Uusi sivun ulkonäkö vie käyttäjät

Huomio

Tämä uusi muokkaus on hyvin hankala ja epäselvä. On paljon tyhjää tilaa, nimimerkit ei näy keskustelulistassa, viestiin lisätyt plussat (ns. peukut) oli hyvä koska sillä pystyi näyttämään että viestistä tykätään, eikä tarvitse monesti kirjoittaa esimerkiksi. Olen samaa mieltä tms. Nimikerkin valinnassa on estoja ja sen takia nimimerkkiä on hankala keksiä. Uusia viestejä -toiminto oli kätevä keskustelulistassa ja se että keskusteluja näkyi listassa enemmän. Aiheen nostot oli kivoja. Entisessä versiossa oli myös enemmän värejä ja suurempia fontteja. Se toi mukavampaa ilmettä sivuun ja muutenkin oli selkeä. Ja tästä uudesta versiosta puuttuu haku. Se on tosi tärkeä ainakin minulle. Jos tätä sivua ei nyt muuteta tai edes hienosäädellä, niin luulen että sinne menee käyttäjät. Minusta se on harmillista, koska kuitenkin Suomi24.lla oli paljon käyttäjiä ja tämä oli suosittu sivu ja nyt se lähenee loppua uudistuksen takia. Jos haluatte pitää sivua suosittuna niin kehottaisin selkeyttämään ja lisäämään enemmän toimintoja tänne (ja otatte nuo tyhjät alueet sivun reunoilta pois). Todella toivon että ylläpito lukee näitä viestejä ja tekisivät asialle jotain.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmoelmoelmo

Ihmettelen ylipäätään miksi niitä sivuja piti paljoa muokata. Ihan hyvältä ne näyttivät, pientä hiemosta olisi voinut tehdä, mutta tällainen täysin roska uusi pohja, ei mitään tolkkua. En tiedä kuinka tarkasti tekijåät ovat sivuja katsoneet, mutta jos ovat niin on kyllä suunnittelutaidot pahasti hukassa.

• Todellapettynyt

Nyt vasta tajuan kuinka loistava edellinen sivusto todellakin oli. Sitä ei olis kannattanut käytännöstä muuttaa periaatteessa koskaan - eikä ollenkaan, tai korkeintaan jotakin pientä viilausta harvakseltaa.. Saatika näin radikaalisti. Mä luulen, että porukka äänestää päätteidensä takana, eli kävijät romahtaa. Yks suosikkisivuista on nyt totaalisen pilalla ja olen aika surullinen. :/ Päätäkin särkee esim tämä järkyttävän valkonen tausta vaikka oon säätäny kirkkauden lähes minimiin :( Syitä arvostella on aivan hirveästi, lähes kaikki muutokset on tehny takapakkia . :(

• Tyhjää_tilaa

Ärsyttää kun kesken keskusteluketjunkin on pitkä pätkä vaan valkoista tyhjää tilaa.
      Ja keskusteluja näkyy kerralla vain ehkä alle 10,pitäishän noita nyt vähintään 20 olla näkyvissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7411
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2946
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2432
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2386
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1617
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      234
      1604
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1468
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      406
      1451
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1434
    Aihe