Wau, nyt on komea mies, vai mitä olet mieltä? Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa on mukana sinisellä tukallaan morsiotaan hätkähdyttänyt Matti.
Katso Matin uusi tyyli tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/sininen-vari-out-ensitreffit-alttarilla-matti-vaihtoi-hiustyylia-katso-tasta-tyylikas-uusi-ilme?s24
Sininen väri OUT! Ensitreffit alttarilla Matti vaihtoi hiustyyliä - Katso tästä tyylikäs uusi ilme!

10
1171
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkässä parempi, mutta ei tuota naamaa saa rumaksi muutettua.
- Anonyymi
Ihan on tavallisen näköinen.
- Anonyymi
On kyllä suomalaiseksi mieheksi harvinaisen hyvännäköinen.
- Anonyymi
Ihan on tavallisen näköinen mies.
- Anonyymi
Ihan jees vaikka hiustyylistä en itse tykkäsin mutta jos se hänelle sopii niin hyvä hänelle
- Anonyymi
Äh lääh.. Kyllä on komea ja haluttava mies.. Lits läts uuh lääh..
- Anonyymi
Ei tarvitse mennä Mister Finland- kilpailuun.
Mr roskapönttö kilpaan voi lähteä. - Anonyymi
Matti on cool, Elisa not cool. Matille on ottajia, Elisalle ei. Simples.
- Anonyymi
Ihan oikeesti , tuo miehen sininen hiusväri on ihan karmea plus se pikku saparo, miehen hiukset pitäis olla normaalit , luonnollinen oma väri ja hyvin ja nätisti leikattu, jo se että tukka on huoliteltu antaa edullisen ja miellyttävän vaikutelman. Riman alitus. Voi voi...
- Anonyymi
No persoonallisuus meni. Nyt on normiperustallaaja :(
Tossun allako kun väri vaihtui, mene ja tiedä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713859- 1013475
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006