ATM:t ovat miehistä pahansisuisimpia

angelica--

Atm uskottelee mielellään olevansa "kiltti mies", todellisuudessa tämä elämän katkeroittama, vihan kyllästämä luuseri haukkuu anonyymina netissä naissukupuolta mitä halventavin sanakääntein ja fantasioi naisen kiduttamisesta, nöyryyttämisestä ja raiskaamisesta, mitä ei kuuna päinä kuulisi kenenkään naisen tekevän. Luuserius ja sosiaalinen kyvyttömyys ei ole yhtä kuin kiltteys. Atm myös mielellään uskottelee että tätä harrastaa tälläkin palstalla vain "muutama" mies, totuuden voi kuitenkin nähdä jo selailemalla palstaa muutaman sivun. Joka toinen aloitus on samaa luokkaa.

Jokainen atm saisi luvan katsoa sisimpäänsä ja todeta, että yksin jääminen on aivan oikein, ihminen joka on sisältä pelkkää p*skaa ansaitsee todellakin jäädä yksin. Se teidän vastenmielinen luonteenne kyllä säteilee teistä, ei ole mikään ihme ettette pärjää elämässä tai saa naista milloinkaan,

38

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hm,lg

Itse olet vastenmielinen, kun et antanut pillua kiltille teinipojalle, vaan hänen kiusaajallensa ja siten aiheutit kiltissä pojassa hänen nykytilansa.

• ap.

Naisen siis kuuluu jaella itseään teininä ätmeille, mutta sitten samaan hengenvetoon atm tapaa todeta että nainen joka jakaa itseään on lutka?

• hm,lg

Ei kukaan ole teininä ATM, vaan hänestä tulee sellainen ajan myötä.

• Yhdyntä1234

Yhdyn edelliseen puhujaan.

• painoindeksi
    • Ikisinkku M

" ihminen joka on sisältä pelkkää p*skaa ansaitsee todellakin jäädä yksin"

Täysin samaa mieltä angelikan kanssa tässä asiassa ja siksi olenkin täällä hämmästellyt sitä kuinka naisten haarat jatkuvasti kuitenkin aukeaa tuon kaltaisille miehille? Onko siinä sitten jotain tiedostamatonta halua joutua hakatuksi, murhatuksi tms., heikko itsetunto ja halu rangaista itseään jännämiehen kautta? mene ja tiedä mutta niinhän se näyttää menevän ja angelika selvästi tällä avauksellaan kaipaakin itselleen kurittaja mutta samalla vihaa kun tietää ettei palstan kilteistä ätmeistä sitä voi saada. Nainen todellakin on monimutkainen olento.

• 10+14

Mutta eiväthän atm:t saa pesää? Jännämiehissä on se vika, että ne osaa näytellä miestä, jollaista ei oikeasti ole olemassa. Hurmaavaa, prinsessana naistaan kohtelevaa, kunnes todellinen luonne paljastuu. Jännämiehissä ja ätmeissä onkin paljon yhteistä, jännämies vain osaa näytellä ja on sosiaalisesti kyvykkäämpi.

• zxcnrw
        10+14 kirjoitti:

Mutta eiväthän atm:t saa pesää? Jännämiehissä on se vika, että ne osaa näytellä miestä, jollaista ei oikeasti ole olemassa. Hurmaavaa, prinsessana naistaan kohtelevaa, kunnes todellinen luonne paljastuu. Jännämiehissä ja ätmeissä onkin paljon yhteistä, jännämies vain osaa näytellä ja on sosiaalisesti kyvykkäämpi.

Ei ole mitään yhteistä. Jännämies haluaa monia naisia ja siksi hän ei siedä parisuhdetta. ATM haluaa yhden naisen ja siksi hän ei siedä jakareita ja jännämiehiä.

Parisuhde tuhoaa jännämiehen ja pelastaa ATM:n. Kaikki ATM:t lopettaisivat katkeran paskansa mikrosekunnissa, jos saisivat tyttöystävän.

• Ikisinkku M
        10+14 kirjoitti:

Nimenomaan näin, ne kun kehtaa valehdella. Näkeehän sen täällä palstallakin, mielipiteissään rehellisiä miehiä hyljeksitään ja haukutaan mutta kun joku valkoritari, vaikka genio antaa itsestään kuvan sofistikoituneena viinin, musiikin - ja yleistiedontuntijana naiset on lääpällään....niinpä vain humalapäissään itse paljasti gentsu uudenvuodenketjussaan ettei ole alkoholi hallinnassa kun oli poistaneet baarista, ei oikein minusta sovi siihen kuvaan jota on palstalle antanut ymmärtää itsestään.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Nimenomaan näin, ne kun kehtaa valehdella. Näkeehän sen täällä palstallakin, mielipiteissään rehellisiä miehiä hyljeksitään ja haukutaan mutta kun joku valkoritari, vaikka genio antaa itsestään kuvan sofistikoituneena viinin, musiikin - ja yleistiedontuntijana naiset on lääpällään....niinpä vain humalapäissään itse paljasti gentsu uudenvuodenketjussaan ettei ole alkoholi hallinnassa kun oli poistaneet baarista, ei oikein minusta sovi siihen kuvaan jota on palstalle antanut ymmärtää itsestään.

Heh... Mä alan olla otettu tästä huomiosta...

Mutta totuuden nimissä on pakko kertoa, ettei minua poistettu baarista, vaan lähdin ihan itse. Tarjoilu vaan loppui, ihan vaan ennaltaehkääkseen mahdollisia siitä seuraavia seurauksia. Enkä ollut edes tällä kertaa kovin pahassa jurrissa kun muistan kaiken koko illasta... :D

Ja kerron minäkin rehellisiä mielipiteitäni naisista. Mielipiteeni eivät vaan satu osumaan yksiin sinun ja monen muun mielipiteen kanssa täällä. Mutta tekeekö se mielipiteistäni sitten epärehellisiä...? Niinpä...

• yleisö hiljaa!
        Genio.Mente kirjoitti:

Mutta totuuden nimissä on pakko kertoa, ettei minua poistettu baarista, vaan lähdin ihan itse. Tarjoilu vaan loppui, ihan vaan ennaltaehkääkseen mahdollisia siitä seuraavia seurauksia. Enkä ollut edes tällä kertaa kovin pahassa jurrissa kun muistan kaiken koko illasta... :D

Ja kerron minäkin rehellisiä mielipiteitäni naisista. Mielipiteeni eivät vaan satu osumaan yksiin sinun ja monen muun mielipiteen kanssa täällä. Mutta tekeekö se mielipiteistäni sitten epärehellisiä...? Niinpä...

Ikisinkku M kokee sinut selvästi uhaksi kun jatkuvasti naljailee ;)

• Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

Aivan niin genio aivan niin, uskoisikahan tuota? nimittäin aina kun joku erikseen vakuuttaa kertovansa totuuden tulee se sitten yleensä kaunisteltuna.

• Ikisinkku M
        yleisö hiljaa! kirjoitti:

genio sen aloitti, minä vaan lähinnä huvittelen :D

• Ikisinkku M kirjoitti:

Aivan niin genio aivan niin, uskoisikahan tuota? nimittäin aina kun joku erikseen vakuuttaa kertovansa totuuden tulee se sitten yleensä kaunisteltuna.

Usko mitä haluat... :D

Minua ei ole ikinä poistettu yhdestäkään baarista huonon käytöksen takia. Liiallisen humalan takia muutamia kertoja...

Heh, ja onneksi meidän totuutemme ei ole samankaltaisia. Olisi aika vaikeaa elää itseinhossa niin kuin sinä ja moni muu täällä...

• Genio.Mente kirjoitti:

Usko mitä haluat... :D

Minua ei ole ikinä poistettu yhdestäkään baarista huonon käytöksen takia. Liiallisen humalan takia muutamia kertoja...

Heh, ja onneksi meidän totuutemme ei ole samankaltaisia. Olisi aika vaikeaa elää itseinhossa niin kuin sinä ja moni muu täällä...

Nyt tää lähtee ulos syömään ja vetää pienet päiväkännit. Ja meinaa poistua itse omin jaloin jokaisesta ravintolasta ja baarista mihin menee... :D

• yleisö hiljaa! kirjoitti:

Nääh.. Ei kukaan voi minunlaista surkimusta uhaksi kokea... :D

• ovat atmt
        zxcnrw kirjoitti:

Ei ole mitään yhteistä. Jännämies haluaa monia naisia ja siksi hän ei siedä parisuhdetta. ATM haluaa yhden naisen ja siksi hän ei siedä jakareita ja jännämiehiä.

Parisuhde tuhoaa jännämiehen ja pelastaa ATM:n. Kaikki ATM:t lopettaisivat katkeran paskansa mikrosekunnissa, jos saisivat tyttöystävän.

Eivät lopettaisi. Se on vain fantasiaa, että sitten kaikki olisi hyvin. Ulkoistaneet kaiken pahan itsensä ulkopuolelle. Vätyksiä.

• -------------

Ja tavislutkat naisista, mikä aloittajakin on. Ilman sitä tavislutkan pahansisuisuutta hän ei olisi tehnyt tätä aloitusta. Eli tavislutkan taso = ATM:n taso. En ole koskaan nähnyt itseään säästävien naisten, kuten stellaria81, neiti ruiskukka, stellaria81, Kympin Nainen jne. tekevän tällaista miesvihaista aloitusta.

• -------------

toka stellaria81 = femnerd

• riiikkanen

Miehet paljon uskottelevat tällä palstalla naisten harrastavan ns. "shaming languagen" käyttöä tiukan paikan tullen, mutta homma taitaa olla täysin toisin päin. Nainen saa osakseen lutkittelua, kysymyksiä tämän painosta ja ties mitä muuta p*skaa jos millään tavoin asiallisesti kyseenalaistaa miesten käytöstä.

• -------------
        riiikkanen kirjoitti:

Miehet paljon uskottelevat tällä palstalla naisten harrastavan ns. "shaming languagen" käyttöä tiukan paikan tullen, mutta homma taitaa olla täysin toisin päin. Nainen saa osakseen lutkittelua, kysymyksiä tämän painosta ja ties mitä muuta p*skaa jos millään tavoin asiallisesti kyseenalaistaa miesten käytöstä.

Miehen kutsuminen luuseriksi ja ikuisesti naista saamattomaksi on täysin sama asia kuin naisen kutsuminen lutkaksi. Molemmat kun ovat seksuaalista pohjasakkaa. Luuseri-sanaa näkyy tällä palstalla aivan yhtä paljon kuin lutkaa. Aloitus ei todellakaan ole asiallinen. Naiset eivät ymmärrä, mitkä sanat sattuvat mieheen ja eivät edes siten tajua tekevänsä todella pahaa jälkeä.

• 21+4
        riiikkanen kirjoitti:

Vakio vastaus ja keskestelutaidon ydin - olet lutka tai monenko käyttämä olet. Jotkut kirjoittaa kolmea sivua, mutta se saman asian vääntely ja kääntely - olen mielekuvitusmaailmassa elävä saamaton vihaa ja katkeruutta täynnä oleva ätmi. Aikamoisia lutkamagneetteja ne ovatkin jos ylipäätänsä naista koskaan edes saaneet. Mutta eiköhän se paska sen itselleen sopivan paskan aina löytää. Ätmit ja lutkat mitä paras vaihoehto molemmille.

• -------------
        21+4 kirjoitti:

Vakio vastaus ja keskestelutaidon ydin - olet lutka tai monenko käyttämä olet. Jotkut kirjoittaa kolmea sivua, mutta se saman asian vääntely ja kääntely - olen mielekuvitusmaailmassa elävä saamaton vihaa ja katkeruutta täynnä oleva ätmi. Aikamoisia lutkamagneetteja ne ovatkin jos ylipäätänsä naista koskaan edes saaneet. Mutta eiköhän se paska sen itselleen sopivan paskan aina löytää. Ätmit ja lutkat mitä paras vaihoehto molemmille.

Ätmit ja lutkat ovat tosiaan samaa tasoa, mutta erittäin huono vaihtoehto toisilleen pariutumista ajatellen. Oikeassa elämässä kiltit tytöt kiinnostuvat ätmeistä ja lutkat jännämakeista ja nuo ovatkin niitä, jotka parhaiten toisilleen sopivat.

Ätmien perusongelma on se, etteivät ole uskaltaneet, osanneet tai tajunneet tehdä aloitetta niille kilteille tytöille, jotka ovat heistä olleet kiinnostuneita. Yli kolmekymppisenä alkaa sitten olla jo vähän myöhä ja katkeruus pääsee pinnalle.

Vaikka yli kolmekymppinen mies on oikeastaan aika haluttua tavaraa, niin se koskee vain normaalielämää viettäneitä ja menestyneitä miehiä. Yli kolmekymppinen, yksinäinen ja työtön on aivan täysin eri juttu. Samalla haluttavuustasolla 40-vuotiaan, sairaalloisesti ylipainoisen ja tupakoivan yksinhuoltajanaisen kanssa.

• 1+1
        21+4 kirjoitti:

Palstamiehissä aiheuttaa katkeruutta se, että naiset eivät näe heitä kuten he itse näkevät. Melkoinen ristiriita on olemassa kun miehellä on käsitys itsestään oivana sukupuolensa edustajana ja naiset näkevät vain sen luuserin, johon kukaan ei halua tyytyä.

• 21+4
        1+1 kirjoitti:

Palstamiehissä aiheuttaa katkeruutta se, että naiset eivät näe heitä kuten he itse näkevät. Melkoinen ristiriita on olemassa kun miehellä on käsitys itsestään oivana sukupuolensa edustajana ja naiset näkevät vain sen luuserin, johon kukaan ei halua tyytyä.

Ja ätmit näkee naiset vain lutkina johon ei halua tyytyä. Siinä onkin pulma...ätmeillä. Ei kukaan normaali nainen kuuntele tuollaista mieheltä, oli se sitten kiltti tai ei niin kiltti. Voin kuvitella olevani vaikka minkä tason huippu hieno nainen mutta jos kiroilen tai käyttäydyn kuin alemnan tason lutka niin auttaako minua se tieto että ole kiva mukava nainen? Jos miehen päässä noin paljon vihaa ja katkeruutta jota täällä puretaan hänen ajatusmaailma näkyy myös käytöksessä naista kohtaan, jos ei heti koska mies on ujo ja sulkeutunut niin kyllä jossain vaiheessa myöhemmin se sieltä ulos pulpahtaa, ja silloin se juttu on siinä. Yksikin tokaisu että naiset ovat horoja niin itseä kunnioittava nainen lähtee samantien.

• xx333
        ------------- kirjoitti:

Ätmit ja lutkat ovat tosiaan samaa tasoa, mutta erittäin huono vaihtoehto toisilleen pariutumista ajatellen. Oikeassa elämässä kiltit tytöt kiinnostuvat ätmeistä ja lutkat jännämakeista ja nuo ovatkin niitä, jotka parhaiten toisilleen sopivat.

Ätmien perusongelma on se, etteivät ole uskaltaneet, osanneet tai tajunneet tehdä aloitetta niille kilteille tytöille, jotka ovat heistä olleet kiinnostuneita. Yli kolmekymppisenä alkaa sitten olla jo vähän myöhä ja katkeruus pääsee pinnalle.

Vaikka yli kolmekymppinen mies on oikeastaan aika haluttua tavaraa, niin se koskee vain normaalielämää viettäneitä ja menestyneitä miehiä. Yli kolmekymppinen, yksinäinen ja työtön on aivan täysin eri juttu. Samalla haluttavuustasolla 40-vuotiaan, sairaalloisesti ylipainoisen ja tupakoivan yksinhuoltajanaisen kanssa.

"Oikeassa elämässä kiltit tytöt kiinnostuvat ätmeistä..."

Eivät kiinnostu, kukaan ei kiinnostu ätmeistä. He ovat joko mitättömiä tai jopa luotaantyöntäviä.

• komea atm
        xx333 kirjoitti:

"Oikeassa elämässä kiltit tytöt kiinnostuvat ätmeistä..."

Eivät kiinnostu, kukaan ei kiinnostu ätmeistä. He ovat joko mitättömiä tai jopa luotaantyöntäviä.

Et tiedä mistään mitään. Olet yhtä pihalla yleistyksinesi kuin palstan miehet.

• xx333
        komea atm kirjoitti:

Et tiedä mistään mitään. Olet yhtä pihalla yleistyksinesi kuin palstan miehet.

Komea atm = taruolento

• Tämä vain

aloittajan viestin luettua:

"...teidän vastenmielinen luonteenne kyllä säteilee teistä,"

"ätmiyden avain" on pääsääntöisesti erikoinen luonne ja asennoituminen, ne on jostain syystä tiivistyneet oudoksi paketiksi, ja sen haistaa suht nopeasti livenäkin, palstalla tosi helppoa, kun lukee postausten sisältöä.
      Asianosaiset ovat itsekin aavistaneet (nyky)tilansa, ja hokema "kiltti mies" on siten syntynyt negaatioksi ja ilkeilyksi koska tuntevat todellisuuden aivan päinvastaiseksi.

On totta, että luonteenpiirteidensä ja asennoitumisensa kohentamiseen ei ole oikoteitä (mitä haetaan viihdehötöstä, juoruista, pelimiesoppaista,..) vaan ainakin verrannollinen esim. kykyyn hankkia toimeentulo itse (työpaikka)
      Toki ei kaikki kirjoittajat ole pysyvästi työttömiä; se vaan on aivan ekoja edellytyksiä sille, että normaali parisuhde voisi ylipäätään toimia jotenkin

• No tässä tulee taas esiin suomalainen (luterilainen) etiikkaa - työpaikka on kaiken mitta. :DD

• Näin on
        outsider1 kirjoitti:

No tässä tulee taas esiin suomalainen (luterilainen) etiikkaa - työpaikka on kaiken mitta. :DD

En tunne tarkemmin nikkejä muista kirjoituksista, niin en tulkitse mitään, mutta
        kyllä se aikamoinen miehen uskottavuuden mitta on (ei vielä riittävä).
        Tai jos puuttuu, ts.luuserilta näyttää, eli toisten tai yhteiskunnan varassa elää, ei hyvältä näytä.
        Toki tavallaan vaativampaa on nykyaikana tulla omin avuin toimeen (mm.ennenaikainen luontaistalous) tai yrittäjyys, sellaisessa on kyllä asennetta mukana, sitä ei voi kieltää

• Ätmi.

Oletko sinä se lortto joka jätti minut jännämiehen takia? Taidat olla just se. Sinulle ei kelvannut kiltti turvallinen atm vaan otit väkivaltaisen jännämiehen. Toivottavasti se satuttaa sinua kunnolla ja minä en ainakaan sure sitten. Kumma vaan että naiset haukkuu miehiä ennen kun on edes tavattu. Kiltit atm miehet ei hakkaa naisia mutta naiset ottaa jännämiehiä.

• ytmi

Suomessa on naisiakin sinkkuina yli puoli miljoonaa, eli lienevät hekin täysiä paskoja?

• :DDDDD

Miksi ei, joko eivät kelpaa tai heil ei kelpaa. Ei ole monta vaihtoehtoa.

• Karkea analyysi

Miesten "parisuhdekelvollisuusjakauma" on laajempi kuin naisten. Miesten häntäpää ei juuri kiinnosta, koska sellainen parisuhde (yritys) olisi todennäköisesti enemmän tavalla tai toisella kärsimystä kuin sinkkuna eläminen.

• 10+15

Ätämeiksi päätyvät ihmiset ovat nuoruudessaan herkkiä, ujoja, kunnioittavat toisia miehiä ja omaavat periaatteita. Mutta näillä ominaisuuksilla ei pärjää nykyään työelämässä eikä ihmissuhdemarkkinoilla, joten tuloksena on vuosien epäonnistumisien sarja. Katselemme vierestä kun muut (naiset ja jännämiehet) haalivat mammonaa, ystäviä ja seksi-/parisuhdekokemusta ja katkeroidumme vuosi vuodelta. Lopulta alun perin loistavista aviomiesehdokkaista on kasvanut katkeria vihaa tihkuvia ätämejä.

• 10-15

Alkuun korjaus: kunnioittavat toisia IHMISIÄ

• Kingston Knightley

Paskasakkia ovat. Ajattelevat että esim, PUA vaan laittaa naisen toiselle jalustalle, mutta itse haluaisivat keskiaikaiset mies/naisroolit, jossa naista rangaistaan fyysisesti jos "ei ole hyvä ja siveellinen morsian" ja naiset nyrkin ja hellan väliin. Sivulliset kärsivät aika ajoin kun on kaikkia breivikejä ja auvisia.

Kun paljon ongelmaisia ihmisiä pistetään paikkaan, jossa on ja jonne tulee koko ajan lisää ongelmaisia ihmisiä, niin tikittävä aikapommihan siitä syntyy. Mitään itsensä ehostamista kohti humaania ja sivistynyttä isää/aviomiestä ei hyväksytä, vaan "kaikki on paskaa ilman p*llua ja kaikki on naisten ja jännämiesten syytä".

Oikeasti kun Atmit torjuvat kaikki vinkit ja neuvot( PUA, ulos lähteminen, sopeutuminen yhteiskuntaan), niin he vain tässä projisoivat omat negatiiviset tunteensa, kuten vihan, inhon ja kateuden muihin miehiin ja naisiin polttaen näin ollen viimeisenkin linkin onnelliseen elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      167
      3559
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2714
    3. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      1
      2696
    4. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      57
      2662
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      16
      2478
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      23
      2338
    7. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      1996
    8. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1938
    9. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      164
      1891
    10. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1693
    Aihe