vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut millään tapaa tarkoitus. Yritän jatkossa toimia niin, ettei vastaavaa tilannetta tule. Toivottavasti sulla on kuitenkin kaikki hyvin.
Tiedät ehkä kuka, tai sitten et.
Oli kiva nähdä sut
47
5942
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva et tiedät missä mennään
Sivusta- Anonyymi
Juu tiedän kyllä. Se tuli selväksi jo. Kaikkea hyvää silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Se ei kuulu tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kuulu tänne.
Selvä homma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Pillu jäi märäx 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu jäi märäx 😐
Ohhoh….aika paha juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu jäi märäx 😐
Epäilen suuresti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh….aika paha juttu
No kyllähän se kieltämättä olisi, jos asia todellakin niin olisi, mutta kun ei ole.
- Anonyymi
Hyvä ku tiiät, meen völjys ku symbioosi 🍄🎥- 🌳 🛰
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Se on muuten symbiootti, eikä symbioosi. Hiukan tarkkuutta, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten symbiootti, eikä symbioosi. Hiukan tarkkuutta, kiitos.
🥊👊🏻💥✨️ ole hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥊👊🏻💥✨️ ole hyvä
Eipä kestä 🖕
- Anonyymi
Ajoitko vastaan?
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Minä ajoin, sivusta huutelen! Juuri ja juuri sen verran ehdin huomaamaan että ajattelin olitkohan se sinä? Kasvoja tai juuri muutakaan en nähnyt.
Kuin hänelle, naiselle kirjoitin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajoin, sivusta huutelen! Juuri ja juuri sen verran ehdin huomaamaan että ajattelin olitkohan se sinä? Kasvoja tai juuri muutakaan en nähnyt.
Kuin hänelle, naiselle kirjoitin.Sä paransit mun päivääni.
- Anonyymi
Et pilannut päivääni😊
- Anonyymi
Kiva juttu. Ehkä toisessa elämässä.
- Anonyymi
Ei sitten nukuta tänä yönä(kään.) Tein ison virheen eilen.. kyllä voi ihminen olla tyhmä :(
- Anonyymi
Näkikö kaivattusi sut toisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö kaivattusi sut toisen kanssa?
Ei
- Anonyymi
Mitenköhän sä oot mun päiväni pilannut? Mikä tilanne, jos kerran yrität ettei jatkossa tapahdu..? Ei oikein ole mahdollista samassa kaupungissa olla törmäämättä, mutta itse en koe mitään ongelmaa sen suhteen. Kaikkea hyvää toivon myös sulle :)
- Anonyymi
Tulin sun näköpiiriin, vaikka olen yrittänyt sitä vältellä kaikin keinoin, koska tiedän ettet musta pidä. Sun näkeminen sai mut taas aivan sekasin, Parempi, kun ei törmätä enää, koska mä en näköjään sitä kestä. Mä luulin, että mä olisin päässyt jo yli, mutta ei. Anteeksi ja kiitos. Ehkä tää vielä tästä. Pidä huolta itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin sun näköpiiriin, vaikka olen yrittänyt sitä vältellä kaikin keinoin, koska tiedän ettet musta pidä. Sun näkeminen sai mut taas aivan sekasin, Parempi, kun ei törmätä enää, koska mä en näköjään sitä kestä. Mä luulin, että mä olisin päässyt jo yli, mutta ei. Anteeksi ja kiitos. Ehkä tää vielä tästä. Pidä huolta itsestäsi.
Olet ihana mies💋 Olisitpa kultaseni ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko siis aloittaja mies vai nainen? Jollekin muulle kirjoitat, sillä mä en ole häntä nähnyt pitkään aikaan vaikka aika lähekkäin asutaankin. Mutta jos oot hän niin aivan vilpittömästi kaikkea hyvää sulle ja aurinkoa sun syksyyn ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko siis aloittaja mies vai nainen? Jollekin muulle kirjoitat, sillä mä en ole häntä nähnyt pitkään aikaan vaikka aika lähekkäin asutaankin. Mutta jos oot hän niin aivan vilpittömästi kaikkea hyvää sulle ja aurinkoa sun syksyyn ❤️
Mies. En usko, että olet hän, sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies. En usko, että olet hän, sori.
No todennäköisyys on toki mitättömän pieni.. toivottavasti sun viesti tavottais oikean henkilön 👍🏻 tai sit laitat ihan suoraan oikealle henkilölle viestiä 🤷♀️ tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän sut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän sut?
Melko varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko varmasti
Vilkuta mulle seuraavan kerran kun näet mut. Ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todennäköisyys on toki mitättömän pieni.. toivottavasti sun viesti tavottais oikean henkilön 👍🏻 tai sit laitat ihan suoraan oikealle henkilölle viestiä 🤷♀️ tsemppiä!
Mitä väliä sillä olisi vaikka tavoittaisikin, se toinen ei selvästi halua nähdä ap:tä 😅
- Anonyymi
Tää ei varmaan mulle. -sivusta Mi-
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Ajoitko polkupyörällä kun kävelin autolle? Halusinkin nähdä sut.
- Anonyymi
En ajanut
- Anonyymi
Nähtiinkö festareilla kesällä? 😅👌
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Valkoiset oli natsei, moni noista nykyään narkkareita, ja monet ex natsi lapsen lapset ei käy armeijaa ja pelaa jotain paskaa säbää
- Anonyymi
Juu ei. Laitas korkki kiinni, se on jo sunnuntai.
- Anonyymi
Et pilannut mun päivää, eiköhän me kaiken jälkeen mahduta kuitenkin samaan kaupunkiin. Toivon myös sulle kaikkea hyvää, värikästä syksyä!🍁
- Anonyymi
Jotain voisit sanoa meidän kesken juteltuja jutrui niin varmistun asiasta🤔
- Anonyymi
Olenko rekkakuski
- Anonyymi
Kai sä itse tiedät sen.
- Anonyymi
Tuo silmälläpitosi ei ole jäänyt huomaamatta. Olen kylläkin yrittänyt välittää pelkkää hyvää tahtoa. Et taida nähdä sitä noin etäältä. Olen mitä olen, ja paljon minussa ei voi muuttaa millään toivomisella tai halulla. Siitä olen pahoillani. Vaihtaisin paljon saadakseni viettää aikaa kanssasi. Seurassani ei tarvitse varoa sillä mokaan itse yhtenään. Vaikutelma minkä olet saanut on varmasti minun syytäni. En useinkaan ole oikealla tavalla läsnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370