Hei!
Korjailin tuossa tuon esitäytetyn veroilmoituksen ja vein sen jo postiinkin, kunnes tajusin kotona että olin tehnyt mokan matkakuluja laittaessani. Olin epähuomiossa laittanut työmatka-ajosta tulleita kilometrejä liikaa, vielä tämän vuoden puoleltakin... Oli niin kovin uutta ja ihmeellistä hommaa vielä tuo ilmoituksen täyttö/korjailu, kun yleensä on sellaisenaan ollut ihan ok.
Voiko tuota vielä korjata, pitäisi vähentää kilsoja?
Tein virheen täyttäessäni veroilmoitusta
3
146
Vastaukset
Hei ja kiitos kysymyksestä.
Ehdit tehdä vielä korjauksen. Jos sinulla on verkkopankkitunnukset, voit tehdä ilmoituksen verkossa www.vero.fi/veroilmoitus Jos palvelun käyttö ei ole mahdollista, palauta korjauspyyntö matkakuluihin postitse.
Ystävällisin terveisin
Sanni Verotiimistä- sama_moka
Sama homma. Lähetin ensin netissä vahingossa väärillä korjauksilla ja sitten perään oikeilla luvuilla olevan veroilmoituksen. Ymmärtääköhän verottaja, että jälkimmäinen on oikea versio vai mitenhän tälle asialle käy?
Hei "sama_moka" ja kiitos kysymyksestä.
Veroilmoituksen tietoja voi korjata ja lähettää aina veroilmoituksen viimeiseen palautuspäivän saakka. Viimeisimmät ilmoittamasi tiedot huomioidaan.
Ystävällisin terveisin
Sanni Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356