Vieläkö kärvistelet rintsikoissa

Friitits

Luovuin ahdistavasta vaatekappaleesta kymmenen vuotta sitten. Eläköön tissien vapaus! Miksi ihmeessä naiset suostuvat tunkemaan rintansa tähän puristavaan liiviin? Monissa liiveissä on jopa metallinen kaari tissien alapuolella. Ei ne tissit rupea roikkumaan tai tule kipeiksi, ei veny nahka, vaikka liivikauppiaat mielellään niin väittävätkin.
Nännien nöpötyskö siinä pelottaa vai mikä? Vai miesten miellyttämiseksikö pitää saada tissit pönöttämään tai peräti push upeilla rintavako aikaiseksi? Heittäkää nyt ne kaameat rintaliivit jo nuotioon!

29

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.minä

En pidä kotiolissa ikinä rintsikoita. Laitan sitten kun menen ihmisten ilmoille. Isot rinnat ovat pahan näköiset ilman liivejä vaikka eivät pahemmin roikkuisikaan.

• isotissiyäkkiä

Juu niin on ja nämä isot ne vasta roikkuukin! Pahalta tuntuu, jos ilman mitään utarejutskia höllyttelevät. Nykyisin on kauppahuoneissa, esim. Liiterissä, sporttiliivejä, pehmeitä siis eivät paina ihoon uria. Niillä voi nukkua yötkin! Jos oisin nuorempi, menisin tissileikkaukseen, jättäisin vaan puolen omenan kokoset pallukat.

• ProvoVaiTosimieli

Jos on edes jonkin kokoiset rinnat, niiden tukeminen liiveillä tekee olon mukavammaksi. Varsinkin reippaasti liikkuessa vähintään urheiluliivit ovat hyväksi. Nöpötys näkyy kaikkien rintaliivieni läpi, koska niissä ei ole toppauksia, vaan pelkkä sopiva muoto, joka on valittu hommansa hallitsevan myyjän kanssa aina, kun entiset mallit ovat poistuneet markkinoilta.

Luulen, että aloituksen kirjoittaja on joko mies tai hyvin pienirintaiselle nainen - ellei ole muuten vain provoilla.

• kingerkoukku

Mikä tissi-, persepalsta tästä on tullut?

• peetpois

Ei kai niistä p.puolista ehdittty vielä.... Pysy nyt vaan tissiasiassa!

• LaidastaLaidalle

Ihan on asia kirjoituksia. Kyllä täällä tarvitaan myös ´titteli´ ja takapuoli keskusteluja, miksikäs ei myös pippeli keskusteluja. Omastani voin kertoa sen verran, että se ei ole niin merkittävän iso, että tarvitseisin pippeliivejä. Annan sen roikkua vapaana ja valtoimenaan.

• kingerkoukku
        peetpois kirjoitti:

Ei kai niistä p.puolista ehdittty vielä.... Pysy nyt vaan tissiasiassa!

Voi hitsi, kun luin jostain ketjusta että leveäperäiset on ja räystäsperäiset. No mä jäin miettii, että millainen on porrasperä.

• kingerkoukku
        LaidastaLaidalle kirjoitti:

Ihan on asia kirjoituksia. Kyllä täällä tarvitaan myös ´titteli´ ja takapuoli keskusteluja, miksikäs ei myös pippeli keskusteluja. Omastani voin kertoa sen verran, että se ei ole niin merkittävän iso, että tarvitseisin pippeliivejä. Annan sen roikkua vapaana ja valtoimenaan.

Nyt kun tämä keskustelu on näin laajentunut, niin osallistun tähän kysymällä, että onko se kalukukkaro niinku K-koko, kun aina puhutaan siitä että K:lla on väliä.

• Koko-koRatkaisee
        kingerkoukku kirjoitti:

Nyt kun tämä keskustelu on näin laajentunut, niin osallistun tähän kysymällä, että onko se kalukukkaro niinku K-koko, kun aina puhutaan siitä että K:lla on väliä.

Jääkiekkoilijat sen tietäisivät, mikä alasuojus kiristää mikä on liian väljä :D Vai lienevätkö yhden koon alasuojuksia, sattuu olemaankin vähän isompi "alamaila" niin saa tunkea suojuksen sisään kaksinkerroin.

• rintojenvapautus

En minäkään käytä liivejä kuin kesällä jonkun t-paidan kanssa. Hyvin on mennyt jo n. 17 vuotta. Kuppikoko on yleensä c, joten ihan sopivan kokoiset on. Ja mukavan ryhdikkäät edelleen. Itse olenkin miettinyt, että liivittömyys pikemminkin estää repsahtamista, kun kehon pitää itse tukea rintaa.

• rintsikat-on-riesa-

mutta pakolliset,

Rintsikat on vastenmielisä käyttää,
      mutta on pakko päivisin käyttää, muuten tissukat painaa ja nännit näkkyy paidan läpi ,
      jos ei pidä rinstikoita, pitää leikkuuttaa koko rinnat pois, miltä nainen sitten näyttää ku ei olisi tissukoita,

• Lukisit_edes

Mikä siinä haittaa, että nännit näkyy läpi? Näin koiraspuoleisena sanoisin, että sehän kruunaa kaiken!
        Et kai vain ole noitten amerikkalaisten saippuasarjojen oppeja imenyt, kun nänninnäppyläsi eivät saisi näkyä? Tiedä siis, että Hollywoodin omistaa valejuutalainen rikollisjoukkio, jokan sen avulla ajaa muun ihmiskunnan moraalia alas ynnä muuta itsensä Lusiferin oppia. Etkö tosiaan näe, mitä maailmassa tapahtuu? Silloinhan näitten mielenmuokkaus on mennyt loistavasti perille, kun sinäkin harhaanjohdettuna nukut hasbaran unta!

• ent.siivoojaparka

Mitä lie luoja ajatellut naista tehdessään. Ymmärsi kyllä, että tissukat on naisella oltava ihan miesten iloksi vaan, mielellään isotkin, mutta miksi ihmeessä hän ne nännit...?

• O-Orvokki

Etkö ole kuullut, että naiset on luotu lisääntymään ja rinnat nänneineen on suunniteltu lasten imettämistä varten?

• ent.siivoojaparka
        O-Orvokki kirjoitti:

Etkö ole kuullut, että naiset on luotu lisääntymään ja rinnat nänneineen on suunniteltu lasten imettämistä varten?

Niin minäkin olen joskus luullut, imetin omianikin. Mutta eikö 60 miesten pitäisi olla jo vieroitettuja? Kuulostaa tällä palstalla, että naisen rinnat on aikuisia miehiä varten.

• :D :D :D

• TissiSeOn-iäkkäämpikin

Kyllä. Unohtakaa äitiys ja päästäkää se irti. Nyt te tisuinenne olette vain meitä 60 v poikasia varten.

• TässäPienirintainen

Minä en lähtisi ihmisten ilmoille ilman liivejä. Viime aikoina olen käyttänyt pelkästään urheiluliivejä, jotka on ihan parhaat päällä, kuten joku muukin tuossa aiemmin kertoi.
      Tavalliset liivit ovat epämiellyttävät päällä ja tällaisena pienirintaisena saan olla koko ajan vetämässä niitä paikoilleen.
      Työni on aika fyysistä, joten urheilurintsikat sopivat sinnekin paremmin kuin hyvin. Kertaakaan koko työpäivän aikana niitä ei tarvitse vetää takaisin paikoilleen. :o)

• O-Orvokki

Liivit eivät ole sopivan malliset, elleivät ne pysy paikoillaan. Erikoisliikkeissä on asiantuntevat myyjät, jotka opastavat mielellään asiakkaita. Ei kannata ujostella, ja kannattaa käydä tutustumassa. Viimeistään tässä iässä kannattaisi hoitaa asia kuntoon ja vaikka vähän hemmotella itseäänkin.

• free--bird

No enpä ole koskaan liivejä käyttännä. Ihan turhaa hommoo.

• Nainen.3

Koko yön olin ilman rintsikoita, nyt ne on taas päällä, rinnat kauniissa paketissa,
      oikeassa kohdassa. On niin naisellinen olo.

• Joo, en ole minäkään käyttäny rintsikoita kymmeniin vuosiin ja se näkyy. Tuolla navanseuduilla ne roikkuu iloisesti ja suihkussa käydessä voi rennosti heittää olan yli ja pesasta alapuolelta. :)

• Tavanomainen

En käytä muulloin,kun napakoitten puseroiden kanssa ja juhlissa.Arkioloissa en koskaan paitsi urheiluliivit jumppajutuissa hypellessä.Nätisti nuo tissit napottaa,ei ole suuret vaan ihan sopivaa kokoa.

• smarnu

Se on sinun valintasi, useimmat miehet eivät käytä koskaan liivejä.

• ilman.rintsikoita

Aamulla kahvia juodessa meni kahvi ohi suun, suoraan yöpaidan kaula-aukosta sisään. No mikäs sydäntä sen tehokkaammin lämmittää, kuin tulikuuma kahvi rintojen välissä onneksi ei ollut rintsikoita, kun olen mies.

• jormaorvokki

"...onneksi ei ollut rintsikoita, kun olen mies."
        Käytät vain silloin kun et ole mies ?

• teikooliivit

Voihan se mieskin niihin ahtautua, ne ja korkokengät, voi ku fanskua.

• Nähty

Kyllä rinnat rupeaa riippumaan jos ei rintaliivejä käytä.

• Nainen.3

Upeita liivejä on kun menee oikein alan liikkeeseen. Kauniita värejä, pitsiä,
      printtikuvioisia, voi antaa reilusti näkyä edestä. Kiva uusi tyyli, miksi liivi ei saisi näkyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe