Olen loppuvuodesta saanut lahjaksi metsää. Ilmoitanko tämän kiinteistöverotuksen korjauksena? Entä veroilmoituksen?
Metsätilan ilmoittauminen kiinteistönä
2
<50
Vastaukset
- jihhuuuu
Metsästä ei makseta kiinteistöveroa.
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Kiinteistöverotuspäätöksellä on vain sellaiset kiinteistöt, joista on määrätty kiinteistöveroa. Tarkista tästä syystä tuloverotuksen esitäytetyn veroilmoituksen erittelyosasta kohta varat, näkyvätkö saamasi metsätilat siinä. Jos tilat eivät ole siinä, ilmoita saamasi metsätilat veroilmoitusverkossa palvelussa tai kiinteistöverotuspäätöksen ilmoitusosalla kohdassa 9 Maatilakiinteistön tai määräalan pinta-alatiedot. Ilmoita lahjana saatujen kiinteistöjen osalta, lisätietoja kohdassa, onko myös hallintaoikeus siirtynyt sinulle.
Terveisin Jukka-Pekka Verotiimistä
http://www.vero.fi/fi-FI/KIV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716