Uusi sivun ulkonäkö vie käyttäjät

Huomio

Tämä uusi muokkaus on hyvin hankala ja epäselvä. On paljon tyhjää tilaa, nimimerkit ei näy keskustelulistassa, viestiin lisätyt plussat (ns. peukut) oli hyvä koska sillä pystyi näyttämään että viestistä tykätään, eikä tarvitse monesti kirjoittaa esimerkiksi. Olen samaa mieltä tms. Nimikerkin valinnassa on estoja ja sen takia nimimerkkiä on hankala keksiä. Uusia viestejä -toiminto oli kätevä keskustelulistassa ja se että keskusteluja näkyi listassa enemmän. Aiheen nostot oli kivoja. Entisessä versiossa oli myös enemmän värejä ja suurempia fontteja. Se toi mukavampaa ilmettä sivuun ja muutenkin oli selkeä. Ja tästä uudesta versiosta puuttuu haku. Se on tosi tärkeä ainakin minulle. Jos tätä sivua ei nyt muuteta tai edes hienosäädellä, niin luulen että sinne menee käyttäjät. Minusta se on harmillista, koska kuitenkin Suomi24.lla oli paljon käyttäjiä ja tämä oli suosittu sivu ja nyt se lähenee loppua uudistuksen takia. Jos haluatte pitää sivua suosittuna niin kehottaisin selkeyttämään ja lisäämään enemmän toimintoja tänne (ja otatte nuo tyhjät alueet sivun reunoilta pois). Todella toivon että ylläpito lukee näitä viestejä ja tekisivät asialle jotain.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmoelmoelmo

      Ihmettelen ylipäätään miksi niitä sivuja piti paljoa muokata. Ihan hyvältä ne näyttivät, pientä hiemosta olisi voinut tehdä, mutta tällainen täysin roska uusi pohja, ei mitään tolkkua. En tiedä kuinka tarkasti tekijåät ovat sivuja katsoneet, mutta jos ovat niin on kyllä suunnittelutaidot pahasti hukassa.

    • Todellapettynyt

      Nyt vasta tajuan kuinka loistava edellinen sivusto todellakin oli. Sitä ei olis kannattanut käytännöstä muuttaa periaatteessa koskaan - eikä ollenkaan, tai korkeintaan jotakin pientä viilausta harvakseltaa.. Saatika näin radikaalisti. Mä luulen, että porukka äänestää päätteidensä takana, eli kävijät romahtaa. Yks suosikkisivuista on nyt totaalisen pilalla ja olen aika surullinen. :/ Päätäkin särkee esim tämä järkyttävän valkonen tausta vaikka oon säätäny kirkkauden lähes minimiin :( Syitä arvostella on aivan hirveästi, lähes kaikki muutokset on tehny takapakkia . :(

    • Tyhjää_tilaa

      Ärsyttää kun kesken keskusteluketjunkin on pitkä pätkä vaan valkoista tyhjää tilaa.
      Ja keskusteluja näkyy kerralla vain ehkä alle 10,pitäishän noita nyt vähintään 20 olla näkyvissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1492
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1262
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1216
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1010
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      38
      818
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      787
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      725
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      699
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      40
      651
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      647
    Aihe