Voiko kuolemaa huijata?

voikohuijata

Jos vaikka huomaa Noutajan kolkuttelevan ulko-ovella, niin menee piiloon vaikkapa vaatekaappiin.
Jättää keittiön pöydälle pienen paperilapun, jossa lukee isoin tikkukirjaimin, että "asukas on matkustanut Tiibetin vuorille harrastamaan mietiskelyä ja tulee takaisin vasta 8 vuoden kuluttua."

Meneeköhän se viikatemies retkuun ja tyytyy lähinaapuriin paremman saaliin puutteessa?
Itse voisi sitten jatkaa normaalia elämäänsä sen 8 vuoden ajan ja viettää laatuaikaa ilman turhia paineita.
Eikä tarvitse kuunnella sen juntin naapurin öykkäämistä ja mölyämistä viikosta toiseen.
Aaaah...olisi se varmasti aika mukavaa elämää.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei se ihan mihin tahansa retkuun mene. Et voi elää viinalla ja suklaalla ilman että viikatemies ainakin vilkaisee sua. Kyllä se sun pullot ja karkkipaperit laskee, ja tietää jopa mihin osoitteseen ne kuuluu. Se on kuin vainukoira. Ei mikään ihme että Noutajaksi kutsutaan..

• Viikatemies löytää sinut ennemmin tai myöhemmin varmasti. Se ei ole jättänyt vielä yhtäkään ennen meitä eläneitä noutamatta.

• tuulenviemää-

Voi sitä huijata, minäki huijaan,
      sanon vaan etten ole sairas, enkä vielä lähde sun mukaan
      tee sinäki samoin , kyllä se odottaa, se sano minullekki että jaksaa odottaa,
      se on mun ystävä se toinen, se toinen onkin sitten enkeli valkoinen, tai oikeestaan se on itse jeesus valkoisissa vaatteissaan, seki jaksaa odottaa mua,
      ne molemmat tulevat sitten yhdessä mua noutamaan kun aika on,

• Ehkä-EhkäEi

Ohjelmaidea TV-yhtiöille.
      Reality tosi-tv ohjelma Viikatemiehen välistävetäjät, näin huijaan Noutajaa kuurupiiloa kuoleman kanssa.
      Ja seuraavassa jaksossa Tuhnu Turakainen esittelee piilopirttinsä. Näin pakoilen pirua.

• ent.siivoojaparka

Eiköhän meidän ikäisistä suomalaisista suurin osaa huijaa kuolemaa jatkuvasti nielemällä ainakin verenpainelääkeitä.
      Ei sekään loputtomasti onnistu.

• elämäntietoa

Joskus näitä aloituksia ja vastauksia lukiessa mietin ollaanko nyt erityiskoululaisten parissa.

• Kuolema kulkee mukanasi kaikkialle, se on sisälläsi valmiina odottamassa sopivaa hetkeä. Karkuun et pääse matkustat mihin tahansa. Pelottaako jo?

• siilimuori

Jaa-a. Eilen viimeksi toivoien että voisipa, kun katselin läheistä sairaalan vuoteessa.Lisä-aikaa viikatemieheltä toivon.

• Ei viikatemiestä ole olemassakaan. Satua ja huijausta koko viikatemies.

Aloittaja on itse oma viikatemiehensä ja este omalle elämälleen.
      Hän voisi halutessaan toteuttaa unelmansa halutessaan vaikka heti, eikä tarvitsisi odotella kuntonsa heikkenemistä ja kuoleman lähestymistä.

Itse olen jo pitkään yrittänyt toteuttaa omia unelmani, ja olen kohtuullisen tyytyväinen, vaikka monenlaisia haasteita tuleekin välillä eteen.
      Kannattaa yrittää nauttia kaikesta hyvästä, mitä elämä tarjoaa ja pitää kohtuullisen hyvää huolta itsestään.

Tässä iässä jokaisen kannattaisi välillä pysähtyä miettimään itsekkäästi myös omia tarpeitaan ja unelmiaan. Pitkän tähtäimen suunnitelmien sijasta voisi välillä toimia "tässä ja nyt". - Mitä pitää tehdä ja mitä haluaa tehdä. Voisiko joskus valita ensin haluamansa ja katsoa ehtiikö tai voiko osan (kuvitelluista) pakollisista kuvioista jättää välillä tekemättä?

Suunnittelen eläväni lopun elämää niin aktiivisesti kuin haluan ja voin. Kun aika koittaa, lähden hyvillä mielin ja mitään katumatta elämäni viimeiselle tutkimusmatkalle. - Viikatemiestä en sille matkalle huoli mukaani, en edes matkalle lähettäjäksi. Viikatemies on vain ruma kuva joidenkin pilapiirtäjien mielikuvitusmaailmassa, sillä ei ole mitään tekemistä minun matkakohteeni tai lähtemiseni kanssa.

Tutkimusmatkakohteeni on uskomattoman kaunis, enkä tiedä millaisissa sfääreissä se sijaitsee. Pääsin jo kerran kurkistamaan sinnepäin, ja odotan jatkoa ilman minkäänlaista kiirettä. Elämä maistuu hyvälle ja tarjoaa monenlaista kiinnostavaa.

Onko sinun mielestäsi sopivaa yrittää elää omaa elämäämme loppuun asti?
      Onko itsekkyys sallittua tässä iässä?

• Vähänristiriitaista

Koko kommenttiketjussasi paistaa läpi, että läähätät, läkähdyt, vapiset ja pelkäät kuolemaa, sitä selkäsi takana kyräilevää viikatemiestä niin paljon, että koko ajan pakenet pakenet pakenet ja kuvittelet löytäväsi onnen juuri tuolta toisaalta etkä omiesi jalkojen alta.
        Et uskalla pysähtyä, seisoa paikallaan ja katsoa totuutta silmiin. Elämäsi tolkuton hengästyttävä rytmi mahdollistaa ennen aikaisen kuoleman.
        Puhut pysähtymisestä, se ei vaikuta sellaiselta. Kun lähes seuraavassa lauseessa olet maanis-depressiivinen aktiivi jonka on elettävä mahdollisimman monta "kiksiä".

• KaikenlaisiaTohtoreit
        Vähänristiriitaista kirjoitti:

Koko kommenttiketjussasi paistaa läpi, että läähätät, läkähdyt, vapiset ja pelkäät kuolemaa, sitä selkäsi takana kyräilevää viikatemiestä niin paljon, että koko ajan pakenet pakenet pakenet ja kuvittelet löytäväsi onnen juuri tuolta toisaalta etkä omiesi jalkojen alta.
        Et uskalla pysähtyä, seisoa paikallaan ja katsoa totuutta silmiin. Elämäsi tolkuton hengästyttävä rytmi mahdollistaa ennen aikaisen kuoleman.
        Puhut pysähtymisestä, se ei vaikuta sellaiselta. Kun lähes seuraavassa lauseessa olet maanis-depressiivinen aktiivi jonka on elettävä mahdollisimman monta "kiksiä".

Hallita. Mikä juttu tää on?

• KaksiVastaustaNi

Vastaukseni: 1. kysymykseen, on.
        ja toiseen kysymykseen: On

• henrjii

voi, nitro vaan naamariin

• JuokseKarkuunTai

Noutajaa voi huijata nitroilla, verenpaine- ja kolesteripillereillä?
      Millä muulla? Vitamiineilla ja lisäaineilla?
      Kuntosalilla jumppaamalla?
      Lenkkeilemällä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe