Sain koko viime vuoden työttömyyspäivärahaa, mutta uuden verokorttini veroprosentti on laskettu seuraavien tulojen mukaan: "Ennakonpidätyksen alaiset ansiotulot: Palkkatulot päätoimesta". Työttömyyttä edeltäneet ansiotuloni olivat tietysti paljon korkeammat kuin työttömyyspäiväraha. Onko veroprosenttini siis laskettu virheellisesti ja voinko saada alennusta siihen (19,5)?
Päätoimen ennakonpidätys työttömyyden päätyttyä
4
60
Vastaukset
- laske
Veroprosenttilaskuri
http://prosentti.vero.fi/VPL2015/Sivut/Aloitus.aspx?kieli=fi-FI
Lasket tuolla nykyisillä tiedoilla veroprosentin, ja jos se poikkeaa oleellisesti nykyisestä, tilaat uuden verokortin. Hei nimimerkki ”Töihinpaluu”
Sinun kannattaa tarkistaa verokorttisi vuodelle 2015.
Voit tilata verokortin joko verkossa: www.vero.fi/verokortti (palvelua varten tarvitset henkilökohtaisen verkkopankkitunnuksen) tai puhelimitse: 020 697 000 (arkisin klo 9.00–16.15 ppm/mpm
Uutta verokorttia varten tarvitset arvion koko vuoden tuloista ja vähennyksistä sekä tiedot jo kertyneistä tuloista ja veroista.
Terveisin Saija Verotiimistä- Töihinpaluu
Kiitos neuvoista, Saija ja nimim. "laske"!
Kiitos palautteestasi.
Mukavaa että palvelu miellytti!
Terveisin Saija Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205