Tein virheen täyttäessäni veroilmoitusta

Oma_moka

Hei!

Korjailin tuossa tuon esitäytetyn veroilmoituksen ja vein sen jo postiinkin, kunnes tajusin kotona että olin tehnyt mokan matkakuluja laittaessani. Olin epähuomiossa laittanut työmatka-ajosta tulleita kilometrejä liikaa, vielä tämän vuoden puoleltakin... Oli niin kovin uutta ja ihmeellistä hommaa vielä tuo ilmoituksen täyttö/korjailu, kun yleensä on sellaisenaan ollut ihan ok.

Voiko tuota vielä korjata, pitäisi vähentää kilsoja?

4

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ja kiitos kysymyksestä.

Ehdit tehdä vielä korjauksen. Jos sinulla on verkkopankkitunnukset, voit tehdä ilmoituksen verkossa www.vero.fi/veroilmoitus Jos palvelun käyttö ei ole mahdollista, palauta korjauspyyntö matkakuluihin postitse.

Ystävällisin terveisin
      Sanni Verotiimistä

• sama_moka

Sama homma. Lähetin ensin netissä vahingossa väärillä korjauksilla ja sitten perään oikeilla luvuilla olevan veroilmoituksen. Ymmärtääköhän verottaja, että jälkimmäinen on oikea versio vai mitenhän tälle asialle käy?

• Hei "sama_moka" ja kiitos kysymyksestä.

Veroilmoituksen tietoja voi korjata ja lähettää aina veroilmoituksen viimeiseen palautuspäivän saakka. Viimeisimmät ilmoittamasi tiedot huomioidaan.

Ystävällisin terveisin
      Sanni Verotiimistä

• Anonyymi

Ei kannata korjata jos virhe on tapahtunut verovelvollisen vahingoksi , mikäli et halua verottajasta kirjeenvaihto kaveria ja heidän mielivaltaista tenttaamista! Yleensä eivät hyväksy mitään selityksiä etteivät vaan joudu mitään maksamaan verovelvolliselle palautuksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2102
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1562
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      123
      1493
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1303
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      77
      1076
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      53
      929
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      232
      819
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      798
    Aihe