Kääntäkää ruotsiksi!

werren

Kääntäkää tämä ruotsiksi!:

Minä olen,,,. Olen 12 vuotta vanha ja asun suomesssa. Minun perheeseen kuuluu: äiti, isä, 2 siskoa ja veli. Minulla on 1 koira.

Kääntäkää äkkiä!!! Please!

14

11229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Black

Jag är ....är 12år gammal och bor i Finland.
      Minä familjemedlemmar är:mor,far,2 systrar och en bror,och jag har en hund.

• Svensktalande bättre folk

..käännös:

Jag heter...,är 12 år och bor i Finland. Min familj tillhör mamma, pappa, 2 systrar och en bror. Jag också har en hund.

• Svenskspråkig, men ej bättre
        Svensktalande bättre folk kirjoitti:

..käännös:

Jag heter...,är 12 år och bor i Finland. Min familj tillhör mamma, pappa, 2 systrar och en bror. Jag också har en hund.

parempi versio, koska sen mukaan perhe kuuluu äidille, isälle jne. Viimeisessä lauseessa on sanajärjestys väärä "Jag också har --> jag har också
        Käännös jää muotinkin usein kömpelöksi jos lähtee kääntämään suoraan. Tässä olisi parempi sanoa esim. "Jag heter ..., är tolv år gammal och bor tillsammans med min mamma och pappa, mina två systrar och min bror. Dessutom har jag en hund.

• Cynix

Jag heter XXXX. Jag är 12 år gammal och bor i Finland. Till min familj tillhör mor, far och två systrar och en bror. Jag har en hund. (Kaksitoistavuotias saattaa kirjoittaa näin).

Voisi olla myös vapaammin;
      Jag heter (Micke)... Jag är 12 år och bor med min familj i Finland. Till min familj tillhör mamma, pappa, två systrar och en bror och jag har också en hund.

• Birgitta

Jag är....jag är 12 år gammal och bor i Finland.Till min familj tillhör mamma,pappa,två systrar och en bror.
      Jag har en hund.

Tämä tarkempi käännös sillä kaikissa alla olevissa sanotaan Jag heter jota ei alkuperäisessä tekstissä ole ollenkaan.

Miksi suomalaiset aina yrittää kääntää omin sanoin vaikka silloin alkuperäinen asia muuttuu.

Jos sanotaan minä olen(jag är) se ei ole yhtä kuin Jag heter joka tarkoittaa minun nimeni on .

Lukekaa mitä toinen kirjoittaa ja kääntäkää vain se silloin pysytte asiassa.

• aerlame

xddd vähän vanha

• Anonyymi

Harmillista

• Anonyymi

Harmi

• Anonyymi

Harmi ei voi mitään

• Anonyymi

Miksi ei bestå av?

• Anonyymi

y tho

• Anonyymi

En kyllä varmasti käännä. Jos et ole itse 17 vuodessa oppinut kääntämään niin saa kyllä olla avittamatta millään tavalla. Googlessa on maksuton käännösapu, niinkuin vihjeenä.

• Anonyymi

Terve minä käytän whatsappia

• Anonyymi

Minun Äiti ja isä on Ruotsalaisia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe