Elikkä, menimpä tekemään omille sivuille tutoriaalin siitä, kuinka tehdä omia naapurustoja Sims 2:een.
Osoite on: http://www.nightwhispers.cjb.net
Monikaan ei varmaan tiedä koko sivustosta mitään, mutta nyttempähän tiedätte ;)
Omat naapurustot -tutoriaali
7
490
Vastaukset 7
Miks se pitää tehä just Sim Cityllä?
- Felix
No kun Maxiksen väki on sen niin suunitellut. Omia naapurustoja ei voi ainaskaan tällä hetkellä muilla ohjelmilla/peleillä tehdä.
Felix kirjoitti:
No kun Maxiksen väki on sen niin suunitellut. Omia naapurustoja ei voi ainaskaan tällä hetkellä muilla ohjelmilla/peleillä tehdä.
Kyl siin Sims 2:ssa voi "Luo uusi naapurusto" tai jotain mut teitä ei voi tehdä itse ja sellasta.
- MerkkiBoy
Nii et mä en mee sinne ikinä! EN VAIKKA MAKSETTAIS MILJOONA!!!! koska sä haukut toisten sivui, nii miks pitäis mennä sinne??? ku arvostat vaa omias sivui!
- Felix
Kuules, en ole haukkunut kenenkään sivuja, olen vain ilmaissut mielipiteeni vieraskirjassa, joka on siihen tarkoitukseen tehty. Minä en sille mitään voi, jos et ymmärrä mielipide- ja haukkumaviestien eroa.
Tämän viestin kirjoitin viekkuusi.
"Ensinnäkin, olet mainostanut sivujasi, vaikka ne ovat pahasti kesken. Tällä hetkellä ainut asia The Sims 2:sta koskien on koodit. Ja ne koodithan ovat (melkein) joka sivulla. Eikä ulkoasussakaan ole mitään erityistä kehuttavaa..
Ja pisti silmään tuo etusivulla oleva teksi, joka oli oikein capsitetty "..ku tää on nii kivaa. JOS EI TULE HAUKKUJA! Kuten Sims Showssakin kaikki haukkus sitä... JOTEN TOIVON, ETTÄ ETTE ENÄÄ HAUKU TÄTÄ SIVUA!"
Ylläpitäjänä sinun pitäisi hyväksyä kaikenlaiset mielipiteet (tämän pitäisi olla päivänselvä asia). Ja niistähän voi aina oppia kaikenlaista ;) "
(osoite: http://www.freebok.net/books/bodyvieggu/view.html )
Tuossa ei ole kyse haukkumisesta, vaan mielipiteen ilmaisusta. Felix kirjoitti:
Kuules, en ole haukkunut kenenkään sivuja, olen vain ilmaissut mielipiteeni vieraskirjassa, joka on siihen tarkoitukseen tehty. Minä en sille mitään voi, jos et ymmärrä mielipide- ja haukkumaviestien eroa.
Tämän viestin kirjoitin viekkuusi.
"Ensinnäkin, olet mainostanut sivujasi, vaikka ne ovat pahasti kesken. Tällä hetkellä ainut asia The Sims 2:sta koskien on koodit. Ja ne koodithan ovat (melkein) joka sivulla. Eikä ulkoasussakaan ole mitään erityistä kehuttavaa..
Ja pisti silmään tuo etusivulla oleva teksi, joka oli oikein capsitetty "..ku tää on nii kivaa. JOS EI TULE HAUKKUJA! Kuten Sims Showssakin kaikki haukkus sitä... JOTEN TOIVON, ETTÄ ETTE ENÄÄ HAUKU TÄTÄ SIVUA!"
Ylläpitäjänä sinun pitäisi hyväksyä kaikenlaiset mielipiteet (tämän pitäisi olla päivänselvä asia). Ja niistähän voi aina oppia kaikenlaista ;) "
(osoite: http://www.freebok.net/books/bodyvieggu/view.html )
Tuossa ei ole kyse haukkumisesta, vaan mielipiteen ilmaisusta.Kyllä sen olis voinu vähän ystävällisemmin ilmaista.
Ja väitätkö että sun sivut on muka valmiit? Ja mitä välii sillä onko sivu pahasti kesken? Olisitpa nähny ensimmäisen version Googlesta.
Tod. hyödylliset sivut! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685