Kävis sillä pistämässä lottoa kioskilla
Mutta ne on niin pi run kalliita.
jospa vaikka ostais pappa tunturin
9
53
Vastaukset
- puppapappa
Lottoa netissä!
- 1eero
Jos on pappamopo ja haluja panettamiseen sitte vaan trrr naisiin kirkolle, kyllä naiset antaa.....kahvia korvapuustilla.
- Siilimuori
Kannattaa varoa ettei mopo karkaa käsistä.
- ent.siivoojaparka
Käy viemässä se eka Lotto juosten ja ostat sitten voittorahoilla Tunturin.
Jospa ostaisit sähköpolkupyörän. Tulee luultavasti halvemmaksi ja on ympäristöystävällinenkin. Voit valita poljetko itse itse vai käytätkö akkuun ladattua sähkövoimaa.
- esko6491
Minä erehdyin ostamaan kaverin suosituksesta Pappa-Tunturin kouvolalaiselta Pasi Havukaiselta, maksoin pöljä 2400. Toimitti sen tuiskupäivänä, joka ei houkutellut kunnon koeajoon - no kävin tasamaalla kääntymässä 30 metrin päässä.
Lumien sulettua lähdin kokeilemaan, hyytyi ensimmäiseen ylämäkeen, Havukainen ei suostunut ottamaan mitään vastuuta, ei esim. purkamaan kauppaa, jossa oli luvattu kunnostettu laite.
Lähetin poliisille tutkintapyynnön, rikosylikonstaapeli vastasi jotta rikossyytettä ei kannata nostaa, käytetty tavara olisi pitänyt ennen kauppaa kunnolla tutkia - siviilikanteena voi kuulema yrittää harhautussyytettä, mutta ennuste on huono.
Jäi niin huono maku, että myyn pois: sylinteri ja mäntä vaihdettiin, kaasutin paranneltiin, maalattu se on, automaatti, maksa 2000 € ja hae pois.- piaggio1
Kaverin suosituksesta.....? Vieläkö ootte kavereita ? Mitäs se myyjä sanoi kun valitit asiasta, vai valititko?
- Mökki-skootteri-on
...ja uusia skoottereita saa 699 alkaen eikä hyydy ekalle pihalle, ei toisellekaan. Mutta tuo pappa-tunturi-pakkomielle kertoo vaan sen, että siellä ei olla kehitytty elämän mukana vaan jämähdetty sinne 50 tai 60 luvuille, eikä huomata, että on jo uusi vuosituhat menossa.
Eikös sillä huutokauppa pehtorillakin ollut myynnissä jotain soliferia ja pappa tunturia, ei tainnut saada montakaan saturaista?
- pirutiinaiseksi
mullapa on pappatunturi
ja vielä ihan käypänen peli
ei oo vaan tullu ajeltua
skootterin myin pois ei ollu oikeen käypänen peli
näille sorateille
aina kun lähdin sillä matkaan
niin just oli tie lanattu
ei oikeen mun ajotaidot riitä
sellasen irtosoran seassa ajeleen kakspyöräsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604