Nukkumisesta

Anonyymi-ap

Mies kuulemma tutkimuksen mukaan nukkuu naisen vieressä paremmin kuin yksin. Tuntee olonsa turvalliseksi. Mutta naiset taas nukkuu paremmin koiran vieressä kuin miehen. Tuntee olonsa turvalliseksi. Onko siis koirat oikeastaan turvallisempia kuin miehet.

82

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kisulin kaa kiva nukkua. Koirat ällöttää jos sänkyy päästää

• Anonyymi

Kissa on ehkä kivin unikaveri. Hiljainen, lämmin ja tuoksuu aina hyvälle.
        Sitten on mies ja vasta viimeisenä koira. Ei mielellään sänkyyn niitä kun tallovat ojissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on mies ja vasta viimeisenä koira. Ei mielellään sänkyyn niitä kun tallovat ojissa.

Ai että ei mielellään? Jos vaimo ottaisi koiran, edes ulos. niin molemmat lentää pihalle kuin leppäkeihäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että ei mielellään? Jos vaimo ottaisi koiran, edes ulos. niin molemmat lentää pihalle kuin leppäkeihäs.

Toivottavasti vaimosi lähtee muutenkin. Tuollainen sairasta puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti vaimosi lähtee muutenkin. Tuollainen sairasta puhetta.

Eipä tuo alkupään puhekkaa fiksua ollut naisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki koirat "tallo ojissa" ja osa kissoista taas tekee tuota. Ei sillä, ei elikot mun mielestäni sänkyyn kuulu, ei kissatkaan, mutta itsehän sen päättää miten elikkoaan pitää ja ulkoiluttaa. Mä en huoli mitään miestä karvaisempaa otusta sänkyyni ja miehessänikin on hyvin vähän karvaa. Karvattomat kissat ja koirat taas ovat ihan karseita ilmestyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka en edes ole ottanassa koiraa, niin noin ajatteleva mies lentäisi ulos, eikä olisi takaisin tulemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aviomies ottaisi koiran, niin en minäkään haluaisi sitä nähdä, kuulla enkä haistaa. Jos mies olisi sitä mieltä, että koira tulee sisälle taloon, niin kyllä siinä olisi itsellä lähtö lähellä. (Koska huono aviomies, jos tekee noinkin suuren päätöksen vaikka suhteen osapuolet ovat asiasta eri mieltä. Valitkoon sitten sen koiran.)

• Anonyymi

Rakkaiden eli miehen ja lasten vieressä on kyllä paras nukkua eli voit tunkea tutkimuksen perciiseen

• Anonyymi

Tämähän ei ole minun tekemä tutkimus. Kauheaa kieltä äiti ihmiseltä tuntemattomalle joka ei ole loukannut sinua mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän ei ole minun tekemä tutkimus. Kauheaa kieltä äiti ihmiseltä tuntemattomalle joka ei ole loukannut sinua mitenkään.

Nii. Ehkä sä selviit. Yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii. Ehkä sä selviit. Yötä

En toivottele hyvää yötä tuollaiselle ihmiselle. Häpeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja mä en mielistele tämmösen vtun yhdentekevän typerän alotuksen tekijälle vähääkään.vaikene

• Anonyymi

En kyllä ole mitään noista. Ai te porukassa täällä kiusaatte ihmisiä. Hienoa toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahaa Yötä

• Anonyymi

Tämä nainen nukkuu parhaiten yksin, herkkäuninen kun olen.

• Anonyymi

Joo o. Sepäs kiva.

• Anonyymi

ei multa

• Anonyymi

Nukahdat herkästi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukahdat herkästi?

Googleta herkkäunisuus. Muiden tehtävä ei ole opettaa aikuiselle perusasioita.

• Anonyymi

Mä melkeen väittäisin, että eläimen vieressä nukkuu paremmin nainen!

• Anonyymi

Mut mieshän on pahimmillaan eläin.

• Anonyymi

Ja niinhän tuossa todettiin nainen nukkuu koiran vieressä paremmin kuin miehen.

• Anonyymi

Mut vaan melkein.

• Anonyymi

Suhde pysyy parempana kun ei kuorsaa toisen vieressä :D

• Anonyymi

Ihan totta. Eri makuuhuoneet paras ratkaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ja sugar daddylta vielä vähän rahhoo elämiseen. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ja sugar daddylta vielä vähän rahhoo elämiseen. 🤣

No pyydäppä ja nosta pylly pystyy niikuin kiltti tyttö 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olis ihana mennä herättelemään fressinä 😘

• Anonyymi

Ei toi vaimon kuorsaus niin paha ole, mut se kyynärpää taktiikka sattuu nenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toi vaimon kuorsaus niin paha ole, mut se kyynärpää taktiikka sattuu nenään.

Pitäisikö sinun siitä sanoa vaimollesi. Laitat vaikka kuonokoppan yöksi naamaa suojaamaan.

• Anonyymi

Niin. Oma koira on kyllä turvallisempi kuin oma mies, noin tilastojen mukaan. Vieraan miehen ja vieraan koiran suhteenkin taitaa kuitenkin se vieras koira olla turvallisempi, vaikka noita koirahyökkäyksiä on viimeaikoina ollutkin.

• Anonyymi

Tosin itse henkilökohtaisesti nukun parhaiten sen yhden tietyn miehen vieressä, paljon paremmin kuin yksinäni. Koiraa en sänkyyni halua, mutta silloin kun mulla oli vielä koiria, niin eivät nekään sänkyyn halunneet. Olihan se koira tavallaan vieressä, jos se nukkui sängyn alla. Mun koirat tosin haukkuivat usein unissaan, joten en mä niitä sinne sängyn allekaan halunnut. Eteisessä, oven edessä, eivät olleet ihan vieressä, mutta kaiketi ihan turvallisia kuitenkin.

• Anonyymi

Tämä totta. Ja jos joutuisi valitsemaan niin itse kyllä nukkuisin mieluummin vieraan koiran vieressä kuin vieraan miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä totta. Ja jos joutuisi valitsemaan niin itse kyllä nukkuisin mieluummin vieraan koiran vieressä kuin vieraan miehen.

No jos se koira on sellaisessa mielentilassa, että se nukkuu, niin ehdottomasti. Koira ei koskaan saa yöllä kesken kaiken päähänsä käydä kimppuun.

• Anonyymi

Tuo on kyllä ihan totta. Useampi koira on varmasti historian saatossa estänyt päällekarkauksen, ihan jo pelkällä läsnäolollaan, kuin hyökännyt ihmisen päälle. Ne päällekarkaajat taas pääosin ovat miehiä. Ei sillä, kyllä miehetkin ovat varmasti läsnäolollaan myös estäneet paljon pahaa, mutta koska miehissä on niin paljon enemmän myös niitä pahoja yksilöitä, niin koira varmasti on keskimäärin turvallisempi kuin mies. Hankkivathan miehetkin usein koiran turvallisuuden takia, varsinkin tuolla vähän levottomammissa maissa.

• Anonyymi

Parhaiten nukun rakkaiden vieressä

• Anonyymi

Onhan se ihana tuollainen. Mut itse kyllä nukun parhaiten yksin. Kissa ehkä voi olla mut monesti sekin pyörii ja hyörii.

• Anonyymi

Valitsisin kuitenkin miehen vierelleni nukkumaan tai ihan sama vaikka haluaisi nukkua jalkopäässä ❤️, Ihanan turvallinen olo,se tunne on parasta.

• Anonyymi

Mä en rehellisesti sanoen ymmärrä lainkaan tuota turvallisuusaspektia. En mä omassa kotonani mitään turvaa tarvitse tai turvattomuutta tunne. Enkä kyllä nuku missään muuallakaan, jossa kokisin turvattomuutta. Kyllä mä mieluiten toisen ihmisen vieressä nukun, mutta se on se hengitys, joka mua unettaa. Lapsen rauhallinen hengitys unettaa siinä missä miehenkin, eikä kai pieni lapsi nyt sentään minua mitenkään suojelisi.

• Anonyymi

Mä taas juurikin kaipaan turvallista syliä miehestä. Vaikka rosvojoukko hyökkäsi ikkunasta tuntisin oloni turvatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas juurikin kaipaan turvallista syliä miehestä. Vaikka rosvojoukko hyökkäsi ikkunasta tuntisin oloni turvatuksi.

En tosiaan ymmärrä yhtään tuollaista tarvetta. Ihan käsittämätöntä. Mistähän tuollainen sitten kertoo? Onko perusturvallisuudentunteessa jotain häikkää tai onko lapsuudessasi ehkä tapahtunut jotakin, joka tuon aiheuttaa?

• Anonyymi

Tää väite kuulostaa ihan absurdilta, joten pitää testata käytännössä, että miten se mies nukkuu mun vieressä.

• Anonyymi

Miehet nyt monesti nukkuu ihan missä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei niitä hirveästi tämä elämä ja maailma huoleta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:-D oot ilkee.

• Anonyymi

Se mies ainakin nukkuu mun vieressäni paremmin kuin missään muualla. Hän on ihan ääneen ihmetellyt, että mistähän se johtuu. Ja ei, hän ei todellakan nuku ihan missä vaan, vaan on varsin herkkäuninen.

• Anonyymi

Kokemukseni mukaan useat miehet kuorsaavat, ja siinä helvetinjyrinössä ei kyllä nuku kukaan kunnolla.

• Anonyymi

Kun on ollut ihmisen kanssa joka kuorsaa niin kovaa että se kuuluu monen oven läpi välillä ollut jopa epätoivon hetkiä että kun sais vaan nukkua kunnolla.

• Anonyymi

Sitten sun pitää keksiä miehelle muuta tekemistä niin ei kuorsaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten sun pitää keksiä miehelle muuta tekemistä niin ei kuorsaa.

Ei kiinnosta kuorsatkoon.

• Anonyymi

Joo, jos oikea nainen laittaa minut nukkumaan suukkojen ja silitysten saattelemana, niin kyllä nukun vähemmän ahdistuneena ja tunnen olevani rakastettu ja merkityksellinen. En usko että on suuria sukupuolisia eroja tässä.

• Anonyymi

Itse en pahemmin välitä kosketelusta silloin kun haluan nukahtaa. En osaa kainalossakaan kunnolla nukkua. Ehkä pieniä hetkiä. Mut yleensä haluan omaa tilaa kun alan nukkumaan ja hiljaisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en pahemmin välitä kosketelusta silloin kun haluan nukahtaa. En osaa kainalossakaan kunnolla nukkua. Ehkä pieniä hetkiä. Mut yleensä haluan omaa tilaa kun alan nukkumaan ja hiljaisuuden.

Tarkoitin ihan vaan ennen varsinaista nukkumaanmenoa, siis sitä kun laittaa silmät kiinni. Ei kukaan halua että joku suukottelee siinä vaiheessa.

• Anonyymi

Varmaan taas aika yksilöllistä.

Nukun paremmin kun vaimo on poissa, ei nääs tule kyynärpäästä naamaan.

• Anonyymi

Meillä on jo jonkin aikaa mies nukkuttu eri huoneissa. Että saan nukuttua. Välillä mennään samaan sänkyyn mut jollain aikaa toinen siirtyy pois. Aika harva aamu herätään enää vierekkäin.

• Anonyymi

😴🐶💤
      🇫🇲🇫🇲
      👣🐾

• Anonyymi

Öitä teille ❤️❤️

• Anonyymi

Mä en ymmärrä näitä emojien pelleilyjä täällä. Jotenkin rasittavia.

• Anonyymi

Mieheni on sanonut, että hän nukkuu kuulemma parhaiten AIKUISTEN KERROSSÄNGYSSÄ.
      Minä saan nukkua yläsängyssä, koska hänet on sentään tehty sitä varten, että hän kestää minun painon jos minä satun putoamaan yläsängystä, mutta minä en kestä hänen painoaan.

• Anonyymi

Sepä jännä. Varmaan intissä tottunut. Kaipaakohan niitä aikoja. Tilaahan se säästää.

• Anonyymi

koiraa tai mitäään muutakaan lemmikkiä en ikinä päästä ihmisten sänkyyn 💪

• Anonyymi

Kiitoksia tiedosta.

• Anonyymi

Aloitus yleistää..ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

No hyvä tietää. Jätä toki kertomatta oma kokemuksesi asiasta. Aloituksen tarkoitus herättää keskustelua.

• Anonyymi

Ei ole turvallisempia, jos on allerginen koirille

• Anonyymi

"Onko siis koirat oikeastaan turvallisempia kuin miehet."

Ainakin tilastojen mukaan ovat. Esimerkiksi Suomessa mies tappaa keskimäärin lähes 70 ihmistä vuodessa, kun taas koira tappaa keskimäärin alle kaksi ihmistä vuodessa.

• Anonyymi
        UUSI

Kertoo vain sinun elinympäristössä, jos sinulla on tuollaisia pelkoja, viinaa, huumeita, mamuja, mustalaisia, mielenterveysongelmia jne.

Yksin nukkuu tietysti parhaiten, kun ei ole häiriötekijöitä, mutta en ymmärrä, että se on joillekin turvallisuuskysymys. Se on kai jotakin naisten omaa ajatusmaailmaa.

• Anonyymi
      UUSI

Nämä on niin sanottuja nollatutkimuksia. Totta kai yksin oleva ihminen on terveydellisesti huonommassa asememassa terveyden kannalta kuin parisuhteessa oleva.

Itse olen yksin ja ikää yli 50. Mutta minun elämä on ollut aina vaikeaa, enkä pysty vastaanottamaan naiselta saamaani positiivista huomiota vaan väistän ne. Itse taas innostun ihmisestä ja aina jää luu käteen.

• Anonyymi
        UUSI

Miten niin yksin oleva on huonommassa asemassa terveydellisesti? Päinvastoin, esim. Alzheimerin tauti on järisyttävät 50% yleisempää parisuhteessa elävillä. Tämä korostuu etenkin miehillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin yksin oleva on huonommassa asemassa terveydellisesti? Päinvastoin, esim. Alzheimerin tauti on järisyttävät 50% yleisempää parisuhteessa elävillä. Tämä korostuu etenkin miehillä.

No sehän on aivan selkeää. Miksi ne possut passauttavat itseään edelleen, vaikka eletään tasa-arvon aikoja. Kun ei tartte edes itsestään huolehtia, niin taantuu. Ja sairastuu.

• Anonyymi
      UUSI

Faktoja
      Jos nukkuu pää kainalossa niin niska tulee kipeäksi jos se kainalo on oma.
      Jos nukkuu kengät jalassa pubi-illan jälkeen niin pää tulee kipeäksi, ei koske hevosta.

• Anonyymi
      UUSI

Höpö höpö tutkimus.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se näin on, ei vonkaa seksiä ja on uskollinen ystävä ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Ja aina puhdas on ja hyvän tuoksuinen

• Anonyymi
      UUSI

Mikä ihme se on tässä kotiväkivallan valtaamassa maassa. Kantsii mieästen miettiä - huolella - mitä ovat ihmisiään.

• Anonyymi
      UUSI

Hyi.. en tykkää koirista. En ikinä nukkuisi sellaisen vieressä vapaasta tahdostani. Miehistäkin olen valikoiva, yhden seksikkään uroksen voisin huolia :D

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Taivaan tosi asia.

• Anonyymi
      UUSI

Nukkuisin vaikka pihavariksen vieressä, kunhan vain saisin nukuttua.

• Anonyymi
      UUSI

Monelle naiselle varmaan on osasivat niin loistavasti miehensä valita

• Anonyymi
      UUSI

eipä koira ole puukottanut ketään vielä sängyssä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2386
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2010
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1946
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1671
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      136
      1391
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      22
      991
    7. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      883
    8. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      876
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      118
      861
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      856
    Aihe