Kotitalousvähennykseen tuli pantua vähennyskelvoton remonttipalkka (asunto, joka annetaan vuokralle). Muita vähennyskelpoisia remonttipalkkoja on paljon, miten voin korjata, kun veroilmoituksen palautuspäivä oli 7.5.?
kotitalousvähennyksen korjaus?
4
54
Vastaukset
- annaollavaan
Anna olla, toivotaan ettei verottaja huomaa, ja jos huomaakin ei se haittaa. Minä laitan aina matkakuluihin 300-500€ ylimääräistä, verottaja sitten vähentää jos huomaa että liikaa. Joskus vähentää, joskus ei.
- täydentäminen
Korjaa tiedot paperiversiolle ja toimita verotoimistoon ja ilmoita mitä korjaat. Ilmoituksia voi aina täydentää.
14A https://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Henkiloasiakkaiden_lomakkeet/14A_Kotitalousvahennys_yritykselle_makse(12918)
14B
https://www.vero.fi/fi-
FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Henkiloasiakkaiden_lomakkeet/14B_Kotitalousvahennys_tyontekijalle_mak(12921) Hei ja kiitos kysymyksestäsi nimimerkki Telle2 !
Korjaa ilmoitustasi vähennyskelvottoman remonttipalkan osalta niin, että täytä lomake 14A (jos maksettu yritykselle työkorvausta) tai lomake 14B (jos maksettu palkkaa) muuten normaalisti mutta summien kohdalle 0 ja merkitse lomakkeeseen, että haluat peruuttaa aiemman vaatimuksesi.
Toimita lomake mihin tahansa Verohallinnon toimipisteeseen, et voi enää tehdä korjausta verkossa veroilmoituksen palautuspäivän jälkeen.
Ystävällisin terveisin Katja Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509