Yksi aivan selvä mielenterveyspotilas paiskoo kokoajan aforismeja.
En ole aikoihin tuollaiseen häirikköön törmännyt.
Kymmenisen vuotta takaperin niitä maailmanmenoa ja laki palstoilla oli paljon.
Nyt alkaa sama potaska taas.
Tämähän on muutamien avohoitoa näemmä koko palsta.
46
189
Vastaukset
- niin minä mieleni...
Voi...voi...
Ketähän palstalaista mahdat tarkoittaa?
Jos yksi on aivan selvästi mielenterveyspotilas, niin ovatko muut sitten piilosellaisia.
Tulkaa vihdoinkin kaikki lääkekaapista ulos! - ent. siivoojaparka
"Kahelit huvit"
Annoit ainakin nauruterapiaa. Älä jatka enää, sattuu jo. Minne se minun voileipänikin nyt tipahti?- hiihooo
Se on siellä lattialla viime vappuna kaatuneen simalasin ja jalan alle jääneen tippaleivän vieressä!
- Ilkku seis
Hyihyi. Nyt saat karman mukaan niittää ilkeät sanasi. Ettei vaa oma mielenterveytesi jossain kohti järkkyisi kun ivaat muita, mietippä sitä.
- Pahoitellen
Enhän mie kettee ivvoo, vaikka kerroin tuorena palstaa lueskelleena oman näkemykseni.
- .siilimuori
Pahoitellen kirjoitti:
Enhän mie kettee ivvoo, vaikka kerroin tuorena palstaa lueskelleena oman näkemykseni.
No "tuoreena palstalaisena" kyllä on naurettava vitsi tällä saitilla.:)))))). Tuoreena palstalaisena aika kärkäs tekemään diagnooseja palstalaisista olet ;).
- ent. siivoojaparka
.siilimuori kirjoitti:
No "tuoreena palstalaisena" kyllä on naurettava vitsi tällä saitilla.:)))))). Tuoreena palstalaisena aika kärkäs tekemään diagnooseja palstalaisista olet ;).
Sivullinen sen aina helpommin huomaakin missä mennään. Meillä on jo niin silmä tottunut tähän, että vaikuttaa meistä ihan normaalilta.
- .Siilimuori
ent. siivoojaparka kirjoitti:
Sivullinen sen aina helpommin huomaakin missä mennään. Meillä on jo niin silmä tottunut tähän, että vaikuttaa meistä ihan normaalilta.
No kyllä tuo tuoreeksi palstaöaiseksi itseään tituleeraava yleensä on vanha palstalainen joka koittaa naamioida itsensä sivukulkijaksi. Kun ei rohkene omana tunnistettavana itsenään. Tietää itsekin ilkeydeksi.
Ja oli niin tai näin, sairauksilla, oli se sitten fyysinen tai psyykkinen, ei kannattaisi koskaan ilkkua. Sillä se voi osua vielä ommaan tai läheisen nilikkaan ja pahastiki. Jospas sitten tulee mieleen, mitä tuli tehtyä.
- karmivaa
Ja me käsikädessä kuljemme taoon autioon...
(Mielipuolen laulua, naurua...) - oop heijaa
Ja nyt huutonaurua kolmannella:
Hulluja täällä oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki!
Sinä ja minä, sinä ja minä!!!- karmivaa
Varsinkin minä!!!
- €ero
karmivaa kirjoitti:
Varsinkin minä!!!
Parempi olla hullu kuin tyhmä, tyhmyyestä ei voi ku syyttää itseään, hullut ovat syyntakeettomia.
- Ristikudos
Oletko nähnyt pikku-ukkoja tai kuullut ääniä? Joskus yöllä rekat jurnuttaa mäkivaihteella raskaalla kuormalla pitkää mäkeä ylös. Alasmeno helpompaa, tosin renkaat ennenvanhaan pitivät aika ulinaa alamäessä pikitiellä kuulaassa kesäyössä.
Muistoja nuoruudesta , kun tuli ekat öljysoratiet maakuntiin.- ent. siivoojaparka
Meillä kuuluu yöllä toisinaan kaukaa moottoritieltä kummaliset ulinat, kun nuoret pitää omia laittomia kilpa-ajojaan. Starttaavat kaikki samaan aikaan rinnakkain renkaat ulvoen. Onneksi ei ole sattunut mitään pahempaa ainakaan vielä.
- Lapin juna.
Kaveri "vainaa" kusetti pikku-ukkoja junaan viedessä.
Pikkupiru vaivasi sitä aina kun lopetti ryyppäämisen.
Se kertoi sille menevänsä mökille pohjoiseen, pikkupiru halusi mukaan.
Kaveri osti kaksi lippua ja varmisti junassa pirun olevan mukana.
Odotti junan lähtöä ja juuri ennen lähtöä ilmoitti menevänsä vessaan jättäen pirun yksin matkustamaan pohjoiseen.
Ja tämä tarina muuten on tosi.
Kaksi lippuahan se maksoi mutta homma tuli hoidettua.
- ongelman nimi?
Mitä vakavaa haittaa on
ihmisyyttä halventaen nimitellä palstaa temmellyskentäksi?
Miksei tunteitakin sais tuulettaa - eikö avaruudessa ole tilaa?
Oikeasti yli 60 vuotiailla on elämänkokemusta ja persoonallista näkemystä
ja kykyä ilmaista asioita. Monilla myös kokemusta siitä ettei elo ole pelkkää
silkkiä sylikaupalla - monien on pakko käyttää just terveysongelmien vuoks lääkkeitä - toka juttu että ahdistavuudessaan ja rankkuudessaan elämänkokemukset olleet niin raakoja ja rankkoja. ett' joskus hyvä käyttää tunteita tasaavia - aivojahan ne eivät keneltököön poista.
Onko palstalla mitään hoitavaa vaikutusta - löytää ihmisiä yhdistäviä tai erottavia
tekijöitä? Robottejahan eivät ihmiset ole. - älä yritä
Olet uusi palstalla ja kuitenkin tällä foorumilla jo yli kymmenen vuotta viestejä seurannut. Pystyt diagnoisoimaan jonkun mielenterveyspotilaaksi ja häiriköksi ja kaikki muut kaheleiksi.
Samaa potaskaa niin se on ;)- sen mukaan
Asia palstoilla voi syventyä asialliseen keskusteluun niissä olen saanu hyviä neuvoja joita en olisi muuten saanu, keskittyminen olennaiseen luo hyvän ilmapiirin, mutta tämä onkin sekapalsta.
- älä yritä
sen mukaan kirjoitti:
Asia palstoilla voi syventyä asialliseen keskusteluun niissä olen saanu hyviä neuvoja joita en olisi muuten saanu, keskittyminen olennaiseen luo hyvän ilmapiirin, mutta tämä onkin sekapalsta.
Silloinhan on parempi pysyä niillä asiapalstoilla eikä tulla tänne kirjoittajien mielenterveyttä arvioimaan ja heitä haukkumaan.
- sen mukaan
älä yritä kirjoitti:
Silloinhan on parempi pysyä niillä asiapalstoilla eikä tulla tänne kirjoittajien mielenterveyttä arvioimaan ja heitä haukkumaan.
Älä yritä
Kuka tässä on arvioinu ketään ja haukkunut, toin esiin muitakin palstoja en sanallakaan haukkunut ketään, joten katso peiliisi ja mieti sanojasi kun pyydät multa anteeksi - älä yritä
sen mukaan kirjoitti:
Älä yritä
Kuka tässä on arvioinu ketään ja haukkunut, toin esiin muitakin palstoja en sanallakaan haukkunut ketään, joten katso peiliisi ja mieti sanojasi kun pyydät multa anteeksiAloittaja on.
- typerä aloitus?Pois!
Tällaiset aloitukset kannattaisi jättää huomioimatta ja unohtaa.
Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta ehdotan, että osallistumme vain oikeasti meitä kiinnostaviin ketjukeskusteluihin. Minulla on taipumusta aforismeihin.
Toivottavasti siis se olen minä, joka on saanut aloittajan ajattelemaan noin
syvällisesti...
"Jos haluaa vaeltaa kauas, itse tehty tie ei riitä"
H.- näin uskon
Kyllä sen "tiensä" tekee jokainen itse.
"näin uskon"
Useimmiten tien vieressä on ryteikkö.
Harvemmin sinne kukaan tiensä raivaa, omia kuoppia kaivaa.
H.- näin uskon
hunksz kirjoitti:
"näin uskon"
Useimmiten tien vieressä on ryteikkö.
Harvemmin sinne kukaan tiensä raivaa, omia kuoppia kaivaa.
H.hunksz....olkoon ryteikköjä, mutta sinnehän ei ole tarvis tietään raivata ja kuoppia kaivaa.
Se on myös iso rikkaus tällä palstalla,
(jota kaheli aloittaja ei ehkä ole huomannut)
ettei täällä olla vain sen oman tiensä vankeja.
vaan välillä mennään rohkeasti rämpien myös siellä umpihangess
(Hellaakosken hienon aforismin ajatusta lainaten)- ent. siivoojaparka
näin uskon kirjoitti:
hunksz....olkoon ryteikköjä, mutta sinnehän ei ole tarvis tietään raivata ja kuoppia kaivaa.
Näin joo. Aina kuulostaa vakuutavammalle, kun sama sanotaan kahdesti peräkkäin.
Joitakin valintoja vaan ihmettelee suu auki. Nyt tällä hetkellä turkkilaisten lentoreittivalintaa. Mikä voi olla valinnan syynä, kun Tokiosta Istanbuliin menevä kone kiertää Siperian kautta? Onko muualla niin ryteikköä? Polttoaine ollut tarjouksessa?Vaiko halu saada uhallakin lentää Ukrainan yli?
http://www.flightradar24.com/THY51/532e43f
Ja mikä on valinnan syynä sellaisella, joka on tulossa Tokiosta Tukholmaan Siperian ja Istanbulin kautta? Pelkkää lentämisen iloako vai liikaa joutoaikaa? Hetken jo epäilin meidän Pikku Myn kaapanneen koneen ja pakottaneen sen lentämään suoraan Tukholmaan.
- eppu2
´´näin uskon´´
Minä myös, joka hetki ihminen tietään tekee, kulkiessaan.- niinettä
Näin on, teoillaan, sanoillaan, valinnoillaan, niillä ihminen tietään tekee ja sen suuntaa päättää. Joskus ajattematta mitä saa aikaan.
Olen vähän huvittunut.
Olin nääs ihan varma että tämä aloitus muuttuu yksi-toikkoisten kyllä minä-
vakuuttelujen ketjuksi.
Jankutukseksi sanotaan. :)
Noh, keskustelua sekin.
Tiet ovat ihmiselle luotu.
Vain poikkeilla niistä voi.
Poluille, joille toiset ovat jo aiemmin poikkeilleet.
Jatko oli hauskempi, jos jokainen alkaisi kertomaan mitä kuvittelevat voivansa
tehdä, kun edessään on läpi-pääsemätön ryteikkö.
Mitä uutta uskovat sen takaa löytävänsä.
Minä en ainakaan usko.
"Uusi uistin...Hauki on kala taas"
H.- €--
hunksz kirjoitti:
...olisi hauskempi...
H.Hyvin tää ketju mennöö niin kauan kun pyssyy avohoitona, auta armias jos pakkohoitoketjuksi muuttuu.
- eppu2
Voi Hunksi hyvä, ei sellaista ryteikköä olekaan, ettei siitä läpi pääse.
Raivaussaha käyttöön vaan, joko henkinen tai fyysinen, asian mukaan. eppu2 kirjoitti:
Voi Hunksi hyvä, ei sellaista ryteikköä olekaan, ettei siitä läpi pääse.
Raivaussaha käyttöön vaan, joko henkinen tai fyysinen, asian mukaan."eppu2"
"Jatko olisi hauskempi, jos jokainen alkaisi kertomaan mitä kuvittelevat voivansa
tehdä, kun edessään on läpi-pääsemätön ryteikkö."
H.
- Huvittava potilas.
Mitähän kiksejä tuo yksi saa.
- Huvinsa kullakin
Jokainenhan saa valita, minkä ketjun avaa ja mihin vastaa. Eikö ole vähän tyhmää yrittää kontrolloida sitä, mihin keskusteluun muut osallistuvat tai miten muut kirjoittavat tai jättävät kirjoittamatta. Ei kai keskustelupalstaa pidä noin vakavasti ottaa, hyvänen aika sentään! Jos toista tuolla tavalla riehututtaa, antaa riehua, tai jos jotakin mietelausututtaa, se hänelle suotakoon. Se lukee, jota huvittaa, muuten voi jättää lukematta. Tietenkin saa myös lukea ja valittaa, jos siltä tuntuu, vaikka se ei minusta kovin älykkäältä vaikutakaan.
Jokainen viesti täälläkin kertoo kirjoittajastaan enemmän kuin viestin aiheesta. En ole huomannut aforismeja. Ei tule luettua kaikkia ketjuja.
Hyvä että saa ilmaista avohoitoa :)- Vielä virtaa...
Lukutoukat, kirjaviisaat ,besserwisserit.
Oman elämänsä luuserit.
Adios.- xxxxxxxxxxxxxxxx
koti-kiusattu kirjoitti:
Oliskin metkaa jos vois olla toisen elämän luuseri ja oman elämän hypettäjä.
Kuten sanoin BESSERWISSERIT
- On ilkeyttä paljon
on on
- miksei mt horjuis..
Aika ihmeellisenä pidän sitäkin mielenrauhaa ja terveyttä,
jota ei mitkään maailmanasiat tai tapahtumat mitenkään liikuta.
Onko sekään ihan tervettä jos mitään tunteita ei ihminen osoita?
Tai vain vihaa?
Tiet on annettu kuljettavaksi - monet puhuu omista valinnoistaan,
oikopäätä ei mihinkään onneen ole silti.
Älkää pelätkö - monet sanovat - kuin hallitakseen ihmisten tunteita, kyllä liukkailla teillä on varmaan vähän syytä pelätäkin pahempien haavereitten välttämiseksi.
Kaiken ylivoimaisen edess - kaikki lievää
pahempaa porukkaa!!
- Mössöaivot
Juoppojako täällä on jotka ovat tärvänneet aivonsa?
Tässä taas yksi esimerkki mitä alkoholi tekee hyvälle aineelle.
http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/alkoholi_muuttaa_energiajuomista_tutun_tauriinin_myrkyksi
http://luontainenterveys.fi/index.php/tuotteet/tauriini/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953