ja rehevät reidet hyväksi terveydelle.(tohtori.fi)
Mitäs tuohon väittämään sanotte?
Minä ainakin olen suht terve rehevine peppuineni.
Iso peppu, leveä lantio
18
193
Vastaukset
- Korppis1
Peräti 90 prosenttia ihmisistä ajattelee, että he ovat parempia kuin toiset – koskipa se sitten älyä, kauneutta tai taitoja. Harva vaivautuu tuossa tilanteessa miettimään, kuinka yleistä ja rajuakin itsekäs ajattelu on.
- eikövaan
Sinäkin ajattelet itseäsi ensimmäisenä.
eikövaan kirjoitti:
Sinäkin ajattelet itseäsi ensimmäisenä.
Ensin tulee lapset, muistan kun olimme lento-onnettomuudessa, laitoin pienimmän ensin liukumäkeen, sitten laskin itse perässä ja esikoinen seurasi perässä. Silloin olin keskellä.
Naisena ja äitinä minun pitää pitää itsestään hyvää huolta silloin lapseni ja mieheni voivat hyvin.- eikövaan
Herätessäsi ajattelet ensin itseäsi, ensin ajattelet muussakin asiassa ensin itseäsi sitten vasta muita.
Tuota-menoa kehittyy vaikkua korvaan.
H.Ei sekään aina kaikkea hyvää takaa, moni leveäper.... synnyttää leikkauksella.
Vaan minulle pienipers... lääkäri on sanonut näin: "teillä on mahdollisimman hyvä lantio synnyttää"..olisi pitänyt pyytää todistus mukaan."Anceli"
Onko hammas-lääkäri sanonut mitään huulistasi?
Onhan hänkin akateeminen ja sivistynyt :)
Tää ei sit yhtään rumasti.
Hellästi vain.
Aloituksesta tuli mieleeni että mitenkähän korppis jaksaa...
YH.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Onko hammas-lääkäri sanonut mitään huulistasi?
Onhan hänkin akateeminen ja sivistynyt :)
Tää ei sit yhtään rumasti.
Hellästi vain.
Aloituksesta tuli mieleeni että mitenkähän korppis jaksaa...
YH.hunksz
Minulla on aika pieni suu, huulet kuitenkin siinä ympärillä.
Ensi viikolla menen hammaslääkäriin, jospa kysäisen mitä mieltä hän huulistani on.
Ehtona että lääkäri on mies, tuttu JR.... venäläiseltä maatuskalta en kysy mitään.
Viime kerralla viilaili kynsiään röntgenkuvia odotellessaan.
Korppiksesta ei ole havaintoja.
YP.
Sanon, että ihminen voi parhaimmin, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja uskaltaa elää. Erityisesti vanhemmiten kannattaa tietysti kiinnittää huomiota tulevaankin hyvinvointiin liittyviin asioihin ja yrittää elää mahdollisimman terveellisesti.
On oikeastaan huvittavaa, miten kummallisiin asioihin meidät saadaan joskus uskomaan. Esimerkiksi: Jumppaa, niin saat kauniit pyöreät pakarat. Vaan eipä lättäpepusta pysty pyöreää muokkaamaan kuin silikonityynyillä. Pitäisiköhän hankkia? ;) Kuolevatko hoikkasääriset ja pienipeppuiset nuorempana?
Erilaiset ruoka-aineet todetaan välillä todella tarpeellisiksi ja terveellisyyttä edistäväksi, mutta jonkin ajan päästä todistetaan uusilla tutkimuksilla asian olevan juuri päinvastoin. - Siksi minä kannatan edelleen arkkiatri Arvo Ylpön suositusta ja itsekin käyttämäänsä toimintamallia: "Kaikkea kohtuullisesti!"
Pitäisiköhän pierunhaistelun terveellisyyteen uskoa, kun sitäkin asiaa on oikein tutkittu?- staka
Joskus 50/60-luvulla arveltiin että isokorvaiset elävät vanhoiksi, esimerkkinä oli mm. Ruotsin silloinen kuningas, tämän Kalle Kustaan isoisä. Eli muistaakseni yli 90-vuotiaaksi mikä siihen aikaan oli harvinaista.
Myöhemmin huomasin että vanhoilla ihmisillä on aina suuret korvat. Kasvaakohan ne iän myötä? Tulipa vaan mieleeni että onkohan suuren takapuolen kanssa vähän samoin? Usein näyttää olevan.
Itse olen poikkeus mikä vahvistanee säännön; nelikymppisenä takamuksenympärykseni oli jonkin sentin enemmän kuin nyt. Sitten vaihdoin liikkuvampiin elintapoihin, ja sekä reidet että peppu ovat napakoituneet = ympärysmitta pienentynyt. Muoto kuitenkin petrannut ;-)
Liikuntaa en jätä - vaikka sitten vähän aikaisemmin kuolisinkin.- ent.siivoojaparka
Jostain olen kuullut, että ihmisen korvat kasvavat koko iän ajan. Onkohan luonto sen niin järjestänyt, että kun kuulo huononee vanhemmiten, niin suuret korvalehdet auttavat ottamaan ääniaaltoja vastaan paremmin?
- mimmimum-mi
Hiljakkoin oli jossakin ..että nenäkin kasvaa vanhetessa..valahtaa niinkuin muutkin ruumiinosat....en ole mittaillut...
Hyvät pakaralihakset voi kyllä hankkia nuorempana....ei niinkään enää..esim jääkiekkoilijoilla on timmit ja pyöreät pakarat....samoin kyllä jalkapalloilijoillakin. - reppuriika
Mikä sille ruumiinrakenteelleen voi. Kuulun tähän päärynäporukkaan. Jos vähänkin ylimääräistä kertyy niin se näkyy alaruumiissa. Ei kovin kaunista, mutta terveellistä. Ja yleensä kesä vie, mutta talvi tuo. Onneksi tämä talvi ei ole ollut tapansa mukainen ja sitä ylimääräistä ei ole päässyt vaivaksi asti tulemaan. Kuitenkin pitänee pikkuisen jättää iltapaloja väliin tai kevyiksi, että pääsee kesäkuntoon ja ei shortsit kiristä.
- Elon-tiikkaa
Hoikka soikka tiukka peppu
tätä miestä kuljettaa
korvat normit yläpäässä
eivät oota suljentaa.
Nenä keskel naamaa seisoo
niin kuin kolvi kiihkoinen
ei oo lerppa eikä veisoo
mitään virtta laahaillen.
Mut naisen persus pien tai mahti
imee silmieni värin sinisen
siihen täytyy saada kontrahti
tai turhaan miehenä inisen.
- näissämerkeissä-
Vastaus alotukseen: =
https://www.youtube.com/watch?v=YN7iSBTO4Ys - massiivista
Kun nykyään seuraa noita uutisia, niin tuntuu jo siltä, että nyt sitten mennään jo perse edellä puuhun.
Mitä suurempi takamus, sitä suurempi otsikko.
Jos perse on kuin 7 leivän uuni, kannattaako sitä julkisuudessa hehkutella?
Paras esimerkki on Kim Kardashian muodoton peräpeili.
Varmasti hänen keksimänsä se vanha vitsi:
"Ei puimakonetta kannata yhden korren takia käynnistää.Eikä ainakaan 500 kertaa päivässä!" - aatluk
Kyllä naisen perä on vaan soma katella takaapäin, ja etenkin näin kevään koittaessa lisättynä viehkeällä keinunnalla. Nuorena sanottiin, että pyörii, kuin onnenpyörä paljon lupaa, mutta mitään ei anna.
- arouna
Zorbas-elokuvassa päähenkilöä näyttelevä Anthony Q tokaisi elokuvan hehkeän naisen menoa katsellessaan jotenkin näin: -Iso se on mutta hyvin se sitä pyörittää.
Sallittakoon takapuolenpyöritys heille joiden imagoon se sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604