Hei
Jäin äityislomalle marraskuun lopulla kelan määrämänä päivänä. Kuitenkaan äitiyspäiväraha ei esitäytetyssä veroilmoituksessa näy. Johtuuko tämä siitä, että kuitenkin ensimmäisen rahan sain vasta tammikuussa 2015, että kela ilmoittaa ne täten tälle vuodelle? Pitääkö minun korjata tätä? Entä kun haen kilometrikorvauksia, haenko täten vain 10 kuukaudelta? tammi-marraskuu vähentäen kesälomakuukausi
Äityispäiväraha ei näy veroilmoituksessa
äityliii
1
54
Vastaukset
Hei, ja kiitos kysymyksestä "Äitylii"!
Kun kerran Kela on maksanut vasta ensimmäisen rahan vasta tammikuussa 2015, ei tulon pidä näkyäkään vielä 2014 verotuksessa. Vuoden 2014 veroilmoituksella näkyy vain vuonna 2014 saadut tulot. Et tarvitse siis korjata tältä osin tätä.
Kilometrikorvauksia haet vain siltä ajalta kuin matkakulut ovat todellisuudessa syntyneet eli 10 kk ajalta.
Ystävällisin terveisin Terhi Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379