kERTOKAA HETI MISSÄ ON JYTYNMAMMA???????????????????
MEERI AMANDA JA MUUT MUKAVAT KIRJOITTAJAT????????????????????
TIETOA ESILLE .
NYT !!!!!!!!!!!! HEI , IHAN AIKUISEN OIKEESTI!!!!!
98
<50
Vastaukset
- korppis1
Ei lie vaikea tunnistaa, mukana ovat ja musiikki soi;)
- levari
Oisko Jyty jääny työttömäksi kun hunkki kiilasi hoitamaan palstan tiskijukan virkaa.
- ent.siivoojaparka
Ei muuten tainnut kiilata. Muistan, kun Jytynmamma ilmoitti lopettavansa sen homman. Silloin ei kukaan muu vaikuttanut olemaan halukas siihen vakanssiin.
Nythän noita "miun musiikkimaun mukkaa"-ketjuja on alkanut nousemaan. Hengellisen musiikin ketjua ei ole vielä näkynyt. Pitäsköhän... - korppis1
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ei muuten tainnut kiilata. Muistan, kun Jytynmamma ilmoitti lopettavansa sen homman. Silloin ei kukaan muu vaikuttanut olemaan halukas siihen vakanssiin.
Nythän noita "miun musiikkimaun mukkaa"-ketjuja on alkanut nousemaan. Hengellisen musiikin ketjua ei ole vielä näkynyt. Pitäsköhän...Markkinarako, jess ;)
- PalomaLaulaaJaTanssii
Nythän noita "miun musiikkimaun mukkaa"-ketjuja on alkanut nousemaan. Hengellisen musiikin ketjua ei ole vielä näkynyt. Pitäsköhän...Laita vaan ketju oman makusi mukaan tai jonkun teeman ympärille; kyllähän täällä tilaa on. Ei millään pahalla ja mitenkään vähättelemällä Jytymamman musiikkiketjuja, mutta henkilökohtaisesti minusta on helpompaa osallistua johonkin linkittämismaratooniin jos on selvästi joku punanen lanka, joku kantava idea linkittämisellä, koska käsi sydämellä: kenelle me laitamme niitä you tube-linkkejä ketjuihin? Kuinka moni meistä edes avaa toisten linkkejä? Kuinka hauskaa ja mielenkiintoista voi olla klikkailla you tube-linkkejä jos se on pelkästään passiivista kuuntelemista ja katsomista? Jos vielä sattuu että valtaosa linkittäjistä tykkää musiikilajista joka saa aikaan ihottumaa sinussa?
- ent.siivoojaparka
PalomaLaulaaJaTanssii kirjoitti:
Laita vaan ketju oman makusi mukaan tai jonkun teeman ympärille; kyllähän täällä tilaa on. Ei millään pahalla ja mitenkään vähättelemällä Jytymamman musiikkiketjuja, mutta henkilökohtaisesti minusta on helpompaa osallistua johonkin linkittämismaratooniin jos on selvästi joku punanen lanka, joku kantava idea linkittämisellä, koska käsi sydämellä: kenelle me laitamme niitä you tube-linkkejä ketjuihin? Kuinka moni meistä edes avaa toisten linkkejä? Kuinka hauskaa ja mielenkiintoista voi olla klikkailla you tube-linkkejä jos se on pelkästään passiivista kuuntelemista ja katsomista? Jos vielä sattuu että valtaosa linkittäjistä tykkää musiikilajista joka saa aikaan ihottumaa sinussa?
Joo, mutta nyt meillä ei taida olla toimivaa luotsia. Palsta saa elää villinä.
Aikaisemmin suvaittiin vain yksi musiikkiketju kerrallaan Jytynmamman hankkimalla erikoisluvalla. Näin muistan.
Ai kuinka moni avaa? Ainakin yksi. Minä. Siitäkin syystä, etten linkittäisi niin helposti samaa kuin joku toinen on lähiaikoina linkittänyt. Aika paljon näkyy olevan samoja suosikkeja, jotka pulpahtavat esiin aaaaaaika lyhyin väliajoin. Eihän niitä ole pakko kuunnella, jos yököttää vaikka avaakin. Avasin minä kaikki sinunkin linkkisi, mutta (sorry vaan) suljinkin jo ennen kappaleen loppua.
Mitä muuten tarkoitat passiivisella kuuntelulla ja katsomisella? Tarkoitatko, että pitäisi laulaa ja tanssia siinä mukana, ettei se olisi passiivista kuuntelua? - PalomaLaulaaJaTanssii
Joo, mutta nyt meillä ei taida olla toimivaa luotsia. Palsta saa elää villinä.
Aikaisemmin suvaittiin vain yksi musiikkiketju kerrallaan Jytynmamman hankkimalla erikoisluvalla. Näin muistan.
Ai kuinka moni avaa? Ainakin yksi. Minä. Siitäkin syystä, etten linkittäisi niin helposti samaa kuin joku toinen on lähiaikoina linkittänyt. Aika paljon näkyy olevan samoja suosikkeja, jotka pulpahtavat esiin aaaaaaika lyhyin väliajoin. Eihän niitä ole pakko kuunnella, jos yököttää vaikka avaakin. Avasin minä kaikki sinunkin linkkisi, mutta (sorry vaan) suljinkin jo ennen kappaleen loppua.
Mitä muuten tarkoitat passiivisella kuuntelulla ja katsomisella? Tarkoitatko, että pitäisi laulaa ja tanssia siinä mukana, ettei se olisi passiivista kuuntelua?Minä itse avaan ehkä noin kolmasosan linkeistä ja 90% niistä suljen ensimmäisen minuutin sisällä.
Passiivisella kuuntelulla ja katselulla tarkoitan että ei ole keskustelua, ei mielipiteitä, ei ajatuksia eikä mitään stimuloivaa. Ainoostaan tyyppi "tää on mun mielestä ihana". Minä haluaisin mieluummin keskustelua herättävää linkittämistä. Mutta koska olemme kaikki niin erillaisia ja makumme poikkeaa niin suuresti muista niin kiinnostus muiden linkitykseen ei tunnu olevan kovin suuri.
(Uskoisin että kaikista palstan käyttäjistä ehkä pari-kolme avaa linkkini ja tykkää että Paloman musiikki on mukavaa kuunneltavaa) - ent.siivoojaparka
PalomaLaulaaJaTanssii kirjoitti:
Minä itse avaan ehkä noin kolmasosan linkeistä ja 90% niistä suljen ensimmäisen minuutin sisällä.
Passiivisella kuuntelulla ja katselulla tarkoitan että ei ole keskustelua, ei mielipiteitä, ei ajatuksia eikä mitään stimuloivaa. Ainoostaan tyyppi "tää on mun mielestä ihana". Minä haluaisin mieluummin keskustelua herättävää linkittämistä. Mutta koska olemme kaikki niin erillaisia ja makumme poikkeaa niin suuresti muista niin kiinnostus muiden linkitykseen ei tunnu olevan kovin suuri.
(Uskoisin että kaikista palstan käyttäjistä ehkä pari-kolme avaa linkkini ja tykkää että Paloman musiikki on mukavaa kuunneltavaa)"Paloman musiikki"???
En tiennytkään sinun tekevän omaa musiikkia.
Sellainenhan se sääntö olikin alunperin, että musiikkiketjussa on oltava mukana myös keskustelua eikä vain, että "laitetaan tämäkin vielä".
Mutta myös lauluilla voi keskustella. Uudemmissa suomalaisissa lauluissa on hyviä sanoituksia, jos kuuntelee myös sanoja, eikä vain rytmiä. Jos niin monissa vanhemmissakin.
Jopa meidän nuorempi sukupolvi on kiinnostunut myös suomalaisista lauluista ja laulajista. Tuntevat niitä enemmän kuin minä.
Minulle noilla espanjankielisillä on hyvin vähän sanottavaa, koska en osaa kieltä. Siinä mielessä minulle riittäisi pelkkä musiikki ilman sitä mongerrusta musiikin seassa. PalomaLaulaaJaTanssii kirjoitti:
Laita vaan ketju oman makusi mukaan tai jonkun teeman ympärille; kyllähän täällä tilaa on. Ei millään pahalla ja mitenkään vähättelemällä Jytymamman musiikkiketjuja, mutta henkilökohtaisesti minusta on helpompaa osallistua johonkin linkittämismaratooniin jos on selvästi joku punanen lanka, joku kantava idea linkittämisellä, koska käsi sydämellä: kenelle me laitamme niitä you tube-linkkejä ketjuihin? Kuinka moni meistä edes avaa toisten linkkejä? Kuinka hauskaa ja mielenkiintoista voi olla klikkailla you tube-linkkejä jos se on pelkästään passiivista kuuntelemista ja katsomista? Jos vielä sattuu että valtaosa linkittäjistä tykkää musiikilajista joka saa aikaan ihottumaa sinussa?
Kuinka moni avaa...
Aina avaan kaikki...usein sieltä löytyy tämän linkitetyn kappaleen lisäksi portteja mielenkiintoisiin uusiin tuttavuuksiin musiikin maailmassa.
Niihin ei koskaan eksyisi oman ajankäytön kuvioissa, joten linkit ovat tavallaan oikopolkuja avarampaan maailmaan.
- piste.pirkkonen
Pikku vinkki pisteitä on alkanut tulemaan <3
- ent.siivoojaparka
Ja siivooja? Mitäköhän sille on tapahtunut? Ei ole näkynyt moneen tuntiin. Liekö hengissä enää?
- kaik.kerran.katoo
Onko jo entinen ;))
- se-on-elämää-ei-sen-
enempää, ikäpolvet vaihtuu,
nyt on vuoro nuorempien yrittää, meikälläki on jo toinen jalka haudassa,
Eikö alottaja tiedä, moni meistä on jo heittäny veivinsä, monella on jo metri multaa nokanpäällä, kukkia kummulla.- ent.siivoojaparka
Monet ovat voineet siirtyä jo seuraavan vuosikymmenen palstalle eri nimimerkillä. Eikä kaikki jää tänne pesimään niinkuin me jotkut.
Tuleehan tänne lisää viiskymppisistä aikaa myöten ja tullutkin jo. - KampiakseliXy
Mistä sä tiedät kuka on heittänyt veivinsä?? Pelkkiä nimimerkkejä täällä ollaan, ei kukaan omalla nimellään ja henkilötunnuksellaan ole palstalla, ja sitten väestörekisteristä tule mitään ilmoitusta tänne palstalaisille että se ja se on kampensa viskannut.
- ent.siivoojaparka
KampiakseliXy kirjoitti:
Mistä sä tiedät kuka on heittänyt veivinsä?? Pelkkiä nimimerkkejä täällä ollaan, ei kukaan omalla nimellään ja henkilötunnuksellaan ole palstalla, ja sitten väestörekisteristä tule mitään ilmoitusta tänne palstalaisille että se ja se on kampensa viskannut.
En ole kenenkään nähnyt ilmoittaneen täällä, että nyt olen heittänyt veivini. Kai me sitten ollaan kaikki hengissä.
- hämähäkinseitti
En ole kenenkään nähnyt ilmoittaneen täällä, että nyt olen heittänyt veivini. Kai me sitten ollaan kaikki hengissä.
Mist me voitas tietä mis joku nimimerkki luuraa, en mä ainaka tierä.
- ent.siivoojaparka
hämähäkinseitti kirjoitti:
Mist me voitas tietä mis joku nimimerkki luuraa, en mä ainaka tierä.
Tarkoitin sen oikeastaan vastauksena hänelle, joka epäili monella meistä olevan jo multaa nokan päällä ja kukkia kummulla:
""""" .....moni meistä on jo heittäny veivinsä, monella on jo metri multaa nokanpäällä, kukkia kummulla."""
Kuulostaa vähän siltä niinkuin täällä olisi zombiet liikkeellä.
- elä.eläkä.elämöi
Ikävöit nimimerkkejä? Eikö sulla ole tuttavapiirissä oikeita eläviä ihmisiä?
Silloin kun jytynmamma oli aktiivinen, oli meillä monta mukavaa hetkeä
yhdistellessämme musiikkia ja aatoksien lentoa.
Tyyli on mielestäni ihan mukava tapa keskustella.
Tuolla tavalla myös keskustelijoita on todella monta.
Olen yrittänyt jatkaa perinnettä samalla tasolla.
Ei muuten ole ihan helppoa, yrittää joka-ikinen päivä tehdä parempi riimi kuin edellisenä päivänä.
Yrittäen löytää siihen melodia ja sanoitus, joka riimiä yrittää tukea.
Ah! Niin usein on minun annettu ymmärtää kuinka surkea olen.
Minua ilahduttaa aina, kun huomaan saaneeni aloitukseeni yritteliään kommentin.
Harva meistä kuitenkaan rautaa on.
Niin moni joutuu taipumaan vain arvosteluun.
Minä kuitenkin vain harvoin.
Katsokaapa tässä lantion lentoa ja polvien notkumista!
Ei oikein ole keskustelua :)
Jos ei muuta ajatusta ole.
H.Unohdin kehua itseäni vielä yhdestä jutusta.
Olen myös pyrkinyt tekemään musiikki-aloituksistani ajan-kohtaisia.
Joulu, talvi, kevät, kesä jne.
H.- vilkasen.välillä
hunksz kirjoitti:
Unohdin kehua itseäni vielä yhdestä jutusta.
H.Sun musa alotuksessas ei paljon keskustelua ole ja sen vähänkin sä tuomitset tsättäilynä.
- levari
hunksz kirjoitti:
H.Kas, sinäkin olet alkanut täällä blogaamaan. Ja aiheena minä, minä, minä.
levari kirjoitti:
Kas, sinäkin olet alkanut täällä blogaamaan. Ja aiheena minä, minä, minä.
"levari"
Minä kirjoitan aina ensiksi minusta.
Muista sitten toiseksi.
Muutenhan en olisi minä, vaan joku joka kuvittelen olevani.
Kumma nimmari vaikka :)
Blogaaminen tarkoittaa kirjoittelua joka-päiväisestä elämästään.
Jotkut blogaavat jopa leivästään.
Tässä aloituksessa kommenttini ovat vastauksia kysymyksiin, jotka liittyvät nimmariini.
Eivät siis blogia.
H.vilkasen.välillä kirjoitti:
Sun musa alotuksessas ei paljon keskustelua ole ja sen vähänkin sä tuomitset tsättäilynä.
"vilkasen välillä"
"yhdistellessämme musiikkia ja aatoksien lentoa"
Hän on hyvä ja repii tuosta pahnansa pohjalle.
H.- PalomaLähdössäLentoon
hunksz kirjoitti:
"vilkasen välillä"
"yhdistellessämme musiikkia ja aatoksien lentoa"
Hän on hyvä ja repii tuosta pahnansa pohjalle.
H.Tähän väliin:
ajatuksesi lentävät niin eri sfääreissä kuin meidän tavallisten kuolevaisten, että minä ainakin olen huomannut musiikkialoitustesi olevan aivan liian korkealentoisia tälle matalalla lentävälle lintuselle. - hehhehheee
Hunkz kirjoitti: Niin moni joutuu taipumaan vain arvosteluun.
Minä kuitenkin vain harvoin."
Olen tikahtua nauruun, ethän sinä muuta täällä teekään kun arvostelet :DDD
Moni on saanut tarpeekseen ja häippäissyt.
Oma mielipiteeni musiikkialoituksista on, ne ovat turhia, jokainen osaa etsiä mieleistään musiikkia Youtubesta. Jossain musiikkipalstalla olisivat paikallaan. hehhehheee kirjoitti:
Hunkz kirjoitti: Niin moni joutuu taipumaan vain arvosteluun.
Minä kuitenkin vain harvoin."
Olen tikahtua nauruun, ethän sinä muuta täällä teekään kun arvostelet :DDD
Moni on saanut tarpeekseen ja häippäissyt.
Oma mielipiteeni musiikkialoituksista on, ne ovat turhia, jokainen osaa etsiä mieleistään musiikkia Youtubesta. Jossain musiikkipalstalla olisivat paikallaan."hehhehheee"
Totta, musiikkia on helppo löytää.
Vaan niihin sopivia ajatuksia on vaikeampi löytää.
Etenkin saman-aikaisesti.
Arvaapa miksi laitoin tuon mainitsemasi kommenttini syötiksi.
Ja keille...
H.PalomaLähdössäLentoon kirjoitti:
Tähän väliin:
ajatuksesi lentävät niin eri sfääreissä kuin meidän tavallisten kuolevaisten, että minä ainakin olen huomannut musiikkialoitustesi olevan aivan liian korkealentoisia tälle matalalla lentävälle lintuselle."Paloma.se.co"
Uusin aloitukseni liittyy kesään ja sen käsittämättömyyksiin.
Kyllä sinä osaat.
Ajattelet vain kutua ja sillee.
Kutu saa olla pelkkää haliakin vaan.
Eivät minun riimini ja musiikkini ole johto-tähtiä joita seurata.
Ne ovat vain mausteita sielusi soinnille.
Soinnille, jonka voit aloitukseeni purkaa.
H.- mimmimum-mi
hunksz kirjoitti:
H.Kiitos että jaksat...eihän se mitään helppoa olekaan... aina ei ole fiilikset kohdillaan...eikä kai ole tarpeenkaan olla.. Musiikkiketju on taitolaji.. johonka kakki kokoaa omaansa.. näin olen käsittänyt..
- PalomaLähdössäLentoon
hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Uusin aloitukseni liittyy kesään ja sen käsittämättömyyksiin.
Kyllä sinä osaat.
Ajattelet vain kutua ja sillee.
Kutu saa olla pelkkää haliakin vaan.
Eivät minun riimini ja musiikkini ole johto-tähtiä joita seurata.
Ne ovat vain mausteita sielusi soinnille.
Soinnille, jonka voit aloitukseeni purkaa.
H.Kaikki sun aloituksesi viime aikoina on liittyneet "käsittämättömyyksiin" sorry, ei pahalla. Jatka sinä vaan onhan täällä paljon jengiä jotka ymmärtää sinua.
- mimmimum-mi
mimmimum-mi kirjoitti:
Kiitos että jaksat...eihän se mitään helppoa olekaan... aina ei ole fiilikset kohdillaan...eikä kai ole tarpeenkaan olla.. Musiikkiketju on taitolaji.. johonka kakki kokoaa omaansa.. näin olen käsittänyt..
heh...kakki on tässätapauksessa ...kaikki
- HIIIIIIIh
hunksz kirjoitti:
"hehhehheee"
Totta, musiikkia on helppo löytää.
Vaan niihin sopivia ajatuksia on vaikeampi löytää.
Etenkin saman-aikaisesti.
Arvaapa miksi laitoin tuon mainitsemasi kommenttini syötiksi.
Ja keille...
H.Vaatimattomat ovat ilosi :) Laitapa vain syöttejäsi.
- reäs-toinen-jyty-
Mitä se " hunkszi " huutaa kuin susi alotuksessaan, tunnistin sut,= hymyä,
älä ulvo ystäväin,
- jytymamma täälläki on vaikka ei tuo itteään suuremmin julki ,
monta musiikki alotusta takan, aina ei jaksa samaa harrastaa,
uudet tuulet puhaltaa,
katsos
ihminen muttuu kun aika kuluu, sanat vaihtuu ijän myötä joko harvenee tai unohtuu lopulta kokonaan,
semmosta elämä lopulta on,"reäs-toinen-jyty"
Olen tässä jo odotellutkin feikki-ehdokkaita.
Niin ilmi-selvää oli aloituksen tarkoitus.
Aloituksen, joka ei ole minun.
Väärä nimmari-yritys taas kerran.
.
H.
- vai.Man
Onko väliä?
Jytymammaakin monta eri versiota
ja muut hämäys yritykset vielä päälle hauskin the.Man
Ei jaksa kinostaa :D :D .- sori-vaan-
mua kiinostaa,
moni muuki asia vielä kiinostaa,
- Heikunkeikku
Tosikon vastaus:
Miten voisi olla mahdollista, että muut tietäisivät jonkun nimimerkin olinpaikan?
Jos kysymäsi henkilö ei enää kirjoita tälle palstalle, niin se on hänen tahtonsa.
Jos hän on vaihtanut nimimerkkiä, niin se on hänen tahtonsa.
Jos hän itse tahtoo vanhalla nimimerkillään jotakin kirjoittaa, niin hän sitten kirjoittaa, kun sille päälle lystää.
Minun mielestäni on suorastaan typerää ruveta huutelemaan jotakin nimimerkkiä.
No joo, ehkä aloitus oli huumoriksi tarkoitettu.
Mulle, joka oon tosikkojen tosikko, niin en löydä sitä huumoria ollenkaan. - näinoonkuullu
Net molemmat on kualleet.
- henrjii
Voi voi, pitäisi pitää nimenhuuto kerran viikossa, kun tuo viitakemies vierailee tämän tästä
- pirutiinaiseksi
henrjii kirjoitti:
Voi voi, pitäisi pitää nimenhuuto kerran viikossa, kun tuo viitakemies vierailee tämän tästä
kannattaa ettei ruveta kaipaamaan
mää ainakin ilmoittaudun
tasaisen tappavaan tahtiin :)
- kylmätotuus
Aloittajalle täytyy kertoa,etten tiedä etsimistäsi nimimerkeistä yhtään mitään,koska olen aivan untuvikko tällä palstalla.
Vaan sitten tähän elämän eliksiiriin,siis musiikkiin.
Nimim.rosaliiin kertoi avaavansa kaikki musiikkilinkit.
Niin toimin minäkin ja monia uusia tuttavuuksia olenkin niistä löytänyt.Olen jokseenkin kaikkiruokainen musiikin suurkuluttaja.Ainahan voi linkin katkaista,jos musa ei miellytä.
Kaikki musiikki on arvokasta ja makuasioista on turha kinata.
Hunkszin aloittama ketju "Sävel sydämen kyllyydestä" on ollut tosi antoisa minulle.
On jotenkin omituista,että siitäkin on tehty kiistakapula.
Musiikinhan pitäisi rentouttaa,eikä nostaa verenpainetta.
Tuntematta tämän palstan "sisäpiirin" historiaa voin ainakin tässä vaiheessa todeta,ettei hunksz, eikä kukaan muukaan ole vielä tullut hyppimään silmilleni.
Turhaa moinen yritys olisikin.Karistelen maantasolle jokaisen yrittäjän!- k-kk
Kerro kerro kuvastin ja jos peili on mykkä niin kerro sinä "kylmätotuus" kuka on untuvikolle paljastanut että palstalla sisäpiiri mellastaa?
- tuorettatavaraa
k-kk kirjoitti:
Kerro kerro kuvastin ja jos peili on mykkä niin kerro sinä "kylmätotuus" kuka on untuvikolle paljastanut että palstalla sisäpiiri mellastaa?
Niiiinpä, kuin untuvikko on nuin perillä palstan piireistä. ;)))
- pirutiinaiseksi
k-kk kirjoitti:
aika jännä että yhteen sanaan takerruit...
- pirutiinaiseksi
tuorettatavaraa kirjoitti:
Niiiinpä, kuin untuvikko on nuin perillä palstan piireistä. ;)))
tohon kirjoitukseen olis voinu
sellainen mukava ja lupsakka kirjoittaja vastata
että tervetuloa joukkoomme
mukavaa kun saadaan uusia kirjoittajia joukkoomme
kun vanhat tuppaa tippuun yks toisensa jälkeen... - vihtis
pirutiinaiseksi kirjoitti:
kun vanhat tuppaa tippuun yks toisensa jälkeen...Niinhän siihen olisikin voinu vastata. Siis kiltti ja mukava ja lupsakka kirjoittaja. MUTTA KUN.......
- moneskokerta
kun vanhat tuppaa tippuun yks toisensa jälkeen...Kannattaa kaivaa malka ekana omasta silmästä enne ko nälvii muita.
- pirutiinaiseksi
moneskokerta kirjoitti:
Kannattaa kaivaa malka ekana omasta silmästä enne ko nälvii muita.
mitäs toi nyt niinkun tarkoitti
kirjoitin vaan mitä tuli mieleen kirjoituksesta
ei se kookoonkaan vastaus kirjoittajalle
mitenkään mieltäylentävä ollu
kovin vihjaileva oli
siihen ei kukaan voi väittää vastaan. - mitätulimieleen
mitäs toi nyt niinkun tarkoitti
kirjoitin vaan mitä tuli mieleen kirjoituksesta
ei se kookoonkaan vastaus kirjoittajalle
mitenkään mieltäylentävä ollu
kovin vihjaileva oli
siihen ei kukaan voi väittää vastaan.Sää et koskaan vihjaillu ?
- senoonhuomannu
mitätulimieleen kirjoitti:
Sää et koskaan vihjaillu ?
Hunksi ei juur muuta tee ku vihjailee mut se ei näytä rouvaa haittaavan.
- k-kk
aika jännä että yhteen sanaan takerruit...
Kun untuvikko kirjoittaa sisäpiiristä johon minun on sanottu kuuluvan niin kiinostaa tietää mistä uus kirjoittaja voi tietää että sellanen piiri on olemassa.
En ole kellekkään kertonut et kuulun sisäpiiriin. - kylmätotuus
k-kk kirjoitti:
Olen tuon havainnon tehnyt aivan itse omilla hoksottimillani.
Ns."sisäpiirissä" on-kuten asiaan kuuluu-vielä omat kuppikuntansa,jotka nokkivat toisiaan.
Tämä sama ilmiö on lähes jokaisella keskustelupalstalla.
On hupaisaa seurata tuota nokittelua täältä piirin ulkopuolelta. - k-kk
kylmätotuus kirjoitti:
Ns."sisäpiirissä" on-kuten asiaan kuuluu-vielä omat kuppikuntansa,jotka nokkivat toisiaan.
On hupaisaa seurata tuota nokittelua täältä piirin ulkopuolelta.Kylmätotuus
Kun tunnut olevan kokenut palstailija niin kerro mulle
Jos sut nimetään sisäpiiriin vastoin tahtoasi niin miten siitä pääsee eroon? riittääks jos kolmasti huutaa en taho olla - ihansamakukaolen
kylmätotuus kirjoitti:
On hupaisaa seurata tuota nokittelua täältä piirin ulkopuolelta.Et sä mikään untuvikko ole jos tuollaiset havainnot olet tehnyt. Mä olen ollut palstalla muutaman vuoden eikä ole mitään havaintoja sisä tai muistakaan piireistä. Ei kyllä kiinnostakaan enkä tarkkaile muita.
- k-kk
ihansamakukaolen kirjoitti:
Et sä mikään untuvikko ole jos tuollaiset havainnot olet tehnyt. Mä olen ollut palstalla muutaman vuoden eikä ole mitään havaintoja sisä tai muistakaan piireistä. Ei kyllä kiinnostakaan enkä tarkkaile muita.
Kaikkihan sen tietää et ,mahoton ajatus koko sisäpiiri.
Mua vaan kiinostaa millaset ihmiset kuvittelee noit juttuja.
Orottelen vastausta kysymykseeni. - kylmätotuus
k-kk kirjoitti:
Kylmätotuus
Kun tunnut olevan kokenut palstailija niin kerro mulle
Jos sut nimetään sisäpiiriin vastoin tahtoasi niin miten siitä pääsee eroon? riittääks jos kolmasti huutaa en taho ollaEsititpä visaisen kysymyksen.
Jos sinut on viekkaudella ja vääryydellä nimetty sisäpiiriin kuuluvaksi ja haluat sieltä pois,niin tee kolme volttia taaksepäin,ei tarvitse keriä.Ehkäpä tuo keino tepsii,tai sitten ei. - k-kk
kylmätotuus kirjoitti:
Esititpä visaisen kysymyksen.
Jos sinut on viekkaudella ja vääryydellä nimetty sisäpiiriin kuuluvaksi ja haluat sieltä pois,niin tee kolme volttia taaksepäin,ei tarvitse keriä.Ehkäpä tuo keino tepsii,tai sitten ei.Näin minä ajattelinkin tehdä sillä jo aikaisemmin olen saanut kehoituksen,heitä homo voltti.
Olisimpa silloin uskonut ja ponkaissut niin olisin nyt vapaa mies.
Tänään tuolla puuliiterin alla lupaan harjoitella pehmeissä puruissa,tosin saan varmaan myyräkuumeen mut se onkin toinen juttu. - kylmätotuus
k-kk kirjoitti:
Näin minä ajattelinkin tehdä sillä jo aikaisemmin olen saanut kehoituksen,heitä homo voltti.
Olisimpa silloin uskonut ja ponkaissut niin olisin nyt vapaa mies.
Tänään tuolla puuliiterin alla lupaan harjoitella pehmeissä puruissa,tosin saan varmaan myyräkuumeen mut se onkin toinen juttu.Minulle on aivan yhdentekevää,mihin seksuaaliseen ryhmään ihminen kuuluu.Se on hänen oma asiansa ja hänellä on oikeus elää omana itsenään!
Ohjeeni volttien tekoon tulee pahasti myöhässä.Toivon,että käytit hengityssuojainta treenatessasi!
Myyräkuume on tosi paha juttu.
Lopeta heti harjoittelusi sahanpuruissa ja heinäladoissa!
Turvallisempaa on pysyä piirissä mukana. kylmätotuus kirjoitti:
Minulle on aivan yhdentekevää,mihin seksuaaliseen ryhmään ihminen kuuluu.Se on hänen oma asiansa ja hänellä on oikeus elää omana itsenään!
Ohjeeni volttien tekoon tulee pahasti myöhässä.Toivon,että käytit hengityssuojainta treenatessasi!
Myyräkuume on tosi paha juttu.
Lopeta heti harjoittelusi sahanpuruissa ja heinäladoissa!
Turvallisempaa on pysyä piirissä mukana.Just sitä piiriä olen täs peräänkuuluttanut kun toi vaimo ei haluu kun ruppee huippaamaan ja yksin ei voi piiriä tehrä.
Yksin jos tekee niin se on tosi omituist mut kun ei oo ketään ilmoittautunu jenkiin.- kylmätotuus
koti-kiusattu kirjoitti:
Just sitä piiriä olen täs peräänkuuluttanut kun toi vaimo ei haluu kun ruppee huippaamaan ja yksin ei voi piiriä tehrä.
Yksin jos tekee niin se on tosi omituist mut kun ei oo ketään ilmoittautunu jenkiin.Vaikeaa sitä piiriä on löytää,jos puolisoakin alkaa huimata.
Vaan ei mitään hätää! Aina voi antaa tilaa mielikuvitukselle.
Loirin lauluista löytyy lähes aina joku ratkaisu pulmiin.
Kokeile seuraavaa,mutta älä syytä minua,jos sekään ei toimi,koska parhaani yritin!
https://www.youtube.com/watch?v=yqOV8hrDQ-0
Tii-k-kk-ooh
Olen jo vuosia pyrkinyt siihen että olisin se kuuluisa sisä-piiri.
Siis ihan yksin minä.
Kaikki halisivat, inhoaisivat, kiittelisivät, haukkuisivat, pussailisivat
suulle.
Yrjöäisivät päälle.
Uudet kirjoittajat, kuten myös vanhemmat.
Vain minulle.
Silloin kaikki toiset voisivat kirjoitella vain kivoja, sanansa helisisivät kuin
musiikki korviksina(örhänge), riiminsä kiharoina otsiksissa(lugg).
H.- frausenior
Kysyn vaan, kenellä palstalaisella on vara jaotella palstalaisia johonkin ryhmään kuuluv aksi ja vielä lukuisin negatiivisin adjektiivein höystää kannanottojaan.
Se on, sanojen sekamelskana ilmoille päästetty oma pahaolo,joka löytyy kun katsoo oman paitansa sisäpuolelle niskata alaspäin, huomaa sitten oman elimistön tuotetta löytyy runsaasti omastakin paidan helmasta.
Että näin, tällä kertaa ! frausenior kirjoitti:
Kysyn vaan, kenellä palstalaisella on vara jaotella palstalaisia johonkin ryhmään kuuluv aksi ja vielä lukuisin negatiivisin adjektiivein höystää kannanottojaan.
Se on, sanojen sekamelskana ilmoille päästetty oma pahaolo,joka löytyy kun katsoo oman paitansa sisäpuolelle niskata alaspäin, huomaa sitten oman elimistön tuotetta löytyy runsaasti omastakin paidan helmasta.
Että näin, tällä kertaa !"frausenior"
Ainakin minä katson sen oikeudekseni.
Olenhan jo aikaisemmin ollut, kuten Koskela aikoinaan.
Vaan minä en aloita koskaan.
En tiinusta huuda, kk-vyönä jatka.
Turhaan sinä murehdit.
Sinullakin on aina mahdollisuus muuttua.
Mihin suuntaan sitten haluatkin omaa helmaasi heilauttaa.
Jos toiset ihmiset taas saavat sinun voimaan pahoin, oksenna helmoihisi.
Ja heilauta niitä minulle.
Minä kyllä ymmärrän senkin.
Miten paha olo kehittyy vain yhdestä ihmisestä.
H.- k-kk
Hunksille.
Täytyy otta sun jäsenanomus tarkasteluun ,on vaan niin armottoman salasta touhua tää sisäpiiri juttu.
Minäkään en tunne ketään muuta mut pakkohan niit on olla kun ei yksinään voi piiriä muorostaa. - ällöttävää
hunksz kirjoitti:
"frausenior"
Ainakin minä katson sen oikeudekseni.
Olenhan jo aikaisemmin ollut, kuten Koskela aikoinaan.
Vaan minä en aloita koskaan.
En tiinusta huuda, kk-vyönä jatka.
Turhaan sinä murehdit.
Sinullakin on aina mahdollisuus muuttua.
Mihin suuntaan sitten haluatkin omaa helmaasi heilauttaa.
Jos toiset ihmiset taas saavat sinun voimaan pahoin, oksenna helmoihisi.
Ja heilauta niitä minulle.
Minä kyllä ymmärrän senkin.
Miten paha olo kehittyy vain yhdestä ihmisestä.
H.Sinä nyt oot pahin perseennuolija koko palstalla.
- tiällävuan.eisiellä
Miten ihmeessä täällä taas monet ketjut muuttuvat riitaisiksi? Onkos se eripura ketjuja ylläpitävä voima?
"tiällävuan.eisiellä"
Olet ehkä huomannut ihmisten toistaiseksi kirjoittavan.
Isaac Asimovin määritelmä Roboteista sopii ihmiseenkin.
Kiellä siis kolmasti sinäkin.
H.- Heikunkeikku
"tiällävuan.eisiellä"
Tiälläpäminä.ensielläoo aikoo nyt sulle vastata jos passaa.
Samaa olen ihmetellyt, että kuin väen väkisin monen monet ketjut muuttuvat riitaisaksi.
Tuntuu, että kilpaillaan kuka sanoo sen viimeisen sanomisen.
Mun mielestä kaikkein parasta on sanoa sen toiseksi viimeisen sanomisen.
Mikskö häh. Siks, että toiseks vimppa osoittaa viisautensa/sivistyneisyytensä, koska ymmärtää katkaista alkavan riidan. Epävarman ja heikon ihmisen on pakko vaan vängätä ja vängätä joka asiasta. - pirutiinaiseksi
kerro kerro kuvastin ja niinpä alkuiset vihjailevat viestit...
niillä saa aikaiseksi aina säpinää
jos vaan on joku joka niihin vastaa ;) - tiällävuan.eisiellä
Heikunkeikku kirjoitti:
"tiällävuan.eisiellä"
Samaa olen ihmetellyt, että kuin väen väkisin monen monet ketjut muuttuvat riitaisaksi.
Mikskö häh. Siks, että toiseks vimppa osoittaa viisautensa/sivistyneisyytensä, koska ymmärtää katkaista alkavan riidan. Epävarman ja heikon ihmisen on pakko vaan vängätä ja vängätä joka asiasta.Tähän on ihan pakko vastata, että olen kanssasi samaa mieltä tuosta tokavikasta. Mutta kun mä en tykkää olleskaan riitaketjuista, ne alkavat ahdistaa. Mieluummin luen vaikka "hömppäketjua", eli fiktiivistä klompsutinkengillä kävelevästä pianistittarestä ja perberiin pukeutuneesta rakastuneesta herrasmiehestä puistonpenkillä, tää on tosi. (Toivoisin, että olisin musikaalinen, niin kehtaisin osallistua musaketjuun.
- pirutiinaiseksi
jee mutta miks niin useesti ollaan
sokeita sen riidan kylväjälle
ettei nähdä tällä palstalla muita riitelijöitä
kun vaan tietyt nimimerkit :) - frauseniori
Heikunkeikku kirjoitti:
"tiällävuan.eisiellä"
Mikskö häh. Siks, että toiseks vimppa osoittaa viisautensa/sivistyneisyytensä, koska ymmärtää katkaista alkavan riidan. Epävarman ja heikon ihmisen on pakko vaan vängätä ja vängätä joka asiasta.Hyvät ystävät, kiltit frouvas henkilöt. Joku kaipaili berberitakkista puistonpenkillä istuvaa herrasmiestä, tässä hän on. Kuunnelkaa hänen herkkää viestiä tasapuolisesti me kaikki. Voihan herraväkikin toisella korvalla kuunnella silmät avoimina miten saadaan vaikutus viehkoihin daameihin.
https://www.youtube.com/watch?v=3jiNpOJpMXU - tiällävuan.eisiellä
frauseniori kirjoitti:
Hyvät ystävät, kiltit frouvas henkilöt. Joku kaipaili berberitakkista puistonpenkillä istuvaa herrasmiestä, tässä hän on. Kuunnelkaa hänen herkkää viestiä tasapuolisesti me kaikki. Voihan herraväkikin toisella korvalla kuunnella silmät avoimina miten saadaan vaikutus viehkoihin daameihin.
https://www.youtube.com/watch?v=3jiNpOJpMXUOi kiitos! Laitoitpa linkin juuri sopivaan aikaan ja niin ihana. Tykkään Pentti Siimeksestä ja tykkään baletista :)
Ihan sadepilvetkin tuntuvat matelevan pois taivaalta ja pääsen pian lenkille.
(Minulla on joku fiksaatio perbereihin.) - Heikunkeikku
tiällävuan.eisiellä kirjoitti:
Tähän on ihan pakko vastata, että olen kanssasi samaa mieltä tuosta tokavikasta. Mutta kun mä en tykkää olleskaan riitaketjuista, ne alkavat ahdistaa. Mieluummin luen vaikka "hömppäketjua", eli fiktiivistä klompsutinkengillä kävelevästä pianistittarestä ja perberiin pukeutuneesta rakastuneesta herrasmiehestä puistonpenkillä, tää on tosi. (Toivoisin, että olisin musikaalinen, niin kehtaisin osallistua musaketjuun.
Hei siällävuan.etkätäälläoo :)
Tämä klompsukenkä on ton edellisen kommenttini jälkeen kierrellyt ristiin ja rastii Vaasan toisesta laidasta laitimmaiseen laitaan hakemaan ystävää, joka oli vienyt korjaamolle autonsa, sieltä sitten vein hänet taas toiseen kauimmaiseen kolkkaan autokorjaamosta katsottuna, pudotin hänet kotinsa portille ja lähdin köryyttelemään takaisin tänne kans kauimmaiseen kotiin portista käsin lukien. Tuli kuunneltua samalla musiikkia autossa, napsuttelin sormilla rytmiä ratinposkeen ja huojuttelin itseäni hyvässä fiiliksessä.
Varmaan monikaan ei riitaketjuista tykkää. Niitä on NIIN rasittava lukea, että kun pikkusenkin alkaa ketju näyttämään riitaantumisen merkkejä, niin knaps vaan, lähen siitä ketjusta veks, enkä takaisin palaa. Mitä sitä väen väkisin änkee semmosiin ketjuihin, joista tulee huonolle tuulelle tai jopa pahoittaa mielensä jonkun toisen puolesta, jolle suut ja silmä täyteen nakellaan epäkohteliaita viestejä.
Ei musiikkiketjuihin osallistumisissa tartte olla musikaalinen. Kaikilla meillä on korvat ja korvilla on se hyvä puoli, että ne vetäsee helposti musiikkia sisäänsä, oli sitten musikaalinen tai ei. Että jotta mene vaan musiikkiketjuun ilakoimaan.:) - k-kk
jee mutta miks niin useesti ollaan
sokeita sen riidan kylväjälle
ettei nähdä tällä palstalla muita riitelijöitä
kun vaan tietyt nimimerkit :)Sitä minäkin ihmettelen kun sä aina mun kimppuun käyt.
- pirutiinaiseksi
k-kk kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen kun sä aina mun kimppuun käyt.
en nyt vaan ymmärtäny sun kommettias sille kirjoittajalle
joka sano olevansa uusi täällä
jotenkin siitä kommentista sai sellaisen kuvan
että epäilet sen kirjoittajan olevan joku
joka on pidemmänkin aikaa ollu palstalla
ja haluaa esittää että on uusi
satuin vaan lukee tätä aloitusta
ja osui silmääni
mutta jos ei saa kommentoida kirjoituksias
niin ollaan sit kommentoimatta. - kylmätotuus
Tiedoksi kaikille,että olen todellakin tullut tälle palstalle vasta tänä keväänä.
Käytän vain ja ainoastaan nimimerkkiä "kylmätotuus", se on kylmätotuus! - k-kk
en nyt vaan ymmärtäny sun kommettias sille kirjoittajalle
joka sano olevansa uusi täällä
jotenkin siitä kommentista sai sellaisen kuvan
että epäilet sen kirjoittajan olevan joku
joka on pidemmänkin aikaa ollu palstalla
ja haluaa esittää että on uusi
satuin vaan lukee tätä aloitusta
ja osui silmääni
mutta jos ei saa kommentoida kirjoituksias
niin ollaan sit kommentoimatta.Tiinalle
Kuten aina luotan ihan satasella ihmisen sanaan.
Henkilökohtasesti voin ilmoittaa itse noudattaneeni tota periaatetta jo pitkään.
Ainakin nyt me kaksi olemme tehneet parhaamme jotta palsta olisi parempi paikka olla ja kirjoitella.
Leppoisaa kesää ja antoisia pyörälenkkejä sinulle. - niinonhyvä
k-kk kirjoitti:
Tiinalle
Kuten aina luotan ihan satasella ihmisen sanaan.
Henkilökohtasesti voin ilmoittaa itse noudattaneeni tota periaatetta jo pitkään.
Ainakin nyt me kaksi olemme tehneet parhaamme jotta palsta olisi parempi paikka olla ja kirjoitella.
Leppoisaa kesää ja antoisia pyörälenkkejä sinulle.Julistetaan palstarauha, kukaan ei kylvä riitaa, vihjaile, uhkaile paljastuksilla vaan kaikki kehuvat toisiaan.
- kehun.sit.lisää
niinonhyvä kirjoitti:
Julistetaan palstarauha, kukaan ei kylvä riitaa, vihjaile, uhkaile paljastuksilla vaan kaikki kehuvat toisiaan.
Olet niin kaunis ja viisas.
- niinonhyvä
kehun.sit.lisää kirjoitti:
Olet niin kaunis ja viisas.
Kiitti :) ja sä oot suloisia ja ihanin.
- niinonhyvä
niinonhyvä kirjoitti:
Kiitti :) ja sä oot suloisia ja ihanin.
Suloisin oot :)
- pirutiinaiseksi
nyt löytyy taas piilovittuilua
parhaasta päästä
jos todella joku haluaa että sopu säilyy
niin voi tehdä sen asian hyväksi myös jotain
mutta lapsi on terve sillon kun se leikkii :)
ja jossain vaiheessa elämää meistä kaikista
alkaa tuleen uudelleen lapsia
jos ei keretä delaan ennen sitä. - erehtymättömiä.aina
nyt löytyy taas piilovittuilua
parhaasta päästä
jos todella joku haluaa että sopu säilyy
niin voi tehdä sen asian hyväksi myös jotain
mutta lapsi on terve sillon kun se leikkii :)
ja jossain vaiheessa elämää meistä kaikista
alkaa tuleen uudelleen lapsia
jos ei keretä delaan ennen sitä.Aikuisten oikeesti tääl on kaksi kirjottajaa jotka ei ikinä nää itessään mitään vikaa, ain se vika on muissa. Sää ja hunksz.
- kylmätotuus
erehtymättömiä.aina kirjoitti:
Aikuisten oikeesti tääl on kaksi kirjottajaa jotka ei ikinä nää itessään mitään vikaa, ain se vika on muissa. Sää ja hunksz.
Eiköhän meillä jokaisella ole omat vikamme,ja uskon,että syvällä sydämissämme sen myös tiedämme.
Saattaa olla,että minä olen poikkeus,ainakin omasta näkövinkkelistäni katsoen?!
Olen jo aiemmin laittanut tämän mussiikkilinkin palstalle,mutta on syytä palauttaa se uudelleen mieliimme!
https://www.youtube.com/watch?v=ZcGYTVXwqJw
Yritetään elää ihmisiksi..... - pirutiinaiseksi
erehtymättömiä.aina kirjoitti:
Aikuisten oikeesti tääl on kaksi kirjottajaa jotka ei ikinä nää itessään mitään vikaa, ain se vika on muissa. Sää ja hunksz.
me ollaan vaan niin viattomia...
hatsansaan kanssa
kaikilta se ei onnistu :) - etköymmärrä
me ollaan vaan niin viattomia...
hatsansaan kanssa
kaikilta se ei onnistu :)Se ettei näe omia vikojaan ei ole sama kuin viattomuus.
- pirutiinaiseksi
etköymmärrä kirjoitti:
Se ettei näe omia vikojaan ei ole sama kuin viattomuus.
ei voi nähdä vikoja
kun niitä ei ole. - pirutiinaiseksi
etköymmärrä kirjoitti:
Se ettei näe omia vikojaan ei ole sama kuin viattomuus.
ja kai munkin pitää tehdä niinkun sää
ottaa pari nimimerkkiä käsittelyyn
ja kommentoida samalla tyylillä heidän jokaisen kirjoituksen perään
saatte maistaa omaa lääkettänne... - se.käsittelystä
ja kai munkin pitää tehdä niinkun sää
ottaa pari nimimerkkiä käsittelyyn
ja kommentoida samalla tyylillä heidän jokaisen kirjoituksen perään
saatte maistaa omaa lääkettänne...Tottahan tuo kirjoitti, omia vikojaan ei kaikki näe tai tunnusta niitä olevan.
- pirutiinaiseksi
se.käsittelystä kirjoitti:
Tottahan tuo kirjoitti, omia vikojaan ei kaikki näe tai tunnusta niitä olevan.
no kun ei oo niitä vikoja
etkö sää ymmärrä suomenkielen sanoja
tyrkyttäkää noit tekstejänne välillä joillekkin muille
kun mulle ja hatsansaalle
te täydelliset viattomat ihmiset... - kaikilla.jotakin
ei voi nähdä vikoja
kun niitä ei ole.Tuskinpa sellaista ihmistä onkaan josta ei löydy mitään vikaa. Ne pitää vain hyväksyä itsensä ja muidenkin. Osan voi korjatakin, vaan ei kaikkia.
- se.käsittelystä
no kun ei oo niitä vikoja
etkö sää ymmärrä suomenkielen sanoja
tyrkyttäkää noit tekstejänne välillä joillekkin muille
kun mulle ja hatsansaalle
te täydelliset viattomat ihmiset...En ole nimennyt ketään, jokainen terve ymmärtää sen ettei ole virheetön.
- pirutiinaiseksi
se.käsittelystä kirjoitti:
En ole nimennyt ketään, jokainen terve ymmärtää sen ettei ole virheetön.
kiitos kommentista
en ehkä sitten ole terve...
onko teidän enkeleiden ihan pakko
jospa pikkuhiljaa kirjoittaisitte jostain muusta
kun ihmisten vioista
ja terveydentiloista
kiitos
tai sit toinen mahdollisuus on se ettette
aina kommentois mun kirjoituksiin tietyllä tyylillä
ei se haittaa mutta kyllästyttää pikkuhiljaa :) - pirutiinaiseksi
kaikilla.jotakin kirjoitti:
Tuskinpa sellaista ihmistä onkaan josta ei löydy mitään vikaa. Ne pitää vain hyväksyä itsensä ja muidenkin. Osan voi korjatakin, vaan ei kaikkia.
onko tää joku vikojen tonkimispalsta...
- Mammanjytyytystä
No sehän on saamassa jytyytystä niin että satiaiset pöllyää!!
Kyllä jytymamma ja meeriamanda antavat kuulua itsestään jos katsovat tarpeelliseksi. Voihan olla sairautta ym. joka estää kirjoittamisen. En pitäisi jos minun perääni kyseltäisiin, se on tietenkin hyvin epätodennäköistä että niin kävisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874395Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2143493Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473086Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852839Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872559- 2042392
- 431791
- 781635
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231438Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391432