Jos pitäisi valita kaikkein mielenkiintoisin lomaseikkailu elämän varrelta, millainen nousee ensimmäisenä mieleesi? Missä koit seikkailun?
Mielenkiintoinen lomaseikkailu
14
<50
Vastaukset
- Levotontaverta
Tavallinen lomaseikkailu? Vai se itse "lomaseikkailu" vai Seukkaus?
- OmiaKokemuksia
Vapaa valinta. Päätä itse. Mitä olet kokenut, vai oletko?
- Levotontaverta
OmiaKokemuksia kirjoitti:
Vapaa valinta. Päätä itse. Mitä olet kokenut, vai oletko?
Omat lomani ovat olleet hyvinkin etukäteen suunniteltuja kaupunkilomia, kaukolomia, lähilomia, laivalomia... ja niihin en ole täydentänyt en seikkailua enkä seksiseikkailua. Se, onko lomalla sattunut tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen, kenties samalta matkalta ja jos se on johtanut jopa hyvinkin läheiseen tuttavuuteen, loman ajaksi tai pitemmäksi ajaksi, ei kuulu sarjaan seikkailut eikä seksiseikkailut. Mutta. Enpä ole matkustellutkaan enää aikoihin. Kotimaan mökkeily riittäköön.
- harvoin.lomalla
Eipä ole vielä sattunut tähän ikään mennessä.
Toistaiseksi on toiseksi mielenkiintoisin lomaseikkailuni ollut matka suolajärven halki pikkubussilla Tunisiassa. Ajoimme paksun suojakuoren päällä ja pysähdyimme puolimatkassa pitämään taukoa ja tutustumaan kuvioihin.
Reilun puolen metrin paksuiseen suojakuoreen oli kairattu näytteeksi muutamia kapean suorakaiteen muotoisia avantoja. Vesi oli todella suolaista. WC-kopissa oli vain yksi, läpimitaltaan noin 30 senttimetrin kokoinen aukko. Sen kautta voi pudottaa jätöksiään ja säilöä ne vahvaan suolaliemeen, ehkä ikuisiksi ajoiksi.
Kerron myöhemmin mielenkiintoisimmista seikkailustani. Kirjoitin molemmat jo kertaalleen, mutta ne taisivat karata seikkailemaan bittiavaruuteen.Prrrr. Hemmetin tekstinkäsittelyohjelmassa korjaussysteemi.
Uusi korjaus:
Rivi 2: Ajoimme paksun suolakuoren päällä..
2. kappale, 1. rivi: Reilun puolen metrin paksuiseen suolakuoreen...
3. kappale: Kerron myöhemmin mielenkiintoisimmasta...
- se-oli-silloin-ei-nyt
lomaseikkailuja on niin paljon että niistä tulisi paksu romaani jos niitä alkaisi kertomaan,
mulle riittää kun katselen joskus valokuvia,
ihailen nuoruutta ja matkailun antamaa iloa,- ToivottavastiEiVielä
Pettääkö muisti, uhkaako unohdus?
- siilimuori
Mielenkiintoinen sekkalu ,muttei loma-. Enpäs halua jakaa, pidän vaan ittelläni :).
- 1eero
Hyvin joutaa lomalle, tässä on levätty että jaksaa sitten levätä lomalla.
- siilimuori
1eero kirjoitti:
Hyvin joutaa lomalle, tässä on levätty että jaksaa sitten levätä lomalla.
Niinpä. Kyllä minäkin olisin niin loman tarpeessa. Ihan kuluisi aika ilman töitäkin.
- Loma-työ-huvi-samaa
Moni paiskii töitä niin piippuun, että onkin terapian eikä loman tarpeessa, lopulta.
Niin ,mullahan on hallussa toi englanti ja suvereenisti osaan no,jes ja no smoking sanonnat.
Niillä kun lentoaikataulut pettää ja oot yksin liikkeellä ,siin tulee seikkailua.
En kumminkaa viitti kohottaa teiän omanarvontunto paljastamalla omii pulaan joutumisia , ittekseni häpeen.- Korppis1
Kyllä se on niin, että parhaat seikkailuni olen seikkaillut Petzeni kanssa.
Tänäänkin puolen päivän jälkeen lähdimme junalla Leideniin ja sieltä bussilla Wijk aan Zee rantakylään Pohjanmeren rannalle. Kiertelimme kylää ja täytimme reppuni herkuilla, jonka jälkeen suuntasimme merenrantaan picnikille.
Kävelimme hiekkasärkillä ja nautimme raikkaasta meri-ilmasta. Olimme jo aikeissa palata Leideniin, mutta bussi oli juuri mennyt ja seuraava tulisi vasta tunnin kuluttua, joten muutimme matkasuunnitelmaamme ja hyppäsimme pysäkille tulleeseen bussiin, joka oli menossa Noordwijkiin Pohjanmeren rannalla olevaan lomakaupunkiin. Piipahdimme rantakahvilassa, aurinko paistoi, minulle maistui minttutee. Palasimme Heemstedeen ihailimme kuningaskalastajaa, joka on tehnyt pesän lähellä olevan kanavan rantatörmään.
Tuli käveltyä muutama kilometri.
Parhaat seikkailut ovat vapaapudotuksia ilman karttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584