Voisiko olla masennusta? Sain vauvan 5 kk sitten ja on 2 vuotias entuudestaan..olen niiiin väsynyt aamuisin en meinaa päästä sängystä ylös ja meinaa ihme ahistusta tulla..semmoisia mielikuvi välähteelee välillä että ajan autoa ja lapset hiljaa kyydissä olenko unohtanut toisen johonkintai kun olin tänäänkin yksin kävelyllä mielessä vain liikkui kun menen sisään niin 2 v löytyy hukkuneena kylpyammeesta (mies jäi kylvettämää kun lähdin) ihan kamali ajatuksi liikkuu..en voi rentoutua kun huoli painaa lapsista:/ja omasta terveydestä:/ vaikka olen ihan perus terve.alkoholia jos otan niin aiheuttaa hirveää ns.sisäistä värinää ja jos joskus otan enemmän niin krapula on aivan kamalaaa!! Näkyjä ahdistusta panikkikohtauksia eikä pysty nukkumaan:/ onko muilla ollut samaa?
korvien välissä?
4
63
Vastaukset
- ei korvien välissä
Sinun kannattaa hakea ulkopuolista apua. Kyllä pienten lasten kanssa väsyy ja saattaa olla hormonaalistalin mielialan heilahtelua.
- yhyy byhyy
Ei oo, ei ole parisuhdetta eikä perhettä eikä työtä eikä minkäänlaista toivoa että asia muuttuisi.
- äiti25
Tuon halusinkin kuulla! Eikö ole parempaa tekemistä...
Hei,
Keskustelu ulkopuolisen kanssa voisi tuoda ymmärrystä ja näkökulmia epämääräiseen oloon.
Tässä sinulle linkki Suomen Mielenterveysseuran palveluihin. http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua
Esimerkiksi Valtakunnallinen kriisipuhelin, jonka numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15-07. Puhelut maksavat vain operaattorin veloittaman puhelumaksun.
Tai jos koet, että haluat kertoa olostasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä esimerkiksi Tukinetin kautta (www.tukinet.net ).
Ystävällisin terveisin,
SOS-kriisikeskus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733335
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311901Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965