Onks kivaa ku tulee sims2 lisäosa? Se "yliopisto" jutska joka ilmestyy maaliskuussa. ostatteko sen?
Mä aion ostaa
sims2 lisäosa
8
475
Vastaukset 8
Enkä lataakkaan. Ei oikein kiinnosta semmoset.
- apaavi
Miksi ihmeessä et osta? Se voi olla hyvinkin mielenkiintoinen lisäosa, älä ota hätiköityjä johtopäätöksiä! Mä ainakin aion ostaa!
- Mizukka
Joo, jos sellanen tulee!
- snowyliini
se ilmestyy sitte?
toivottavasti joskus maaliskuussa... voisin saada sen syntääri lahajks.. xD
- Hullu tiedemies
linkki: http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=15043
en oo varma onko tuo oikein kirjoitettu mut koittakaa.. ilmoitan jos on väärin kirjoitettu. Kiitti vastauksista ja lisää saisi tulla.- vilppu
Mulla on jo kaikki aikasemmat the simssit, miten voisin jättää tän väliin!!
Ajattelin just kirjottaa tänne, ja kysyy että tuleeko thesims2 lisäosaa lähaikoina, muttei tarviikkaan!kiitti! ;)
Harmi ettei tullut jouluksi, nyt joudun kai ite ostamaan sen... - Hullu tiedenainen
vilppu kirjoitti:
Mulla on jo kaikki aikasemmat the simssit, miten voisin jättää tän väliin!!
Ajattelin just kirjottaa tänne, ja kysyy että tuleeko thesims2 lisäosaa lähaikoina, muttei tarviikkaan!kiitti! ;)
Harmi ettei tullut jouluksi, nyt joudun kai ite ostamaan sen...Kiitti ihanasta palautteesta tollasta mä just kaipasinkin itse olen samaa mieltä kanssasi vaikka en omista kaikkia sims lisäosia. Mä ostan varmasti sen. Maksoi mitä maksoi se ei mua kiinnosta. :)
- hah
Hullu tiedenainen kirjoitti:
Kiitti ihanasta palautteesta tollasta mä just kaipasinkin itse olen samaa mieltä kanssasi vaikka en omista kaikkia sims lisäosia. Mä ostan varmasti sen. Maksoi mitä maksoi se ei mua kiinnosta. :)
mun ei ees ite tarvinu maksaa sitä! mun vanhemmat osti sen mulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685