Viimeisin "kannanotto" oli tästä laborantin, oikeus ja työministerin sooloilusta. "En ota kantaa", mitä tuollaisella puoluejohtajalla ja ministerillä oikein tekee?!
Oppositiossa ollessaan Soini otti kaikkeen mahdolliseen kantaa, nyt ei mieheltä saa vastausta yhtään mihinkään. Koko puolue on vitsi, huono sellainen. Ensi talvena kun leikkaukset astuvat voimaan ei eläkeläiset, sairaat, työttömät ja opiskelijat naura.
Tosin ei kyllä naura persutkaan neljän vuoden kuluttua kun tuo valehteleva roskaväki potkitaan oppositioon. Sitten saavat huudella katsomosta mutta se vähäisinkin uskottavuus on mennyttä.
Soini ei ota mihinkään kantaa
9
<50
Vastaukset
- Perpanssi
Jospa soini on ostanut sieltä seksikaupasta itselleen suukapulan?
- mullvad
Tuo on hyvin mahdollista. Mistäpä me tiedämme, mitä kinkyä sieltä Iivisniemestä löytyy. Toimi Kankaanniemi muistutti meitä juuri hiljakkoin siitä tosiasiasta, että ankarinkin jeesustelija saatta hyvin olla todellinen irstailija.
- Perpanssi
mullvad kirjoitti:
Tuo on hyvin mahdollista. Mistäpä me tiedämme, mitä kinkyä sieltä Iivisniemestä löytyy. Toimi Kankaanniemi muistutti meitä juuri hiljakkoin siitä tosiasiasta, että ankarinkin jeesustelija saatta hyvin olla todellinen irstailija.
Sai varmaan hyvän diilin. Enkä ihmettelisi jos olisi myyty ihan tukkumääriä...
- Jumala_ja_Suomen_Kansa
Ei ota, ei. Ja syykin on selvä. Enää ei ole ainoatakaan mukavaa asiaa kommentoitavaksi, vaan ikävä todellisuus hyökyy Soinin päälle valtaisina aaltoina.
Tätä se tulee, hyvä Timo, olemaan niin kauan kuin ministerinä jatkat. Petturin tie on lyhyt ja synnin palkka on...no, tiedät kyllä.
Jumala rankaisee muista synneistä ja Suomen kansa jatketusta poliittisesta petoksesta. Olet jok'ikisen rangaistuksen ansainnut . - Häpeä.Soini
Soini on nykyään herra ulkoministeri, niin suuri herra ettei hänen tarvitse toimittajien kysymyksiin vastata. Ja jos vastaa niin ne on tätä rataa: "Asia loppuunkäsitelty", "En ota kantaa", "Ei kuulu minulle", "Muut hoitaa", "Minä vain matkustelen"...
- Timo.S
Köyhät ovat rasittavia, koko ajan ruikuttamassa ja kitisemässä. Ei niitä jaksa kuunnella. Toimittajat ovat oikeita kiusankappaleita, kyselevät aivan asiaankuulumattomia, asioita jotka eivät ulkoministerille kuulu. Minä en heidän typeriin kysymyksiin vastaa.
Minä edustan Suomea maailmalla, ei minua kiinnosta sisäpolitiikka. Seuraava tavoite on presidentinvaalit, minusta tulee isona presidentti! Se on minun unelmaduuni, ei tarvitse välittää tuon taivaallista sisäpolitiikasta joka on niin ikävää.
- olkaammeihmisiksi
"Oppositiossa ollessaan Soini otti kaikkeen mahdolliseen kantaa"
Niin, paitsi puolueessaan vellovaan rasismiin. Väitti vaan ettei itse oli rasisti, ja johtaa omalla esimerkillään:
Ja sitten hän pani hommalaisen maan eduskunnan puhemieheksi!
Siinäpä esimerkki rasismista kylliksi. - sanos
Eipä taida uskaltaa avata suutaan Venäjän suuntaan,kun pitäisi moittia Venäjän tekemisiä. Vieraanmaan isot pojat saa rauhassa puuhastella kaikenlaista, eikä Soini uskalla ottaa kantaa. Älä vaan hyväksy Kreikan kolmatta tukipakettia vaan sano Saksalle. Hoitakaa itse omat pankkikriisinne. Älkää kerjätkö muilta mailta Kreikan saatavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822