Terve, olen palklatöissä mutta toimin myös tmi-nä. Olen jäämässä heinäkuussa äitiyslomalle. Haluaisin tietää miten mulle lasketaan äitiysrahat. Lasketaanko vaan palkkatuloista? Vaan tmi:n yel maksun peruustella? Tai lasketaanko ne yhyeen?
äitiysrahat
piiaaluoja
1
186
Vastaukset
- japila
Minulla on samantyyppinen kysymys:
Miten lasketaan palkkatyön lisäksi yrittäjänä (YEH) tehtävän lisätyön tulo kun siitä on maksettu ennakkoveroa ja YEL-vakuutusta ei ole kun siihen vaadittava alaraja ei ylity ja äitiysraha lasketaan 6kk:n palkan mukaan, koska se on yli 20% suurempi kuin vuoden 2013 ansiotulo? Lisätyön määrä on n. 4000€ vuosittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013