Oletko niin yksinäinen että haluaisit asumaan

Käsikkäin

samaa sukupuolta olevan kanssa? Siinä sitten köllöttelisitte kelteisillänne seslongilla ja saunoisitte ja pesisitte toistenne lokerot ja ulokkeet ym mukavaa eloskelua.
Se olis sellaista seniorielämää....

12

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EttÄmiTÄ

?????
      Sellaista mielenhäiriötä minulla ei ole. Ei edes lääkitystä.

• kylonjännää

Voi että .....

• Mitävaanmuuta

No huhhuh. Ei kai "Käsikkäin" vaan oo kaapissa???

• En haluaisi asumaan kumpaakaan sukupuolta olevan kanssa yhteen. Ei tuota tuskaa olla yksin vaikka kuinka kauan ja paljon olenkin.
      Tarkoittako aloittaja että toinen asujista on niin huonossa kunnossa että ei pysty pitämään kolojaan tai ulokkeitaan itse puhtaana? Toista vaihtoehtoa en viitsi miettiä enempää.

• 959595

Onko palstasta tulossa mielikuvitusvammaisten temmellyspaikka?

• näkemiin

Minäkin vähän ihmettelen kysymyksen sisältöä tai asettelua
      koskien ihmisten yksinäisyyttä ja jonkun seksismin lojoutta.
      Tylsyyden ja tyhjäpäisyyden ylistystä?

• Kirjoittaja on varmaan joku salahomo, joka on hämmentynyt omista ajatuksistaan ja miettii uskaltaisiko itse edes uneksia moisesta.

Itse voisin hyvin asua vaikkapa kesämökkikuvioissa naiskommuunissa, jossa voisimme saunoa yhdessä, levittää hunajaa toistemme selkiin, hieroa toisiamme ja hoitaa toistemme käsiä, jalkoja ja hiuksia. Tai sopia vastaavia illanviettoja kotona saunomisen yhteyteen. Itse asiassa teimme parin naisystäväni kanssa useina kesinä kerran kesässä yhteisen saarimatkan, ja hemmottelimme siellä toisiamme em. tapaan.

Jos muuttaisin kommuuniin, siinä saisi mielellään asua sekä miehiä että naisia.
      Olen erittäin tyytyväinen nykyisiin asumiskuvioihini kaupunkikerrostalossa, jossa on monenlaista yhteistoimintaa ja naapuriapua tarjolla.

• PS: Käsikkäin olen tottunut kulkemaan missä ja milloin vaan, jos on tarvetta tai haluaa muuten vaan tuntea läheisyyttä. Ainoa kerta, kun epäröiviä ajatuksia käväisi mielessä, oli kauniin, pitkän, murrosikäisen tyttäreni kanssa käsikädessä kulkiessamme, kun huomasin joidenkin ihmisten katsovan meitä pitempään. Tyttäreni ei piitannut asiasta, ja naureskelimme, ettei voi tietää toisten ajatuksista, paheksuivatko vai tarjosimmeko heille hyvän mielen välähdyksen. ;)

• VilliPerttiKans

Ottakaa minut mukaan!

• ent.siivoojaparka
        optimisti-orvokki kirjoitti:

PS: Käsikkäin olen tottunut kulkemaan missä ja milloin vaan, jos on tarvetta tai haluaa muuten vaan tuntea läheisyyttä. Ainoa kerta, kun epäröiviä ajatuksia käväisi mielessä, oli kauniin, pitkän, murrosikäisen tyttäreni kanssa käsikädessä kulkiessamme, kun huomasin joidenkin ihmisten katsovan meitä pitempään. Tyttäreni ei piitannut asiasta, ja naureskelimme, ettei voi tietää toisten ajatuksista, paheksuivatko vai tarjosimmeko heille hyvän mielen välähdyksen. ;)

Ei kaikki ole aina miltä näyttää.
        Tyttäreni joutui kerran noloon tilanteeseen tai oikeastaan se oli hänen poikakaverinsa, jolle se oli nolompaa. He ovat samana vuonna syntyneitä, mutta tyttäreni on aina ollut ikäistään paljon nuoremman näköinen, pienikokoinen ja hoikka.
        Silloin he olivat jo hyvästi päälle kahdenkymmenen, kun halailivat ja suukottelevat jonkun ravintolan edessä. Poliisi kiinnitti huomionsa heihin ohikulkiessaan ja halusi tietää tyttäreni iän ja nähdä paperit.
        Vävykokelas ei sen jälkeen uskaltanut edes kulkea käsi kädessä yleisillä paikoilla tyttäreni kanssa, ettei häntä luulla pedofiiliksi.

• Täh. Joku sekoittamaan mun kaappien järjestystä, ei käy. Mutta sellaisessa kommuunissa voisin hyvinkin asua, kahvikuppi tai viinipullo käteen ja ovea koputtamaan iltaisin, kun suurin puheripuli iskee. Kuulostaisi oikein ihanalta. Kunhan mä saan valita ketkä siellä asuu, niin voisin tehdä kokonaisen kylän.

• ent.siivoojaparka

En vielä nyt tunne itseäni ihan niin yksinäiseksi, että haluaisin asumaan kumpaakaan sukupuolta olevan kanssa. Vähän yksinäiselle kyllä tuntuu, kun joutuu kokeilemaan minkälaista on elää mykkänä. Ei pysy vastaamaan puhelimeen, lähettämään vain tekstarin soittajalle. Minne vain lähtee toimittamaan asioitaan, niin on oltava kynä ja paperia mukana.
      Kyllä kai sekin aika vielä tulee, jos vanhaksi elää, että joutuu toisen pestäväksi. Se on sitten sen ajan murhe ja tuskin minulle on mitään väliä kumpaa sukupuolta se minun pesijäni on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe