Hei!
Korjailin tuossa tuon esitäytetyn veroilmoituksen ja vein sen jo postiinkin, kunnes tajusin kotona että olin tehnyt mokan matkakuluja laittaessani. Olin epähuomiossa laittanut työmatka-ajosta tulleita kilometrejä liikaa, vielä tämän vuoden puoleltakin... Oli niin kovin uutta ja ihmeellistä hommaa vielä tuo ilmoituksen täyttö/korjailu, kun yleensä on sellaisenaan ollut ihan ok.
Voiko tuota vielä korjata, pitäisi vähentää kilsoja?
Tein virheen täyttäessäni veroilmoitusta
3
274
Vastaukset
Hei ja kiitos kysymyksestä.
Ehdit tehdä vielä korjauksen. Jos sinulla on verkkopankkitunnukset, voit tehdä ilmoituksen verkossa www.vero.fi/veroilmoitus Jos palvelun käyttö ei ole mahdollista, palauta korjauspyyntö matkakuluihin postitse.
Ystävällisin terveisin
Sanni Verotiimistä- sama_moka
Sama homma. Lähetin ensin netissä vahingossa väärillä korjauksilla ja sitten perään oikeilla luvuilla olevan veroilmoituksen. Ymmärtääköhän verottaja, että jälkimmäinen on oikea versio vai mitenhän tälle asialle käy?
Hei "sama_moka" ja kiitos kysymyksestä.
Veroilmoituksen tietoja voi korjata ja lähettää aina veroilmoituksen viimeiseen palautuspäivän saakka. Viimeisimmät ilmoittamasi tiedot huomioidaan.
Ystävällisin terveisin
Sanni Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164