Oli kiva nähdä sut

Anonyymi-ap

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut millään tapaa tarkoitus. Yritän jatkossa toimia niin, ettei vastaavaa tilannetta tule. Toivottavasti sulla on kuitenkin kaikki hyvin.

Tiedät ehkä kuka, tai sitten et.

47

5942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva et tiedät missä mennään

Sivusta

• Anonyymi

Juu tiedän kyllä. Se tuli selväksi jo. Kaikkea hyvää silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Se ei kuulu tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei kuulu tänne.

Selvä homma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Pillu jäi märäx 😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillu jäi märäx 😐

Ohhoh….aika paha juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillu jäi märäx 😐

Epäilen suuresti :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh….aika paha juttu

No kyllähän se kieltämättä olisi, jos asia todellakin niin olisi, mutta kun ei ole.

• Anonyymi

Hyvä ku tiiät, meen völjys ku symbioosi 🍄🎥- 🌳 🛰

• Anonyymi

Ok

• Anonyymi

Se on muuten symbiootti, eikä symbioosi. Hiukan tarkkuutta, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on muuten symbiootti, eikä symbioosi. Hiukan tarkkuutta, kiitos.

🥊👊🏻💥✨️ ole hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥊👊🏻💥✨️ ole hyvä

Eipä kestä 🖕

• Anonyymi

Ajoitko vastaan?

• Anonyymi

En

• Anonyymi

Minä ajoin, sivusta huutelen! Juuri ja juuri sen verran ehdin huomaamaan että ajattelin olitkohan se sinä? Kasvoja tai juuri muutakaan en nähnyt.

Kuin hänelle, naiselle kirjoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajoin, sivusta huutelen! Juuri ja juuri sen verran ehdin huomaamaan että ajattelin olitkohan se sinä? Kasvoja tai juuri muutakaan en nähnyt.

Kuin hänelle, naiselle kirjoitin.

Sä paransit mun päivääni.

• Anonyymi

Et pilannut päivääni😊

• Anonyymi

Kiva juttu. Ehkä toisessa elämässä.

• Anonyymi

Ei sitten nukuta tänä yönä(kään.) Tein ison virheen eilen.. kyllä voi ihminen olla tyhmä :(

• Anonyymi

Näkikö kaivattusi sut toisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkikö kaivattusi sut toisen kanssa?

Ei

• Anonyymi

Mitenköhän sä oot mun päiväni pilannut? Mikä tilanne, jos kerran yrität ettei jatkossa tapahdu..? Ei oikein ole mahdollista samassa kaupungissa olla törmäämättä, mutta itse en koe mitään ongelmaa sen suhteen. Kaikkea hyvää toivon myös sulle :)

• Anonyymi

Tulin sun näköpiiriin, vaikka olen yrittänyt sitä vältellä kaikin keinoin, koska tiedän ettet musta pidä. Sun näkeminen sai mut taas aivan sekasin, Parempi, kun ei törmätä enää, koska mä en näköjään sitä kestä. Mä luulin, että mä olisin päässyt jo yli, mutta ei. Anteeksi ja kiitos. Ehkä tää vielä tästä. Pidä huolta itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin sun näköpiiriin, vaikka olen yrittänyt sitä vältellä kaikin keinoin, koska tiedän ettet musta pidä. Sun näkeminen sai mut taas aivan sekasin, Parempi, kun ei törmätä enää, koska mä en näköjään sitä kestä. Mä luulin, että mä olisin päässyt jo yli, mutta ei. Anteeksi ja kiitos. Ehkä tää vielä tästä. Pidä huolta itsestäsi.

Olet ihana mies💋 Olisitpa kultaseni ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko siis aloittaja mies vai nainen? Jollekin muulle kirjoitat, sillä mä en ole häntä nähnyt pitkään aikaan vaikka aika lähekkäin asutaankin. Mutta jos oot hän niin aivan vilpittömästi kaikkea hyvää sulle ja aurinkoa sun syksyyn ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko siis aloittaja mies vai nainen? Jollekin muulle kirjoitat, sillä mä en ole häntä nähnyt pitkään aikaan vaikka aika lähekkäin asutaankin. Mutta jos oot hän niin aivan vilpittömästi kaikkea hyvää sulle ja aurinkoa sun syksyyn ❤️

Mies. En usko, että olet hän, sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. En usko, että olet hän, sori.

No todennäköisyys on toki mitättömän pieni.. toivottavasti sun viesti tavottais oikean henkilön 👍🏻 tai sit laitat ihan suoraan oikealle henkilölle viestiä 🤷‍♀️ tsemppiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkikö hän sut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkikö hän sut?

Melko varmasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko varmasti

Vilkuta mulle seuraavan kerran kun näet mut. Ikävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todennäköisyys on toki mitättömän pieni.. toivottavasti sun viesti tavottais oikean henkilön 👍🏻 tai sit laitat ihan suoraan oikealle henkilölle viestiä 🤷‍♀️ tsemppiä!

Mitä väliä sillä olisi vaikka tavoittaisikin, se toinen ei selvästi halua nähdä ap:tä 😅

• Anonyymi

Tää ei varmaan mulle. -sivusta Mi-

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Ajoitko polkupyörällä kun kävelin autolle? Halusinkin nähdä sut.

• Anonyymi

En ajanut

• Anonyymi

Nähtiinkö festareilla kesällä? 😅👌

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Valkoiset oli natsei, moni noista nykyään narkkareita, ja monet ex natsi lapsen lapset ei käy armeijaa ja pelaa jotain paskaa säbää

• Anonyymi

Juu ei. Laitas korkki kiinni, se on jo sunnuntai.

• Anonyymi

Et pilannut mun päivää, eiköhän me kaiken jälkeen mahduta kuitenkin samaan kaupunkiin. Toivon myös sulle kaikkea hyvää, värikästä syksyä!🍁

• Anonyymi

Jotain voisit sanoa meidän kesken juteltuja jutrui niin varmistun asiasta🤔

• Anonyymi

Olenko rekkakuski

• Anonyymi

Kai sä itse tiedät sen.

• Anonyymi

Tuo silmälläpitosi ei ole jäänyt huomaamatta. Olen kylläkin yrittänyt välittää pelkkää hyvää tahtoa. Et taida nähdä sitä noin etäältä. Olen mitä olen, ja paljon minussa ei voi muuttaa millään toivomisella tai halulla. Siitä olen pahoillani. Vaihtaisin paljon saadakseni viettää aikaa kanssasi. Seurassani ei tarvitse varoa sillä mokaan itse yhtenään. Vaikutelma minkä olet saanut on varmasti minun syytäni. En useinkaan ole oikealla tavalla läsnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3447
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe