Kääntäkää ruotsiksi!

werren

Kääntäkää tämä ruotsiksi!:

Minä olen,,,. Olen 12 vuotta vanha ja asun suomesssa. Minun perheeseen kuuluu: äiti, isä, 2 siskoa ja veli. Minulla on 1 koira.

Kääntäkää äkkiä!!! Please!

14

10809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Black

Jag är ....är 12år gammal och bor i Finland.
      Minä familjemedlemmar är:mor,far,2 systrar och en bror,och jag har en hund.

• Svensktalande bättre folk

..käännös:

Jag heter...,är 12 år och bor i Finland. Min familj tillhör mamma, pappa, 2 systrar och en bror. Jag också har en hund.

• Svenskspråkig, men ej bättre
        Svensktalande bättre folk kirjoitti:

..käännös:

Jag heter...,är 12 år och bor i Finland. Min familj tillhör mamma, pappa, 2 systrar och en bror. Jag också har en hund.

parempi versio, koska sen mukaan perhe kuuluu äidille, isälle jne. Viimeisessä lauseessa on sanajärjestys väärä "Jag också har --> jag har också
        Käännös jää muotinkin usein kömpelöksi jos lähtee kääntämään suoraan. Tässä olisi parempi sanoa esim. "Jag heter ..., är tolv år gammal och bor tillsammans med min mamma och pappa, mina två systrar och min bror. Dessutom har jag en hund.

• Cynix

Jag heter XXXX. Jag är 12 år gammal och bor i Finland. Till min familj tillhör mor, far och två systrar och en bror. Jag har en hund. (Kaksitoistavuotias saattaa kirjoittaa näin).

Voisi olla myös vapaammin;
      Jag heter (Micke)... Jag är 12 år och bor med min familj i Finland. Till min familj tillhör mamma, pappa, två systrar och en bror och jag har också en hund.

• Birgitta

Jag är....jag är 12 år gammal och bor i Finland.Till min familj tillhör mamma,pappa,två systrar och en bror.
      Jag har en hund.

Tämä tarkempi käännös sillä kaikissa alla olevissa sanotaan Jag heter jota ei alkuperäisessä tekstissä ole ollenkaan.

Miksi suomalaiset aina yrittää kääntää omin sanoin vaikka silloin alkuperäinen asia muuttuu.

Jos sanotaan minä olen(jag är) se ei ole yhtä kuin Jag heter joka tarkoittaa minun nimeni on .

Lukekaa mitä toinen kirjoittaa ja kääntäkää vain se silloin pysytte asiassa.

• aerlame

xddd vähän vanha

• Anonyymi

Harmillista

• Anonyymi

Harmi

• Anonyymi

Harmi ei voi mitään

• Anonyymi

Miksi ei bestå av?

• Anonyymi

y tho

• Anonyymi

En kyllä varmasti käännä. Jos et ole itse 17 vuodessa oppinut kääntämään niin saa kyllä olla avittamatta millään tavalla. Googlessa on maksuton käännösapu, niinkuin vihjeenä.

• Anonyymi

Terve minä käytän whatsappia

• Anonyymi

Minun Äiti ja isä on Ruotsalaisia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      477
      4095
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3116
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1470
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1294
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      20
      1236
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1192
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      942
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      928
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      884
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      70
      863
    Aihe