoutua. Välttämättä osa ei halua niitä lapsia esimerkiksi juuri lähiaikoina vaikka ei bilettäjä olisikaan.

Et ehkä tajunnut mitä sanoin tuossa ylempänä.
        Et huomaa itse että kiinnostut juuri niistä bilettäjistä ja hurmosmiehistä sekä muista kelaat että ne eivät sinua kiinnosta. Sen jälkeen toteat kun olet saanut muutaman kokemuksen näistä miehistä että jäät ikisinkuksi.

Se on aivan älytöntä.

Tosin olen tavannut sen verran monta naista jotka ovat tavattoman kranttuja ja että pitää olla "kemioita", jonka jälkeen valittavat että eivät löydä ketään vaikka ottajia olisi vaikka kuinka.

• 11+16

Näin mielenkiinnosta vaan kysyn, että tarkoittaako bi-seksuaali mielestäsi samaa kuin hyperseksuaalinen?

• Jotakin
        11+16 kirjoitti:

Näin mielenkiinnosta vaan kysyn, että tarkoittaako bi-seksuaali mielestäsi samaa kuin hyperseksuaalinen?

Minun kokemuksen mukaan bi-seksuaalit naiset ovat hyperseksuaalisia ja yleensä aivan käsittämättömän sekaisin mitä oikeastaan haluavat.

Nähtävästi tuo että tuntee molempiin sukupuoliin aika tasapuolista vetoa vaikuttaa persoonallisuuteen että ihminen ei itsekkään vaikuta tietävän onko lintu tai kala.

Sitä samaa en tiedä tapahtuuko bi-seksuaalimiehillä kun en niin montaa tapausta ole tuntenut.

• Ei nappaa
        Jotakin. kirjoitti:

En tiedä sitten kuinka monesta tapauksesta puhut, mutta jos puhut tyyliin 2-3 miehestä joita olet tavannut eli kuuluvat tuohon ryhmään 1. ja 2. ja loput ovat sitten ryhmän 3. miehiä niin turhaan yleistät että sinusta tulee joku ikisinkku.

Olen tavannut kuule noin 35 vuotiaana naisia maailman sivuun vaikka kuinka monenlaista eikä vielä ole lykästänyt että oikeasti yhteen olisi sovittu.

Nuo sun kokemukset tuntuvat yksittäistapauksilta joita nyt yleistät sitten koskemaan aika montaa miestä.
        Kannattaa miettiä missä noita miehiä tapaat jos tilanne on tuo.

Karsi heti pois nuo bilettäjät ja avoin suhteet miehet jos ne eivät sinua kiinnosta. En minäkään lähde pissiksiä tapailemaan ja sen jälkeen totea että petyin kun olivatkin tuollaisia.'

"Hän on kumminkin todella pitkälle kouluttautunut ja lain kuuliainen ihminen"

Mitä merkitystä sillä kuinka pitkälle ihminen on kouluttautunut? Kuvittletko se että se jotenkin määrittää ihmistä?
        Suurin osa miehistä on lainkuuliaisia, osa liiankin rehellisiä.

"Mies 1. paljastui jonkin asteiseksi bilettäjäksi vasta sitten kun olimme jo paljon jutelleet, en siis saanut sitä heti tietooni, Mutta tässä taas nähdään että ensin kannattaa rauhassa tutustua. Hän on kumminkin todella pitkälle kouluttautunut ja lain kuuliainen ihminen, mutta työtön eikä halua lasta eikä eläimiä, niin se vika hänessä sitten oli ettei ollutkaan yhteensopiva vaikka muuten oli. "

Kaikki eivät halua sitoutua. Välttämättä osa ei halua niitä lapsia esimerkiksi juuri lähiaikoina vaikka ei bilettäjä olisikaan.

Et ehkä tajunnut mitä sanoin tuossa ylempänä.
        Et huomaa itse että kiinnostut juuri niistä bilettäjistä ja hurmosmiehistä sekä muista kelaat että ne eivät sinua kiinnosta. Sen jälkeen toteat kun olet saanut muutaman kokemuksen näistä miehistä että jäät ikisinkuksi.

Se on aivan älytöntä.

Tosin olen tavannut sen verran monta naista jotka ovat tavattoman kranttuja ja että pitää olla "kemioita", jonka jälkeen valittavat että eivät löydä ketään vaikka ottajia olisi vaikka kuinka.

Newsflash: naisissakin on estyneitä ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      103
      2906
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      55
      2118
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2077
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      65
      1818
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1642
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1376
    7. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1043
    8. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      72
      1004
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      67
      988
    Aihe